Skocz do zawartości

Vitocal 200-S ze Złotym Medalem MTP


Recommended Posts

Napisano

Witam!

Z dumą informujemy, że pompa ciepła VITOCAL 200-S firmy Viessmann otrzymała Złoty Medal MTP 2018. Nagroda została przyznana przez Sąd Konkursowy Złotego Medalu MTP na Międzynarodowych Targach Instalacyjnych INSTALACJE 2018.

Złoty Medal MTP to prestiżowe wyróżnienie przyznawane już od ponad 30 lat. Do konkursu o nagrodę rocznie startuje niemal 500 produktów. Zgłoszone do konkursu produkty i usługi oceniane są przez jury pod względem innowacyjności, estetyki, ekonomiczności użycia oraz bezpieczeństwa dla środowiska.

Szczegóły - tutaj
Pozdrawiam!

  • 2 lata temu...
Napisano

Moim zdaniem ta nagroda się Państwu nie należała - jestem posiadaczem wspomnianego urządzenia i po upływie ok. 3 mcy od montażu i zgłoszeniu 6 awarii nadal nie mogę powiedzieć, że realnie użytkuję to urządzenie, bo jest nadal zepsute. Państwa serwis nie jest w stanie ani zdiagnozować problemu ani go naprawić, czas oczekiwania na reakcję BOK jest mocno wydłużony, do przyjazdu serwisu mija zwykle kilka dni, nawet do 6, nie posiadacie psujących się podzespołów na stanie - generalnie klient jest pozostawiony sam sobie, a Wy przepychacie się wewnątrz własnej Firmy miedzy Sprzedażą i Serwisem....dla mnie cała sytuacja to skandal - powinniście oddać tę nagrodę innej firmie, która bardziej dba o jakość swoich produktów i zadowolenie klienta - afiszowanie się nią jest pozbawione podstaw. NIE POLECAM zakupu i montażu pompy Viesmann Vitocal 200S - ja otrzymałem zwykły BUBEL za wysoką cenę.

 

Napisano

Taki komentarz jest zupełnie nie na miejscu. Wiadomo przecież, że pierwsza jaskółka wiosny nie czyni, a niezadowolenie jednego klienta eskalowane w ten sposób nie może świadczyć o pozycji, na którą firma pracowała latami.

Ja przykładowo mam kocioł Viessmanna w kotłowni i jestem zadowolony zarówno z bezawaryjności urządzenia, jak i z obsługi serwisowej.

Poza tym jden wadliwy egzemplarz w zaden sposób nie opisuje sytuacji, o której Pan mówi. W motoryzacji również są akcje serwisowe ponieważ mechanika, elektronika potrafi zepsuć się nastepnego dnia, zaraz po zakupie.

Napisano

Dziękuję za ten głos w dyskusji - niemniej podtrzymuję swoją negatywną opinię nt. wysokiej awaryjności pompy Viesmann Vitocal 200s, jeśli w moim przypadku to tylko „wpadka” produkcyjna - tak uznany producent powinien sobie z nią poradzić szybko i profesjonalnie - a tak nie jest. Pompa od początku nie działa prawidłowo, serwis przyjeżdża po kilku dniach, wymienia na ślepo kolejne kluczowe podzespoły,  po kilku - kilkunastu godzinach wyskakują kolejne usterki, ogromna kasa wydana, klient pozostawiony sam sobie na alternatywnych źródłach ogrzewania (dobrze, że je mam, bo po swoich doświadczeniach odradzam pełne zaufanie jakości produktów i obsługi posprzedażnej Viessmann), jestem rzeczywiście niezadowolonym klientem, bo mam ku temu konkretne, wymierne powody - wydane 40 tys. PLN, ponad 3mce „przepychanek” z „renomowanym producentem, który na swoją opinię pracował latami” - i który swoim zaniechaniem i sposobem rozwiązania problemu mocno wpływa na to, aby temat eskalował dalej. Też się nie spodziewałem takich złych doswiadczeń przy kupowaniu produktu „premium”, ale widać, że prawo Kopernika działa...

Jeśli inni klienci Viessmann mają podobne do mnie doświadczenia - proszę o podzielenie się na forum, to wszystkim pomoże w podniesieniu standardów jakości i obsługi klientów.

Napisano

Witam Pana, cenimy każdego klienta i zapewniam, że również Pana sytuacja możliwe szybko zostanie wyjaśniona. Proszę o wiadomość prywatną z podaniem Pana imienia i nazwiska. Proszę też o numer kontaktowy oraz podanie numeru seryjnego tej pompy. 

Skieruję do naszego działu serwisu z prośbą o weryfikację co się dzieje.  Pomożemy możliwie jak najszybciej.

Mam nadzieję, że wszystko się wyjaśni. Czekam na wiadomość od Pana. 

 

Pozdrawiam! 

