Skocz do zawartości

Meble "Bodzio"


Recommended Posts

Napisano
A ja w książce życzeń i zażaleń, chcę napisać coś pozytywnego icon_smile.gif Życzę wszystkim kupującym takiej obsługi jaka jest w salonach firmy "Bodzio". Ich mebelki są proste i trzeba je samemu skręcać, ale dbałość o klienta i rozpatrywanie reklamacji... pierwsza klasa. Ostatnio doświadczyłem tego i jestem pod dużym wrażeniem!
Napisano
Meble BODZIO są super!
Jak znalazł dla Barbary Niechcic z "Nocy i dni". Ją ciągle wieczorem bolała głowa icon_smile.gif
Ja po złożeniu małżeńskiego łoża (tylko 6 godzin!), czułem się bardzo słabo. I zaręczam, że bolała mnie nie tylko głowa... icon_smile.gif
  • 2 tygodnie temu...
Napisano
A ja właśnie kupiłem u "Bodzia" sofę Afrodyta z obiciem "szenil cesarski rudy". Dalej się nie zachwycam, ale stosunek ceny do jakości jest niezły icon_smile.gif
Napisano
Cytat

A ja właśnie kupiłem u "Bodzia" sofę Afrodyta z obiciem "szenil cesarski rudy". Dalej się nie zachwycam, ale stosunek ceny do jakości jest niezły icon_smile.gif


No to gratulacje KAROI icon_smile.gif
Napisano

Osobiście nie polecam Firmy Bodzio. Otrzymałam elementy uszkodzone...od miesiąca mam bałagan w pokoju, ponieważ nie moge złozyć mebli.
Reklamowałam uszkodzone części ale za każdym razem przywożą je coraz gorsze- różnia się kolorem, są jeszcze bardziej uszkodzone, są pokryte kurzem lub innym brudem. Podczas montażu szafki nocnej- wyszło kilka usterek fabrycznych np. meble kruszą się w rękach. Niestety szafka nie podlega już reklamacji.
gallery_19786_369_1041207.jpg
więcej w moim albumie

  • 3 tygodnie temu...
Napisano
Meble juz stoją- aczkolwiek składanie szafy- 4 drzwiowej, dwóch komód zajęło nam tydzień. Gwoździe załączyli zbyt długie- musiałam zakupić krótkie. Otwory łączące części były krzywo wywiercone, elementy nie są dopasowane... Szafki nie podlegaja reklamacji- BO SĄ ZŁOŻONE.
Poprostu to był mój ostatni zakup mebli firmy Bodzio.

Co do wstydu- takie słowo w biznesie nie istnieje- ważna kasiorka...a klient zawsze sie znajdzie- BO CENA NISKA, BO RATY 0%, BO PROMOCJA!!!
Mam nauczke na przyszłość- wolę wydać większą sumkę.
Napisano
Jakiś rok temu zakupiłam łóżko do sypialni- z zestawu Magdalena- jest o wiele staranniej wykonane niż meble zakupione w tym roku. Jedyne co, to materac jest juz do wymiany...
Napisano
Witam
Ja kupiłam meble z bodzia po raz pierwszy i ostatni...
wzięłam szafę do sypialni, biurko i taką dostawkę.
Składanie tych elementów to jedna wielka porażka... kołki krzywo wmontowane, dziury nierówno wywiercone (czasem w ogóle brak dziur...), lustro do dzrzwi szafy też nie było przymocowane i trzeba to robić samemu przy "pomocy" instrukcji, która mówi, że odstępy od wszystkich 4 boków powinny wynosić 81mm .. po przyklejeniu lustra..po bokach po 81mm odstępu, z góry też, a na dole ponad 10cm... w ogóle cała ta "instrukcja" ma dużo błędów i radzę traktować ją z przymrużeniem oka icon_wink.gif
oprócz tego możecie natrafić na za długie śruby, które przy wkręceniu do końca powodują wybrzuszenia i odkształcenia drzwiczek, szafek itp..
szuflady i szafki wyglądają po skręceniu wg ich dziurek cudnie.. wszystko scentrowane i krzywe.. miodzio

i można by jeszcze tak wymieniać i wymieniać, ale już mam dość..
meble może i mają ładny wygląd, ale nikt nie kupuje mebli tylko do tego żeby stały na pokaz.. przede wszystkim liczy się funkcjonalność, a z tym wykonaniem to zdziwię się jak wytrzymają dłużej niż kilkanaście miesięcy..

