Skocz do zawartości

Hurtownia budowlana: PSR. Drzwi i podłogi. Bieńkowski Piotr


Recommended Posts

Gość miszkanka Piaseczna
Napisano
Witam, Chciałam w tym sklepie zamówić roletę zewnętrzną na balkon. Oczywiście dostaliśmy informację, że przyjdzie Pan wymierzyć i wycenić potrzebną nam roletę. Po długim sierpniowym weekendzie na umówioną godzinę się nie zjawiał, ale zadzwonił, o godzinie na którą miał być, że nie przyjedzie (nie potrzebnie czekałam na niego w domu). Przyjechał na następny dzień. Obiecał, że zadzwoni i poinformuje ile to będzie kosztowało. I tydzień.. cisza... Po ponad tygodniu dzwonię do sklepu, a tam mnie zapewniają, że na następny dzień oddzwonią. Nie robią tego, udaję się do sklepu osobiście i znowu zapewnienie, że zadzwonią. Mija kolejne 5 dni....i w końcu dowiaduję się, że cena znacznie odbiega od ceny ktorą usłyszałam na samym początku- czyli to co wydawało się atrakcyjne - przestało.. po 3 tygodnia czekania na samą wycenę, nie mówiąć o tym, że czekałabym kolejne 2 tygodnie na montaż. Niestety tu się nie sprawdza ta firma.
  • 5 miesiące temu...
Gość Nie polecający!
Napisano
Od pół roku nie wywiązali się z realizacji zamówienia (montaż drzwi) i cały czas zwalają winę na producenta. A pieniędzy oczywiście nie chcą oddać.

Poza tym bardzo słaba obsługa klienta - poziom poniżej krytycznego. O nic nie można się doprosić, nie informują o tym, że jest obsuwa, ciężko się dodzwonić.
  • 3 miesiące temu...
Gość zdegustowana
Napisano
Dołączam się- nie polecam. Na zamówione drzwi czekamy już 12 tygodni. Pierwsze przyszły po sześciu, ale okazały się źle zamówione i kolejne 6 tygodni mija dziś. Kontakt praktycznie zerowy- jak nie zadzwonisz to niczego się nie dowiesz, ponieważ nie poczuwają się do informowania klienta o opóźnieniach. Pieniądze oczywiście chcą najlepiej "na wczoraj"....
  • 5 miesiące temu...
Napisano
Odradzam, 2 miesiące po montażu podłogi mam góry i doliny, a reklamacja i brak odpowiedzi na pisma i maile są irytujące.
Naprawdę odradzam tą firmę.
Pozdrawiam
  • 6 miesiące temu...
Gość złodzieje PRS
Napisano
Ta firma to masakra. Sciemniaja przez telefon a nic nie robia. U mnie montowac mieli drzwi i podłoge. Nie zrobili do tej por nic. To zwykli partacze i oszusci jak najdalej od nich. !!!
Napisano
Połozyli mi podłoge rok temu. Podłoga jest nierówno..próbowali mowić ze tak ma być. Na telefony nie odpowiadaja. Nie polecam.!!!
  • 3 tygodnie temu...
Gość Malutka
Napisano
Moje spostrzeżenia po wykonaniu umowy.
W umowie zawarli zapis, że należy wpłacić całość kwoty przed realizacją umowy.Teraz widzę, że zrobiłam ogromny błąd, że się ta ten zapis zgodziłam. Reklamowałam ich usługę i nie mogę się doprosić, żebyśmy spotkali się na miejscu montażu, gdyż chciałam im pokazać usterki. Rozmowa z nimi jest bardzo irytująca. Nie ma w ogóle współpracy z klientem i dla dobra klienta. Nie potrafią przeprosić, nie mają klasy biznesowej, nie potrafią zaoferować naprawy ani zwrotu część pieniędzy za nienalezyte wykonanie umowy. Jeszcze takiej firmy nie spotkałam. Nie zależy im na opinii klientów. Nie wiem jak budują długofalową strategię własnego rozwoju.
Napisano
Na takie kłopoty - rzecznik konsumentów. Jak od wykonania nie minęło 6 m-cy, mają "z urzędu" pozamiatane.
Jak więcej jak 6 m-cy ale nie więcej niż 12 m-cy, sprawa też do wygrania - zakładam, że umowa była podpisana do 31 grudnia 2014r.
  • 2 tygodnie temu...
Gość Rafał
Napisano
Nie polecam!!!!!!!!! Jak najdalej od tych partaczy. Po montażyu podłogi doszło do reklamacji. Przyjechała jakaś paniusia z zerowym pojeciem technicznym ale głowo niosła wysoko. Kazde jej słowo było kwitowane odp az w koncu zabrała manatki i pojechła. Przestała odbierać telefony i reklamacja do tej pory nie rozwiazana. Oni są mili tylko przed wpłatą pieniedzy a pozniej maja klienta głeboko..w ...
Gość wkurzony
Napisano
Oczywiście nie polecam! mają problem ze zwykłym parapetem. naszczęście nie wziąłem montażu tylko sam parapet na który już czekam miesiac...
  • 4 tygodnie temu...
Napisano
Pierwszy raz w życiu spotkałam taką firmę. Oni tylko czekają na pieniade a pozniej nic nie robia.tylko zwlekaja..
  • 1 miesiąc temu...
Napisano
Opinia negatywna.Nie są w stanie zamontowac poprawnie drzwi. Oczywiscie płatnosc przed montazem a pozniej problem z naprawą zle zamontowanych drzwi. To jest smieszne ze w tych czasach firma sie na rynku utrzymuje.
  • 3 tygodnie temu...
Gość poszkodowany
Napisano
potwierdzam , firma fatalna, dużo obiecuje a potem nie ma mozliwosci rekalmacji. Zachęcam do wystawiania im opinii na facebooku , bardzo ich to boli jak sa negatywne. Maja dwa profile jeden z tym adresem nowym jest bardziej aktualny .
  • 2 tygodnie temu...
Gość Piaseczno - Maria
Napisano
Firma nieuczciwa!!!!!!!!. Profil na fb kolejny raz po prawdziwych komentarzach został zamkniety. Montaż drzwi wykonany ftalnie pieniadze przed usługa a obsługa reklamacji masakra. Jakas dmuchana lala obsługuje, pojecia nie ma co mowi. Cała ta firma to jest zbiegowisko przypadkowych ludzi z ulicy nie mających pojecia o pracy.
Napisano
Zdecydowanie nie polecam. Początkowo obsługa bardzo miła, obiecuje ekspresową realizację zamówienia, ale po wniesieniu opłaty (opłata pełnej kwoty z góry!) sprawa zaczyna się komplikować. Kontakt z panią sprzedawczynią jest toporny, na maile odpisuje z kilkudniowym opóźnieniem, kontakt telefoniczny równie trudny. Montaż robiony niedbale. Masakra!
  • 4 tygodnie temu...
Gość Oszukany
Napisano
Witam wszystkich poszkodowanych przez PSR ... A co powiecie Państwo na pozew zbiorowy przeciwko tej firmie?

