Skocz do zawartości

Drzwi Windoor - zła jakość i zła obsługa klienta


Recommended Posts

Napisano
  Cytat

Widzę ze nie możesz oderwać się od tego konkretnego przypadku .
Dlaczego umieszczono punkt zawarty w karcie :

a nie :
(uszkodzenia mechaniczne nie podlegają reklamacji (nie dotyczy podcinania drzwi))...

A jak za pół roku u Daggi zacznie obłazić rozwarstwiać się folia od płyty ?

Rozwiń  


o drzwi dagi się nie martw nawet jak zacznie się rozwarstwiać to nie będzie ich reklamowała icon_smile.gif

Napisano
  Cytat

o drzwi dagi się nie martw nawet jak zacznie się rozwarstwiać to nie będzie ich reklamowała icon_smile.gif

Rozwiń  


Tak ... więc czuję się wywołana do odpowiedzi .
Mam drzwi Classena - w sumie naprawdę tanio dostałam - więc liczyłam się z tym, że coś może nie pasować właśnie dlatego, bo za tanie (drugi gatunek? nie dopytałam) . No i nie pasowało. Jakie k.... leciały przy montażu , to głowa mała, ale chłopaki sobie poradzili. Najbardziej nas rozbawiło jak wycinał Misiek otwór na kratke w drzwiach łazienkowych i się okazało, że drzwi w środku są puste ... no niezupełnie, ale w środku było jakieś karbowane coś tam - ni to tektura ni to sklejka icon_eek.gif . Uśmialiśmy się na max - no ale przecież to są drzwi wewnętrzne , nie muszą być antywłamaniowe , trzaskać też nie zamierzam więc może się nie rozlecą icon_biggrin.gif . Wyglądają fajnie , i to mi wystarczy.

Powiem tak - gdyby miały dziurę , było obite lub coś w ten deseń to bym reklamowała i wymieniliby.
Natomiast mnie też coś nie pasuje w temacie autora wątku , bo drzwi się najpierw "dopasowuje" na zawiasach , ogląda z każdej strony czy siedzą i dopiero podcina. Przy oglądaniu przecież widać ewidentnie wady . To skoro była wada i trzeba było reklamować - to po cholerę podcinać? icon_rolleyes.gif


Napisano (edytowany)
  Cytat

o drzwi dagi się nie martw nawet jak zacznie się rozwarstwiać to nie będzie ich reklamowała icon_smile.gif

Rozwiń  

Wolność Tomku w swoim domku, ale dla zasady jakiej takiej to już różnica.

  Cytat

Najbardziej nas rozbawiło jak wycinał Misiek otwór na kratke w drzwiach łazienkowych i się okazało, że drzwi w środku są puste ... no niezupełnie, ale w środku było jakieś karbowane coś tam - ni to tektura ni to sklejka icon_eek.gif . Uśmialiśmy się na max - no ale przecież to są drzwi wewnętrzne , nie muszą być antywłamaniowe , trzaskać też nie zamierzam więc może się nie rozlecą icon_biggrin.gif

Rozwiń  

Zewnętrzne stalowe? made in China mają podobne wypełnienie, ale i zamek wielowpustowy.
Tu nie ma nic do śmiacia icon_lol.gif icon_lol.gif Edytowano przez Jani_63 (zobacz historię edycji)
Napisano
  Cytat

Wolność Tomku w swoim domku, ale dla zasady jakiej takiej to już różnica.


Zewnętrzne stalowe? made in China mają podobne wypełnienie, ale i zamek wielowpustowy.
Tu nie ma nic do śmiacia icon_lol.gif icon_lol.gif

Rozwiń  


aaaa, faktycznie - widziałam kiedyś na youtube jak otwieraczem do konserw można takie drzwi chińskie metalowe zewnętrzne rozpracować , na fakcie - krok po kroku icon_biggrin.gif
Napisano
  Cytat

...liczyłam się z tym, że coś może nie pasować właśnie dlatego, bo za tanie (drugi gatunek? nie dopytałam) . No i nie pasowało. Jakie k.... leciały przy montażu , to głowa mała, ale chłopaki sobie poradzili.

