Skocz do zawartości

Znacie dobry klej to połączenia metalu i tworzywa


Recommended Posts

Napisano
Uchwyt od pokrywy patelni (został mi w ręce...) icon_biggrin.gif
Wcześniej było to na jakimś gwincie... dziwnym gwincie... albo na gorąco zatapiane.
Porządna kurka patelnia.
Napisano
Klej poliuretanowy - to do klejenia szyb samochodowych są bardzo mocne.
Ewentualnie któryś z produktów Loctite, np ten:
http://www.loctite.pl/wyszukaj-produkt-652...d=8802625847297

A już na pewno klej klej epoksydowy da rade temperaturze.
EP 2507-1
- Odporność termiczna - wytrzymuje temperatury od -34 do +121°C.
EP 2510-1
- Wysoka odporność termiczna - wytrzymuje temperatury od -40 do +204°C; wytrzy­muje wygrzewanie w temperaturze do 204°C, wytrzymuje odgazowanie w temperaturze do 107°C. Dla połączeń pracujących w wysokich temperaturach jest dedykowana spe­cjalna wersja HT (10°C-204°C).
Są to kleje dwuskładnikowe i nie wiem czy znajdziesz odpowiednio małe opakowanie dla swoich potrzeb.
Gość mhtyl
Napisano
Cytat

Uchwyt od pokrywy patelni (został mi w ręce...) icon_biggrin.gif
Wcześniej było to na jakimś gwincie... dziwnym gwincie... albo na gorąco zatapiane.
Porządna kurka patelnia.


Nie lepszego jak Distal, jest to dwuskładnikowy i tylko takie kleje uważam za dobre i mocne.
Wytrzyma do 200 stopni i jest przede wszystkim tani coś ponad 10 zł. Jedyna wada to taka, że wiąże przez trzy dni, znaczy się uzyskuje pełną wytrzymałość. Jest jeszcze na rynku Distal Rapid, ale jego nie stosowałem, jest to klej o szybkim wiązaniu/schnięciu w porównaniu ze zwykłym Distalem.
Nie ma co się martwić, że zostanie tego kleju,w domowym gospodarstwie zawsze znajdzie się coś co trzeba będzie skleić icon_biggrin.gif
Napisano
Cytat

...
Nie ma co się martwić, że zostanie tego kleju,w domowym gospodarstwie zawsze znajdzie się coś co trzeba będzie skleić icon_biggrin.gif


O to na pewno icon_biggrin.gif

Spróbuję tego Distal-u.
Loctite za drogi.

Dzięki panowie.
Napisano
Cytat

Spróbuję tego Distal-u.




Distalu używam od trzydziestu co najmniej lat. Rozrabiam go zawsze na pudełku zapałek, na które wyciskam po odrobince zawartości z kazdej tubki, dbając, aby składnik pozostający wewnątrz nie zetknął sie z tym drugim. Następnie mieszam to zapałką i zużywam. Jest dobry.
  • 2 miesiące temu...
Napisano
W takiej sytuacji dobrym rozwiązaniem może być np. klej sekundowy Topex, który w szybkim czasie umożliwi sklejenie tego rodzaju powierzchni. Jednocześnie jego żelowa konsystencja pozwoli uniknąć jego szybkiemu zasychaniu po jednorazowym użyciu. Cena zaś kwalifikuje go jako produkt również dla użytkowników okazjonalnych. Pozdrawiam, Tomek, Grupa Topex
Napisano
Ten klej jest chyba na bazie cyjanopanu, więc do tego zastosowania który opisywał autor tematu za bardzo się nie nadaje.
Napisano
Ale zapewne klej już kupiłeś, to 50% roboty wykonałeś icon_biggrin.gif
  • 5 miesiące temu...
Napisano
Cytat

Ten klej jest chyba na bazie cyjanopanu, więc do tego zastosowania który opisywał autor tematu za bardzo się nie nadaje.



Witam!

Do tego rodzaju połączenia można użyć także kleju Topex do twardych plastików. Łączy szkło akrylowe, ABS, persplex, TR, EVA. Nie klei PP oraz PE. Klej łączy ze sobą elementy na zasadzie spawania, delikatnie rozpuszczając elementy łączące. Powstałe łączenie jest odporne na gorącą wodę oraz chemikalia np. w rurach kanalizacyjnych. Klej kosztuje ok. 7,5 PLN.

Pozdrawiam, Maciek, Grupa Topex
  • 1 rok temu...

Utwórz konto lub zaloguj się, aby skomentować

Musisz być użytkownikiem, aby dodać komentarz

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto na forum. To jest łatwe!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Masz już konto? Zaloguj się.

Zaloguj się
  • Kto przegląda   0 użytkowników

    • Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
  • Darmowy poradnik budowlany raz w tygodniu na Twój e-mail

  • Najnowsze posty

    • Miałem bardzo podobny problem z klamką i drzwiami balkonowymi – też kupiłem nową i po montażu nadal się nie domykały. U mnie winna była zasuwnica, która się już wyrobiła. Zamówiłem części za ~120 zł, próbowałem sam, ale nic z tego nie wyszło. Finalnie i tak wezwałem serwis okien – zapłaciłem 260 zł, ale zrobili wszystko szybko i profesjonalnie. Co ważne – samo wymienienie części to nie wszystko. Trzeba znaleźć przyczynę, dlaczego skrzydło się ciężko domykało (u mnie był problem z luzem w zawiasach). Inaczej sytuacja szybko się powtórzy. Jeśli jesteś z okolic Poznania, to mogę polecić firmę, która mi to naprawiała: Integro Poznań
    • To dopiero będzie ładnie.
    • Nie kombinuj z kitowaniem/szpachlowaniem/akrylowaniem - wsadzisz kupę kasy, a efekt będzie nijaki   Dużo tej podbitki masz?     Najtaniej będzie, jak kupisz zwykłą płytę HDF  3mm drewnopodobną w odpowiednim kolorze, podocinasz  tak, aby wypełniły przestrzeń między belkami, czarnym markerem - dla picu - zaznaczysz niby-deski, przykręcisz do istniejącej podbitki i nikt nie zauważy różnicy, o ile nie pokażesz palcem... Szpary przestaną przeszkadzać...   Sugerowany laminat jest kilkukrotnie droższy, trudniejszy w obróbce i aplikacji, choć jest odporny na warunki zewnętrzne, a płyta HDF w takiej lokalizacji nie jest narażona na zmoknięcie, czy światło słoneczne i wytrzyma wiele lat...
    • Będziesz miał dużo więcej szpar, tyle ze mniejszych. Bez sensu. Kup arkusze laminatu i zakryj powierzchnię pomiędzy krokwiami. Albo szpary wypełnij akrylem i pomaluj.   Możesz też zrobić własny kompozyt, kup jakiś lakier do parkietu i wsyp do niego parę worków drobnych trocin z piły taśmowej, będziesz miał własny kit drzewny do wypełniania tych szpar.  Tylko trociny muszą być wysuszone!
    • A coś tam żeby w te szpary dać nie mam już pomysłów ,od nowa nie wchodzi to w grę żeby dawać .Jakaś masę szpachlowa ,malutkie jakieś deseczki w te szpary ?
  • Popularne tematy

×
×
  • Utwórz nowe...