mixmi1977 Napisano 25 lutego 2015 Udostępnij #1 Napisano 25 lutego 2015 Witam, potrzebuje wsparcia w ustaleniu warstw jakie powinny być na tarasie nad garażem nieocieplonym (załączam rys poglądowy) Obecnie mamy wylany strop bez zachowanych spadków. Planujemy posadzkę z żywicy poliuretanowej. Warstwy jakie planuję zrobić to licząc od dołu:Termoizolacja z EPS 150 Aqua lub StyrodurWylewka dociskowa z zachowaniem spadków np. suchy jastrych, wraz z dylatacjamiTaśmy hydroizolacyjne przy styku stropu z budynkiem i na dylatacjach (Sika lub Renoplast) Posadzka z żywicy z posypką (hydroizolacja)Całość wykończona profilami Renoplastu i rynną barierki montowane do policzków Myślałem o styro spadkowym ale koszty by mnie zabiły a i bez tego będą duże. Nie mam attyki ani murku oporowego i zastanawiam się czy jastrych nie zjedzie z tarasu. Przeszukałem net i trudno mi znaleźć rozwiązanie dla posadzki wykonanej z żywicy. Wszystkie dotyczą posadzek z płytek lub drewna. Oparte są na rozwiązaniach wielowarstwowych. Nie tłumaczą czy potrzebna jest w takim jak mój przypadku warstwa drenażowa i już zaczynam głupieć. Chciałbym połączyć ekonomiczność rozwiązania ze skutecznością. Prośba ogromna bez wycieczek osobistych, prośba o radę a nie docinki. Pozdrawiam i prośba o opinię i pomocMariusz taras_pogl_dowy_rys_1_.pdf Link do komentarza
MTW Orle - osuszanie budynków Napisano 25 lutego 2015 Udostępnij #2 Napisano 25 lutego 2015 Cytat Prośba ogromna bez wycieczek osobistych, prośba o radę a nie docinki. przekombinowane jak na mój gustwielowarstwowość jest w każdym systemiei możesz mi wierzyć bądź nie , jest ona tam z konkretnego powoduco do spadków wyrobić na stropiea dalej w/g wskazań systemowych styropiani wylewkę dociskową jednakowej grubości (beton jednakowej grubości zachowuje się porównywalnie)a że tak spytamczemuś się naparł na żywicę ?czasami docinki są najlepszą radą tylko trzeba chcieć je zrozumieć Link do komentarza
MTW Orle - osuszanie budynków Napisano 27 lutego 2015 Udostępnij #3 Napisano 27 lutego 2015 no to śmy se pogadali Link do komentarza
Mistrz Jan Napisano 27 lutego 2015 Udostępnij #4 Napisano 27 lutego 2015 Jak ktoś zakłada , że będzie TU wyśmiewany itd. to wypadałoby odpowiedzieć : Nie sądź po sobie. Zniesmaczony Jan Link do komentarza
animus Napisano 28 lutego 2015 Udostępnij #5 Napisano 28 lutego 2015 (edytowany) Cytat Witam, potrzebuje wsparcia w ustaleniu warstw jakie powinny być na tarasie nad garażem nieocieplonym (załączam rys poglądowy) Obecnie mamy wylany strop bez zachowanych spadków. Planujemy posadzkę z żywicy poliuretanowej. Warstwy jakie planuję zrobić to licząc od dołu:Termoizolacja z EPS 150 Aqua lub StyrodurWylewka dociskowa z zachowaniem spadków np. suchy jastrych, wraz z dylatacjamiTaśmy hydroizolacyjne przy styku stropu z budynkiem i na dylatacjach (Sika lub Renoplast) Posadzka z żywicy z posypką (hydroizolacja)Całość wykończona profilami Renoplastu i rynną barierki montowane do policzków Myślałem o styro spadkowym ale koszty by mnie zabiły a i bez tego będą duże. Nie mam attyki ani murku oporowego i zastanawiam się czy jastrych nie zjedzie z tarasu. Przeszukałem net i trudno