Skocz do zawartości

Vitocal 200-S ze Złotym Medalem MTP


Recommended Posts

Napisano

Witam!

Z dumą informujemy, że pompa ciepła VITOCAL 200-S firmy Viessmann otrzymała Złoty Medal MTP 2018. Nagroda została przyznana przez Sąd Konkursowy Złotego Medalu MTP na Międzynarodowych Targach Instalacyjnych INSTALACJE 2018.

Złoty Medal MTP to prestiżowe wyróżnienie przyznawane już od ponad 30 lat. Do konkursu o nagrodę rocznie startuje niemal 500 produktów. Zgłoszone do konkursu produkty i usługi oceniane są przez jury pod względem innowacyjności, estetyki, ekonomiczności użycia oraz bezpieczeństwa dla środowiska.

Szczegóły - tutaj
Pozdrawiam!

  • 2 lata temu...
Napisano

Moim zdaniem ta nagroda się Państwu nie należała - jestem posiadaczem wspomnianego urządzenia i po upływie ok. 3 mcy od montażu i zgłoszeniu 6 awarii nadal nie mogę powiedzieć, że realnie użytkuję to urządzenie, bo jest nadal zepsute. Państwa serwis nie jest w stanie ani zdiagnozować problemu ani go naprawić, czas oczekiwania na reakcję BOK jest mocno wydłużony, do przyjazdu serwisu mija zwykle kilka dni, nawet do 6, nie posiadacie psujących się podzespołów na stanie - generalnie klient jest pozostawiony sam sobie, a Wy przepychacie się wewnątrz własnej Firmy miedzy Sprzedażą i Serwisem....dla mnie cała sytuacja to skandal - powinniście oddać tę nagrodę innej firmie, która bardziej dba o jakość swoich produktów i zadowolenie klienta - afiszowanie się nią jest pozbawione podstaw. NIE POLECAM zakupu i montażu pompy Viesmann Vitocal 200S - ja otrzymałem zwykły BUBEL za wysoką cenę.

 

Napisano

Taki komentarz jest zupełnie nie na miejscu. Wiadomo przecież, że pierwsza jaskółka wiosny nie czyni, a niezadowolenie jednego klienta eskalowane w ten sposób nie może świadczyć o pozycji, na którą firma pracowała latami.

Ja przykładowo mam kocioł Viessmanna w kotłowni i jestem zadowolony zarówno z bezawaryjności urządzenia, jak i z obsługi serwisowej.

Poza tym jden wadliwy egzemplarz w zaden sposób nie opisuje sytuacji, o której Pan mówi. W motoryzacji również są akcje serwisowe ponieważ mechanika, elektronika potrafi zepsuć się nastepnego dnia, zaraz po zakupie.

Napisano

Dziękuję za ten głos w dyskusji - niemniej podtrzymuję swoją negatywną opinię nt. wysokiej awaryjności pompy Viesmann Vitocal 200s, jeśli w moim przypadku to tylko „wpadka” produkcyjna - tak uznany producent powinien sobie z nią poradzić szybko i profesjonalnie - a tak nie jest. Pompa od początku nie działa prawidłowo, serwis przyjeżdża po kilku dniach, wymienia na ślepo kolejne kluczowe podzespoły,  po kilku - kilkunastu godzinach wyskakują kolejne usterki, ogromna kasa wydana, klient pozostawiony sam sobie na alternatywnych źródłach ogrzewania (dobrze, że je mam, bo po swoich doświadczeniach odradzam pełne zaufanie jakości produktów i obsługi posprzedażnej Viessmann), jestem rzeczywiście niezadowolonym klientem, bo mam ku temu konkretne, wymierne powody - wydane 40 tys. PLN, ponad 3mce „przepychanek” z „renomowanym producentem, który na swoją opinię pracował latami” - i który swoim zaniechaniem i sposobem rozwiązania problemu mocno wpływa na to, aby temat eskalował dalej. Też się nie spodziewałem takich złych doswiadczeń przy kupowaniu produktu „premium”, ale widać, że prawo Kopernika działa...

Jeśli inni klienci Viessmann mają podobne do mnie doświadczenia - proszę o podzielenie się na forum, to wszystkim pomoże w podniesieniu standardów jakości i obsługi klientów.

