Skocz do zawartości
Róża Ocean Niebo Wiosna Betoniarka Jajoszczypiorny Bruk Wrota Hadesu Purpurowy obłęd Smok
Eksperci Viessmann

Vitocal 200-S ze Złotym Medalem MTP

Recommended Posts

Witam!

Z dumą informujemy, że pompa ciepła VITOCAL 200-S firmy Viessmann otrzymała Złoty Medal MTP 2018. Nagroda została przyznana przez Sąd Konkursowy Złotego Medalu MTP na Międzynarodowych Targach Instalacyjnych INSTALACJE 2018.

Złoty Medal MTP to prestiżowe wyróżnienie przyznawane już od ponad 30 lat. Do konkursu o nagrodę rocznie startuje niemal 500 produktów. Zgłoszone do konkursu produkty i usługi oceniane są przez jury pod względem innowacyjności, estetyki, ekonomiczności użycia oraz bezpieczeństwa dla środowiska.

Szczegóły - tutaj
Pozdrawiam!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Moim zdaniem ta nagroda się Państwu nie należała - jestem posiadaczem wspomnianego urządzenia i po upływie ok. 3 mcy od montażu i zgłoszeniu 6 awarii nadal nie mogę powiedzieć, że realnie użytkuję to urządzenie, bo jest nadal zepsute. Państwa serwis nie jest w stanie ani zdiagnozować problemu ani go naprawić, czas oczekiwania na reakcję BOK jest mocno wydłużony, do przyjazdu serwisu mija zwykle kilka dni, nawet do 6, nie posiadacie psujących się podzespołów na stanie - generalnie klient jest pozostawiony sam sobie, a Wy przepychacie się wewnątrz własnej Firmy miedzy Sprzedażą i Serwisem....dla mnie cała sytuacja to skandal - powinniście oddać tę nagrodę innej firmie, która bardziej dba o jakość swoich produktów i zadowolenie klienta - afiszowanie się nią jest pozbawione podstaw. NIE POLECAM zakupu i montażu pompy Viesmann Vitocal 200S - ja otrzymałem zwykły BUBEL za wysoką cenę.

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Taki komentarz jest zupełnie nie na miejscu. Wiadomo przecież, że pierwsza jaskółka wiosny nie czyni, a niezadowolenie jednego klienta eskalowane w ten sposób nie może świadczyć o pozycji, na którą firma pracowała latami.

Ja przykładowo mam kocioł Viessmanna w kotłowni i jestem zadowolony zarówno z bezawaryjności urządzenia, jak i z obsługi serwisowej.

Poza tym jden wadliwy egzemplarz w zaden sposób nie opisuje sytuacji, o której Pan mówi. W motoryzacji również są akcje serwisowe ponieważ mechanika, elektronika potrafi zepsuć się nastepnego dnia, zaraz po zakupie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dziękuję za ten głos w dyskusji - niemniej podtrzymuję swoją negatywną opinię nt. wysokiej awaryjności pompy Viesmann Vitocal 200s, jeśli w moim przypadku to tylko „wpadka” produkcyjna - tak uznany producent powinien sobie z nią poradzić szybko i profesjonalnie - a tak nie jest. Pompa od początku nie działa prawidłowo, serwis przyjeżdża po kilku dniach, wymienia na ślepo kolejne kluczowe podzespoły,  po kilku - kilkunastu godzinach wyskakują kolejne usterki, ogromna kasa wydana, klient pozostawiony sam sobie na alternatywnych źródłach ogrzewania (dobrze, że je mam, bo po swoich doświadczeniach odradzam pełne zaufanie jakości produktów i obsługi posprzedażnej Viessmann), jestem rzeczywiście niezadowolonym klientem, bo mam ku temu konkretne, wymierne powody - wydane 40 tys. PLN, ponad 3mce „przepychanek” z „renomowanym producentem, który na swoją opinię pracował latami” - i który swoim zaniechaniem i sposobem rozwiązania problemu mocno wpływa na to, aby temat eskalował dalej. Też się nie spodziewałem takich złych doswiadczeń przy kupowaniu produktu „premium”, ale widać, że prawo Kopernika działa...