 

Napisano

Dzień dobry, dziękuję za ponowne zapewnienie mnie, że sytuacja zostanie szybko wyjaśniona, grunt to miłe słowa otuchy ... moje ostatnie (6 z kolei w ciągu 3 mcy od montażu) zgłoszenie mailowe awarii gwarancyjnej pompy Viessmann Vitocal 200s do Państwa serwisu wpłynęło w ubiegły czwartek 7 maja, łatwo je zidentyfikować po opisie sytuacji,  chyba, że Viessmann ma takich przypadków więcej... dzisiaj jest 11 maja i pompa nadal nie działa, nie wiem też na kiedy zaplanowana jest kolejna naprawa (czy wymiana CAŁOŚCI wadliwego od samego zakupu urządzenia ?) i pewnie o kolejnych krokach ws. naprawy nie powinienem się dowiadywać z forum internetowego, prawda ? To ciągle Państwa wewnętrzne procedury zawodzą - nawet w prostej komunikacji z klientem...Podobno 200 takich samych pomp pracuje w kraju bezawaryjnie ( chyba, że to też marketingowa gadka) i mój przypadek jest jakimś ogromnym zaskoczeniem, tak wielkim, że nigdy nie powinien się zdarzyć - w związku z czym Viessmann nie wie, jak ma postąpić ? Jeśli to prawda - to stanowię mniej niż 0,5 proc. Państwa biznesu w tej konkretnie grupie produktów... zakładam, że prowadzicie (lub staracie się prowadzić) odpowiedzialny biznes - czy warto kontynuować tę dyskusję na forum zamiast załatwić problem klienta jak najszybciej i bez zbędnego rozgłosu ? Ja już wydałem „nieszczęśliwie” dla siebie pieniądze i pompa Viessmann od początku nie działa prawidłowo, jest wyłączona, więc moja sytuacja chwilowo już się nie pogarsza...ale Państwo ciągle mogą zachować się jak należy i zgodnie z wartościami, które deklarujecie. Wszystkim to wyjdzie tylko na dobre.

Tej sprawy nigdy nie powinno być - ale Viessmann sobie z nią najwyraźniej nie radzi.
Będę forumowiczów informował o postępach lub ich braku, pozdrawiam.

Napisano

Witam, dziękuję za ofertę - ale ja nie oczekuję od Pana weryfikacji moich danych, ani dodatkowego wsparcia, nigdy o to nie prosiłem - to powinno działać w przypadku każdego klienta i awarii urządzenia Viessmann automatycznie, szybko i sprawnie ustalonymi kanałami komunikacji - a niestety tak nie jest. Po prostu opisuję swoje negatywne doświadczenia, bo ciągle dajecie mi ku temu powód przez przeciąganie naprawy i nieusuwanie gwarancyjnej awarii bardzo drogiego sprzętu. Jestem w bezpośrednim mailowym kontakcie z Państwa serwisem, który ponownie ponaglony w końcu potwierdził, że tym razem planuje wymianę jednostki zewnętrznej na nową, termin naprawy potwierdzi jak tylko jednostka dotrze - jutro to będzie 7 dni od czasu zgłoszenia ostatniej 6 z kolei usterki Viessmann Vitocal 200S w ciągu 3 mcy od montażu, mam nadzieję, że diagnoza problemu tym razem ostatecznie będzie trafiona, kolejne Państwa działania będę sukcesywnie opisywał albo ku przestrodze innych potencjalnych klientów, albo ku chwale Viessmann - jeśli standard Państwa obsługi posprzedażnej w końcu o taką opinię powalczy. Daliście mi wymierny powód do zaangażowania - i za to dziękuję :-) I nadal odradzam innym zakup Viessmann Vitocal 200S, który w moim przypadku okazał się bardzo awaryjną pompą ciepła. 

Napisano

"Dziękuję za ofertę" ? - rozumiem, że nie poda Pan mi swoich danych i numeru seryjnego urządzenia, żebym mógł zweryfikować Pana stanowisko? Jak mam zatem zareagować? 
Nadal czekam, bo na razie mam związane ręce.  Jestem tu i na innych forach regularnie. Napisanie wiadomości z tymi informacjami to kwestia minuty, a nawet nie. Na pewno nie zajmie Panu to tyle ile napisanie tak długiego posta. 

Pozdrawiam i czekam...

 

Napisano

Witam, w dniu dzisiejszym po OŚMIU tym razem dniach od mojego ostatniego zgłoszenia awarii pompy Viessmann Vitocal i licznych ponagleniach mailowych i telefonicznych - producent wymienił całą jednostkę zewnętrzną ze sprężarką na nową - dam znać, czy to trafiona diagnoza, czy też awarie będą się powtarzać. Liczyłbym też na rozsądną i adekwatną do sytuacji rekompensatę od producenta za stracony czas, emocje i pieniądze wydane na alternatywne ogrzewanie podczas 6 awarii w ostatnim czasie - zobaczymy, czy i jak się ostatecznie zachowa ? I tutaj widzę silną rolę Ekspertów Viessman w kreowaniu pozytywnego wizerunku marki, zwłaszcza wśród tak negatywnie doświadczonych przez wady fabryczne producenta klientów, jak ja.
Póki co pozostaję pragmatycznym i krytycznym recenzentem marki Viessmann, którego flagowy i awaryjny produkt z kategorii pomp ciepła posiadam.
Czy inni forumowicze mieli lub mają podobne do mnie doświadczenia ?