W moim przypadku to samo. Firma czuje sie bezkarna.
Proponuje, bysmy wszyscy opisali swoje przypadki i zgłosili to do UOKiK - tam dadza nam prawnika, ktory pomoże złożyć nam skuteczny wniosek do sadu.
  • 2 tygodnie temu...
Gość poszkodowany_1001
Napisano
NIe polecam. To jakas absurd. Jak reklamacja jakaś stara purchawa pisze ze sie zajmie i nic nie wynika z tego.
Ludzie nie kupujcie tam nic bo jesteście tylko dobrzy do póki nie zapłacicie. pozniej radzcie sobie sami

NIE POLECAM to malo powiedziane, 0 profesjonalizmu tylko chec na zysk a usluga ponizej krytyki brak jakiejkolwiek checi rozpatrzenia reklamacji, pomocy
  • 1 miesiąc temu...
Gość Oszukani
Napisano
Tę firmę powinno się zamknąć.Tak nieprofesjonalnych ludzi i w dodatku aroganckich nie spotkałem.
Zamówione drzwi , wymiar niezgodny z zamówieniem , za szerokie , pan który dokonywał zamówienia w arogancki sposób stwierdził że mamy sobie wykuć otwór...
Pani od sprzedarzy marketingu postępuje tak samo!!!!
Skandal , nie rozumiem jak oni utrzymują się na rynku.
  • 3 tygodnie temu...
Gość Jagoda
Napisano
Ostrzegam nie kupujce tam nic!!! ROzmowa z Pania od reklamacji tragedia peiknie mowi nic nie robi. Jak tam mozna. Umie zdiagnozować problem przez telefon nie widzac usterki mistrzyni pewnei po podstawowce tylko...badz jakiejs płatnej szkole !!!!!!!!!! ostrzegam bo tylko sobie problemów narobicie tam kupujac.
  • 1 miesiąc temu...
Gość Aneta
Napisano
Usługi które zakupiłam w tej firmie zostały wykonane profesjonalnie i do samego końca. Dziękuję. Widzę, że złe komentarze także się zdarzają jak wszędzie
Napisano
Szanowni Państwo. Przykro mi czytać te wszystkie negatywne opinie. Szkoda tylko, że żadna z w/w osób nie potrafi się przedstawić, tylko anonimowo wpisuje negatywy i szkoda, że nikt nie opisuje spraw w całości. Jestem właśnie tą osobą bez doświadczenia (9 lat w branży), po podstawówce (mgr + studia podyplomowe) i chętnie rozwiązałabym wszystkie w/w problemy gdybym tylko wiedziała, którego konkretnie Klienta dotyczą.
INFORMACJA DLA NOWYCH KLIENTÓW
Przez wszystkie lata istnienia firmy (11 lat) obsłużyliśmy tysiące Klientów, zawsze dopilnowując realizacji do samego końca. Reklamacje - tak zdarzają się, ale zawsze doprowadzone są do samego końca.
A teraz z chęcią ustosunkuje się do powyższych opinii:
- Aneta - dziękuję za miłe słowa. Widzę, że są jeszcze ludzie, którzy potrafią docenić czyjąś pracę i zaangażowanie
- Jagoda - chętnie dowiem się czego dotyczy problem. Pisałam powyżej, iż mam 9 letnie doświadczenie w branży i jestem w stanie bardzo szybko zdiagnozować czy reklamacja jest zasadne. Tak, na podstawie rozmowy telefonicznej również. Zapraszam Panią Jagodę do całościowego wyjaśnienia przyczyn reklamacji - czy na pewno była zasadna Pani Jagodo?
- Oszukani - proszę tylko o informację czy dostali Państwo od nas wytyczne dotyczące przygotowania otworów drzwiowych - na pewno tak ponieważ otrzymuje je na piśmie każdy Klient, a że nie dopilnowali Państwo swojej ekipy budowlanej w tym, że muszą przygotować te otwory na odpowiednią wielkość, to nie jest nasza wina. Proszę śmiało napisać na forum jak naprawdę było.
- Poszkodowany_1001 - rozpatrujemy każdą reklamację. Proszę śmiało napisać jak została rozpatrzona Pana reklamacja.
- Oszukany - zastanawiam się dlaczego nie został jeszcze złożony pozew zbiorowy. Może dlatego, że reklamacje są niezasadne? A może dlatego, że wszystkie zostały załatwione. Proszę pamiętać, że nie wszystko można załatwić w jeden dzień, ale nawet jeżeli jest to dłużej, to zawsze zostaje załatwione do końca. Nie uciekamy od problemów, które mogą się pojawić. Zawsze pomagamy w ich rozwiązaniu.
- Kaia - odpisywanie na wiadomości. Wykonuję prace wykończeniowo-budowlane więc czasami przez kilka dni jestem z Klientami na budowach i nie siadam nawet do komputera. Wiem, że dla osób pracujących tylko i wyłącznie w biurze, to dziwne, że na maile odpisuje się po kilku dniach, ale proszę zauważyć, że mimo wszystko odpisuje.
- Piaseczno - Maria - krytyka powinna zawierać całościowy opis sytuacji, a "dmuchana lala" - naprawdę opis mało kulturalny - pozostawiam bez komentarza.