Napisano

Witam Pana, cenimy każdego klienta i zapewniam, że również Pana sytuacja możliwe szybko zostanie wyjaśniona. Proszę o wiadomość prywatną z podaniem Pana imienia i nazwiska. Proszę też o numer kontaktowy oraz podanie numeru seryjnego tej pompy. 

Skieruję do naszego działu serwisu z prośbą o weryfikację co się dzieje.  Pomożemy możliwie jak najszybciej.

Mam nadzieję, że wszystko się wyjaśni. Czekam na wiadomość od Pana. 

 

Pozdrawiam! 

 

Napisano

Dzień dobry, dziękuję za ponowne zapewnienie mnie, że sytuacja zostanie szybko wyjaśniona, grunt to miłe słowa otuchy ... moje ostatnie (6 z kolei w ciągu 3 mcy od montażu) zgłoszenie mailowe awarii gwarancyjnej pompy Viessmann Vitocal 200s do Państwa serwisu wpłynęło w ubiegły czwartek 7 maja, łatwo je zidentyfikować po opisie sytuacji,  chyba, że Viessmann ma takich przypadków więcej... dzisiaj jest 11 maja i pompa nadal nie działa, nie wiem też na kiedy zaplanowana jest kolejna naprawa (czy wymiana CAŁOŚCI wadliwego od samego zakupu urządzenia ?) i pewnie o kolejnych krokach ws. naprawy nie powinienem się dowiadywać z forum internetowego, prawda ? To ciągle Państwa wewnętrzne procedury zawodzą - nawet w prostej komunikacji z klientem...Podobno 200 takich samych pomp pracuje w kraju bezawaryjnie ( chyba, że to też marketingowa gadka) i mój przypadek jest jakimś ogromnym zaskoczeniem, tak wielkim, że nigdy nie powinien się zdarzyć - w związku z czym Viessmann nie wie, jak ma postąpić ? Jeśli to prawda - to stanowię mniej niż 0,5 proc. Państwa biznesu w tej konkretnie grupie produktów... zakładam, że prowadzicie (lub staracie się prowadzić) odpowiedzialny biznes - czy warto kontynuować tę dyskusję na forum zamiast załatwić problem klienta jak najszybciej i bez zbędnego rozgłosu ? Ja już wydałem „nieszczęśliwie” dla siebie pieniądze i pompa Viessmann od początku nie działa prawidłowo, jest wyłączona, więc moja sytuacja chwilowo już się nie pogarsza...ale Państwo ciągle mogą zachować się jak należy i zgodnie z wartościami, które deklarujecie. Wszystkim to wyjdzie tylko na dobre.

Tej sprawy nigdy nie powinno być - ale Viessmann sobie z nią najwyraźniej nie radzi.
Będę forumowiczów informował o postępach lub ich braku, pozdrawiam.

Napisano

Witam, dziękuję za ofertę - ale ja nie oczekuję od Pana weryfikacji moich danych, ani dodatkowego wsparcia, nigdy o to nie prosiłem - to powinno działać w przypadku każdego klienta i awarii urządzenia Viessmann automatycznie, szybko i sprawnie ustalonymi kanałami komunikacji - a niestety tak nie jest. Po prostu opisuję swoje negatywne doświadczenia, bo ciągle dajecie mi ku temu powód przez przeciąganie naprawy i nieusuwanie gwarancyjnej awarii bardzo drogiego sprzętu. Jestem w bezpośrednim mailowym kontakcie z Państwa serwisem, który ponownie ponaglony w końcu potwierdził, że tym razem planuje wymianę jednostki zewnętrznej na nową, termin naprawy potwierdzi jak tylko jednostka dotrze - jutro to będzie 7 dni od czasu zgłoszenia ostatniej 6 z kolei usterki Viessmann Vitocal 200S w ciągu 3 mcy od montażu, mam nadzieję, że diagnoza problemu tym razem ostatecznie będzie trafiona, kolejne Państwa działania będę sukcesywnie opisywał albo ku przestrodze innych potencjalnych klientów, albo ku chwale Viessmann - jeśli standard Państwa obsługi posprzedażnej w końcu o taką opinię powalczy. Daliście mi wymierny powód do zaangażowania - i za to dziękuję :-) I nadal odradzam innym zakup Viessmann Vitocal 200S, który w moim przypadku okazał się bardzo awaryjną pompą ciepła. 

