Skocz do zawartości

Jak namierzyć profil do g-k pod płytkami?


Baru

Recommended Posts

Napisano
Jak ktoś nie zrozumiał, to wyjaśniam: w łazience mam jedną ścianę z g-k i zaplytkowaną oczywiście. I stwierdziłam, że pasowałoby mi powiesić na tej ścianie szafkę, tylko za cholerę nie wiem jak wcelować w te profile. Próbowałam magnesem - podobno jakiś mocny miał być - nie udało mi się.
Może forumowe złote rączki maja jakiś patent na mój przypadek?
Napisano
Cytat

Jak ktoś nie zrozumiał, to wyjaśniam: w łazience mam jedną ścianę z g-k i zaplytkowaną oczywiście. I stwierdziłam, że pasowałoby mi powiesić na tej ścianie szafkę, tylko za cholerę nie wiem jak wcelować w te profile. Próbowałam magnesem - podobno jakiś mocny miał być - nie udało mi się.
Może forumowe złote rączki maja jakiś patent na mój przypadek?


Spróbuj czujnikiem metalu Bosha - w Castoramie kosztuje około 400 zł ale można pożyczyć z wypożyczalni narzędzi - w miarę jest dokładny, biorąc pod uwagę szerokośc profilu - na pewno trafisz wiercąc otwór w ścianie.
Napisano
Cytat

Jak ktoś nie zrozumiał, to wyjaśniam: w łazience mam jedną ścianę z g-k i zaplytkowaną oczywiście. I stwierdziłam, że pasowałoby mi powiesić na tej ścianie szafkę, tylko za cholerę nie wiem jak wcelować w te profile. Próbowałam magnesem - podobno jakiś mocny miał być - nie udało mi się.
Może forumowe złote rączki maja jakiś patent na mój przypadek?



Ostatecznie cieniutkie wiertło i fugę nawiercać .Trzeba było zrobić zdjęcie icon_smile.gif
Napisano
Cytat

Basieńka ja jak czegoś szukam pod Tynkiem albo cuś to oglądam sobie zdjęcia icon_wink.gif


Michał!! No rraaanyyyy!!
Ile razy pisałam, że wirus mi zeżarł zdjęcia (dlatego nie będę aktualizować mojego wewnotku budowlanego). To niby gdzie se mam sprawdzić, hę????? icon_confused.gif
Teoretycznie profile powinny iść co 30cm, ale to tylko teoria, wolałabym jednak nie mieć niespodzianki jak zacznie się wiercenie.
Napisano
Szafka nie jest jeszcze zakupiona - chcę dopasować jej wielkość do rozstawu profili.
A ciężka nie będzie, bo mają tam być tylko moje kosmetyczne pierdoły ( icon_lol.gif uprzedzając złośliwe komentarze - nie mam tego zbyt wiele, przemysł kosmetyczny poszedłby z torbami, jakby miał takich klientów jak ja).
Napisano
Cytat

Jak ktoś nie zrozumiał, to wyjaśniam: w łazience mam jedną ścianę z g-k i zaplytkowaną oczywiście. I stwierdziłam, że pasowałoby mi powiesić na tej ścianie szafkę, tylko za cholerę nie wiem jak wcelować w te profile. Próbowałam magnesem - podobno jakiś mocny miał być - nie udało mi się.
Może forumowe złote rączki maja jakiś patent na mój przypadek?


Ja mam takie magiczne urządzenie do wykrywania kabli pod napięciem i rur pod tynkiem. Kupiłem to cudo w NOMI lat temu 10 za furę kasy (ok. 20zł), dobrze działa do ok 4 cm .
Napisano
Cytat

Teraz są w hurtowniach elektrycznych po 7 złociszów.


Ooo no ja nie wiem czy mnie będzie stać na taaaaki wydatek icon_biggrin.gif
Dzięki wszystkim za rady - pewnikiem się wybiorę do jakiegoś elektrycznego miejsca i zakupię.
  • 4 miesiące temu...

Utwórz konto lub zaloguj się, aby skomentować

Musisz być użytkownikiem, aby dodać komentarz

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto na forum. To jest łatwe!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Masz już konto? Zaloguj się.

Zaloguj się
  • Kto przegląda   0 użytkowników

    • Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
  • Darmowy poradnik budowlany raz w tygodniu na Twój e-mail

  • Najnowsze posty

    • Dzień dobry.   Dom parterowy, poddasze nieużytkowe. Obecnie budowany z Ytong.   Czy warto kombinować i zamienić ostatnią warstwę Ytong na Solbet? Podniesie mi to o 4 cm wieniec względem sufitu podwieszanego.  Dla Ytong wieniec zacznie się 4 cm wyżej niż linia sufitu, a dla Solbetu będzie to 8 cm. Czy ma to jakiś wymierny wpływ na izolacyjność termiczną?
    • Szanowny Panie,   Pański przypadek wymaga głębszej analizy, ponieważ z opisu wynika dość duży stopień skomplikowania. Możemy domyślać się, że w pewnych obszarach połaci dachowych lub bezpośrednio do nich przyległych znajdują się ściany budynku, które planuje Pan ocieplić warstwą termoizolacji. W takim przypadku sugerujemy wykonać minimum w postaci ocieplenia fragmentów ścian w obszarze styku z dachem. Należy pamiętać, że każda aktywność na dachu po jego ułożeniu może skutkować zniszczeniem pokrycia dachowego lub jego trwałym uszkodzeniem wymagającym wymiany. Wszelkiego rodzaju zaprawy, kleje i tynki mogą uszkodzić powłokę lakierniczą doprowadzając do jej zniszczenia. Powstałe na późniejszym etapie prac dociepleniowych uszkodzenia mechaniczne profilu do nieszczelności. Jest wiele zagrożeń wynikających z czynnika ludzkiego, które należy brać pod uwagę. Jest więc możliwe wykonanie docieplenia a w późniejszym czasie pokrycia dachowego, wiąże się to jednak z dużym ryzykiem jego uszkodzenia i/lub z niemożliwością jego wykonania. Rekomendujemy w pierwszej kolejności wykonanie docieplenia na całym obszarze ścian, a w kolejnym etapie dopiero montaż pokrycia dachowego. ___________________________ Panele dachowe na rąbek PD-510, Blachy Pruszyński https://pruszynski.com.pl/produkt/pokrycia-dachowe/panele-dachowe-blacha-na-rabek-stojacy/
    • Ok  tak to wygląda . Jednym słowem mówiąc bajazol . Chciałem zdystansować podłogę od wełny o jakieś 3 centymetry. Natomiast nie wiem, co z tymi ścianami szczytowymi. ? Zdejmować to robić najpierw jakiś stellarz. Na ścianie też mu chciały mieć jakąś półkę, a popakanie niespodzianka myślałem, że zostawią je gołe.
    • Komentarz dodany przez Mciek: Zdecydowanie odradzam
    • Hurtownia budowlana: OLI - Tomasz Kraska Województwo: lubelskie Miasto: Puchaczów Pełny opis hurtowni pod adresem: https://budujemydom.pl/hurtownie-budowlane/lubelskie/oli-tomasz-kraska
  • Popularne tematy

×
×
  • Utwórz nowe...