mi znaleźć rozwiązanie dla posadzki wykonanej z żywicy. Wszystkie dotyczą posadzek z płytek lub drewna. Oparte są na rozwiązaniach wielowarstwowych. Nie tłumaczą czy potrzebna jest w takim jak mój przypadku warstwa drenażowa i już zaczynam głupieć. Chciałbym połączyć ekonomiczność rozwiązania ze skutecznością. Prośba ogromna bez wycieczek osobistych, prośba o radę a nie docinki. Pozdrawiam i prośba o opinię i pomocMariusz A masz tam styropian w dylatacji od budynku?Najtaniej było wylać już ten strop z lekkim spadkiem ,teraz trzeba zrobić cienką wylewkę warstwy wyrównawczą ze spadkiem ,przykleić 2 x papę termozgrzewalną na strop ,wywinąć ją pod ocieplenie ściany budynku i na niej ułożyć podesty drewniane ,które na zimę będzie można zdejmować układać przy ścianie budynku pod plandeką . Garaż ocieplić od spodu stropu oraz ściany od zewnątrz .Będą co prawda mostki termiczne ,ale przy zimnym garażu 5*C grzanym od ziemi nie powinno to sprawiać problemu. Edytowano 28 lutego 2015 przez animus (zobacz historię edycji) Link do komentarza
mixmi1977 Napisano 2 marca 2015 Autor Udostępnij #6 Napisano 2 marca 2015 Dzięki za odpowiedź, nie mam czasu trochę na dyskusje w czasie rzeczywistym stąd takie opóźnienie.Czemu żywica? Jest jedną warstwą a do tego spełnia funkcję hydroizolacji. Nie zależy mi zbytnio na jakimś specjalny estetycznym niuansie ala drewno lub terakota. Ważne by było antypoślizgowo, estetycznie, trwale i nie przepuszczało wody. Żywica wg mnie spełnia te założenia. Co do zrobienia spadku z wylewki na stropie, to mam tu pewien problem i nie wiem czy można go przeskoczyć. Spadek na stropie można zrobić z gotowych zapraw ale one z reguły są do grubości 8cm (albo ja nie ogarniam do końca co producent ma na myśli). By zachować 2% spadku to w jednym końcu musi być 12 cm by zjechać do około 0 cm. Mogę nadlać betonu ale konstrukcyjnie strop nie jest do takiego obciążenia przygotowany. Zaczynam powoli, edukując się w temacie, rozumieć która warstwa po co jest. Idąc od dołu 1. warstwa spadkowa - może być wykonana na stropie, nadlana lub wyprowadzona z gotowych zapraw do tego celu.2. Termoizolacja 3. drenaż - jesli jest potrzebny by odprowadzić wilgoć przechodzącą przez strop do góry. Tu kolejność mogę pomylić 4. warstwa dociskowa - jastrych np5. hydroizloacja - różne metody, papy, membrany, hydroizolacje w zaprawie, płynne folie itd6. Posadzka - tu też dowolność dodatkowo jeśli jest terakota to jeszcze klej. Animus nie chcę robić takich półśrodków. W projekcie nie planowałem obniżać sufitu w garażu. Nie chcę robić teo najtaniej ale też nie iść na maksa w podejście systemowe ponieważ nie są one przygotowane pod żywice tylko pod ceramikę i zaprawę klejową.Tak mam styro między garażem a domem. Wracając do warstw. Na wyprowadzenie spadku mam dwa pomysły. Jeden tak jak podpowiadacie czyli wyprowadzić spadki na stropie i tu prośba o pomysły z czego konkretnie. Sprawdzałem strony np Mapei lub Kreisel http://www.leroymerlin.pl/materialy-budowl...75048,l372.html mają takie. Ale tu grubość do 8 cm. trzeba to pewnie wzmocnić siatką, dodatkiem do betonu (włosy) lub coś innego. Drugi pomysł nawet parę ofert już