Skocz do zawartości

Szczegóły - ustalenia.


Recommended Posts

Więc tak.
Mogę już powoli ogarniać sprawy zlotowe.
Bara napisała wcześniej do Ośrodka , otrzymała propozycję cateringu - ale nie bardzo mi sie spodobał, poprosiłam jeszcze o kilka wycen pośrednich za około 50zł , zadałam też kilka pytań , będę Wam zgłaszać na bieżąco nowe kwestie.
Na tą chwilę to co otrzymaliśmy wklejam poniżej , ale poczekajmy jeszcze na dodatkowe opcje cateringu zanim coś zdecydujemy.

DSC01446.jpg

DSC01446.jpg

DSC01446.jpg

DSC01446.jpg

DSC01446.jpg

DSC01446.jpg

Link do komentarza
Więc tak- mam już dodatkowe ustalenia z ośrodka.

1 Cena 55zł jest ze śniadaniem.

2. W cenie 300zł odpłatności za salę mamy ją udostępnioną na 2 dni.

3. Dodatkowe opcje kateringu za 50zł :

PROPOZYCJA 1

Propozycja nr 1 za 50 zł
Bogracz
Barszcz czerwony z kapuśniakiem
Sałatka z piersi kurczaka
Wędlina
Galaretka drobiowa
Jajka faszerowane
Muszelki
ryba po grecku
Pieczywo
Kawa, herbata

PROPOZYCJA 2
Przekładaniec drobiowy, frytki, surówka
Barszcz czerwony z paluchem
Sałatka jarzynowa
Wędlina
Pomidor faszerowany
Ruloniki z szynki
Pieczywo

4. Cena piwa to:
Piwo butelka 5,00 - 5,50

5. Termin zapisów ustalamy do 24 września

6. Pieniądze każdy przywozi z sobą i na miejscu mi płaci. Jeśli ktoś rozmyśli się po 24 września , czyli wcześniej będzie na liście , a nie poinformuje o wycofaniu obecności - będzie musiał zapłacić należność przelewem na konto Ośrodka pomimo tego, że nie bierze udziału.
Tak więc do 24 września musimy mieć kompletną i ostateczną ilość osób na liście obecności, 24 września przekazuję listę do Ośrodka.

Link do komentarza
Dojaśnię temat płatności :

- płatnością stałą dla uczestnika są noclegi w cenie 55zł za noc ze śniadaniem
- płatnością stałą dla uczestnika jest koszt kateringu, wybieramy opcję w wątku obok - bardzo proszę o klikanie w ankiecie , bo coś wybrać musimy do 17 września - ten koszt będzie znany po zakończeniu ankiety czyli 17 września
- płatnością zmienną dla uczestnika jest koszt wynajęcia sali : 300zł w podzieleniu na ilość uczestników

W razie pytań - proszę pisać.

Zachęcam do zapisów - miejsce fajne , mieliśmy tam już spotkania , było rewelacyjnie icon_smile.gif
Poniżej link do stronki Ośrodka icon_smile.gif
http://www.tanew.pl/

P.S. Wyjeżdżam na spóźnione wakacje icon_mrgreen.gif , wracam 15 lipca . Dostęp do internetu będę miała z doskoku , ale czasem zajrzę - gdyby ktoś miał pytania , pisać .
Link do komentarza
Więc tak - wybraliśmy opcję kateringu za 50zł, więc koszty kształtują się na tą chwile następująco. Mogą się zmienić o kilka zł w jedną lub drugą stronę jeśli ktoś zrezygnuje lub się dopisze do listy obecności - jest to zależne od "ruchomej w podziale między uczestników " icon_lol.gif kwoty opłaty za salę 300zł.

- płatnością stałą dla uczestnika są noclegi w cenie 55zł za noc ze śniadaniem
- płatnością stałą dla uczestnika jest koszt kateringu- 50 zł od osoby
- płatnością zmienną dla uczestnika jest koszt wynajęcia sali : 300zł w podzieleniu na ilość uczestników , na ta chwilę to około 17 zł od głowy.

Czyli osoba która przyjeżdża od piątku do niedzieli płaci w tej chwili 177zł.