Rozwiń  


No właśnie śmieszna część tego to nie pasujące zawiasy które trzeba było przycinać ;) i inne śmieszne sytuacje przy montażu. Co się uśmialiśmy to nasze.


Daga sorki że wyciągnąłem cię do tablicy ;)


Napisano
  Cytat

No właśnie śmieszna część tego to nie pasujące zawiasy które trzeba było przycinać ;) i inne śmieszne sytuacje przy montażu. Co się uśmialiśmy to nasze.


Daga sorki że wyciągnąłem cię do tablicy ;)

Rozwiń  


spoko spoko ... icon_biggrin.gif
  • 2 miesiące temu...
Napisano
A ja polecam firmę WINDOOR, a że moja historia z tą firmą , związana z tematem forum, króciutko ją opiszę.
Kupiłem skrzydła drzwiowe w jednym z ich salonów,które podobnie jak u Mściwója wymagały skrócenia. Ale jak towar do mnie przyjechał, to go rozpakowałem i dokładnie każdą sztukę obejrzałem, następnie przeczytałem kartę gwarancyjną, w której producent informacje o warunkach gwarancji (10pkt - 3 min czytania). Mściwój chyba jej nie przeczytał, bo tam producent wyraźnie napisał, cyt." Widoczne zastrzeżenia jakościowe należy zgłaszać sprzedawcy przed upływem 30 dni od daty zakupu, A BEZWZGLĘDNIE PRZED ZAMONTOWANIEM (...) po rygorem utraty gwarancji".
U Mściwója takie wady były widoczne, a montaż kolego to nie powieszenie skrzydła na zawiasach, tylko wszystkie czynności wykonane w celu sprawnego funkcjonowania i użytkowania towaru ( np. skrót bez którego skrzydło nie mogłoby wisieć na futrynie o innych parametrach (innego producenta) czy przykręcenie klamki bez której nie otworzysz drzwi). Naruszyłeś warunki gwarancji i teraz powinieneś mieć pretensje do siebie, a nie do producenta. Zresztą kto wie, może te uszkodzenia powstały właśnie w trakcie czynności montażowych tylko myślałeś, że się uda...

Ja również reklamowałem u nich jedno ze skrzydeł i to takie, które skróciłem, powiesiłem i użytkowałem. Po jakimś czasie na skrzydle zauważyłem w jednym miejscu powietrze pod okleiną - to chyba jak nazwał gość z Windoora odwarstwienie folii czy jakoś tak.
Zadzwoniłem do salonu, gdzie kupowałem drzwi, telefonicznie Pani przyjęła zgłoszenie, dosłałem zdjęcie na mejla i po niespełna 2 tygodniach( rozpatrzenie reklamacji mają w terminie 21 dni od zgłoszenia) dostałem telefon zwrotny, że następnego dnia zostanie dostarczone mi nowe skrzydło. Przyjechał pracownik, zabrał stare i zostawił nowe, bez problemów i przepychanek. Nikt nie podważył, że skrzydło podcięte - moja wada była wadą niewidoczną w chwili zakupu, dlatego reklamacja była z punktu o wadach ujawnionych w czasie użytkowania, ale nie naruszyłem warunków gwarancji i jej nie utraciłem.

Ponieważ sam przeszedłem reklamację u Windoora i nie miałem żadnych zastrzeżeń, trudno mi uwierzyć w sytuację opisaną przez Mściwója. Dla mnie to jedna wielka ściema i nie dajmy się zwariować. Słusznie ktoś wcześniej nawał to kombinowaniem. Szkoda, bo takie fora powinny służyć ludziom, informować, pomagać, a nie być miejscem gorzkich żali z powodu własnej głupoty z p.s. " czekam na poparcie społeczeństwa".


Napisano
  Cytat

I co zrobisz tym poparciem... będziesz kandydował/awansował?