SZANOWNI PAŃSTWO.
Dla mnie i dla firmy Klient jest najważniejszy. Przed realizacją zakupów u nas proszę pamiętać, iż dajemy gwarancję pełnej satysfakcji wynikającej z obsługi w naszych sklepach oraz z jakości proponowanych towarów. Każdą sprawę, nawet trudną, doprowadzamy do samego końca.
Negatywnie rozpatrujemy reklamacje, które nie są zasadne np. zbyt małe otwory drzwiowe, które miały być odpowiednio przygotowane, a Klient nie poinformował o tym swojej ekipy budowlanej, krzywe ściany i pretensja do nas, że są szpary po zamontowaniu listew przypodłogowych, deska ułożona wyżej niż płytki w kuchni ponieważ Klient nie dopilnował swojego glazurnika, że musi położyć płytki na odpowiedniej wysokości - mało tego, Klient przy montażu gresu brał od nas próbkę podłogi i zapewnił, że glazurnik na pewno ułoży płytki na wysokość deski, a tu klops - i pretensja do nas.
MOI DRODZY PRZYSZLI KLIENCI - jesteście dla mnie i dla firmy bardzo ważni. Przy zakupach w naszej firmie słuchajcie dokładnie naszych wskazówek technicznych i notujcie sobie wszelkie zdobyte u nas informacje - i naprawdę nie będzie żadnych problemów, a jak wszystko będzie OK, to napiszcie kilka miłych słów na temat naszej współpracy.
Pozdrawiam Wszystkich
Beata Walczak
Kierownik ds. Sprzedaży i Marketingu - Projektant Wnętrz.
Gość sprawiedliwywśrodnarodów
Napisano
Po co sie tak pocisz? Gdyby to jesteście firma do ... jeżeli kilkanaście osób wypowiada sie negatywnie to musi byc w tym odrobina prawdy, czyż nie?
kaqzdy żyd swoj towar chwali wiec dziwne by było abys ty pisała o swojej firmie negatywy choćby to bylo prawdą. A tytuły mgr itp to o niczym nie świadcza droga Beatko.
Ty też piszesz tu jako gość czyli anonimowo więc domniemywam że nie jesteś tym za kogo sie podajesz.
Napisano (edytowany)
Cytat

Przy zakupach w naszej firmie słuchajcie dokładnie naszych wskazówek technicznych i notujcie sobie wszelkie zdobyte u nas informacje - i naprawdę nie będzie żadnych problemów, a jak wszystko będzie OK, to napiszcie kilka miłych słów na temat naszej współpracy.
Pozdrawiam Wszystkich
Beata Walczak
Kierownik ds. Sprzedaży i Marketingu - Projektant Wnętrz.


Tyle negatywnych opinii i dalej taka bezczelność pani mgr + studia podyplomowe. Hmm, może dlatego. icon_evil.gif Jak to się mówi, trza się cenić. Edytowano przez demo (zobacz historię edycji)
Napisano
Gdybym pisała anonimowo, to nie zobaczyłbyś mojego podpisu (imienia i nazwiska), a jednak je napisałam i uwierz mi, że tytuł mgr często świadczy o czymś - przede wszystkim o wiedzy i obyciu kulturalnym, którego niektórym brakuje. Tak chwalę swój towar i usługi ponieważ są tego warte, a dramatyczne są dla mnie opinie, które są negatywne a nie opisują całej sytuacji. Tak czynią tylko osoby, które mają pretensje, które nie mają potwierdzenia w rzeczywistości.
Pozdrawiam.
Beata Walczak
P.S. Wpis "po co się tak pocisz" jest naprawdę mało elegancki.
Napisano
Czy Pan/Pani demo ma mi coś do zarzucenia - proszę o konkrety, do których będę mogła się odnieść. A ze swojego wykształcenia jestem bardzo dumna i z tego względu się cenię.
Napisano
Cytat

A ze swojego wykształcenia jestem bardzo dumna i z tego względu się cenię.


Tak to już jest jak w rodzinie gdzie wszyscy po co najwyżej zawodówkach trafi się jeden z wyższym, to chodzi dumny jak paw i udaje mędrca. A reszta to głupki wpisujący złe opinie o działalności jaśnie pani magister. Czy jakoś tak. icon_lol.gif
Napisano
Pan/Pani demo widzę, że chętnie komentuje negatywnie - bardzo proszę o konkretne zarzuty wobec realizacji zamówienia. Proszę dokładnie opisać jak było.

