Skocz do zawartości
AktywForum
Zbieraj punkty i wymieniaj na nagrody!

sprawdź punkty

Recommended Posts

Witajcie, dzisiaj kwietniowa nowość!

Firma Viessmann wprowadza do oferty nową serię pomp ciepła powietrze/woda typu split oraz solanka/woda. Zmianie ulegnie nie tylko design, ale dzięki zastosowaniu nowego czynnika chłodniczego R32, wzrosną wartości efektywności energetycznej tych urządzeń. Część modeli zostanie wyposażonych w inwerter oraz w funkcję Hybrid ProControl do optymalnej współpracy z drugim źródłem ciepła.
Szczegóły TUTAJ

 

Zapraszam do dyskusji 

Link to postu
Udostępnij na innych stronach
  • 3 tygodnie temu...

Jestem nieszczęśliwym posiadaczem pompy Viesmann Vitocal 200 od 3 m-cy - ZDECYDOWANIE ODRADZAM zakup tego urządzenia, w moim przypadku zepsuło się już po raz SZÓSTY w ciągu tak krótkiego czasu - i do tej pory ta krytyczna usterka (prawdopodobnie produkcyjna) nie została skutecznie ani poprawnie zdiagnozowana ani usunięta, czas oczekiwania na serwis - nawet do 6 dni...brak podstawowych części na magazynie w PL, bardzo słabe nastawienie na klienta, nie wyobrażam sobie tego w sezonie grzewczym. Polecam wybór innego producenta, ja osobiście żałuję swojej decyzji - szkoda czasu, emocji i pieniędzy.

  • Lubię to 1
Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Zakładam, że Viessmann po prostu w końcu skutecznie rozwiąże problem, na razie dalej nie mają pewnej diagnozy powodów usterki, po tylu awariach i wymianie 3 płytek, pompy Grundfoss, czujnika przepływu, wiązki sond i kto wie czego tam jeszcze...nie mogę nawet być pewny, czy moje urządzenie nadal spełnia wymogi fabrycznej jakości, oczekuję od Viessmanna wymiany CAŁOŚCI urządzenia na nowe wolne od wad fabrycznych, ale obecnie trwa u nich jakieś „ przeciąganie liny” między działami i centalą w Niemczech - próbują wymienić tylko jednostkę zewnętrzną ( choć jak pisałem - wymieniali kluczowe podzespoły w obydwu jednostkach i bez efektu), czyli nadal bez rzetelnej diagnozy usiłują „na raty” i   kosztem mojego czasu, dodatkowych kosztów wydanych na alternatywne ogrzewanie i podgrzewanie oraz wspomnianych przez Pana emocji temat niepotrzebnie przeciągać.

Będę się dzielił swoimi spostrzeżeniami w temacie dalej - im więcej interakcji na forum tym lepiej dla klientów, bo świadomość i jakość obsługi wzrośnie - nikomu nie życzę takich doświadczeń, jakie mnie spotykają, moje opinie są oparte na faktach, każdy oceni sam, czy wziąć je pod uwagę przy wyborze urządzenia i producenta. Ja Vissmanna nie polecam bo mam złe i bardzo złe doświadczenia jako klient.

Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Uczciwie mówiąc, możesz nie polecać tego urządzenia i poziomu obsługi serwisowej, którego doświadczyłeś i masz do tego prawo. Proponuję jednak wstrzymać się z tym PR-em jeszcze przez chwilę. Myślisz, ze poprzednich Twoich postów nikt nie czytał? 

 

Link to postu
Udostępnij na innych stronach
4 godziny temu, buddar napisał:

Zakładam, że Viessmann po prostu w końcu skutecznie rozwiąże problem, na razie dalej nie mają pewnej diagnozy powodów usterki, po tylu awariach i wymianie 3 płytek, pompy Grundfoss, czujnika przepływu, wiązki sond i kto wie czego tam jeszcze...nie mogę nawet być pewny, czy moje urządzenie nadal spełnia wymogi fabrycznej jakości, oczekuję od Viessmanna wymiany CAŁOŚCI urządzenia na nowe wolne od wad fabrycznych, ale obecnie trwa u nich jakieś „ przeciąganie liny” między działami i centalą w Niemczech - próbują wymienić tylko jednostkę zewnętrzną ( choć jak pisałem - wymieniali kluczowe podzespoły w obydwu jednostkach i bez efektu), czyli nadal bez rzetelnej diagnozy usiłują „na raty” i   kosztem mojego czasu, dodatkowych kosztów wydanych na alternatywne ogrzewanie i podgrzewanie oraz wspomnianych przez Pana emocji temat niepotrzebnie przeciągać.