Jeśli inni klienci Viessmann mają podobne do mnie doświadczenia - proszę o podzielenie się na forum, to wszystkim pomoże w podniesieniu standardów jakości i obsługi klientów.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Witam Pana, cenimy każdego klienta i zapewniam, że również Pana sytuacja możliwe szybko zostanie wyjaśniona. Proszę o wiadomość prywatną z podaniem Pana imienia i nazwiska. Proszę też o numer kontaktowy oraz podanie numeru seryjnego tej pompy. 

Skieruję do naszego działu serwisu z prośbą o weryfikację co się dzieje.  Pomożemy możliwie jak najszybciej.

Mam nadzieję, że wszystko się wyjaśni. Czekam na wiadomość od Pana. 

 

Pozdrawiam! 

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dzień dobry, dziękuję za ponowne zapewnienie mnie, że sytuacja zostanie szybko wyjaśniona, grunt to miłe słowa otuchy ... moje ostatnie (6 z kolei w ciągu 3 mcy od montażu) zgłoszenie mailowe awarii gwarancyjnej pompy Viessmann Vitocal 200s do Państwa serwisu wpłynęło w ubiegły czwartek 7 maja, łatwo je zidentyfikować po opisie sytuacji,  chyba, że Viessmann ma takich przypadków więcej... dzisiaj jest 11 maja i pompa nadal nie działa, nie wiem też na kiedy zaplanowana jest kolejna naprawa (czy wymiana CAŁOŚCI wadliwego od samego zakupu urządzenia ?) i pewnie o kolejnych krokach ws. naprawy nie powinienem się dowiadywać z forum internetowego, prawda ? To ciągle Państwa wewnętrzne procedury zawodzą - nawet w prostej komunikacji z klientem...Podobno 200 takich samych pomp pracuje w kraju bezawaryjnie ( chyba, że to też marketingowa gadka) i mój przypadek jest jakimś ogromnym zaskoczeniem, tak wielkim, że nigdy nie powinien się zdarzyć - w związku z czym Viessmann nie wie, jak ma postąpić ? Jeśli to prawda - to stanowię mniej niż 0,5 proc. Państwa biznesu w tej konkretnie grupie produktów... zakładam, że prowadzicie (lub staracie się prowadzić) odpowiedzialny biznes - czy warto kontynuować tę dyskusję na forum zamiast załatwić problem klienta jak najszybciej i bez zbędnego rozgłosu ? Ja już wydałem „nieszczęśliwie” dla siebie pieniądze i pompa Viessmann od początku nie działa prawidłowo, jest wyłączona, więc moja sytuacja chwilowo już się nie pogarsza...ale Państwo ciągle mogą zachować się jak należy i zgodnie z wartościami, które deklarujecie. Wszystkim to wyjdzie tylko na dobre.