Odnośnie wpisu, iż ktoś zakupił u nas podłogę i drzwi, a my nic z tego nie zrobiliśmy!!! W całej historii (11 lat) naszej firmy nie było takiego przypadku. Proszę śmiało opisać cały proces zamówienia, bo to co piszesz jest po prostu kłamstwem.
Napisano
Widzę, że Panią mgr prawda w oczy kole.
Czyżby spadła sprzedaż, że Pani się tak wygina na forum i broni mężnie swoja piersią albo nawet dwoma, wizerunku firmy.
A gdyby były przypadki negatywne to czy Pani mgr przyznała by się do tego publicznie?
  • 3 tygodnie temu...
Gość Wioleta Deptuła
Napisano
Bardzo żałuję, ze przeczytałam wszystkie komentarze na temat tej firmy dopiero teraz. Podobnie jak większość zPanstwa zostałam oszukana przez PSR, a podejscie do klienta pani B. z Piaseczna jest godne pożałowania. Zamówiłam i wpłaciłam zaliczkę na 4 sztuki drzwi w styczniu br. Do dziś nie mam ani drzwi, ani informacji kiedy bedą i z czego wynika opóznienie. Dodatkowo PSR wprowadził nas w błąd mówiąc, ze Porta nie wykonuje drzwi łazienkowych z podcieciem, mimo ze jest to standard w produkcji tej firmy.

Próby kontaktu z tym sklepem kończą sie niepowodzeniem, pani B. nie odpowiada na pytania w mailach, telefonów nawet nie odbiera. Niestety w żadnym momencie nie podjęła nawet próby wyjaśnienia mojego zamówienia. Sprawa niestety konczy się interwencją u rzecznika praw konsumenta.
Gość niedoszły klient
Napisano
A ja byłem mądrzejszy bo tu wcześniej zajrzałem i wiem, ze w tej hurtowni moja noga nie postanie.
Ciekawe co Pani mgr pyskalska odpowie na te zarzuty, a tak się wymądrzała kilka postów wyżej.
Teraz pani Wioletta podpisała się z imienia i nazwiska i opisała dość szczegółowo swój problem więc nie będzie Pani mgr wykręcała kota ogonem że to anonim napisał.
Gość normalny człowiek
Napisano
Ja równiez bardzo żałuję iż dopiero teraz zasięgnełem informacji , opinii na tej stronie. Ta firma to poprostu jakaś tragedia a proces rekalamcji to droga przez mękę ... Pieknie mydla oczy i zachęcaja do kupna a w rzeczywistości zależy im tylko na przyjęciu pieniędzy a potem na zasadzie jakoś to będzie ... Pani Beato , proszę ustosunkować się do wpisu Pani Wiolety Deptuły . Chyba ta Pani naświetliła Wasze intencje i odważnie opisała jak naprawdę działacie i w jaki sposób traktujecie klientów po zainkasowaniu pieniędzy.
Napisano
Wszystkich poszkodowanych zachęcam do przekazywania swoich skarg do "patronów" tej firmy aby wiedzieli kogo firmują.

do PORTY, BARLINKA, RZETELNEJ FIRMY , ITD .... POWIEDZMY DOŚĆ TAKIEMU TRAKTOWANIU. OPISUJMY JAK NAS TRAKTOWANO I WYSYŁAJMY BO PRAWO KONSUMENCKIE JEST PO NASZEJ STRONIE!!!
  • 2 tygodnie temu...
Napisano
Co do programu "Rzetelna Firma" to PSR został z niego wyrzucony:

INFORMUJEMY, IŻ FIRMA
P.S.R. DRZWI I PODŁOGI PIOTR BIEŃKOWSKI PIASECZNO
NIP: 1230860994

przystąpiła do Programu Rzetelna Firma, jednak na chwilę obecną nie spełnia warunków uczestnictwa w programie.
Gość niezaskoczony
Napisano
A koleżanka Beatka, przepraszam Pani mgr Beatka tak zachwalała firmę a teraz co? wody w usta nabrała. Padły konkretne zarzuty od konkretnych osób ale wyjaśnień od pani mgr ni hu hu.
Gość Klient
Napisano
Osoby poszkodowane przez PSR, które chcą walczyć o swoje prawa proszę o kontakt mailowy pod adresem: oszukaniprzezpsr@gmail.com
Gość Piotr
Napisano
Pani Beata niech sie nie broini. Jej mgr guzik mnie obchodzi. PSR to partacze jakich mało a zapewnienia ze problem zostanie rozwiązany to zwykłe kłamstwa. U mnie podłoga w wielu miejscach w ogole nie ma kleju i co Pani w piuropuszu na głowie pryszła dom obejrzała i za 3 godziny powiedziała ze koniec reklamacji. Wiecej gadki z nią nie było. Ja chetwnie sie dołączę do listy poszkodowanych.
Gość ppapap
Napisano
WItam, u mnie również dano za mało kleju. Wezwałem producenta Barlinka i wydali mi ekspertyzę iż jest tam za mało kleju. Jest podstawa do roszczeń w sądzie bo w opinii rzeczoznawcy ta podłoga jak nie za rok to za dwa lub 3 lata po prostu w całości się podniesie. Czy podjoł Pan jakieś kroki prawne? Kto u Pana robił montaż może pan Marcin G. ?
Gość Kamila
Napisano
PSR nie bron sie wiem z doswiadczenia ze ludzie czytaja opinie o was i wielu rezygnuje. jesteście nieprofesjonali wiec opinie sa prawdziwe. Opowiadacie cuda a robicie robote na najgorszym mozliwym poziomie. Wszyscy przyszli klienci jak najdalej od tej firmy...gdybym ja przed zakupem widziała takie komentarze to bym nie kupił u nich nic.. ostrzegam.
  • 2 tygodnie temu...
Gość klient, niestety
Napisano
Czy ktoś z Państwa pisał na mail podany poniżej oszukaniprzezpsr@ .... ?
Nikt nie odpisuje i mam wrażenie iż to ktoś z oszustów celowo się podszywa pod ten mail aby zniechęcić ewentualne osoby chcące zgrać się do pozwu zbiorowego.
  • 4 tygodnie temu...
Gość Jagoda
Napisano
Szanowni nowi klienci PSR - odstapcie od zakupu by nie miec problemów w przyszłosci. Nie opłaca sie z nimi nic robić wykonanie tandetne jakosc najgorsza z mozliwych. Reklamacje nic nie dają jakas nadeta baba odpowiada na maila po długim czasie i tyle. Odradzam
Gość mhtyl
Napisano
Az dziw bierze, że Pani Kierownik ds. Sprzedaży i Marketingu - Projektant Wnętrz z PSR nie protestuje a tak zapewniała w poście #22 jak jej firma rzetelna.
Mało tego, wypowiadała się tu jako gość ale i założyła (tak domniemywam, że to Ona) konto na FBD PSR w dniu 23.03.2016 czyli zaraz po swoim oświadczeniu i dalej milczy na poważne zarzuty.
Czyżby milczenie oznaczało, że to co piszą to prawda?
  • 11 miesiące temu...
Gość Gość PSR
Napisano
Naprawdę nie obawiamy się negatywnych opinii. Gdyby wszystkie z powyższych opisów były prawdziwe, to mielibyśmy już kilkanaście spraw w sądzie, a ich nie mamy. Niestety niektórzy ludzie nie mają kompletnie pojęcia technicznego o kupowanych towarach i ich montażu, a MY w 100% trzymamy się norm budowlanych. Jakoś do tej pory nie otrzymaliśmy od powyższych osób wezwania do sądu oraz listu od Rzecznika Praw Konsumentów, to świadczy o naszej niewinności. Powyżsi postowicze - najpierw zapoznajcie się z normami budowlanymi, a dopiero wtedy wpisujcie komentarze. Sprzedajemy produkty wysokiej klasy oraz oferujemy profesjonalny montaż i fachowe doradztwo.
  • 3 tygodnie temu...
Gość klient
Napisano
Odradzam. Nie dajcie sie naciać. Reklamacje nie istnieja a ta bezczelna baba bez szkoły to sie tylko do ogladania gazet nadaje a nie do rospatrzenia reklamacji.
  • 2 lata temu...
Napisano
powyżej napisano, że nie mają spraw w sądzie, a jednak muszę zaprzeczyć, mają. Odważyłam się założyć sprawę (trwała 4 lata), ale wygrałam. Udowodniłam jawne oszustwo. Zainstalowano szyby (tańsze), których nie powinno być. Są bezczelni, nie dajcie się nabrać
  • 1 miesiąc temu...
Napisano
W dniu 30 kwietnia złożyłem w Komendzie P{policji w Piasecznie podejrzenie o popełnienie przestępstwa z art. 286 KK przeciwko Piotrowi Bieńkowskiemu. Zainteresowanych dołączeniem do sprawy zapraszam mailowo: elektrykarachunki@gmail.com skontaktuję się po otrzymaniu maila.
Gość (Oszukany)Gość
Napisano
Nigdy pod żadnym pozorem nie wpłacajcie tej firmie żadnych większych pieniędzy PRZED zrealizowaniem zamówienia. Niestety potwierdzam, negatywne komentarze. Dziwi mnie natomiast jedno. Skoro PSR tak traktuje tak dużą liczbę osób to jakim cudem jeszcze istnieje. Trudno było by mi w to uwierzyć gdyby nie fakt, że sam jestem ofiarą. Firma PSR nie zrealizowała zamówienia mimo ogromnego już przekroczenia terminu. Utrudniony kontakt, kłamstwa osób zatrudnionych. Granie na czas.
Napisano
Ewa, Piszesz, że wygrałaś sprawę z Bieńkowskim. Odezwij się proszę mam jedno pytanie jsyska@gmail.com.
  • 1 miesiąc temu...
Gość Rafał
Napisano
Jeżeli traficie do/na "PSR Drzwi i podłogi. Bieńkowski Piotr" zamknijcie tą stronę lub po prostu nie zatrzymujcie się w tym miejscu, a zamówienie złóżcie w firmie, która daje wam gwarancję otrzymania towaru, a nie nerwów i utraty pieniędzy. Firma Pana Bieńkowskiego gwarantuje wam świetną umowę, super zniżki i niemiłą niespodziankę w finale!!! ZERO RZETELNOŚCI!!! DNO!!! Szczerze i z pełną odpowiedzialnością polecam każdą inną firmę z wyjątkiem tej!!!
  • 2 miesiące temu...
Gość Mieszkaniec Józefosławia
Napisano
Wpłacona zaliczka 2 miesiące temu, po miesiącu informacja ze drzwi zaginęły. Telefonu nie odbiera, nie ma z nim kontaktu. Zdecydowanie odradzam.

Utwórz konto lub zaloguj się, aby skomentować

Musisz być użytkownikiem, aby dodać komentarz

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto na forum. To jest łatwe!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Masz już konto? Zaloguj się.