Bodzio - nigdy więcej
Napisano
Myślę, że aż tak źle nie jest, jeśli popatrzy się globalnie. Ale rozumiem, że klienci, którzy kupili felerny towar są doprowadzeni do białej gorączki! Ci zadowoleni lub tylko nie niezadowoleni icon_smile.gif piszą rzadziej.
  • 3 tygodnie temu...
Napisano
Znalazłem taki fragment w internecie. Firmy powinny o tej zasadzie pamiętać icon_smile.gif

Mówi się, że jeden zadowolony klient zachęci do skorzystania z usług twojej firmy jedną osobę, podczas gdy niezadowolony zniechęci aż 10 osób. Wiadomo także, że zdobycie nowego klienta jest pięć razy droższe niż utrzymanie już zdobytego.
Philip Kotler, autor kultowej książki „Marketing. Planowanie, wdrażanie i kontrola” twierdzi nawet, że zadowolony klient podzieli się swoimi pozytywnymi odczuciami z trzema osobami, a niezadowolony zniechęci aż jedenaście!
  • 2 tygodnie temu...
  • 2 tygodnie temu...
Napisano
ja także chciałabym wyrazić pozytywną opinię o meblach kuchennych bodzio oraz o obsłudze. Pani projektantka wykonala kawal dobrej roboty, a montazysta wszystko pieknie zlozyl, choc kuchnia naprawde do latwych nie nalezala. Jestem b.zadowolona i polecam wszystkim
Napisano
Cytat

ja także chciałabym wyrazić pozytywną opinię o meblach kuchennych bodzio oraz o obsłudze. Pani projektantka wykonala kawal dobrej roboty, a montazysta wszystko pieknie zlozyl, choc kuchnia naprawde do latwych nie nalezala. Jestem b.zadowolona i polecam wszystkim


Popieram! Nie wszystkie ich meble to mistrzostwo świata, ale nie należy przesadzać z krytyką. Według mnie są OK!
  • 2 miesiące temu...
Napisano
Kupilem Tygodnik Nowy. W środku kolorowa reklamówka mebli Bodzio, kupiłem 2 kanapy i "kinderniespodzianka" - Buble na maxa Złożyłem reklamacje i "kinderniespodzianka" czekałem prawie miesiąc i pojawił się facet. stwierdził: żle wykonany wyjazd, nieestetyczną tapicerkę i..."kinderniespodzianka" po 2 tygodniach odpowiedż, że nie uwzględniają, tylko kurde dlaczego pisza o jednej kanapie skoro reklamuję dwie i dlaczego na moje pismo odpowiadają kolejnym, pisząć znó o jednej. Mój błąd, bo gdybym przeczytał opinie w necie na temat firmy w życiu bym nie kupił. OSTRZEGAM!!!...za karę, za lenistwo mam dwie kanapy, po rozłożeniu jest zestaw dla fakira, bo mamy trzy poziomy!!!
Napisano
Cytat

Kupilem Tygodnik Nowy. W środku kolorowa reklamówka mebli Bodzio, kupiłem 2 kanapy i "kinderniespodzianka" - Buble na maxa Złożyłem reklamacje i "kinderniespodzianka" czekałem prawie miesiąc i pojawił się facet. stwierdził: żle wykonany wyjazd, nieestetyczną tapicerkę i..."kinderniespodzianka" po 2 tygodniach odpowiedż, że nie uwzględniają, tylko kurde dlaczego pisza o jednej kanapie skoro reklamuję dwie i dlaczego na moje pismo odpowiadają kolejnym, pisząć znó o jednej. Mój błąd, bo gdybym przeczytał opinie w necie na temat firmy w życiu bym nie kupił. OSTRZEGAM!!!...za karę, za lenistwo mam dwie kanapy, po rozłożeniu jest zestaw dla fakira, bo mamy trzy poziomy!!!


W świetle tego postu... okazuje się, że miałem sporo szczęścia icon_rolleyes.gif
  • 1 miesiąc temu...
Napisano
Cytat

Kupilem Tygodnik Nowy. W środku kolorowa reklamówka mebli Bodzio, kupiłem 2 kanapy i "kinderniespodzianka" - Buble na maxa Złożyłem reklamacje i "kinderniespodzianka" czekałem prawie miesiąc i pojawił się facet. stwierdził: żle wykonany wyjazd, nieestetyczną tapicerkę i..."kinderniespodzianka" po 2 tygodniach odpowiedż, że nie uwzględniają, tylko kurde dlaczego pisza o jednej kanapie skoro reklamuję dwie i dlaczego na moje pismo odpowiadają kolejnym, pisząć znó o jednej. Mój błąd, bo gdybym przeczytał opinie w necie na temat firmy w życiu bym nie kupił. OSTRZEGAM!!!...za karę, za lenistwo mam dwie kanapy, po rozłożeniu jest zestaw dla fakira, bo mamy trzy poziomy!!!