mam to styro spadkowy. wychodzi od 180zł do 250zł za metr 3. Potem w pierwszym przypadku termoizolacja w drugim już jest. Potem ten drenaż. Są maty ale ktoś mi też powiedział że można położyć agrowłóknine tylko grubszą Potem dociskowa warstwa. I tu pytanie jeśli pójdę pierwsza ścieżką czy tą warstwą mógłbym dorobić kolejne 3 cm spadku? Tu jak rozumiem suchy jastrych może być byle zdylatowany odpowiednio. Czytałem że 3m2 to jest takie maksimum. Hydroizolacja no i tu pojawia się zagwozdka czy żywica poliuretanowa (elastyczna) jest już hydroizolacją czy coś mod nią powinno pójść. O papie są rózne opinie ale z reguły że najtańsza i najgorsza. Membrany ala Restrix, hydroiolacje jak drogie Sopro lub tańsze Mapei, Atlas, CeresitEkonomicznie nie znaczy po najniższej linii oporu ale też bez niepotrzebnych warstw. O to mi chodzi. Link do komentarza
animus Napisano 2 marca 2015 Udostępnij #7 Napisano 2 marca 2015 (edytowany) Cytat Dzięki za odpowiedź, nie mam czasu trochę na dyskusje w czasie rzeczywistym stąd takie opóźnienie.Animus nie chcę robić takich półśrodków. W projekcie nie planowałem obniżać sufitu w garażu. Nie chcę robić teo najtaniej ale też nie iść na maksa w podejście systemowe ponieważ nie są one przygotowane pod żywice tylko pod ceramikę i zaprawę klejową.Tak mam styro między garażem a domem. Wracając do warstw. Na wyprowadzenie spadku mam dwa pomysły. Jeden tak jak podpowiadacie czyli wyprowadzić spadki na stropie i tu prośba o pomysły z czego konkretnie. Sprawdzałem strony np Mapei lub Kreisel http://www.leroymerlin.pl/materialy-budowl...75048,l372.html mają takie. Ale tu grubość do 8 cm. trzeba to pewnie wzmocnić siatką, dodatkiem do betonu (włosy) lub coś innego. Drugi pomysł nawet parę ofert już mam to styro spadkowy. wychodzi od 180zł do 250zł za metr 3. Potem w pierwszym przypadku termoizolacja w drugim już jest. Potem ten drenaż. Są maty ale ktoś mi też powiedział że można położyć agrowłóknine tylko grubszą Potem dociskowa warstwa. I tu pytanie jeśli pójdę pierwsza ścieżką czy tą warstwą mógłbym dorobić kolejne 3 cm spadku? Tu jak rozumiem suchy jastrych może być byle zdylatowany odpowiednio. Czytałem że 3m2 to jest takie maksimum. Hydroizolacja no i tu pojawia się zagwozdka czy żywica poliuretanowa (elastyczna) jest już hydroizolacją czy coś mod nią powinno pójść. O papie są rózne opinie ale z reguły że najtańsza i najgorsza. Membrany ala Restrix, hydroiolacje jak drogie Sopro lub tańsze Mapei, Atlas, CeresitEkonomicznie nie znaczy po najniższej linii oporu ale też bez niepotrzebnych warstw. O to mi chodzi. Styropian z gotowym spadkiem -drogo.Żywica z pojemnika poliuretanowa (elastyczna)-drogo Drenaż raczej zbędny zimny garaż .To proponuję piszę od dołu :-papę termo 1x -folia budowlana jednolita -styropian twardy -termo-geomembrana-wylewka betonowa ze spadkiem mikrowłókna, lub na siatce , może być to od razu ostateczna warstwa ,np.wylewka lastrico szlifowana, presbeton i inne zewnętrzne posadzki szlifowane wzbogacone żywicami, barwione w masie ,przemysłowe . Edytowano 2 marca 2015 przez animus (zobacz historię edycji) Link do komentarza