Przypominam, że max. do 24 września muszę znać docelową ilość uczestników - jeśli ktoś chce się dopisać do listy lub zrezygnować , ma czas do 24 września.
Po tym terminie rezygnujący z uczestnictwa będą musieli zapłacić za imprezę, ponieważ 25 września podaję do Ośrodka ostateczną obowiązującą ilość uczestników.

Pieniążki płacimy na miejscu do moich rąk - ja rozliczam się jedną kwotą z Ośrodkiem icon_smile.gif .
Jeśli ktoś ma pytania - pytać , można na priv icon_smile.gif .
Link do komentarza
  • 2 tygodnie temu...

Utwórz konto lub zaloguj się, aby skomentować

Musisz być użytkownikiem, aby dodać komentarz

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto na forum. To jest łatwe!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Masz już konto? Zaloguj się.

Zaloguj się
  • Kto przegląda   0 użytkowników

    • Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
  • Darmowy poradnik budowlany raz w tygodniu na Twój e-mail

  • Najnowsze posty

    • Przemyśl sprawę dokładnie. Nie wiemy jaka jest wielkość dachu, w jakim regionie obiekt (w różnych regionach obowiązują różne normy obciążenia śniegiem i naporu wiatru) i nie zapominaj, że kiedyś, w Katowicach, pod śniegiem zawalił się dach hali wystawienniczej. Dlatego pytałem o odkształcenia połaci dachowej, które mogą być mało widoczne z zewnątrz, ale wewnątrz dachu powinieneś to zauważyć. Jętki w żadnym przypadku nie powinny się wyginać na boki, bo to znaczy, że zostały wykonane z odpadowego drewna, albo źle zamontowane (niesymetrycznie). Ani do góry, ani na dół. One mają pracować na ściskanie. Zdjęcia coś więcej by dały, dlatego nie działaj pochopnie, tutaj należy sięgnąć do przyczyny, a nie tylko pudrować skutki.
    • Jakbym miał zasypywać po samą górę kamieniem plukanym to sam kamień kosztował by mnie z 10 tys. U nas chodzi po 110zl m3. Pozatym w ten sposób daje drogę wodom opadowym żeby migrowaly sobie do lawy. A jak na jakiejś głębokości zacznę zasypywać gliną to zadziała z czasem jak izolacja bo nie przepuszcza wody. Ale wracając do tematu nurtuje mnie to czy dren powyżej ławy będzie skuteczny a w zasadzie czy żwir pod drenem przepuści wodę do oddalonego o ok 5m odcinka drenu poniżej posadzki. Ale wydaje mi się że powinien. 
    • Nie, choć jak w niego patrzyłem to nic podejrzanego mi się nie rzuciło.   Z tego co pamiętam, to będzie coś około 2.8 - 2.9m. Z tymże jest ścianka kolankowa i jeszcze nie ma wylewek. Po dodaniu sufitów i zrobieniu podłóg na gotowo, będzie pewnie te 2.5 m.
    • Piasku ani gliny nie daje się na do wykopu, jesli nie ma geowłókniny pod spodem - bo zejdzie w dół.   wykop pod dren powinien być wyłożony cały geowłókniną - żeby oddzielała ziemię od drenu i kamienia.  Wtedy nie będzie zamulać obsypki kamiennej i drenu. Rury nie trzeba owijać geowłókniną. Rura drenażowa powinna mieć podsypkę z drobnego kamienia ok 8 -10cm i obsypana tym drobniejszym żwirem, na to do samej góry ma być kamień grubszy, na nim cienka warstwa drobnego żwiru i geowłóknina. Dopiero na tej geowłókninie może być ziemia z trawą, podsypka i płytki lub kostka lub coś innego  - powinno być przepuszczalne, więc raczej nie wylane betonem.  Rury powinny schodzić do narożnych studzienek rewizyjnych - potem woda idzie do odpływu.   Gdzieś tam kiedyć ten temat  wałkowaliśmy w przeszłości.
    • Nie zaobserwowałem ale one są na szerszych ławach 70 cm chyba 
  • Popularne tematy

×
×
  • Utwórz nowe...