Coś się zmieniło? Czy dalej męczysz się z bublami?
  • 2 tygodnie temu...
  • 2 tygodnie temu...
Napisano
zostalem posiadaczem komody BODZIO SG 22 z zestawu Grzes i zdajsie nie byl to najszczesliwszy pomysl.
w systemie laczenia bokow tej komody z gora i dol brakuje mimosrodow meblowych,ktorych zasosowanie znacznie
poprawia jakosc i stabilnosc polaczen prostopadlych scian.zeby bylo smieszniej w instrukcji montazu mimosrody sa opisane lacznie ze sposobem montazu ,tymczem w realu nie ma ani tych mimosrodow ani otworow pod nie wytraqsowanych.w ten sposob system montazu tej komody /50 kg/ polega na drewnianych koleczkach na wcisk i klejonych 2razy po 5 kolkow.W/g opinii serwisu Bodzio dodatkowo stabilizowac konstrukcje ma przybicie "plecow"
jednak sa one wykonane z cienkiej sklejki ,zreszta sa to dwa kawalki sklejki laczone paskiem z tworzywa.
Poniewaz BODZIO w czynieniu oszednosci kosztem klienta pobilo CHinczykow,ktorzy zreszta dawno opanowali technike
stosowania mimosrodow meblowych - JAKOSC mebli BODZIO nalezy ocenic ponizej chinszczyzny.
Napisano
Podoba mi się stylistyka mebli kuchennych tej firmy. Zła opinia w powyższych wypowiedziach , sprawia, że teraz to dwa razy sie zastanowię zanim kupię. icon_sad.gif
Nawet jeśli trafi się słaba partia to traktowanie reklamacji klientów powinno być inne. To naprawdę dużo daje i klienci czują, że ktoś interesuje się jakością wyrobów a nie tylko kasą.
Napisano
Cytat

Podoba mi się stylistyka mebli kuchennych tej firmy. Zła opinia w powyższych wypowiedziach , sprawia, że teraz to dwa razy sie zastanowię zanim kupię. icon_sad.gif
Nawet jeśli trafi się słaba partia to traktowanie reklamacji klientów powinno być inne. To naprawdę dużo daje i klienci czują, że ktoś interesuje się jakością wyrobów a nie tylko kasą.


Uważać trzeba, ale to nie są złe meble. Tak uważam!
  • 2 tygodnie temu...
Napisano
Cytat

Podoba mi się stylistyka mebli kuchennych tej firmy. Zła opinia w powyższych wypowiedziach , sprawia, że teraz to dwa razy sie zastanowię zanim kupię. icon_sad.gif
Nawet jeśli trafi się słaba partia to traktowanie reklamacji klientów powinno być inne. To naprawdę dużo daje i klienci czują, że ktoś interesuje się jakością wyrobów a nie tylko kasą.


Tak ja takze rok wczesniej kupilem szafki kuchenne Bodzio i jestem z nich zadowolony i tym bardziej jestem
zdziwiony podla jakosc obecnej produkcji .po zlozeniu komody Grzes kupionej dwa tygodnie temu okazalo
sie ,ze boczne pionowe sciany sa wypaczone po ok. 3mm co naturalnie powoduje wypadanie szuflad.
Nigdy wiecej Bodzio !!!
Napisano
Cytat

Tak ja takze rok wczesniej kupilem szafki kuchenne Bodzio i jestem z nich zadowolony i tym bardziej jestem
zdziwiony podla jakosc obecnej produkcji .po zlozeniu komody Grzes kupionej dwa tygodnie temu okazalo
sie ,ze boczne pionowe sciany sa wypaczone po ok. 3mm co naturalnie powoduje wypadanie szuflad.
Nigdy wiecej Bodzio !!!


Dobrze, że chociaż kuchnia była OK!
Napisano
Ja mam kanapę narozną Bodzio
Chyba wszystko już w niej reklamowałem icon_smile.gif
Ale wszystko wymienili bez problemu.. więc jak dla mnie solidna firma za kanapę i stolik z okrągłą szybą dałem 1400zł.
Dla mnie rewelacja - teraz kanapa rozłozona i fajnie ustawna icon_smile.gif
Ba nawet wyzlica po niej biega i nie ma śladów zadrapań a to ekoskóra
Mam taką icon_smile.gif
Brak obrazka

jedyne do czego mogę się przyczepić to że szyba w stoliku jest na przyssawki - bardzo niebezpieczne bo nie trzymają się przy nieodpowiednim naciśnięciu stołu - wiec stół musiałem rozkręcić i schowac, bo jakby kilkumięsięczna córka złapała za krawędzie...
Brak obrazka
- stolik mam taki tylko na trzech nogach - widocznie wprowadzili poprawki i zrobili na 4 nogach icon_smile.gif

Aha ja to kupowałem w 2007 roku.
Napisano
Cytat

Ładna ta kanapa... Możesz podać wymiary, albo linka dać do stronki?