Barbossa Napisano 2 marca 2015 Udostępnij #8 Napisano 2 marca 2015 a ja proponuję:- wylewka ze spadkiem (może być perlitobeton lub keramzytobeton vel zaprawy z tymi materiałami dla obniżenia masy, można dodać włókna PP, aby nie pękało)- papa termo- folia- styro (hydro)- wylewka właściwa, np to co proponuje animus lub + płytki Link do komentarza
MTW Orle - osuszanie budynków Napisano 2 marca 2015 Udostępnij #9 Napisano 2 marca 2015 (edytowany) Cytat Dzięki za odpowiedź, nie mam czasu trochę na dyskusje w czasie rzeczywistym stąd takie opóźnienie.Czemu żywica? Jest jedną warstwą a do tego spełnia funkcję hydroizolacji. Nie zależy mi zbytnio na jakimś specjalny estetycznym niuansie ala drewno lub terakota. Ważne by było antypoślizgowo, estetycznie, trwale i nie przepuszczało wody. Żywica wg mnie spełnia te założenia. Co do zrobienia spadku z wylewki na stropie, to mam tu pewien problem i nie wiem czy można go przeskoczyć. Spadek na stropie można zrobić z gotowych zapraw ale one z reguły są do grubości 8cm (albo ja nie ogarniam do końca co producent ma na myśli). By zachować 2% spadku to w jednym końcu musi być 12 cm by zjechać do około 0 cm. Mogę nadlać betonu ale konstrukcyjnie strop nie jest do takiego obciążenia przygotowany. Zaczynam powoli, edukując się w temacie, rozumieć która warstwa po co jest. Idąc od dołu 1. warstwa spadkowa - może być wykonana na stropie, nadlana lub wyprowadzona z gotowych zapraw do tego celu.2. Termoizolacja 3. drenaż - jesli jest potrzebny by odprowadzić wilgoć przechodzącą przez strop do góry. Tu kolejność mogę pomylić 4. warstwa dociskowa - jastrych np5. hydroizloacja - różne metody, papy, membrany, hydroizolacje w zaprawie, płynne folie itd6. Posadzka - tu też dowolność dodatkowo jeśli jest terakota to jeszcze klej. Animus nie chcę robić takich półśrodków. W projekcie nie planowałem obniżać sufitu w garażu. Nie chcę robić teo najtaniej ale też nie iść na maksa w podejście systemowe ponieważ nie są one przygotowane pod żywice tylko pod ceramikę i zaprawę klejową.Tak mam styro między garażem a domem. Wracając do warstw. Na wyprowadzenie spadku mam dwa pomysły. Jeden tak jak podpowiadacie czyli wyprowadzić spadki na stropie i tu prośba o pomysły z czego konkretnie. Sprawdzałem strony np Mapei lub Kreisel http://www.leroymerlin.pl/materialy-budowl...75048,l372.html mają takie. Ale tu grubość do 8 cm. trzeba to pewnie wzmocnić siatką, dodatkiem do betonu (włosy) lub coś innego. Drugi pomysł nawet parę ofert już mam to styro spadkowy. wychodzi od 180zł do 250zł za metr 3. Potem w pierwszym przypadku termoizolacja w drugim już jest. Potem ten drenaż. Są maty ale ktoś mi też powiedział że można położyć agrowłóknine tylko grubszą Potem dociskowa warstwa. I tu pytanie jeśli pójdę pierwsza ścieżką czy tą warstwą mógłbym dorobić kolejne 3 cm spadku? Tu jak rozumiem suchy jastrych może być byle zdylatowany odpowiednio. Czytałem że 3m2 to jest takie maksimum. Hydroizolacja no i tu pojawia się zagwozdka czy żywica poliuretanowa (elastyczna) jest już hydroizolacją czy coś mod nią powinno pójść. O papie są rózne opinie ale z reguły że najtańsza i najgorsza. Membrany ala Restrix, hydroiolacje jak drogie Sopro lub