  • 7 miesiące temu...

Utwórz konto lub zaloguj się, aby skomentować

Musisz być użytkownikiem, aby dodać komentarz

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto na forum. To jest łatwe!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Masz już konto? Zaloguj się.

Zaloguj się
  • Kto przegląda   0 użytkowników

    • Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
  • Darmowy poradnik budowlany raz w tygodniu na Twój e-mail

  • Najnowsze posty

    • Super Wam idzie Panowie! Wysłane z mojego SM-A520F przy użyciu Tapatalka
    • Kolejne dni spędzamy na stawianiu konstrukcji, stempli oraz deskowaniu kolejnych pomieszczeń. Jest tego naprawdę sporo!  
    • Witam serdecznie    Potrzebuję pomocy kogoś doświadczonego.  Pomimo że byłem jako jedyny przeciwny pokrywania dachu blachą trapezowa z filcem to takie pokrycie zastosowano.  Jest to budynek garażowo-gospodarczy, wspólnoty z dachem dwuspadowym.  Firma która wymieniała poszycie postarała się żeby jak najbardziej zminimalizować wentylację dachu. Filc oczywiście nie został usunięty z żadnej strony. W części okapowej firma na murze dawała zaprawę betonowa i na tej zaprawie leży blacha. Skutkiem jest brak nawet małej szczeliny ponieważ profil blachy wypełnia beton.  W części szczytowej pod kalenicą na łączeniu dwóch połaci zastosowano taśmę dekarska uszczelniającą. Skutek wiadomo jaki.  Jedyny wlot powietrza to widoczne okienka w ścianie 10cmx40cm. Sąsiad zamontował wywietrznik wentylacyjny oraz rozciął tą taśmę w szczycie ale chyba to nic nie dało. Podczas temperatury na zewnątrz plus 2-3 stopnie filc robi się wilgotny po nocy a po południu jest poprostu mokry. Widać też krople wody na filcu.    Proszę o pomoc czy można coś w tym temacie zrobić? Czy jest szansa żeby ten dach jakoś uratować we własnym zakresie?   Będę wdzięczny za wszelkie informacje i pomoc.   
    • Standardowo, w gotowych zestawach drzwiowych, prześwit pod spodem (czyli odległość między dolną krawędzią skrzydła a podłogą) wynosi zwykle od 1 do 2 cm (10-20 mm). To umożliwia swobodne otwieranie drzwi.
    • Ja jednak wolałbym zrobić to z kostki brukowej i mieć to już  z głowy, zaoszczędziłbym, dając swoją robociznę. Materiał jest to koszt stosunkowo tani.   Koszt materiałów na taras z nasypem około 30 cm, o wymiarach 6,0 × 4,0 m, z krawężnikami betonowymi antracyt i kostką brukową Stylbruk, będzie zależał od kilku czynników, takich jak lokalne ceny materiałów, wybór konkretnego typu kostki i krawężników, a także ewentualne dodatkowe elementy. Oto szacunkowe koszty poszczególnych elementów:   Materiały na nasyp piasek około 15 do 30 zł/m³  Przy nasypie 30 cm pod powierzchnią, potrzebujesz około 7,2 m³ (6 m × 4 m × 0,3 m + schodek), co daje koszt około 360-720 zł.   Krawężniki betonowe antracyt: koszt ok.  15 do 25 zł za metr bieżący. Przy długości obwodu tarasu (2×6 + stopień = ok. 30 mb), to wydatek od 300 do 450 zł.   Kostka brukowa Stylbruk: ceny wahają się od 70 do 80 zł/m². Dla powierzchni 30 m² (6×4 m + schodek), koszt materiału to od 2100 do 2400 zł. Dodatkowe materiały: np. cement, piasek do wyrównania, folie, kity, mogą kosztować 200 do 300 złotych.   Podsumowanie szacunkowego kosztu materiałów: Element Szacunkowy koszt (zł) Nasyp 300 - 450 Krawężniki 360 - 450 Kostka brukowa 2100 - 2400 Dodatkowe materiały 200 - 300 Razem 2960 - 3600 zł   Pamiętaj, że są to orientacyjne kwoty, ze sklepu  Liroy Merlin, ceny mogą się różnić w zależności od lokalnych cen i wybranych materiałów.   
  • Popularne tematy

×
×
  • Utwórz nowe...