Zaloguj się
  • Kto przegląda   0 użytkowników

    • Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
  • Darmowy poradnik budowlany raz w tygodniu na Twój e-mail

  • Najnowsze posty

    • Każda inwestycja budowlana czy instalacyjna, niezależnie od jej skali, powinna być prowadzona w sposób zgodny z prawem, zasadami sztuki budowlanej i dobrymi praktykami branżowymi. Jednym z absolutnie kluczowych elementów takiej realizacji jest rzetelna dokumentacja z prowadzonych prac.   W Raccoon 24 Home od początku naszej działalności przykładamy do tego ogromną wagę. Bo dla nas liczy się nie tylko to, co widoczne na zewnątrz, ale też pełna transparentność i pewność, że każda instalacja została wykonana zgodnie z projektem, normami i oczekiwaniami inwestora.   Co powinna zawierać dokumentacja robót instalacyjnych?   Podczas prowadzenia prac instalacyjnych — czy to przy ogrzewaniu, klimatyzacji, wentylacji czy instalacjach wodnych — dokumentacja powinna obejmować: Dziennik budowy lub robót — w przypadku instalacji realizowanych w ramach zgłoszenia lub pozwolenia na budowę. Protokóły z wykonanych prób szczelności — instalacji wodnych, gazowych, wentylacyjnych. Protokoły odbioru częściowego i końcowego — dla każdej wykonanej instalacji. Protokół uruchomienia instalacji — potwierdzający poprawną pracę systemów. Protokół pomiarów i testów eksploatacyjnych — np. wydajności wentylacji, ciśnienia w instalacji C.O., parametrów pracy klimatyzacji. Dokumentację powykonawczą — czyli aktualny rysunek/schemat instalacji z naniesionymi zmianami wykonawczymi.   Kartę gwarancyjną i instrukcję użytkowania urządzeń oraz instalacji. Brak tych dokumentów to nie tylko problem w przypadku awarii czy reklamacji, ale też ryzyko przy odbiorach technicznych i problematyczne rozliczenia z inwestorem czy deweloperem.     👉 Pobierz wzór protokołu odbioru robót instalacyjnych (PDF)   Dlaczego dokumentacja jest tak ważna dla Ciebie jako inwestora?   Masz pełen wgląd w zakres wykonanych prac i potwierdzenie, że wszystko odbyło się zgodnie ze sztuką.   Łatwiejsze serwisowanie i eksploatacja — protokoły i dokumentacja powykonawcza pomagają w późniejszych modernizacjach i naprawach. Bezpieczeństwo prawne i techniczne — w przypadku kontroli, odbiorów czy ewentualnych sporów. Możliwość dochodzenia gwarancji — na podstawie podpisanych protokołów i kart gwarancyjnych.   W Raccoon 24 Home masz to w standardzie W naszej firmie każda instalacja objęta jest kompletną dokumentacją powykonawczą i protokolarną. Niczego nie robimy na słowo. Po zakończeniu robót klient otrzymuje komplet dokumentów, w tym:   protokół odbioru końcowego protokół prób szczelności protokół uruchomienia instalacji dokumentację powykonawczą   Dzięki temu masz pewność, że każda instalacja została wykonana zgodnie z projektem i przepisami.   Do pobrania — wzór protokołu odbioru robót instalacyjnych Aby ułatwić inwestorom i wykonawcom właściwe prowadzenie dokumentacji, przygotowaliśmy dla Ciebie gotowy, uniwersalny blankiet protokołu odbioru robót instalacyjnych.       Możesz go wykorzystać przy każdej inwestycji — niezależnie, czy zlecasz nam instalację, czy współpracujesz z inną ekipą. To bezpłatne narzędzie, które pomoże Ci uporządkować dokumentację i zabezpieczyć swoje interesy.   Pamiętaj: instalacja to nie tylko urządzenia i rury w ścianie. To również dokumenty, które chronią Twój budżet i bezpieczeństwo budynku na lata.   W Raccoon 24 Home nie musisz o to prosić — u nas kompletna dokumentacja to standard, a nie dodatkowa opcja.         Michał Rzepczyński +48 698 000 441  office@raccoon24.pl                       e0bdea_5761a534884c4d0988db213df10adb7f.pdf.pdf
    • Dziś niemal każdy inwestor prywatny i biznesowy, planując budowę domu, halę czy modernizację budynku, zadaje sobie jedno pytanie: kiedy zacznie się zwrot z inwestycji w instalacje? Koszty energii rosną, a systemy ogrzewania, chłodzenia, wentylacji i zasilania to nie tylko kwestia komfortu, ale też realnego wpływu na domowy i firmowy budżet. Problem w tym, że większość firm wykonawczych, kiedy słyszy od klienta hasło „zwrot z inwestycji”, zaczyna dopytywać, kalkulować, wyceniać wersję „podstawową” i „wzmocnioną”, a często finalnie proponuje rozwiązania na styk — takie, które formalnie spełnią wymogi projektu, ale realnie nie zapewnią maksymalnych oszczędności i bezawaryjności przez długie lata.   W Raccoon 24 Home nie pytamy, czy chcesz mieć instalację zoptymalizowaną pod szybki zwrot inwestycji. My od razu robimy instalacje w wersji wzmocnionej. Zawsze. Bez wyjątków. Co to znaczy wzmocniona instalacja?   