Napisano

"Dziękuję za ofertę" ? - rozumiem, że nie poda Pan mi swoich danych i numeru seryjnego urządzenia, żebym mógł zweryfikować Pana stanowisko? Jak mam zatem zareagować? 
Nadal czekam, bo na razie mam związane ręce.  Jestem tu i na innych forach regularnie. Napisanie wiadomości z tymi informacjami to kwestia minuty, a nawet nie. Na pewno nie zajmie Panu to tyle ile napisanie tak długiego posta. 

Pozdrawiam i czekam...

 

Napisano

Witam, w dniu dzisiejszym po OŚMIU tym razem dniach od mojego ostatniego zgłoszenia awarii pompy Viessmann Vitocal i licznych ponagleniach mailowych i telefonicznych - producent wymienił całą jednostkę zewnętrzną ze sprężarką na nową - dam znać, czy to trafiona diagnoza, czy też awarie będą się powtarzać. Liczyłbym też na rozsądną i adekwatną do sytuacji rekompensatę od producenta za stracony czas, emocje i pieniądze wydane na alternatywne ogrzewanie podczas 6 awarii w ostatnim czasie - zobaczymy, czy i jak się ostatecznie zachowa ? I tutaj widzę silną rolę Ekspertów Viessman w kreowaniu pozytywnego wizerunku marki, zwłaszcza wśród tak negatywnie doświadczonych przez wady fabryczne producenta klientów, jak ja.
Póki co pozostaję pragmatycznym i krytycznym recenzentem marki Viessmann, którego flagowy i awaryjny produkt z kategorii pomp ciepła posiadam.
Czy inni forumowicze mieli lub mają podobne do mnie doświadczenia ?

  • 7 miesiące temu...

Utwórz konto lub zaloguj się, aby skomentować

Musisz być użytkownikiem, aby dodać komentarz

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto na forum. To jest łatwe!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Masz już konto? Zaloguj się.

Zaloguj się
  • Kto przegląda   0 użytkowników

    • Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
  • Darmowy poradnik budowlany raz w tygodniu na Twój e-mail