Mnie również się podoba. Wejdź na stronkę "Bodzia" zestaw nazywa się HAWANA
Napisano
Cytat

Ta HAWANA może i ładna na zdjęciu, ale jak słyszę ekoskóra... staję się bardzo nieufny icon_smile.gif


Część ludzi chwali. Więc jak to jest z tą ekoskórą?
Napisano
Kochani...jestem bylym pracownikiem firmy bodzio a konkretnie salonu.W reklamacji pracuja 3 osoby...3 chlopakow.Kazdego klienta staraja sie wprowadzic w blad ze uszkodzony mebel to jego wina ale jest jedna rzecz ktora na nich dziala.Wystarczy wyslac pismo od rzecznika praw konsumentow i wymienia wam nawet zmontowane meble-wiem to z ponad 2 letniego doswiadczenia.Co do ekoskory to odpuscie sobie ten zakup a przynajmniej kolor bezowy bo bardzo farbuje a szczegolnie od jeansow.....
Napisano
Niestety tragedia. Nie mam na myśli samych mebli - od początku miałam świadomość, że "Bodzio" to firma-krzak i jakości nie ma tam co szukać. Meble kupiłam na tymczasem, więc głównie zależało mi na cenie, chociaż - no cóż - i tak mogłoby być lepiej. Meble(dwa regały na książki i szafa) były poobijane zanim je skręciliśmy,ogólnie prezentują się fatalnie i są niestabilne.

Zawitałam do tego sklepu razem z moim partnerem będąc w 7 miesiącu ciąży. Wybraliśmy, zamówiliśmy dostawę do domu. Sprzedawca powiedział, że nie możemy umówić się, że meble zostaną dostarczone o konkretnej godzinie, bo nie ma takiej praktyki w sklepie, ale dostawy są między 10 a 20. Powiedzieliśmy że to świetnie, bo mój partner wróci tego dnia z pracy o 9:30, więc nie będzie problemu z wniesieniem mebli (firma nie ma takiej usługi, a ja raczej w 7 miesiącu zagrożonej ciąży nie będę nosić ciężarów). Nie nie, nie ma problemu, najwcześniej o 10.

Umówionego dnia wstałam o 7 i poszłam do łazienki się umyć. Zadzwonił dzwonek do drzwi, siłą rzeczy nie wyskoczyłam z wanny (byłam zbyt mało zwrotna icon_wink.gif, zresztą nawet gdyby nie brzuch i moje marne samopoczucie to pomyślałabym raczej że to sprzedawca ziemniaków albo swiadkowie Jehowy niż że to dostawa mebli. Wyszłam z łazienki, po 9 włączyłam komórkę (ładowała się przez noc, więc była wyłączona) i zobaczyłam 4 nieodebrane połączenia z zastrzeżonego numeru. Co oczywiste nie oddzwoniłam, nie wiedziałam też kto to (może ktoś z pracy? może pomyłka?) bo ten ktoś nie wpadł na to, żeby nagrać wiadomość, chociaż mam pocztę głosową.
Mój partner wrócił z pracy, czekaliśmy na dostawę, a tu telefon ( o 11). Facet drze się na mnie, pretensje, "a czemu pani w domu nie ma jak pani się umawiała". Ja mu spokojnie że dostawa miała być między 10 a 20 i w tych godzinach nikt do mnie nie przychodził ani nie dzwonił, a w domu jestem i nigdzie się nie ruszałam, bo przecież czekam na meble. Zero przeprosin. Wreszcie mu się udało i przyjechał, zszedł do niego tylko mój partner, żeby zdjąć meble z samochodu. Oczywiście pan na niego nawrzeszczał (!!!). Kiedy ja zeszłam z pieniędzmi, panu zrzedła mina na widok mojego brzucha. Ale i tak był niemiły, twierdził że on czeka od 7 i przyjechał z daleka. Na moją odpowiedź że zgodnie z tym co mówiono nam w salonie dostawy są w godzinach 10-20 pan zarzucił mi... kłamstwo i jeszcze skomentował, ze na przyszłość jak się umawiam to mam być w mieszkaniu i odbierać telefony. Przy tym był wyjątkowo niemiły, wręcz chamski, już pomijając to, ze od niego śmierdziało potem (co jest dziwne o godzinie 11 w niezbyt gorący dzień i jak się nie pracuje fizycznie). Kiedy dałam mu pieniądze za meble (więcej o chyba 2 zł niz miałam zapłącić) i powiedziałam, że nie mam równo, pan ani myślał wydać mi reszty i skomentował że "to i tak mało".

Zapytałam go więc o nazwisko i natychmiast zadzwoniłam do firmy Bodzio, żeby zgłosić jego zachowanie. Niestety pani nie widziała nic dziwnego w tym, ze kierowca na mnie krzyczał, miał do mnie nieuzasadnione pretensje i sugerował że mam mu zapłacić "bo on czekał". Uznała, że kierowca (cytuję) miał rację, a to pracownik salonu mnie źle poinformował, bo dostawy są od 7.