tańsze Mapei, Atlas, CeresitEkonomicznie nie znaczy po najniższej linii oporu ale też bez niepotrzebnych warstw. O to mi chodzi. no to zaczynamnadlewka beton czemu - otwarty dyfuzyjnie edit : może być z keramzytem swoje przepuściopierzenieizolacja elastyczna otwarta dyfuzyjniekubełkowa mata drenażowa - zamknięta dyfuzyjniestyrojastrychi co sobie tam planujeszżywica jest hydroizolacją tylko poszukaj odpornej na uszkodzenia mechaniczne i układaj na wyschniętym jastrychu zgodnie z kartą technologiczną producentazamkniesz wilgoć technologiczną żywicą i Duuuuuuuurozwiązanie Animusa nie wyklucza skraplania tego co wyparuje pod papęsą autorytety które twierdzą że tak jest ok i są tarasy które się potem poprawia Edytowano 2 marca 2015 przez MTW Orle (zobacz historię edycji) 1 Link do komentarza
Barbossa Napisano 2 marca 2015 Udostępnij #10 Napisano 2 marca 2015 a co miałoby wyparować pod papę? pod spodem garaż nieocieplanyno właśnie, skoro nieocieplony to i po co styro w posadzkę Link do komentarza
MTW Orle - osuszanie budynków Napisano 2 marca 2015 Udostępnij #11 Napisano 2 marca 2015 Cytat a co miałoby wyparować pod papę? pod spodem garaż nieocieplany się spytaj tych co zrywają potem do 0niegrzany dziś nie znaczy że mi się humor nie może zmienićjakby co jestem gotowy :Pa w garażach nieogrzewanych źródła ciepła też występująa to samochód stygniea to trzeba tapicerkę wysuszyć bo zalało przez niedomkniętą szybę - nie będziesz przecież wody woził do lataco wyklucza dyfuzję ????wiata Link do komentarza
Barbossa Napisano 2 marca 2015 Udostępnij #12 Napisano 2 marca 2015 przesadzaszstrop żelbetowy, a jak strach to sobie sufit pomaluje Link do komentarza
MTW Orle - osuszanie budynków Napisano 2 marca 2015 Udostępnij #13 Napisano 2 marca 2015 Cytat przesadzaszstrop żelbetowy, a jak strach to sobie sufit pomaluje Cytat rozwiązanie Animusa nie wyklucza skraplania tego co wyparuje pod papęsą autorytety które twierdzą że tak jest ok i są tarasy które się potem poprawia ale nie zamieściłem tego niewidocznym drukiemi pisząc o autorytetach mam na myśli ludzi ze stosowanym wykształceniemi uznanej pozycjichoćby z powodu współpracy z producentamii prowadzenie szkoleń pod nie dostosowanych.co oczywiście nadal nie wyklucza możliwości Link do komentarza
animus Napisano 2 marca 2015 Udostępnij #14 Napisano 2 marca 2015 (edytowany) Cytat rozwiązanie Animusa nie wyklucza skraplania tego co wyparuje pod papęsą autorytety które twierdzą że tak jest ok i są tarasy które się potem poprawia Proszę o fakty i teorię gdzie i w jaki sposób ma parować . Geomembrana oraz papa termo ,uniemożliwia dyfuzję czegokolwiek pomiędzy te warstwy ,strop będzie wentylowany od wewnątrz z garażu, posadzka od zewnątrz. Edytowano 2 marca 2015 przez animus (zobacz historię edycji) Link do komentarza