  • Najnowsze posty

    • Zalecana długość kołka to 120 mm 45 mm tracimy przy takim montażu. Szyna to dobry wybór, większej liczbie punktów mocowania, uwaga szyny robią z coraz cieńszej blachy.
    • Wracamy wtedy do punktu wyjścia, czyli gromadzenia się wody pod izolacją,   Nakładamy hydroizolację ze szlamu, zadaniem jej jest: a) Zablokować wodę w stanie ciekłym. b) Pozwolić na powolne odparowanie wilgoci resztkowej z "chudziaka" w postaci pary wodne.   Proponowane warstwy. Glina/Istniejący chudziak. Preparat gruntujący pod szlam. Dwie warstwy elastycznego szlamu dwuskładnikowego  z wywinięciem na ściany i  taśmami w narożnikach. Styropian podłogowy. EPS Zwykła folia budowlana PE 0,2 mm, warstwa poślizgowa dla wylewki. System ogrzewania podłogowego. Jastrych cementowy. Paroizolacja folia do paneli. Podłoga pływająca.   Czy pozwolić na powolne odparowanie wilgoci resztkowej z "chudziaka" w postaci pary wodnej? O tym decyduje pan.   Ja mam tak: Drenaż podposadzkowy. Chudy beton  10 cm. Warstwa betonu podkładowo-wyrównawczego. W tej warstwie zatopiona folia budowlana PE 0,3 mm, która pełni funkcję dodatkowej bariery przeciwwilgociowej. Uwaga, układanie folii bezpośrednio na stwardniałym chudym betonie naraża ją na łatwe przebicie, uszkodzenie. Hydroizolacja główna to papa. Na warstwie chudego betonu ułożona swobodnie papa. Została ona połączona szczelnie wyłącznie na zakładach o szerokości 10 cm oraz z izolacją poziomą ścian fundamentowych, tworząc ciągłą i szczelną wannę hydroizolacyjną. Na papie ułożona folia (z opakowań po styropianie), pełni funkcję warstwy poślizgowej i rozdzielającej. Izolacja termiczna, warstwa styropianu podłogowego 10 cm. Druga warstwa rozdzielająca, (Ponownie zastosowano folię z opakowań, która oddziela styropian od wylewki betonowej. Posadzka wylewka podłogowa zbrojona siatką fi 6 10 x 10. Terakota.       Potrzebna wentylacja, sprawna wentylacja, która  składa się z instalacji nawiewno/wywiewnej. 
    • Chudziak 10-30cm ponad gruntem.   To, że pod tą folią będzie gromadzić się woda nie będzie problemem? Bo jeśli chodzi tylko o to, żeby wilgoć nie przeszła do wyższych warstw to ja tam mogę i 5 warstw folii szczelnie ułożyć. Ale wilgoć będzie probować wyjść bokiem po ścianach prawda? Co z pleśnią? Wyciąganie 0,5m gruntu to jakieś 50 ton x2 do przerzucenia bez użycia ciezkiego sprzętu. Chyba wolałbym tego uniknąć.    Mogę sprawdzić wewnątrz pod chudziakiem jak to wygląda na glębokości 0,5m (czy woda się zbiera, czy to tylko para) To miejsce gdzie sprawdzałem ostatnio co jest pod chudziakiem jest własnie na wysokości 30cm ponad poziom gruntu (poziom gruntu na zewnątrz). Jest to 4m x 4m od krawędzi budynku (więc w samym centrum). Najlepiej byłoby sprawdzić przy zewnętrznej ścianie prawda?
    • Działania dewelopera, który naciska na odbiór kluczy i zapłatę drugiej raty przed uzyskaniem pozwolenia na użytkowanie, są niezgodne z przepisami i niekorzystne dla Państwa. Zgodnie z umową (§9.4.), warunkiem odbioru przedmiotu umowy jest zapłata 100% ceny. Jednakże odbiór ten, zgodnie z prawem, może nastąpić dopiero po uzyskaniu pozwolenia na użytkowanie. Mają Państwo pełne prawo odmówić odbioru technicznego mieszkania i przekazania kluczy do momentu, gdy deweloper przedstawi ostateczną decyzję o pozwoleniu na użytkowanie.   Możecie Państwo zgodzić się na  "przed odbiór" lub "odbiór wstępny"  odbiór techniczny w celu sprawdzenia stanu lokalu i spisania protokołu z ewentualnymi wadami. Należy jednak wyraźnie zaznaczyć w protokole, że nie jest to ostateczny odbiór lokalu i nie wiąże się on z przekazaniem kluczy ani zapłatą ostatniej raty.   Pozwolenie na użytkowanie (wydawane przez Nadzór Budowlany) Najważniejszy dokument. Oficjalna decyzja administracyjna, która potwierdza, że budowa całego budynku została zakończona zgodnie z prawem, projektem budowlanym oraz wszelkimi normami bezpieczeństwa (przeciwpożarowymi, sanitarnymi, konstrukcyjnymi). Dokument ten wydaje Powiatowy Inspektor Nadzoru Budowlanego. Uzyskanie  pozwolenia na użytkowanie jest formalną zgodą państwa na to, aby w budynku mogli legalnie i bezpiecznie zamieszkać ludzie.   Zaświadczenie o samodzielności lokalu (wydawane przez Urząd Gminy/Miasta) Jest to dokument, który potwierdza, że to konkretne mieszkanie (wraz z np. komórką lokatorską) jest wydzielone trwałymi ścianami i może stanowić odrębną nieruchomość. Wydaje starosta lub prezydent miasta (w praktyce odpowiedni wydział w urzędzie gminy lub miasta, np. wydział architektury). Zaświadczenie jest absolutnie niezbędne, aby deweloper mógł założyć dla Pana mieszkania osobną księgę wieczystą i przenieść na Państwa jego własność u notariusza.   Bez tego dokumentu nie jest możliwe podpisanie ostatecznej umowy sprzedaży w formie aktu notarialnego.    Oba dokumenty są niezbędne do finalizacji całego procesu, na pozwolenie na użytkowanie powinno się czekać przed faktycznym odbiorem kluczy i zamieszkaniem.  
    • A znasz kołki Ebolt? https://budujemydom.pl/instalacje/instalacje-elektryczne/a/22514-mocowanie-urzadzen-elektrycznych-na-elewacji-budynku-docieplonego-styropianem
  • Popularne tematy

×
×
  • Utwórz nowe...