Tej sprawy nigdy nie powinno być - ale Viessmann sobie z nią najwyraźniej nie radzi.
Będę forumowiczów informował o postępach lub ich braku, pozdrawiam.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Witam, dziękuję za ofertę - ale ja nie oczekuję od Pana weryfikacji moich danych, ani dodatkowego wsparcia, nigdy o to nie prosiłem - to powinno działać w przypadku każdego klienta i awarii urządzenia Viessmann automatycznie, szybko i sprawnie ustalonymi kanałami komunikacji - a niestety tak nie jest. Po prostu opisuję swoje negatywne doświadczenia, bo ciągle dajecie mi ku temu powód przez przeciąganie naprawy i nieusuwanie gwarancyjnej awarii bardzo drogiego sprzętu. Jestem w bezpośrednim mailowym kontakcie z Państwa serwisem, który ponownie ponaglony w końcu potwierdził, że tym razem planuje wymianę jednostki zewnętrznej na nową, termin naprawy potwierdzi jak tylko jednostka dotrze - jutro to będzie 7 dni od czasu zgłoszenia ostatniej 6 z kolei usterki Viessmann Vitocal 200S w ciągu 3 mcy od montażu, mam nadzieję, że diagnoza problemu tym razem ostatecznie będzie trafiona, kolejne Państwa działania będę sukcesywnie opisywał albo ku przestrodze innych potencjalnych klientów, albo ku chwale Viessmann - jeśli standard Państwa obsługi posprzedażnej w końcu o taką opinię powalczy. Daliście mi wymierny powód do zaangażowania - i za to dziękuję :-) I nadal odradzam innym zakup Viessmann Vitocal 200S, który w moim przypadku okazał się bardzo awaryjną pompą ciepła. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

"Dziękuję za ofertę" ? - rozumiem, że nie poda Pan mi swoich danych i numeru seryjnego urządzenia, żebym mógł zweryfikować Pana stanowisko? Jak mam zatem zareagować? 
Nadal czekam, bo na razie mam związane ręce.  Jestem tu i na innych forach regularnie. Napisanie wiadomości z tymi informacjami to kwestia minuty, a nawet nie. Na pewno nie zajmie Panu to tyle ile napisanie tak długiego posta. 

Pozdrawiam i czekam...

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Witam, w dniu dzisiejszym po OŚMIU tym razem dniach od mojego ostatniego zgłoszenia awarii pompy Viessmann Vitocal i licznych ponagleniach mailowych i telefonicznych - producent wymienił całą jednostkę zewnętrzną ze sprężarką na nową - dam znać, czy to trafiona diagnoza, czy też awarie będą się powtarzać. Liczyłbym też na rozsądną i adekwatną do sytuacji rekompensatę od producenta za stracony czas, emocje i pieniądze wydane na alternatywne ogrzewanie podczas 6 awarii w ostatnim czasie - zobaczymy, czy i jak się ostatecznie zachowa ? I tutaj widzę silną rolę Ekspertów Viessman w kreowaniu pozytywnego wizerunku marki, zwłaszcza wśród tak negatywnie doświadczonych przez wady fabryczne producenta klientów, jak ja.
Póki co pozostaję pragmatycznym i krytycznym recenzentem marki Viessmann, którego flagowy i awaryjny produkt z kategorii pomp ciepła posiadam.
Czy inni forumowicze mieli lub mają podobne do mnie doświadczenia ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Utwórz konto lub zaloguj się, aby skomentować

Musisz być użytkownikiem, aby dodać komentarz

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto na forum. To jest łatwe!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Masz już konto? Zaloguj się.