Rozwiń  




Źle zrozumiałeś mój przekaz - to nie ja "czekam na poparcie społeczeństwa" tylko tacy jak np. Mściwój. Bo chyba w takim celu zawarł swój post - ze złości, że dał d......y i nic nie może zrobić, postanowił obsmarować firmę. Pożalił się na forum licząc, że ludzie napiszą: tak, biedny jesteś Mściwóju, ale cię oszukali, co to za nieuczciwa firma itd.

Wiesz, można wyrażać swoje opinie, nawet jeśli są negatywne, ale nie to będzie uczciwe właśnie chociażby wobec tych, którzy to czytają.
  • 2 miesiące temu...
Napisano
Bubel i tandeta - to najłagodniejsze określenia dla produktów Windoor. Miałem to nieszczęście, że kupiłem od nich drzwi wewnętrzne do całego domu, skuszony oczywiście niską ceną. Znalazłem ich produkty na allegro, a zamówienie złożyłem w salonie w Poznaniu. Następnie nastąpiło twarde zderzenie z obyczajami panującymi w tej firemce:
1. Deklarowany termin realizacji zamówienia: 14-21 dni. Dostarczono po 2 miesiącach, oczywiście jedne drzwi pomylone, nie mając czasu na czekanie przez kolejne 2 miesiące na wymianę nie reklamowałem, tylko poszerzyłem otwór drzwiowy.
2. Odczekałem na obiecaną fakturę VAT 3 tygodnie, kontaktując się ze sklepem w Poznaniu. W końcu udało mi się wyciągnąć od sprzedawcy numer komórki osoby decyzyjnej w centrali i już po 6 tygodniach od dostawy dostałem fakturę.
3. Po roku użytkowania ościeżnica drzwi łazienkowych napuchła i popękała. Kilka pisemnych reklamacji bez odpowiedzi, w końcu "szef" raczył zadzwonić do sprzedawcy w Poznaniu i oświadczył, że ościeżnica na pewno uległa zalaniu, co nie podlega gwarancji (oczywiści nie była zalana).
4. Przekazałem sprawę do Powiatowego Rzecznika Konsumentów. Po przeszło miesiącu rzecznik poradził mi drogę sądową. Załączył też odpowiedź pana Kamila Jakóbiaka (z dnia 27.11.2013 na pismo rzecznika z 30.10.2013 !!!), który w 1 krótkim e-mailu minął się z prawdą wielokrotnie:
- pisze, że gwarancja producenta obowiązywała 12 miesięcy - tymczasem zarówno sprzedawcy w sklepie, jak i sam Windoor na swoich aukcjach na allegro informuje o gwarancji 24 miesięcznej;
- pisze, że uszkodzenia ościeżnicy nastąpiły wskutek zalania - no cóż, ja wiem, że zalania nie było, a wizytę rzeczoznawcy z firmy Windoor musiałem chyba przegapić...;
- twierdzi, że odpisał na moją reklamację (i to jak twierdzi - tak w oryginale - "odrazu") - to już bez komentarza;
- oczywiście tłumaczy swoją niemal miesięczną zwłokę na pismo Powiatowego Rzecznika Konsumentów swoją stałą śpiewką, cytuję: "miałem problemy rodzinne".
Podsumowując:
WINDOOR TO SYNONIM BRAKU PROFESJONALIZMU, FIRMA TYPU "SPRZEDAJ I ZAPOMNIJ", A JEJ WŁAŚCICIEL - TU BRAKUJE MI ODPOWIEDNICH SŁÓW.
ODRADZAM JAKIEKOLWIEK ZAKUPY W FIRMIE WINDOOR.
  • 1 miesiąc temu...
Napisano
a ja pochwalę firmę Windoor
mam drzwi tej firmy w całym domu
i jestem z nich zadowolony
porównując jakość do ceny tragedii nie ma
oglądając droższe drzwi innych firm
nie zauważyłem aby były lepszej jakości
kupując najtańsze produkty trzeba się liczyć
z tym, że nie będą dorównywać tym z górnej półki
więc pretensje tylko do siebie
to tak jakby ktoś w w cenie fiata chciał mieć mercedesa

  • 3 lata temu...
Napisano

Witam

 

No to i ja napiszę kilka zdań na temat drzwi.