W praktyce oznacza to, że każdą instalację, jaką wykonujemy — czy to ogrzewanie podłogowe, centralę wentylacyjną, instalację wodną czy systemy zasilania odnawialnego — projektujemy i montujemy w taki sposób, by:   zwiększyć jej trwałość wydłużyć bezawaryjny okres działania zminimalizować straty energii przyspieszyć zwrot inwestycji dzięki oszczędnościom na eksploatacji     Jak to robimy? Na przykład:   W ogrzewaniu płaszczyznowym stosujemy więcej rur niż minimum technologiczne. Dzięki temu system szybciej nagrzewa pomieszczenia, pracuje przy niższych temperaturach zasilania, co zmniejsza zużycie energii i przedłuża żywotność źródła ciepła. Montujemy przewymiarowane emitery ciepła, czyli większe grzejniki lub pętle podłogówki, niż wynika to z obliczeń na styk. Efekt? Lepsza wydajność przy niższym koszcie eksploatacji. System grzeje krócej, rzadziej się załącza, a Ty oszczędzasz na rachunkach.     W instalacjach wodnych i kanalizacyjnych stosujemy większe średnice rur tam, gdzie to ma sens dla bezpieczeństwa i komfortu użytkowania. W wentylacji zawsze przewymiarowujemy kanały i stosujemy lepsze izolacje, co zmniejsza opory przepływu, poprawia wydajność i ogranicza koszty pracy rekuperatora. Po co to wszystko? Żeby Twoje rachunki równały się zero.   W Raccoon 24 Home nie traktujemy instalacji jako zbędnego kosztu, tylko jako realny składnik Twojego domowego lub firmowego bilansu energetycznego. Dzięki odpowiednio zaprojektowanym i wykonanym instalacjom możesz osiągnąć bilans niemal zerowy albo znacząco ograniczyć zapotrzebowanie na energię z sieci. Wielu wykonawców ogranicza się do minimum wymaganego w projekcie lub normach. My wiemy, że warto pójść dalej. Bo im bardziej wydajna i trwała instalacja, tym mniejsze jej koszty eksploatacji i większe oszczędności dla Ciebie.   Zwrot z inwestycji — jak go przyspieszyć?   Kluczem jest odpowiedni mix energetyczny, który nie tylko zapewni Ci niezależność, ale też pozwoli zredukować rachunki praktycznie do zera.   W naszej ofercie możesz połączyć:   pompę ciepła — jako główne źródło ciepła i chłodzenia fotowoltaikę — która zasili pompę ciepła, dom i magazyn energii przydomową elektrownię wiatrową — jako uzupełnienie bilansu w okresach niskiego nasłonecznienia   Taki zestaw pozwala na uzyskanie maksymalnego efektu energetycznego i finansowego. A dzięki temu, że instalacje wykonujemy w wersji przewymiarowanej i wzmocnionej, działają one stabilnie, bez awarii i z wyższą wydajnością przez wiele lat.       Dlaczego inne firmy tego nie robią? Bo liczą na krótkoterminowy zysk i klienta, który nie zadaje pytań. Większość wykonawców chce wykonać usługę możliwie najniższym kosztem własnym, z minimalną ilością materiału, by zwiększyć swoją marżę. My w Raccoon 24 Home patrzymy inaczej. Dla nas liczy się długofalowa relacja i rekomendacje zadowolonych klientów, a to można osiągnąć tylko dzięki jakości i uczciwemu podejściu.     Podsumowanie Jeśli chcesz mieć instalacje, które: działają stabilnie i bezawaryjnie są przewymiarowane, a nie robione „na styk” realnie przyspieszają zwrot z inwestycji pozwalają ograniczyć rachunki do zera to zapraszamy do Raccoon 24 Home.   U nas nie pytamy, czy chcesz mieć wzmocnioną instalację — bo każdą robimy w wersji premium już w standardzie. Tak pracują wykonawcy, którzy naprawdę rozumieją inwestycję w energię i komfort.   Chcesz sprawdzić, jak może wyglądać Twój domowy bilans energetyczny? Skontaktuj się z nami i poznaj propozycję systemu szytego pod Twoje potrzeby.   Usługi Raccoon 24 Home   Instalacje C.O. Instalacje centralnego ogrzewania (C.O.)   Ogrzewanie Ogrzewanie grzejnikowe Ogrzewanie podłogowe   Pompy ciepła Pompy ciepła dla Twojego domu   Kotły gazowe Kotły gazowe kondensacyjne   Klimatyzacja Klimatyzatory Split Klimatyzatory Multi-Split Systemy klimatyzacji VRF Klimakonwektory Przeglądy okresowe klimatyzacji Serwis klimatyzacji   Wentylacja Rekuperacja Wentylacja mechaniczna Kanały wentylacyjne — rodzaje Serwis wentylacji Wentylatory wyciągowe Systemy odciągowe dla hal i garaży   Sterowanie Sterowanie ciepłem   Cennik usług Cennik usług instalacyjnych   O firmie O nas   Kontakt Formularz i dane kontaktowe     Michał Rzepczyński +48 698 000 441  office@raccoon24.pl
    • W świecie usług budowlanych i instalacyjnych od lat funkcjonują dwa zupełnie różne podejścia do kwestii wycen i rozliczeń z klientami. Z jednej strony mamy wykonawców, którzy nie boją się jasno przedstawiać swoich stawek, otwarcie informują o kosztach poszczególnych usług i uczciwie tłumaczą, z czego wynikają konkretne ceny. Z drugiej — wciąż istnieją firmy, które wyceniają „na oko” przez telefon, a na końcowym etapie realizacji zaskakują klienta dodatkowymi pozycjami na fakturze lub tłumaczą nieuzgodnione wcześniej koszty jako „nieprzewidziane prace dodatkowe”. Ten podział doskonale zna każdy inwestor, deweloper, zarządca nieruchomości czy zwykły klient prywatny, który choć raz zlecał wykonanie instalacji wodnej, elektrycznej, wentylacyjnej czy gazowej. Dlatego w Raccoon 24 Home od samego początku postawiliśmy na pełną przejrzystość i uczciwe zasady współpracy z klientem.     