Czyli wyszło na to, że to moja wina, że pracownik salonu wprowadził mnie w błąd, a skoro to moja wina, to kierowca-troglodyta ma prawo się na mnie wydzierać. Już nigdy tam nie pójdę, bo strasznie nie lubię chamów.
Napisano
Cytat

Jak czytam o takim chamstwie, to nóż mi się w kieszeni otwiera! Człowiek płaci i jeszcze musi słuchać impertynencji ze strony jakichś baranów!


No faktycznie... mocna historia!
  • 2 tygodnie temu...
  • 3 miesiące temu...
Napisano
Witam, zdecydowałem zarejestrować się na tym forum ponieważ dzisiaj i wczoraj miałem wątpliwą przyjemność składać 6 szaf z firmy Bodzio. Po pierwsze nie jestem jakimś fachowcem, ale w tym roku troszeczkę mebli się naskładałem więc mam porównanie na bieżąco i z pełną odpowiedzialnością stwierdzam, że meble Bodzio to NAJGORSZE jakościowo meble jakie składałem w tym roku.

Głównie chodzi mi o jakość połączeń, spasowanie elementów, kiepską instrukcję z BŁĘDAMI i sposób montażu. W innych szafach które składałem wszystkie poprzeczne elementy były łączone z pionowymi złączami mimośrodowymi i to porządnie trzymało, natomiast w tych szafach tylko środkowy poprzeczny element był łączony złączami mimośrodowymi natomiast były one tak parszywej jakości, że kompletnie nie "ściągały" szafy tak jak to miało miejsce w innych szafach które składałem tam te złącza mimośrodowe bardzo ładnie ściągały szafę i trzymały. Kolejna rzecz to krzywo nawiercone otwory, różnych średnic (przy dokręcaniu zawiasów co 4 śruba kręciła się wkoło przez zbyt "rozkalibrowany" otwór), po złożeniu krzywe szpary w szufladach szafy to już jakaś parodia wygląda to obrzydliwe pierwszy raz widziałem coś takiego w NOWYCH meblach. Po montażu drzwi ich ustawienie wymaga nie lada cierpliwości... W innej szafie wystarczyło zamontować zawiasy na "fabrycznych" ustawieniach lekko skorygować i wszystko grało, tutaj wymagało to nie lada cierpliwości, a i tak trudno było osiągnąć idealny efekt...

Generalnie ODRADZAM wszelakie meble "skrzyniowe" Bodzio nie wypowiadam się co do jakości mebli "tapicerowanych".

Utwórz konto lub zaloguj się, aby skomentować

Musisz być użytkownikiem, aby dodać komentarz

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto na forum. To jest łatwe!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Masz już konto? Zaloguj się.