mixmi1977 Napisano 2 marca 2015 Autor Udostępnij #15 Napisano 2 marca 2015 (edytowany) barbossa nieogrzewany, nie napisałem że nieocieplony Elewacja ocieplona 10 styro. Nie chcę by przemarzał w zimę zbytnio. Mój błąd faktycznie napisałem nieocieplonym ma być nieogrzewany. MTW co to znaczy opierzenie ? Wyguglałem i rozumiem że to obróbka blacharska? Jako obróbkę podobają mi się profile Renoplastu ale je się daje na, w warstwach które podałeś, na jastrych. Podoba mi się twoje podejście. Teraz czas wziąć kalkulator do ręki i szukać co gdzie i za ile. Jeszcze jakbyś napisał co to izolacja elastyczna otwarta dyfuzyjnie, jakiś konkretny produkt masz na myśli? Edytowano 2 marca 2015 przez mixmi1977 (zobacz historię edycji) Link do komentarza
Barbossa Napisano 2 marca 2015 Udostępnij #16 Napisano 2 marca 2015 no to styro pozostaje i tylemoże wskaż jaki masz budżet, bo może niepotrzebnie takie skromne propozycje padają Link do komentarza
animus Napisano 2 marca 2015 Udostępnij #17 Napisano 2 marca 2015 Cytat no właśnie, skoro nieocieplony to i po co styro w posadzkę Styro na strop i na ściany żeby wewnątrz zawsze była temperatura dodatnia . Link do komentarza
Barbossa Napisano 2 marca 2015 Udostępnij #18 Napisano 2 marca 2015 nic to nie zmienia, no może oprócz sposobu OPIERZENIA Link do komentarza
animus Napisano 2 marca 2015 Udostępnij #19 Napisano 2 marca 2015 (edytowany) Cytat nic to nie zmienia, no może oprócz sposobu OPIERZENIA Tak OPIERZENIE najważniejsze. Edytowano 2 marca 2015 przez animus (zobacz historię edycji) Link do komentarza
MTW Orle - osuszanie budynków Napisano 2 marca 2015 Udostępnij #20 Napisano 2 marca 2015 (edytowany) ście się tego pierzenia uczepili że aż zacząłem orta szukać - napisałem poprawnie i w zasadzie nie moja to wina że tak się to - między innymi - nazywa Cytat Podoba mi się twoje podejście. Teraz czas wziąć kalkulator do ręki i szukać co gdzie i za ile. Jeszcze jakbyś napisał co to izolacja elastyczna otwarta dyfuzyjnie, jakiś konkretny produkt masz na myśli? otwarta dyfuzjnie znaczy paro-przepuszczalnawujek podpowieco do opierzenia jest tyle szkół ile sposobów wykonania tarasu oczywiście blacha pod hydroizolacją czyli lekkie zaniżenie w jastrychu - stojąca woda jest be to niech idzie . opierzenie na dole bo jak się coś jednak skropli to spłynie po blasze na zewnątrz a nie na ścianęproblem z uszczelnieniem góry znaczy boków przy żywicy można pozwolić sobie na fasety do poziomu foli i będzie dobrze pod ceramikę jest to już troszkę bardziej skomplikowane -wtedy zdecydowanie blacha wskazana wyżej ale blacha wyżej ma się ni jak do odprowadzenia tego co się wykropli poniżej . czyli lekka kwadratura koła co nie znaczy że nie da się tego wyprostować Cytat Proszę o fakty i teorię gdzie i w jaki sposób ma parować . Geomembrana oraz papa termo ,uniemożliwia dyfuzję czegokolwiek pomiędzy te warstwy ,strop będzie wentylowany od wewnątrz z garażu, posadzka od zewnątrz. fakty i mity tak jak napisałeś jest to zgodne z ogólnym trendem tylkonie uwzględnia oporu dyfuzyjnego poszczególnych materiałów niby beton jest beton aleeeeeee.....i bynajmniej nie przemawiają do mnie obrazki z niebieskimi strzałkami z dołu do góry i z góry w dół nawet przy pomieszczeniach ogrzewanych wracając do tematuilość wody jest zmiennatemperatura jest zmiennawentylacja powinna być stała ale też podlega wahaniomdelta T też ma znaczenie Tak pamiętam że po drodze jest styropian jednakzmienne do zmiennych + prawo Murphiego i rozmawiamy o mitachże nie lubię papy