Prowadzę działalność polegającą na remontach budowlanych i miałem styczność z wieloma producentami drzwi. Niestety dochodzę do wniosku, że w Polsce NIKT nie produkuje dobrych drzwi ! 

Działalność prowadzę w Niemczech i jako lokalny patriota postanowiłem dać zarobić polskim firmom... i to był błąd kosztujący mnie wiele czasu i nerwów.

Nie wiem czy firma Windoor wie, że za moją sprawą ich drzwi zaistniały na rynku niemieckim - i na tym powody do dumy się kończą, bo jak zaistniały tak wylądowały w koszu na śmieci... wiadomo klient niemiecki jest bardziej wymagający i bogatszy  Moja klientka stwierdziła, że odżałuje te pieniądze wydane na drzwi z Polski, bo drzwi mają być w jej domu kilkanaście lat i stwierdziła, że taniej będzie zakupić proste drzwi w niemieckim markecie budowlanym, niż za chwilę te z Windoora wymieniać.

O co chodziło ? ano o to, że skrzydła drzwi były zwichrowane (tzw. łódki) i nie dolegały do ościeżnicy, porysowane, ościeżnice po złożeniu na składaniach pionowych belek z górną belką miały szczeliny i nic nie pomagało poza silikonem (a chyba nie o to chodzi ?). Były to ościeżnice regulowane (bo głównie tylko takie się instaluje w DE) czyli nie tak tanie... zdziwiło mnie, że ościeżnica szer 48cm - o czym nikt nie informuje na stronie producenta - posiada pionowe belki składające się z 6 elementów i wewnątrz ościeżnicy wyraźnie widoczne jest składanie... oczywiście niezbyt estetycznie dopasowane.

Rok wcześniej także w DE instalowałem ościeżnice i drzwi (Classic) w/w firmy i nauczony doświadczeniem poprosiłem o dokładne sprawdzenie jakości wysyłanych drzwi i ościeżnic... efekty "sprawdzenia" opisałem wyżej.

Po tej przygodzie stwierdziłem, że Windoor u mnie już nie istnieje, bo szkoda mi zdrowia i czasu.

 

Następnym "na tapecie" producentem był znacznie droższy od Windoora producent "drzwi dobrych wnętrz" czyli DRE. Dwa lata temu zainstalowałem drzwi (Finea - 600zł skrzydło) tego producenta wraz z ościeżnicami regulowanymi oczywiście oraz dwoma skrzydłami szklanymi (Galla 02 prawie 700zł za samo skrzydło) i wszystko byłoby w jak najlepszym porządku (spasowanie, jakość) poza drobnym zgrzytem w postaci nieusuwalnych plam na matowych dekorach skrzydeł szklanych. Producent odesłał mnie po pomoc do firmy dostarczającej te szyby i tam zostałem poinformowany o błędnym pakowaniu świeżych tafli szklanych w papier powodujący te plamy w połączeniu z wilgocią i  zasugerowano mi czyszczenie octem, co oczywiście nie pomogło... na szczęście klientka nie zwróciła na to uwagi.

W ub roku na kolejnej budowie klientka wybrała sobie drzwi DRE Classic białe (Niemcy lubią biel i klasyczne formy) oraz szklane (także Galla 02), ja drzwi zamówiłem i dostarczyłem. Po zainstalowaniu okazało się, że drzwi Classic niewiele różnią się jakością od Windoora, poza ponad 3 krotnie wyższą ceną ! Ramki nie przylegające do dekorów (szpary kilka milimetrów), podziurawione tackerem (co na białym jest mocno widoczne) i zwichrowane (kolejne łódki) - więc oczywiście silikon i pędzel z farbą w ruch - tylko czy o to chodzi w mojej pracy ? ja w imieniu klienta płacę nie mało, a w zamian muszę poprawiać producenta !

Drzwi szklane pakowane nadal w poprzedni sposób i oczywiście z plamami nie do usunięcia. Zresztą sposób pakowania w DRE to porażka: miękki styropian rozlatujący się w rękach i cieniutka folia... 