Zaloguj się
  • Kto przegląda   0 użytkowników

    • Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

  • Darmowy poradnik budowlany raz w tygodniu na Twój e-mail

  • Najnowsze posty

    • Każda inwestycja budowlana czy instalacyjna, niezależnie od jej skali, powinna być prowadzona w sposób zgodny z prawem, zasadami sztuki budowlanej i dobrymi praktykami branżowymi. Jednym z absolutnie kluczowych elementów takiej realizacji jest rzetelna dokumentacja z prowadzonych prac.   W Raccoon 24 Home od początku naszej działalności przykładamy do tego ogromną wagę. Bo dla nas liczy się nie tylko to, co widoczne na zewnątrz, ale też pełna transparentność i pewność, że każda instalacja została wykonana zgodnie z projektem, normami i oczekiwaniami inwestora.   Co powinna zawierać dokumentacja robót instalacyjnych?   Podczas prowadzenia prac instalacyjnych — czy to przy ogrzewaniu, klimatyzacji, wentylacji czy instalacjach wodnych — dokumentacja powinna obejmować: Dziennik budowy lub robót — w przypadku instalacji realizowanych w ramach zgłoszenia lub pozwolenia na budowę. Protokóły z wykonanych prób szczelności — instalacji wodnych, gazowych, wentylacyjnych. Protokoły odbioru częściowego i końcowego — dla każdej wykonanej instalacji. Protokół uruchomienia instalacji — potwierdzający poprawną pracę systemów. Protokół pomiarów i testów eksploatacyjnych — np. wydajności wentylacji, ciśnienia w instalacji C.O., parametrów pracy klimatyzacji. Dokumentację powykonawczą — czyli aktualny rysunek/schemat instalacji z naniesionymi zmianami wykonawczymi.   Kartę gwarancyjną i instrukcję użytkowania urządzeń oraz instalacji. Brak tych dokumentów to nie tylko problem w przypadku awarii czy reklamacji, ale też ryzyko przy odbiorach technicznych i problematyczne rozliczenia z inwestorem czy deweloperem.     👉 Pobierz wzór protokołu odbioru robót instalacyjnych (PDF)   Dlaczego dokumentacja jest tak ważna dla Ciebie jako inwestora?   Masz pełen wgląd w zakres wykonanych prac i potwierdzenie, że wszystko odbyło się zgodnie ze sztuką.   Łatwiejsze serwisowanie i eksploatacja — protokoły i dokumentacja powykonawcza pomagają w późniejszych modernizacjach i naprawach. Bezpieczeństwo prawne i techniczne — w przypadku kontroli, odbiorów czy ewentualnych sporów. Możliwość dochodzenia gwarancji — na podstawie podpisanych protokołów i kart gwarancyjnych.   W Raccoon 24 Home masz to w standardzie W naszej firmie każda instalacja objęta jest kompletną dokumentacją powykonawczą i protokolarną. Niczego nie robimy na słowo. Po zakończeniu robót klient otrzymuje komplet dokumentów, w tym:   protokół odbioru końcowego protokół prób szczelności protokół uruchomienia instalacji dokumentację powykonawczą   Dzięki temu masz pewność, że każda instalacja została wykonana zgodnie z projektem i przepisami.   Do pobrania — wzór protokołu odbioru robót instalacyjnych Aby ułatwić inwestorom i wykonawcom właściwe prowadzenie dokumentacji, przygotowaliśmy dla Ciebie gotowy, uniwersalny blankiet protokołu odbioru robót instalacyjnych.       Możesz go wykorzystać przy każdej inwestycji — niezależnie, czy zlecasz nam instalację, czy współpracujesz z inną ekipą. To bezpłatne narzędzie, które pomoże Ci uporządkować dokumentację i zabezpieczyć swoje interesy.   Pamiętaj: instalacja to nie tylko urządzenia i rury w ścianie. To również dokumenty, które chronią Twój budżet i bezpieczeństwo budynku na lata.   W Raccoon 24 Home nie musisz o to prosić — u nas kompletna dokumentacja to standard, a nie dodatkowa opcja.         Michał Rzepczyński +48 698 000 441  office@raccoon24.pl                       e0bdea_5761a534884c4d0988db213df10adb7f.pdf.pdf
    • Dziś niemal każdy inwestor prywatny i biznesowy, planując budowę domu, halę czy modernizację budynku, zadaje sobie jedno pytanie: kiedy zacznie się zwrot z inwestycji w instalacje? Koszty energii rosną, a systemy ogrzewania, chłodzenia, wentylacji i zasilania to nie tylko kwestia komfortu, ale też realnego wpływu na domowy i firmowy budżet. Problem w tym, że większość firm wykonawczych, kiedy słyszy od klienta hasło „zwrot z inwestycji”, zaczyna dopytywać, kalkulować, wyceniać wersję „podstawową” i „wzmocnioną”, a często finalnie proponuje rozwiązania na styk — takie, które formalnie spełnią wymogi projektu, ale realnie nie zapewnią maksymalnych oszczędności i bezawaryjności przez długie lata.   W Raccoon 24 Home nie pytamy, czy chcesz mieć instalację zoptymalizowaną pod szybki zwrot inwestycji. My od razu robimy instalacje w wersji wzmocnionej. Zawsze. Bez wyjątków. Co to znaczy wzmocniona instalacja?   