Skocz do zawartości

Droga powiatowa - remont a wjazdy w droge gminne


Recommended Posts

Napisano
Dziś dowiedziałem się ze będzie remontowana droga powiatowa, po zapoznaniu się z projektem mam kilka pytań

Mam działkę przy drodze gminnej a wjazd z gminnej w powiatową
Projektant zaprojektował zjazdy 4m

Droga gmina całość ma 8m

Wydaje się, że powinien być szerokości 6m a w projekcie 4m

Czy PZD może narzucić te cztery metry?

Jest rów i te 4m, to dla ciężarówek będzie miał problem by się nie wpakować w rów

Nie wspomnę o dwóch samochodach żeby się zmieściły przy 4m

Jaki powinien być wjazd szerokość?

Dla jasności drogi gminne, nie wjazdy na działki


Napisano
Chodzi o zjazdy skrzyżowania dróg, powiatowej z gminnymi.

Po zakupie działki wystąpiłem do gminy o wykonanie tego zjazdu ,gmina wykonała zjazd.

A teraz jest przebudowa drogi , skrzyżowanie powinno być wykonane docelowo na te 6m.


Ta sama droga powiatowa, skrzyżowania z gminnymi maja różne rozwiązania w projekcie (6m ,przy tej samej szerokości drogi 8m) , ja uważam ze powinno być w pozostałych skrzyżowaniach tak samo.


Dzwoniłem do PZD, dopiero w środę będzie kompetentna osoba.


Napisano
Mapkę jaka teraz wkleiłeś trzeba pod lupa czytać bo jest bardzo mała.



Cytat

Wiem

Pokazałem jak jest w projekcie, można od razu wykonać zjazdy 6m przy tych samych parametrach


Nie łapie o co teraz Ci chodzi. Pokazałeś projekt i niby przy jakich takich samych parametrach zrobić 6 m a niby jest teraz 4 m.
Mi się wydaje, że albo coś ukrywasz i nie mówisz całej prawdy albo wszystko jest ok tylko Tobie się wydaje, że nie jest i Nas męczysz.
Napisano
Tak jak napisałem obecnie mam 6m wjazd z przepustem, a w projekcie jest 4m, droga gmina ma 8m

Tu ta sam droga,ten sam projekt ,można.



Może nie wiem, nie znam się, będę w środę PZD coś się dowiem.
Napisano
Dziś po rozmowie w PZD, notabene bardzo miłej rzeczowej uzyskałem odpowiedzi, że zostanie uwzględniona moja sugestia o wykonane zjazdu 6m. icon_biggrin.gif

Panowie z PZD jeszcze analizują projekt pod kontem ewentualnych korekt. icon_cool.gif
Napisano
Cytat

Dziś po rozmowie w PZD, notabene bardzo miłej rzeczowej uzyskałem odpowiedzi, że zostanie uwzględniona moja sugestia o wykonane zjazdu 6m. icon_biggrin.gif

Panowie z PZD jeszcze analizują projekt pod kontem ewentualnych korekt. icon_cool.gif


Gratulacje, teraz trzeba mieć nadzieję, że rzeczywiście urzędnicy uwzględnią zmianę.

Utwórz konto lub zaloguj się, aby skomentować

Musisz być użytkownikiem, aby dodać komentarz

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto na forum. To jest łatwe!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Masz już konto? Zaloguj się.

Zaloguj się
  • Kto przegląda   0 użytkowników

    • Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
  • Darmowy poradnik budowlany raz w tygodniu na Twój e-mail

  • Najnowsze posty

    • Witam wszystkich forumowiczów!   Mam stary budynek, w którym ściany zewnętrzne są już ocieplone, ale dach pozostaje nieocieplony i przez niego ucieka dużo ciepła. Planuję na wiosnę ocieplić dach od góry styropianem EPS 100 (styropian dach/podłoga) o łącznej grubości 23 cm. Dach jest płaski z lekkim nachyleniem, powierzchnia około 100 m², pokryty papą, która zachowała się w całkiem dobrym stanie – nie jest uszkodzona, nie planuję jej zrywać, tylko oczyścić i zostawić jako podłoże.Na styropianie ma być położona papa termozgrzewalna (jedna lub dwie warstwy). Montaż styropianu będę wykonywał samodzielnie (klejenie + kołkowanie), a papę zgrzewalną zlecić fachowcowi, który się na tym zna.Mam kilka wątpliwości i pytań – bardzo proszę o Wasze opinie na podstawie doświadczeń: 1. Grubość i układanie styropianu: Czy lepiej położyć jedną warstwę 23 cm, czy podzielić na dwie warstwy (np. 11 cm + 12 cm) układane na mijankę? Wiem, że dwie warstwy lepiej eliminują mostki termiczne, ale to więcej pracy. Pomijając aspekt czasu i wysiłku – czy takie rozwiązanie naprawdę ma sens i daje zauważalną różnicę w izolacyjności?   2. Montaż i mocowanie styropianu: Dach nie będzie dodatkowo obciążony (tylko papa na wierzchu, bez chodzenia czy tarasu), ale ważne jest solidne mocowanie, żeby wiatr nie oderwał warstw. Planuję kleić styropian (klejem bitumicznym lub poliuretanowym) + kołkować.Dla grubości 23 cm – jakie kołki polecacie? Czy wystarczą o długości ok. 30 cm (żeby wystawały trochę w podłoże betonu)? Czy lepiej stosować metodę z otwornicą – wyciąć otwór w styropianie, włożyć kołek, a potem zatkać wyciętym krążkiem (żeby kołek nie wystawał i nie tworzył mostka)? Jeśli dwie warstwy: Czy wystarczy kołkować tylko dolną warstwę (do podłoża), a górną tylko przykleić do dolnej? Czy kołki muszą przechodzić przez obie warstwy dla lepszej stabilności?   3. Warstwa separacyjna na styropianie pod papę: Czytałem różne opinie – jedni polecają geowłókninę polipropylenową (200-300 g/m²) jako ochronę przed wysoką temperaturą palnika i separację, drudzy grubą folię PE (0,2 mm). Geowłóknina wydaje mi się lepsza (przepuszcza parę, nie topi się tak łatwo). Czy zgadzacie się, że geowłóknina to najlepsze rozwiązanie w takim przypadku, czy polecacie coś innego (np. folię PE)?
    • Zupełnie nie mam pojęcia gdzie to pęknięcie Od strony grzejnika? od strony zasilania? na korpusie zaworu?
    • Cześć, jak samodzielnie zabezpieczyć lekkie pęknięcie na rurce z termostatem? Jest to mikroskopijne pęknięcie bo moze z kropla dziennie sie wydostaje:)   Zalaczam zdjęcie, do lepszego nie mam dostępu. Ps. Pęknięcie jest na ten najszersze części 
    • Komentarz dodany przez Tomek: zdecydowanie odradzam.
    • Hurtownia budowlana: OLI - Tomasz Kraska Województwo: lubelskie Miasto: Puchaczów Pełny opis hurtowni pod adresem: https://budujemydom.pl/hurtownie-budowlane/lubelskie/oli-tomasz-kraska
  • Popularne tematy

×
×
  • Utwórz nowe...