 

Po tych doświadczeniach doradzam klientom zakup drzwi w markecie np. Hornbach sprzedaje drzwi Pertura w cenie 82€ ale one przynajmniej nie są zwichrowane, porysowane i z... gwarancją   Po pierwszym montażu tych drzwi Pertura postanowiłem jak zawsze zdjąć skrzydło i dolną część zabezpieczyć farbą (aby ne podsiąkały wodą podczas wycierania podłogi) i zdziwiłem się, że te są już pomalowane... a nasze są zawsze surowe  

O Classenie nawet się nie wypowiadam... może jeszcze dam szansę firmie Porta - kto wie, pomyślę i wezmę pod uwagę także ewentualne reklamacje, bo jak wspomniał ktoś wyżej w DE wygląda to diametralnie inaczej niż w PL - tam nikt nie próbuje nic nikomu udowadniać i bez zbędnych przepychanek wymienia lub zwraca kasę i przeprasza za kłopot.

pozdrawiam i życzę szczęścia w zakupach stolarki.

  • 2 miesiące temu...
Napisano

Ja miałem okazję okazję zakupić drzwi do swojego mieszkania właśnie w firmie Windoor i aż dziwię się, że takie złe opinie o nich widać na forach. Jenak minęło trochę czasu, więc może i firma się poprawiła. Ja z zakupu jestem bardzo zadowolony, dostałem od nich solidne drzwi w dobrej cenie. 

Utwórz konto lub zaloguj się, aby skomentować

Musisz być użytkownikiem, aby dodać komentarz

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto na forum. To jest łatwe!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Masz już konto? Zaloguj się.

Zaloguj się
  • Kto przegląda   0 użytkowników

    • Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
  • Darmowy poradnik budowlany raz w tygodniu na Twój e-mail