pod czymś to wiesz nie od dziśtoleruję ją tylko na wierzchu gdzie jest do niej łatwy dostęp i szybka możliwość naprawya przy okazji nie napisałem że nie masz racjinawet podparłem twoją wypowiedź zdaniem autorytetów w tej dziedzinieco nie znaczy że nie mogę na tą sprawę patrzeć odmiennie .z racji ilości występujących problemów poszukuję rozwiązań zbliżonych do ideałujak na razie znaleziono tylko jeden argument przeciw po co tyle ???skoro te mniej rozbudowane też działają a jak nie działają znaczy wykonawca spppppp.a się chłop pyta znaczy nie chce szukać winnych zaś.odpowiadam ze stanem swojej wiedzy Edytowano 2 marca 2015 przez MTW Orle (zobacz historię edycji) 1 Link do komentarza
mixmi1977 Napisano 2 marca 2015 Autor Udostępnij #21 Napisano 2 marca 2015 Barbossa pytasz o budżet, wiadomo że jak najmniejszy ale założyłem 15tyś. Nie wiem czy to dużo czy mało. Wezmę kalkulator i zrobię zestawienie materiałowe to będę wiedział. W tym są barierki także i rynny. Więc nie wiem ale Wam powiem jak policzę. Muszę teraz poszukać dla warstw konkretnych materiałów i w niektórych przypadkach wykonawców. Link do komentarza
Barbossa Napisano 2 marca 2015 Udostępnij #22 Napisano 2 marca 2015 prawo Murphy'ego wskazuje na błędy wykonawczeTwoje parcie na parcie pary w tym przypadku jest błędem, nie ma tu nic katastroficznegofakt, że po zerwaniu papy jest woda wcale nie oznacza, że z dyfuzji pary wodnej, są inne, bardziej prozaiczne wyjaśnienia większości przypadków; tu, przy garażu daruj sobie tę parę, chyba, że będzie on szczelny i niewentylowany, a fura będzie codziennie zziajana i mokra jak chabeta po 100 kuligachco do budżetu to ile m2 tego tarasu i ile mb tych balustrad masz? Link do komentarza
MTW Orle - osuszanie budynków Napisano 2 marca 2015 Udostępnij #23 Napisano 2 marca 2015 Cytat Twoje parcie na parcie pary w tym przypadku jest błędem, nie ma tu nic katastroficznego ja tylko biorę pod uwagę co on chce mieć na wierzchu dobrze zrobione nie przepuści nic w żadną stronę Link do komentarza
mixmi1977 Napisano 4 marca 2015 Autor Udostępnij #24 Napisano 4 marca 2015 Taras ma 36m2, barierki będzie 6+6+6+4. Barierkę pewnie będzie metalowa, jeszcze dokładnie nie wiem jaka ale pewnie standardowa. Montaż ala taki http://balustradydjd.republika.pl/images/4mz.jpglub taki http://img3.oferia.pl/ec6f46a2b9f4bb75ea3e...3_-1_-1_0_1.jpgA barierki coś w tym stylu http://remont.biz.pl/wp-content/uploads/20...i-balkonowe.jpg tylko w kolorze grafitowym. Link do komentarza
animus Napisano 4 marca 2015 Udostępnij #25 Napisano 4 marca 2015 Cytat Taras ma 36m2, barierki będzie 6+6+6+4. Barierkę pewnie będzie metalowa, jeszcze dokładnie nie wiem jaka ale pewnie standardowa. Montaż ala taki http://balustradydjd.republika.pl/images/4mz.jpglub taki http://img3.oferia.pl/ec6f46a2b9f4bb75ea3e...3_-1_-1_0_1.jpgA barierki coś w tym stylu http://remont.biz.pl/wp-content/uploads/20...i-balkonowe.jpg tylko w kolorze grafitowym. A co z prywatnością ? Link do komentarza
mixmi1977 Napisano 4 marca 2015 Autor Udostępnij #26 Napisano 4 marca 2015 Niech się wstydzi ten kto widzi. Link do komentarza