W praktyce oznacza to, że każdą instalację, jaką wykonujemy — czy to ogrzewanie podłogowe, centralę wentylacyjną, instalację wodną czy systemy zasilania odnawialnego — projektujemy i montujemy w taki sposób, by:   zwiększyć jej trwałość wydłużyć bezawaryjny okres działania zminimalizować straty energii przyspieszyć zwrot inwestycji dzięki oszczędnościom na eksploatacji     Jak to robimy? Na przykład:   W ogrzewaniu płaszczyznowym stosujemy więcej rur niż minimum technologiczne. Dzięki temu system szybciej nagrzewa pomieszczenia, pracuje przy niższych temperaturach zasilania, co zmniejsza zużycie energii i przedłuża żywotność źródła ciepła. Montujemy przewymiarowane emitery ciepła, czyli większe grzejniki lub pętle podłogówki, niż wynika to z obliczeń na styk. Efekt? Lepsza wydajność przy niższym koszcie eksploatacji. System grzeje krócej, rzadziej się załącza, a Ty oszczędzasz na rachunkach.     W instalacjach wodnych i kanalizacyjnych stosujemy większe średnice rur tam, gdzie to ma sens dla bezpieczeństwa i komfortu użytkowania. W wentylacji zawsze przewymiarowujemy kanały i stosujemy lepsze izolacje, co zmniejsza opory przepływu, poprawia wydajność i ogranicza koszty pracy rekuperatora. Po co to wszystko? Żeby Twoje rachunki równały się zero.   W Raccoon 24 Home nie traktujemy instalacji jako zbędnego kosztu, tylko jako realny składnik Twojego domowego lub firmowego bilansu energetycznego. Dzięki odpowiednio zaprojektowanym i wykonanym instalacjom możesz osiągnąć bilans niemal zerowy albo znacząco ograniczyć zapotrzebowanie na energię z sieci. Wielu wykonawców ogranicza się do minimum wymaganego w projekcie lub normach. My wiemy, że warto pójść dalej. Bo im bardziej wydajna i trwała instalacja, tym mniejsze jej koszty eksploatacji i większe oszczędności dla Ciebie.   Zwrot z inwestycji — jak go przyspieszyć?   Kluczem jest odpowiedni mix energetyczny, który nie tylko zapewni Ci niezależność, ale też pozwoli zredukować rachunki praktycznie do zera.   W naszej ofercie możesz połączyć:   pompę ciepła — jako główne źródło ciepła i chłodzenia fotowoltaikę — która zasili pompę ciepła, dom i magazyn energii przydomową elektrownię wiatrową — jako uzupełnienie bilansu w okresach niskiego nasłonecznienia   Taki zestaw pozwala na uzyskanie maksymalnego efektu energetycznego i finansowego. A dzięki temu, że instalacje wykonujemy w wersji przewymiarowanej i wzmocnionej, działają one stabilnie, bez awarii i z wyższą wydajnością przez wiele lat.       Dlaczego inne firmy tego nie robią? Bo liczą na krótkoterminowy zysk i klienta, który nie zadaje pytań. Większość wykonawców chce wykonać usługę możliwie najniższym kosztem własnym, z minimalną ilością materiału, by zwiększyć swoją marżę. My w Raccoon 24 Home patrzymy inaczej. Dla nas liczy się długofalowa relacja i rekomendacje zadowolonych klientów, a to można osiągnąć tylko dzięki jakości i uczciwemu podejściu.     Podsumowanie Jeśli chcesz mieć instalacje, które: działają stabilnie i bezawaryjnie są przewymiarowane, a nie robione „na styk” realnie przyspieszają zwrot z inwestycji pozwalają ograniczyć rachunki do zera to zapraszamy do Raccoon 24 Home.   U nas nie pytamy, czy chcesz mieć wzmocnioną instalację — bo każdą robimy w wersji premium już w standardzie. Tak pracują wykonawcy, którzy naprawdę rozumieją inwestycję w energię i komfort.   Chcesz sprawdzić, jak może wyglądać Twój domowy bilans energetyczny? Skontaktuj się z nami i poznaj propozycję systemu szytego pod Twoje potrzeby.   Usługi Raccoon 24 Home   Instalacje C.O. Instalacje centralnego ogrzewania (C.O.)   Ogrzewanie Ogrzewanie grzejnikowe Ogrzewanie podłogowe   Pompy ciepła Pompy ciepła dla Twojego domu   Kotły gazowe Kotły gazowe kondensacyjne   Klimatyzacja Klimatyzatory Split Klimatyzatory Multi-Split Systemy klimatyzacji VRF Klimakonwektory Przeglądy okresowe klimatyzacji Serwis klimatyzacji   Wentylacja Rekuperacja Wentylacja mechaniczna Kanały wentylacyjne — rodzaje Serwis wentylacji Wentylatory wyciągowe Systemy odciągowe dla hal i garaży   Sterowanie Sterowanie ciepłem   Cennik usług Cennik usług instalacyjnych   O firmie O nas   Kontakt Formularz i dane kontaktowe     Michał Rzepczyński +48 698 000 441  office@raccoon24.pl
    • W świecie usług budowlanych i instalacyjnych od lat funkcjonują dwa zupełnie różne podejścia do kwestii wycen i rozliczeń z klientami. Z jednej strony mamy wykonawców, którzy nie boją się jasno przedstawiać swoich stawek, otwarcie informują o kosztach poszczególnych usług i uczciwie tłumaczą, z czego wynikają konkretne ceny. Z drugiej — wciąż istnieją firmy, które wyceniają „na oko” przez telefon, a na końcowym etapie realizacji zaskakują klienta dodatkowymi pozycjami na fakturze lub tłumaczą nieuzgodnione wcześniej koszty jako „nieprzewidziane prace dodatkowe”. Ten podział doskonale zna każdy inwestor, deweloper, zarządca nieruchomości czy zwykły klient prywatny, który choć raz zlecał wykonanie instalacji wodnej, elektrycznej, wentylacyjnej czy gazowej. Dlatego w Raccoon 24 Home od samego początku postawiliśmy na pełną przejrzystość i uczciwe zasady współpracy z klientem.     