  • Najnowsze posty

    • Dzień dobry, Jako ekspert marki OSMO chciałbym podzielić się praktycznymi wskazówkami dotyczącymi prawidłowego olejowania tarasu drewnianego. Temat wraca co sezon, a odpowiednie zabezpieczenie drewna jest kluczowe, by cieszyć się jego wyglądem i trwałością przez lata. Dlaczego warto olejować taras? Taras to miejsce narażone na intensywne działanie słońca, deszczu, śniegu i zmian temperatury. Drewno bez odpowiedniego zabezpieczenia zaczyna szarzeć, pękać i chłonąć wilgoć. Olejowanie, szczególnie z użyciem specjalistycznych olejów do drewna zewnętrznego, chroni powierzchnię i pozwala zachować jej naturalne piękno. Oleje OSMO – co je wyróżnia? Produkty OSMO do tarasów, np. OSMO Olej tarasowy, są na bazie naturalnych olejów i wosków roślinnych. W przeciwieństwie do lakierów, nie tworzą szczelnej powłoki, lecz wnikają w drewno, pozwalając mu oddychać. Olej nie łuszczy się i nie wymaga szlifowania przy odnawianiu – wystarczy oczyszczenie i ponowne nałożenie produktu. Krok po kroku: jak olejować taras Przygotowanie powierzchni: Drewno powinno być czyste, suche i odpylone. W przypadku starych powierzchni – zalecamy dokładne mycie oraz szlifowanie papierem o gradacji 80–100. Wybór oleju: OSMO oferuje kilka wariantów olei do tarasów  – zarówno bezbarwne, jak i pigmentowane (np. Bangkirai Teak, Szary). Pigmenty dodatkowo chronią przed promieniowaniem UV. Aplikacja: Olej nakładamy cienką warstwą pędzlem lub aplikatorem (np. OSMO Floor Brush 150 mm). Po 12 godzinach schnięcia można nałożyć drugą warstwę – tylko na surowe drewno. W przypadku renowacji zwykle wystarcza jedna warstwa. Warunki pogodowe: Olejować należy przy temperaturze powyżej +10°C, bez deszczu przez minimum 24h po aplikacji. Pielęgnacja i renowacja Regularna kontrola stanu powłoki – zwłaszcza po zimie – pozwala szybko zareagować. Jeśli kolor blaknie lub powierzchnia traci hydrofobowość, wystarczy ją oczyścić i nałożyć nową warstwę oleju. Chętnie odpowiem na pytania – zarówno dotyczące doboru produktu, jak i techniki aplikacji.   Pozdrawiam serdecznie, Ekspert OSMO 
    • Olej Ochronny UV Osmo 420 to wysokiej jakości preparat przeznaczony do zewnętrznej ochrony drewna. Jego głównym zadaniem jest zabezpieczenie powierzchni drewnianych przed szkodliwym wpływem promieni UV, co zapobiega procesowi szarzenia drewna i wydłuża jego trwałość.   Zastosowanie Powierzchnie pionowe na zewnątrz: drzwi, okna, parapety, wiaty garażowe, fasady drewniane, płoty, pergole, altany. Ochrona przed promieniowaniem UV: spowalnia proces szarzenia drewna o faktor UV 12 w porównaniu z niezabezpieczonym drewnem. Jako powłoka wykończeniowa: na istniejące już powłoki pigmentowe, wydłużając czas pomiędzy koniecznymi pracami renowacyjnymi.  Właściwości Bezbarwna powłoka o jedwabistym połysku: podkreśla naturalny wygląd drewna. Mikroporowata struktura: pozwala drewnu swobodnie oddychać, redukując pęcznienie i kurczenie się drewna. Hydrofobowość: chroni powierzchnię przed wodą i brudem. Odporność na pękanie i łuszczenie: nie pęka, nie łuszczy się, ani nie odpryskuje. Łatwa aplikacja i renowacja: nie wymaga szlifowania ani gruntowania. Skład i bezpieczeństwo Na bazie naturalnych olejów roślinnych: bezpieczny dla zdrowia i środowiska. Zawiera biocydy: chroni przed atakiem pleśni, alg i grzybów. Przeznaczony do użytku zewnętrznego: ze względu na zawartość biocydów.  Aplikacja Przygotowanie powierzchni: drewno musi być czyste, suche i wolne od śladów zmrożenia (maksymalna wilgotność 20%). Narzędzia aplikacyjne: pędzel Osmo lub wałek z mikrofibry. Ilość warstw: dla skutecznej ochrony należy nałożyć 2 warstwy powłoki. Czas schnięcia: ok. 10–12 godzin w normalnych warunkach (23°C / 50% wilgotności względnej). Wydajność: 1 litr wystarcza na pokrycie ok. 18 m² przy jednej warstwie. Uwagi Efekt na białych powierzchniach: ze względu na wysoką zawartość olejów, bezbarwny Olej Ochronny UV może powodować lekkie zażółcenie na białych powierzchniach. Do wykończenia drewna barwionego na biało zaleca się użycie Lazury Olejnej do Ochrony Drewna w kolorze białym (900).  
    • Dzięki za odp.   Mam właśnie bardzo złe przeczucie ze jak przegadam temat z radca to okaże się ze prawo to jedno a urzędy i tak mogą chcieć dokumentów.   Na ten moment nie mam nawet działki - próbuje się rozeznać ogólnie w temacie.   Ogólne informacje da się jakoś znaleźć, ale szukając detali następuje niestety zderzenie ze ścianą.
    • Odpowiedź może być tylko jedna. Metalowe! Może je zniszczyć tylko siła fizyczna. Plastyk zniszczy nawet promieniowanie słoneczne UV.
    • Muszę wymienić rynny i zastanawiam się, czy iść w te plastikowe, czy może zainwestować w metalowe? Plastikowe są tańsze, ale boję się, że słońce i mróz szybko je zniszczą. Metalowe z kolei są droższe, ale podobno niezniszczalne. Jakie macie doświadczenia z jednymi i drugimi? Które rynny są łatwiejsze w montażu i które wymagają mniej konserwacji? Chciałabym podjąć dobrą decyzję, żeby nie żałować za parę lat.
  • Popularne tematy

×
×
  • Utwórz nowe...