Dlaczego przejrzystość cenowa w usługach instalacyjnych jest tak ważna?   W odróżnieniu od wielu branż, w których ceny można łatwo sprawdzić w cennikach online czy porównać na popularnych porównywarkach, w usługach instalacyjnych sytuacja jest dużo bardziej skomplikowana. Każda inwestycja ma swoją specyfikę, zakres prac często ustala się indywidualnie, a ceny mogą się różnić w zależności od rodzaju budynku, zastosowanych materiałów, stopnia skomplikowania instalacji czy lokalizacji inwestycji. To sprawia, że niektórzy wykonawcy wykorzystują tę niepewność na swoją korzyść. Podają orientacyjne stawki bez szczegółów, nie pokazują klientowi dokładnego kosztorysu, a podczas realizacji pojawiają się „niespodzianki”, które trudno później zweryfikować. Dlatego uważamy, że uczciwy wykonawca nie ma powodu, by ukrywać swoje ceny. Przeciwnie — powinien udostępniać je w przejrzysty i dostępny sposób, aby klient od samego początku wiedział, ile zapłaci za usługę i z czego wynika dana kwota.   Jak to wygląda w praktyce? Transparentny kalkulator usług instalacyjnych   Właśnie z myślą o klientach stworzyliśmy na stronie Raccoon 24 Home kalkulator usług instalacyjnych. To proste i wygodne narzędzie, które pozwala w kilka chwil sprawdzić orientacyjny koszt wykonania wybranej instalacji lub prac modernizacyjnych. Dzięki temu klient ma możliwość porównania cen różnych usług jeszcze przed kontaktem z naszym doradcą technicznym i może zaplanować swój budżet inwestycyjny bez obaw o późniejsze „niespodzianki”. W kalkulatorze jasno przedstawiamy, jakie elementy składają się na cenę usługi — od kosztów materiałów, przez robociznę, aż po ewentualne dodatkowe prace towarzyszące. Dzięki temu klient wie, za co płaci i może świadomie podjąć decyzję o wyborze konkretnej usługi czy zakresu prac.   Czym różni się uczciwy wykonawca od nieuczciwego?   Różnic jest wiele, ale najważniejsze to: Jasne i przejrzyste wyceny jeszcze przed rozpoczęciem prac. Brak ukrytych kosztów, które pojawiają się na końcowej fakturze. Szczegółowe kosztorysy przedstawiane klientowi do akceptacji. Przejrzyste warunki współpracy, które określają, co wchodzi w zakres usługi, a co wymaga dodatkowych ustaleń.   Stała komunikacja z klientem na każdym etapie realizacji inwestycji.   W Raccoon 24 Home klaklulator właśnie według takich zasad prowadzimy każdą realizację. Naszym celem jest nie tylko wykonanie instalacji na najwyższym poziomie technicznym, ale również zbudowanie zaufania i poczucia bezpieczeństwa u klienta.   Wiemy, że inwestorzy i klienci prywatni mają dość niejasnych wycen, niedomówień i kosztów, które nagle pojawiają się w trakcie realizacji zlecenia. Dlatego pokazujemy pełen kosztorys jeszcze przed podpisaniem umowy, informujemy o wszystkich możliwych dodatkowych opcjach i pozwalamy klientowi samodzielnie sprawdzić ceny w naszym kalkulatorze. Dlaczego inne firmy wciąż boją się udostępniać swoje ceny?   Bo często ich polityka cenowa opiera się na „polowaniu” na nieświadomego klienta. Bez przejrzystego cennika można manipulować wyceną w zależności od sytuacji, nastroju klienta, lokalizacji czy konkurencji w danym rejonie.   My w Raccoon 24 Home uważamy, że takie praktyki powinny zniknąć z rynku. Klient ma prawo wiedzieć, ile zapłaci, a wykonawca, który jest pewny jakości swoich usług i uczciwie kalkuluje koszty, nie ma żadnego powodu, by ukrywać stawki.     Podsumowanie   Jeśli szukasz wykonawcy instalacji budowlanych, który: gra w otwarte karty nie boi się pokazać cen swoich usług oferuje transparentny kosztorys pozwala Ci sprawdzić wycenę jeszcze przed pierwszym kontaktem   to zapraszamy do Raccoon 24 Home. Na naszej stronie znajdziesz transparentny kalkulator usług instalacyjnych, dzięki któremu możesz od razu oszacować koszt planowanych prac i sprawdzić, jak wygląda uczciwa wycena w tej branży.   Nie warto ryzykować współpracy z firmami, które unikają konkretów i nie potrafią jasno określić ceny. Wybieraj wykonawców, którzy szanują Twój czas, pieniądze i nerwy.  
    • Nie zastanawiałbym się nad tym ale już zdążyłem przygotować pole pod ten garaż z kostki brukowej i teraz musiałbym to wszystko robić na nowo.    Jakie byłyby koszty starania się o pozwolenie?
    • Tak Rury wodnej podłogówki prowadzi się w warstwie wylewki. Rury pozostałych instalacji (woda, kanalizacja), także kanały wentylacji mechanicznej układa się w warstwie styropianu. Grubość warstw styropianu można dobrać do średnicy rur - to a propos optymalnej grubości styropianu. To rozstrzygnie instalator. Dylatacje wykonują fachowcy od wylewki, powinny być też zaplanowane w projekcie ogrzewania. Zwykle i tak wykonuje się je w otworach drzwiowych.
  • Popularne tematy

×
×
  • Utwórz nowe...