Skocz do zawartości

Recommended Posts

Napisano
Cytat

Witam,

mam pokryty dach folja paraprzepuszczalna i przybite laty .
Zaczelo padac i moj dach cieknie , jest to normalne czy raczej nie
prosil bym o porade

pozdrawiam


Jest to nienormalne, że cieknie jak również jest nie nienormalne, że dałeś membranę zamiast papy oraz to jest też nienormalne, że masz przybite kontrłaty na całej powierzchni dachu a gdzie łaty? po czym dekarze chodzili? zapewne po tej membranie i ją uszkodzili.
Zobacz co jest na zewnątrz w miejscu gdzie przecieka oraz powyżej tego miejsca, musi być jakieś uszkodzenie membrany.
Napisano
Cytat

bylem z nimi pod dachem i powiedzieli ze te kontrlaty gdzie cieknie obkleja sylikonem dekarskim
bo tak sie robi.


Niech Oni sobie oczy zakleja tym silikonem, najlepiej jak będą na dachu i żeby sobie zeszli na dół.
Powiedz mi kto Ci doradził membranę na pełne deskowanie, też Oni?
A kto robił Ci więźbę?
Jak widzę jest ona nowa i od razu żeby była prostowana "półmetrowymi" kontrłatami?
Goń to towarzystwo w piz.... i weź porządnych fachowców.
Napisano
Cytat

bylem z nimi pod dachem i powiedzieli ze te kontrlaty gdzie cieknie obkleja sylikonem dekarskim
bo tak sie robi.


Blachę na samochodach też się klepie, ale jakoś nikt nowych, "fabrycznie" klepanych kupować nie chce.
Resztę napisał Ci mhtyl.
Zastanów się na chłodno co będzie wart ten dach skoro już na tym etapie wymaga "wynalazków".
Jest takie powiedzenie - 'przyjdzie kit i będzie git"... chcesz tak mieś i żyć ze świadomością że sam się na to zgodziłeś?
Napisano
Cytat

:hahaha2:

Henio, mój bohaterze. Jesteś niezawodnym poprawiaczem humoru :hug:


Tak nieraz uda mi się coś prawdziwego, oryginalnego napisać icon_biggrin.gif

Cytat

to nie jest nowy dach , mialem plyty eternitowe wszystko zwalilem pozostala tylko wiezba , deski calowki dalem .


To w takim razie ów fachowcy powinni sprawdzić równość połaci przed nabiciem desek.
Tak na marginesie, ja mam membranę dachową i jakoś w miejscach gdzie są nabite kontrłaty u mnie nie przecieka.
  • 5 tygodnie temu...
  • 4 tygodnie temu...

Utwórz konto lub zaloguj się, aby skomentować

Musisz być użytkownikiem, aby dodać komentarz

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto na forum. To jest łatwe!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Masz już konto? Zaloguj się.

Zaloguj się
  • Kto przegląda   0 użytkowników

    • Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
  • Darmowy poradnik budowlany raz w tygodniu na Twój e-mail

  • Najnowsze posty

    • https://koperrt.com/products/16072304607348528752213120?utm_source=ad&utm_medium=google&utm_origin=shopline&utm_campaign=636491&utm_content=23181985177&adset_id=187535772916&utm_term=780698919071&aatid=4779585835&gad_source=2&gad_campaignid=23181985177&gclid=CjwKCAiA3fnJBhAgEiwAyqmY5WFmWVEn9SZthO88c8_HxQVL0demJEIHMSolG6Kq14QQ2evmHAjg1RoC4UMQAvD_BwE    
    • Witam wszystkich forumowiczów!   Mam stary budynek, w którym ściany zewnętrzne są już ocieplone, ale dach pozostaje nieocieplony i przez niego ucieka dużo ciepła. Planuję na wiosnę ocieplić dach od góry styropianem EPS 100 (styropian dach/podłoga) o łącznej grubości 23 cm. Dach jest płaski z lekkim nachyleniem, powierzchnia około 100 m², pokryty papą, która zachowała się w całkiem dobrym stanie – nie jest uszkodzona, nie planuję jej zrywać, tylko oczyścić i zostawić jako podłoże.Na styropianie ma być położona papa termozgrzewalna (jedna lub dwie warstwy). Montaż styropianu będę wykonywał samodzielnie (klejenie + kołkowanie), a papę zgrzewalną zlecić fachowcowi, który się na tym zna.Mam kilka wątpliwości i pytań – bardzo proszę o Wasze opinie na podstawie doświadczeń: 1. Grubość i układanie styropianu: Czy lepiej położyć jedną warstwę 23 cm, czy podzielić na dwie warstwy (np. 11 cm + 12 cm) układane na mijankę? Wiem, że dwie warstwy lepiej eliminują mostki termiczne, ale to więcej pracy. Pomijając aspekt czasu i wysiłku – czy takie rozwiązanie naprawdę ma sens i daje zauważalną różnicę w izolacyjności?   2. Montaż i mocowanie styropianu: Dach nie będzie dodatkowo obciążony (tylko papa na wierzchu, bez chodzenia czy tarasu), ale ważne jest solidne mocowanie, żeby wiatr nie oderwał warstw. Planuję kleić styropian (klejem bitumicznym lub poliuretanowym) + kołkować.Dla grubości 23 cm – jakie kołki polecacie? Czy wystarczą o długości ok. 30 cm (żeby wystawały trochę w podłoże betonu)? Czy lepiej stosować metodę z otwornicą – wyciąć otwór w styropianie, włożyć kołek, a potem zatkać wyciętym krążkiem (żeby kołek nie wystawał i nie tworzył mostka)? Jeśli dwie warstwy: Czy wystarczy kołkować tylko dolną warstwę (do podłoża), a górną tylko przykleić do dolnej? Czy kołki muszą przechodzić przez obie warstwy dla lepszej stabilności?   3. Warstwa separacyjna na styropianie pod papę: Czytałem różne opinie – jedni polecają geowłókninę polipropylenową (200-300 g/m²) jako ochronę przed wysoką temperaturą palnika i separację, drudzy grubą folię PE (0,2 mm). Geowłóknina wydaje mi się lepsza (przepuszcza parę, nie topi się tak łatwo). Czy zgadzacie się, że geowłóknina to najlepsze rozwiązanie w takim przypadku, czy polecacie coś innego (np. folię PE)?
    • Zupełnie nie mam pojęcia gdzie to pęknięcie Od strony grzejnika? od strony zasilania? na korpusie zaworu?
    • Cześć, jak samodzielnie zabezpieczyć lekkie pęknięcie na rurce z termostatem? Jest to mikroskopijne pęknięcie bo moze z kropla dziennie sie wydostaje:)   Zalaczam zdjęcie, do lepszego nie mam dostępu. Ps. Pęknięcie jest na ten najszersze części 
    • Komentarz dodany przez Tomek: zdecydowanie odradzam.
  • Popularne tematy

×
×
  • Utwórz nowe...