Dlaczego przejrzystość cenowa w usługach instalacyjnych jest tak ważna?   W odróżnieniu od wielu branż, w których ceny można łatwo sprawdzić w cennikach online czy porównać na popularnych porównywarkach, w usługach instalacyjnych sytuacja jest dużo bardziej skomplikowana. Każda inwestycja ma swoją specyfikę, zakres prac często ustala się indywidualnie, a ceny mogą się różnić w zależności od rodzaju budynku, zastosowanych materiałów, stopnia skomplikowania instalacji czy lokalizacji inwestycji. To sprawia, że niektórzy wykonawcy wykorzystują tę niepewność na swoją korzyść. Podają orientacyjne stawki bez szczegółów, nie pokazują klientowi dokładnego kosztorysu, a podczas realizacji pojawiają się „niespodzianki”, które trudno później zweryfikować. Dlatego uważamy, że uczciwy wykonawca nie ma powodu, by ukrywać swoje ceny. Przeciwnie — powinien udostępniać je w przejrzysty i dostępny sposób, aby klient od samego początku wiedział, ile zapłaci za usługę i z czego wynika dana kwota.   Jak to wygląda w praktyce? Transparentny kalkulator usług instalacyjnych   Właśnie z myślą o klientach stworzyliśmy na stronie Raccoon 24 Home kalkulator usług instalacyjnych. To proste i wygodne narzędzie, które pozwala w kilka chwil sprawdzić orientacyjny koszt wykonania wybranej instalacji lub prac modernizacyjnych. Dzięki temu klient ma możliwość porównania cen różnych usług jeszcze przed kontaktem z naszym doradcą technicznym i może zaplanować swój budżet inwestycyjny bez obaw o późniejsze „niespodzianki”. W kalkulatorze jasno przedstawiamy, jakie elementy składają się na cenę usługi — od kosztów materiałów, przez robociznę, aż po ewentualne dodatkowe prace towarzyszące. Dzięki temu klient wie, za co płaci i może świadomie podjąć decyzję o wyborze konkretnej usługi czy zakresu prac.   Czym różni się uczciwy wykonawca od nieuczciwego?   Różnic jest wiele, ale najważniejsze to: Jasne i przejrzyste wyceny jeszcze przed rozpoczęciem prac. Brak ukrytych kosztów, które pojawiają się na końcowej fakturze. Szczegółowe kosztorysy przedstawiane klientowi do akceptacji. Przejrzyste warunki współpracy, które określają, co wchodzi w zakres usługi, a co wymaga dodatkowych ustaleń.   Stała komunikacja z klientem na każdym etapie realizacji inwestycji.   W Raccoon 24 Home klaklulator właśnie według takich zasad prowadzimy każdą realizację. Naszym celem jest nie tylko wykonanie instalacji na najwyższym poziomie technicznym, ale również zbudowanie zaufania i poczucia bezpieczeństwa u klienta.   Wiemy, że inwestorzy i klienci prywatni mają dość niejasnych wycen, niedomówień i kosztów, które nagle pojawiają się w trakcie realizacji zlecenia. Dlatego pokazujemy pełen kosztorys jeszcze przed podpisaniem umowy, informujemy o wszystkich możliwych dodatkowych opcjach i pozwalamy klientowi samodzielnie sprawdzić ceny w naszym kalkulatorze. Dlaczego inne firmy wciąż boją się udostępniać swoje ceny?   Bo często ich polityka cenowa opiera się na „polowaniu” na nieświadomego klienta. Bez przejrzystego cennika można manipulować wyceną w zależności od sytuacji, nastroju klienta, lokalizacji czy konkurencji w danym rejonie.   My w Raccoon 24 Home uważamy, że takie praktyki powinny zniknąć z rynku. Klient ma prawo wiedzieć, ile zapłaci, a wykonawca, który jest pewny jakości swoich usług i uczciwie kalkuluje koszty, nie ma żadnego powodu, by ukrywać stawki.     Podsumowanie   Jeśli szukasz wykonawcy instalacji budowlanych, który: gra w otwarte karty nie boi się pokazać cen swoich usług oferuje transparentny kosztorys pozwala Ci sprawdzić wycenę jeszcze przed pierwszym kontaktem   to zapraszamy do Raccoon 24 Home. Na naszej stronie znajdziesz transparentny kalkulator usług instalacyjnych, dzięki któremu możesz od razu oszacować koszt planowanych prac i sprawdzić, jak wygląda uczciwa wycena w tej branży.   Nie warto ryzykować współpracy z firmami, które unikają konkretów i nie potrafią jasno określić ceny. Wybieraj wykonawców, którzy szanują Twój czas, pieniądze i nerwy.  
    • Nie zastanawiałbym się nad tym ale już zdążyłem przygotować pole pod ten garaż z kostki brukowej i teraz musiałbym to wszystko robić na nowo.    Jakie byłyby koszty starania się o pozwolenie?
    • Tak Rury wodnej podłogówki prowadzi się w warstwie wylewki. Rury pozostałych instalacji (woda, kanalizacja), także kanały wentylacji mechanicznej układa się w warstwie styropianu. Grubość warstw styropianu można dobrać do średnicy rur - to a propos optymalnej grubości styropianu. To rozstrzygnie instalator. Dylatacje wykonują fachowcy od wylewki, powinny być też zaplanowane w projekcie ogrzewania. Zwykle i tak wykonuje się je w otworach drzwiowych.
  • Popularne tematy

×
×
  • Utwórz nowe...