Zaloguj się

  • Darmowy poradnik budowlany raz w tygodniu na Twój e-mail

  • Najnowsze posty

    • Wpuszczając zimne powietrze pomiędzy izolację a ścianę, tracisz izolację jest tylko atrapą. Mylisz dwie wentylacje. To styropian ryflowany. 
    • @animus i @aru   To tak krótko, bo czytałem o tym jaieś 10 lat temu i trudno znaleźć w necie:   W USA ocieplano domy z drewna styropianem przez wiele lat. Okazało się, że wiele z nich zagrzybiało, bo wilgoć z wewnątrz, ale i z zewnątrz - - która dostała się miey bale a styropian - powodowała grzyba. Mimo tam jakichś izolacji przeciwwodnych.  I mimo stosowania technologii opracowanych przez wielkie firmy.   Więc zaczęli stosować styropian frezowany ( z takimi rowkami pionowymi od wewnetrznej strony - czyli między balem a styropianem) w połaczeniu z nawiewem powietrza u dołu i wywiewem pod okapem. Bo to były domy głównie parterowe.   Potem przeczytałem o metodzie firmy Knauf - która tez, już nie do domow drewnianych, ale zwyklych wysokich budynków  - stosowała pustke powietrzna wentylowaną między murem a ociepleniem (na wierzchu były płyty elewacyjne) - z nawiewami powietrza dość znacznymi bo 10x10 cm.  No i wywiewami u góry.   Szukalem teraz i nie znalazłem - być może się wycofali z tego, a być może dotyczyło to styropianu, a teraz stosują wełnę i ta szczelina jest teraz między wełną a elewacją.   Tak to wygląda ogolnie.   Były zasrtrzeżenia, że przecież jak sie wpuści to powietrze z zewnątrz, i wypuści górą, to się ściane oziębi. Odpowiedź na to była taka, że to nie jest wentylacja, że hula wiatr, tylko pozwolenie na wolne uchodzenie tej pary, ktora przedostanie sie z wewnątrz - na zewnątrz ściany - by zamiast przechodzila  przez wełnę (bo przez styropian to prawie wogole nie przechodzi) i częściowo ją zawilgacała - od razu była usuwana z tej części ciepłej ściany. Czyli wyparowała w gorę przy minimalnym ruchu powietrza z dołu do gory w wąskiej szczelinie wentylacyjnej. I nie na metr szerokiej, animus, tylko właśnie minimalnej - kilku cm. Wtedy te straty ciepła miały być porównywalne ze stratami, jakie czyni wilgoć pozostająca jednak w wełnie (czyli obniżająca jej własności) w części strefy zimnej.   Reasumując - ja np. bym preferwał  ocieplenie z wełną od zewnątrz -  z taką szczeliną wentylacyjną między wełną a drewnem . Na pewno przy styropianie, ale przy wełnie też. Tak bym zrobił dla siebie!  Dla obcych - robiąc dla nich (ale zastrzegam - to hipotetycznie, bo nie wykonuję takich usług) -  dalbym do wyboru - bo zwykle tzw uznane metody preferują ta szczelinę od zewnętrznej strony wełny mineralnej. A jeśli uznane metody tak preferują - to z punktu odpowiedzialności prawnej (żeby nie narazić się na kłopoty) - lepiej tak zrobić. Co nie znaczy, że tak jest korzystniej. I od razu zastrzegam - nie upieram się, jak jest lepiej. Ale dla siebie wybrałym, jak napisałem - mimo, że jest to trudniej wybudować.    Myślę, że dokładnie wyjaśniłem, o co chodzi - więc jak chcecie, to poczytajcie, zanim skrytykujecie         
    • Jest kilka pytań.. czy cała działka to grunt klasy III? Przy jakiej drodze w takim razie położna jest działka ? 
    • Dzień dobry. Prawidłowa konstrukcja opiera się na wykonaniu rusztu drewnianego składającego się z: * kontrłaty o wymiarach: 25x50 lub 40x50 (w zalężności od kąta nachylenia dachu i długości połaci) * łaty o wymiarach: 40x50 lub 40x60 (w zależności od rozstawu krokwi) Drewno powinno być zaimpregnowane, co najmniej kl. II. Kontrłaty służą do mocowania membrany dachowej do krokwi. Do łat mocowane są bezpośrednio arkusze blachodachówki.     Na ogół łata nr 1 musi być wyższa od pozostałych o ok. 1,50 do 2,00 cm, gdyż w tym miejscu blachodachówka wyższe przetłoczenie. W przypadku mocowania arkusza przed przetłoczeniem pierwsza łata pozostaje taka sama jak pozostałe. Zastosowanie kontrałat i łat gwarantuje uzyskanie, koniecznej dla prawidłowego funkcjonowania połaci, pustki powietrznej, poprzez którą odprowadzana jest para wodna (wilogoć) pochodząca wnętrza obiektu.
    • Temat stary więc zapytam czy potrzebuje Pan jeszcze pomocy czy nie? 
  • Popularne tematy

×
×
  • Utwórz nowe...