Będę się dzielił swoimi spostrzeżeniami w temacie dalej - im więcej interakcji na forum tym lepiej dla klientów, bo świadomość i jakość obsługi wzrośnie - nikomu nie życzę takich doświadczeń, jakie mnie spotykają, moje opinie są oparte na faktach, każdy oceni sam, czy wziąć je pod uwagę przy wyborze urządzenia i producenta. Ja Vissmanna nie polecam bo mam złe i bardzo złe doświadczenia jako klient.

Witam, odniosłem sie do Pana posta w innym wątku, proszę wybaczyć, nie będę spamował i mam nadzieję, że wystarczy jak odpowiem ponownie tutaj; 

Proszę o wiadomość prywatną z podaniem Pana imienia i nazwiska. Proszę też o numer kontaktowy oraz podanie numeru seryjnego tej pompy. 

Skieruję do naszego działu serwisu z prośbą o weryfikację co się dzieje.  Pomożemy możliwie jak najszybciej.

Mam nadzieję, że wszystko się wyjaśni. Czekam na wiadomość od Pana. 

Pozdrawiam! 

 

 

Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Utwórz konto lub zaloguj się, aby skomentować

Musisz być użytkownikiem, aby dodać komentarz

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto na forum. To jest łatwe!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Masz już konto? Zaloguj się.

Zaloguj się
  • Darmowy poradnik budowlany raz w tygodniu na Twój e-mail

  • Najnowsze posty

    • Tylko ciężko jest nie zalać równo na półtora metra od góry. Pęknięcia na tym ostatnim zdjęciu są prawie jak od linijki, czyli musieli by naraz z gruszki wrzucić pół kubika betonu i akurat w tym samym miejscu wszystkie pękły. Dużo większe prawdopodobieństwo jest, że przy zalewaniu bloczków coś się wydarzyło nie tak, żle ubite, albo była jakaś wada w formie i akurat wszystkie te ze zdjęcia pękły prawie w tym samym miejscu. Bo raczej nie ma opcji, żeby przy zalewaniu betonem zrobić taką równą dziurę żeby woda sobie przepłynęła z góry na dół i wszystkie mróz rozsadzil. Wysłane z mojego SM-J530F przy użyciu Tapatalka
    • Gość Radek Szkuciak
      Otrzymałem w grudniu 2020 zamówienie (kominek wraz z akcesoriami do montażu, irytowania, płyty krzemionkowe). Zamówienie okazało się uszkodzone. Brak jednej nóżki kominka, przewód kominowy zgięty na kielichach, uszkodzona rączka otwarcia drzwiczek. Zgłosiłem reklamacje, która do tej pory nie została rozwiązana, zdawkowe odpisywanie na maile i odpowiadanie na telefony. Nawet gdy ktoś odbierze to zazwyczaj jest sprawdzimy i oddzwonimy, po tym cisza. Zrobiłem u nich zakupy na około 3000zl i w ramach reklamacji liczyłem jedynie na wymianę rączki na wolną od wad gdyż z resztą za pomocą młota i innych narzędzi udało się poradzić. Firma jednak chyba uznała że wymiana ustrojstwa które prawdopodobnie nie jest droższe niż 50zl nie powinna mieć miejsca. Przestrzegam przed nimi i firma PKS która jest ich kurierem. Wszystko dokładnie sprawdzać choćby kurier miał stać przy Was 2h.
    • a mnie się wydaje, że powinno się je zalewać betonem nieprzyjmującym wody. Może jakiś dodatek. Ewidentnie bloczki są rozsadzane przez zamarznięty beton. Jest też możliwość, że nie są idealnie zalane, i w miejscach pustych zbiera się woda i zamarza.   
    • najlepiej jakbyś wziął tego kominiarza, którego administracja używa do przeglądów.
    • czyli wracamy do stanu sprzed kilku lat kiedy też była mroźna zima. Potem były obniżki - czyli wychodzi na zero .
  • Popularne tematy

×
×
  • Utwórz nowe...