Skocz do zawartości

Przewierty w betonie,asfalcie,kamieniu,cegle


Recommended Posts

Napisano
Wykonujemy przewierty w ścianach, podłogach, stropach,i innych powierzchniach wykonanych ze zbrojonego betonu, cegły i innych materiałów.
Wiercimy w kostce brukowej,kamieniu,asfalcie.
W podstawowej ofercie wiercimy pod dowolnie wybranym kątem wiertłami o średnicach do fi=200mm.
Do wiercenia potrzebujemy jedynie dostęp do prądu elektrycznego i wody bieżącej. Posiadamy także własną pompę wody ze zbiornikiem.
Jeżeli potrzebna jest czystość w okolicy wiercenia, wykonujemy wiercenie z odsysaniem wody w którym ponad 80% wody zużytej do wiercenia trafia z powrotem do zbiornika.
Głównym terenem działania firmy jest woj.mazowieckie, lecz jeżeli jest to uzasadnione ekonomicznie wykonamy przewierty w całej Polsce.
Wystawiamy faktury VAT.

www.wiercenie.witryna.info
tel.603 703 101
Napisano
słup głoszeniwy to słup głoszeniowy bajbaga - i nie czepiaj się
A swoją drogą - znam sie na wierceniu
Próbowałem kiedyś w kostce granitowej na grillem zrobić daszek.
Okurnakurna - poddałem sie po 4 dniach
czasami musisz korzystać z takich ofert.
Pozdrawiam
Napisano (edytowany)
Witam.

Ja mam taki problem: Musze wykonać przewierty sterowane pod drogami przy działce, na której chce postawić wymarzony domek. I chciałbym zapytać czy ktoś zna firmę zajmująca się takimi usługami? Za wszelką pomoc dziękuje. Edytowano przez Redakcja (zobacz historię edycji)
  • 4 tygodnie temu...
Napisano (edytowany)
Chciałem się ponowić z pytaniem czy zna ktoś firmę zajmującą się przewiertami sterowanymi ? Poszukuję firmy wykonującej przewierty sterowane. Bardzo dziękuje za wszelką pomoc.

Firma ProfBud wykonuje takie przewierty sterowane, nawet tanio Edytowano przez Redakcja (zobacz historię edycji)

Utwórz konto lub zaloguj się, aby skomentować

Musisz być użytkownikiem, aby dodać komentarz

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto na forum. To jest łatwe!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Masz już konto? Zaloguj się.

Zaloguj się
  • Kto przegląda   0 użytkowników

    • Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
  • Darmowy poradnik budowlany raz w tygodniu na Twój e-mail

  • Najnowsze posty

    • W filmie zobaczysz łatwy sposób na montaż szpilek pod murłatę. W naszym przypadku są to kotwy M16 400 mm, montowane co 90 cm dookoła całego 63 metrowego wieńca. Kończymy tym etap całego zbrojenia stropu i czekamy na odbiór prac przez kierownika. Czy wszystko zrobiliśmy poprawnie? :)  
    • Podjechałem i cyknalem lepsze foto:)    
    • Dopiero teraz doczytałem Ps. pod zdjęciem... Tu nie potrzeba nic kleić czy spawać - powinien po prostu wymienić ten zaworek na nowy...   To jest - jak przypuszczam - zaworek odcinający na wylocie z grzejnika...  
    • https://koperrt.com/products/16072304607348528752213120?utm_source=ad&utm_medium=google&utm_origin=shopline&utm_campaign=636491&utm_content=23181985177&adset_id=187535772916&utm_term=780698919071&aatid=4779585835&gad_source=2&gad_campaignid=23181985177&gclid=CjwKCAiA3fnJBhAgEiwAyqmY5WFmWVEn9SZthO88c8_HxQVL0demJEIHMSolG6Kq14QQ2evmHAjg1RoC4UMQAvD_BwE    
    • Witam wszystkich forumowiczów!   Mam stary budynek, w którym ściany zewnętrzne są już ocieplone, ale dach pozostaje nieocieplony i przez niego ucieka dużo ciepła. Planuję na wiosnę ocieplić dach od góry styropianem EPS 100 (styropian dach/podłoga) o łącznej grubości 23 cm. Dach jest płaski z lekkim nachyleniem, powierzchnia około 100 m², pokryty papą, która zachowała się w całkiem dobrym stanie – nie jest uszkodzona, nie planuję jej zrywać, tylko oczyścić i zostawić jako podłoże.Na styropianie ma być położona papa termozgrzewalna (jedna lub dwie warstwy). Montaż styropianu będę wykonywał samodzielnie (klejenie + kołkowanie), a papę zgrzewalną zlecić fachowcowi, który się na tym zna.Mam kilka wątpliwości i pytań – bardzo proszę o Wasze opinie na podstawie doświadczeń: 1. Grubość i układanie styropianu: Czy lepiej położyć jedną warstwę 23 cm, czy podzielić na dwie warstwy (np. 11 cm + 12 cm) układane na mijankę? Wiem, że dwie warstwy lepiej eliminują mostki termiczne, ale to więcej pracy. Pomijając aspekt czasu i wysiłku – czy takie rozwiązanie naprawdę ma sens i daje zauważalną różnicę w izolacyjności?   2. Montaż i mocowanie styropianu: Dach nie będzie dodatkowo obciążony (tylko papa na wierzchu, bez chodzenia czy tarasu), ale ważne jest solidne mocowanie, żeby wiatr nie oderwał warstw. Planuję kleić styropian (klejem bitumicznym lub poliuretanowym) + kołkować.Dla grubości 23 cm – jakie kołki polecacie? Czy wystarczą o długości ok. 30 cm (żeby wystawały trochę w podłoże betonu)? Czy lepiej stosować metodę z otwornicą – wyciąć otwór w styropianie, włożyć kołek, a potem zatkać wyciętym krążkiem (żeby kołek nie wystawał i nie tworzył mostka)? Jeśli dwie warstwy: Czy wystarczy kołkować tylko dolną warstwę (do podłoża), a górną tylko przykleić do dolnej? Czy kołki muszą przechodzić przez obie warstwy dla lepszej stabilności?   3. Warstwa separacyjna na styropianie pod papę: Czytałem różne opinie – jedni polecają geowłókninę polipropylenową (200-300 g/m²) jako ochronę przed wysoką temperaturą palnika i separację, drudzy grubą folię PE (0,2 mm). Geowłóknina wydaje mi się lepsza (przepuszcza parę, nie topi się tak łatwo). Czy zgadzacie się, że geowłóknina to najlepsze rozwiązanie w takim przypadku, czy polecacie coś innego (np. folię PE)?
  • Popularne tematy

×
×
  • Utwórz nowe...