Gość stach Napisano 4 marca 2015 Udostępnij #27 Napisano 4 marca 2015 To ja się chcę trochę powstydzić... Ale planowany sposób mocowania barierek BARDZO mi się podoba!!! Link do komentarza
animus Napisano 4 marca 2015 Udostępnij #28 Napisano 4 marca 2015 Cytat Niech się wstydzi ten kto widzi. Zaczniesz użytkować to zmienisz zdanie. Link do komentarza
mixmi1977 Napisano 4 marca 2015 Autor Udostępnij #29 Napisano 4 marca 2015 Wolę Animus postawić parę ładnych drewnianych skrzynek z czymś zielonym niż robić barierki maskujące albo co najgorsze murek dookoła bo tak mam w projekcie. 36 metrów to jest sporo miejsca do leżenia i oglądania nocnego nieba. Teren do tego sprzyja Link do komentarza
Barbossa Napisano 4 marca 2015 Udostępnij #30 Napisano 4 marca 2015 kupi kilka parawanów plażowych w promocji jiska lub innej bestii i będzie miał mobilną przesłonę w słonecznych kolorach Link do komentarza
animus Napisano 4 marca 2015 Udostępnij #31 Napisano 4 marca 2015 Cytat kupi kilka parawanów plażowych w promocji jiska lub innej bestii i będzie miał mobilną przesłonę w słonecznych kolorach Będzie ładnie . Link do komentarza
Barbossa Napisano 4 marca 2015 Udostępnij #32 Napisano 4 marca 2015 fatalny ten balkon Link do komentarza
mixmi1977 Napisano 4 marca 2015 Autor Udostępnij #33 Napisano 4 marca 2015 Animus wygląda mi to na dzieło jakiegoś prędkiego dewelopera, a ja myślałem o czymś w takiej koncepcji http://www.houzz.com/photos/121503/Exterio...ior-other-metroalbo chociaż w takiej http://www.houzz.com/photos/11938075/Maste...eck-other-metro ;) Link do komentarza
MTW Orle - osuszanie budynków Napisano 6 marca 2015 Udostępnij #34 Napisano 6 marca 2015 http://www.houzz.com/photos/11938075/Maste...eck-other-metroja Ci nie wrógale tego widoku morza - zazdroszczępikuś w tą barierkę Link do komentarza
mixmi1977 Napisano 28 kwietnia 2015 Autor Udostępnij #35 Napisano 28 kwietnia 2015 Warstwy wybrane, ceny mam i są akceptowalne 1. styro 100 10 cm2. styro spadkowe odziwo wychodzi taniej niż wylewka spadkowa z betonu. spadek 2% w dwóch płaszczyznach3 mambrana epdm w jednym arkuszu 7x7,5 metra. Mam juz dostawce4. warstwa dociskowa z suchego betonu 4cm5. profile (opierzenie) z renoplastu do żywicy plus rynna6. żywica poliuretanowa, elastycznabarierka montowana do uchwytów w policzkach. zasanawiam się tylko czy jako pierwszej od stropu nie dać folii kubełkowej do wentylowanja. Jak opinie? wychodzi taniej niż z wylewką spadkową Link do komentarza
MTW Orle - osuszanie budynków Napisano 9 sierpnia 2015 Udostępnij #36 Napisano 9 sierpnia 2015 Cytat zasanawiam się tylko czy jako pierwszej od stropu nie dać folii kubełkowej do wentylowanja. słusznie tylko:pod spodem już musisz mieć spadeki musisz mieć hydroizolację bo wentylowanie tarasu to nie kominciągu nie będzie działanie:paruje przez strop wykrapla się na folii spływa po spadkuwiadomo ze nie będzie tam cieku jakbyś wiadrem polałale zmienną jest czas Link do komentarza
Recommended Posts
Utwórz konto lub zaloguj się, aby skomentować
Musisz być użytkownikiem, aby dodać komentarz
Utwórz konto
Zarejestruj nowe konto na forum. To jest łatwe!
Zarejestruj nowe kontoZaloguj się
Masz już konto? Zaloguj się.
Zaloguj się