Skocz do zawartości

Meble "Bodzio"


Recommended Posts

Napisano
A ja w książce życzeń i zażaleń, chcę napisać coś pozytywnego icon_smile.gif Życzę wszystkim kupującym takiej obsługi jaka jest w salonach firmy "Bodzio". Ich mebelki są proste i trzeba je samemu skręcać, ale dbałość o klienta i rozpatrywanie reklamacji... pierwsza klasa. Ostatnio doświadczyłem tego i jestem pod dużym wrażeniem!
Napisano
Meble BODZIO są super!
Jak znalazł dla Barbary Niechcic z "Nocy i dni". Ją ciągle wieczorem bolała głowa icon_smile.gif
Ja po złożeniu małżeńskiego łoża (tylko 6 godzin!), czułem się bardzo słabo. I zaręczam, że bolała mnie nie tylko głowa... icon_smile.gif
  • 2 tygodnie temu...
Napisano
A ja właśnie kupiłem u "Bodzia" sofę Afrodyta z obiciem "szenil cesarski rudy". Dalej się nie zachwycam, ale stosunek ceny do jakości jest niezły icon_smile.gif
Napisano
Cytat

A ja właśnie kupiłem u "Bodzia" sofę Afrodyta z obiciem "szenil cesarski rudy". Dalej się nie zachwycam, ale stosunek ceny do jakości jest niezły icon_smile.gif


No to gratulacje KAROI icon_smile.gif
Napisano

Osobiście nie polecam Firmy Bodzio. Otrzymałam elementy uszkodzone...od miesiąca mam bałagan w pokoju, ponieważ nie moge złozyć mebli.
Reklamowałam uszkodzone części ale za każdym razem przywożą je coraz gorsze- różnia się kolorem, są jeszcze bardziej uszkodzone, są pokryte kurzem lub innym brudem. Podczas montażu szafki nocnej- wyszło kilka usterek fabrycznych np. meble kruszą się w rękach. Niestety szafka nie podlega już reklamacji.
gallery_19786_369_1041207.jpg
więcej w moim albumie

  • 3 tygodnie temu...
Napisano
Meble juz stoją- aczkolwiek składanie szafy- 4 drzwiowej, dwóch komód zajęło nam tydzień. Gwoździe załączyli zbyt długie- musiałam zakupić krótkie. Otwory łączące części były krzywo wywiercone, elementy nie są dopasowane... Szafki nie podlegaja reklamacji- BO SĄ ZŁOŻONE.
Poprostu to był mój ostatni zakup mebli firmy Bodzio.

Co do wstydu- takie słowo w biznesie nie istnieje- ważna kasiorka...a klient zawsze sie znajdzie- BO CENA NISKA, BO RATY 0%, BO PROMOCJA!!!
Mam nauczke na przyszłość- wolę wydać większą sumkę.
Napisano
Jakiś rok temu zakupiłam łóżko do sypialni- z zestawu Magdalena- jest o wiele staranniej wykonane niż meble zakupione w tym roku. Jedyne co, to materac jest juz do wymiany...
Napisano
Witam
Ja kupiłam meble z bodzia po raz pierwszy i ostatni...
wzięłam szafę do sypialni, biurko i taką dostawkę.
Składanie tych elementów to jedna wielka porażka... kołki krzywo wmontowane, dziury nierówno wywiercone (czasem w ogóle brak dziur...), lustro do dzrzwi szafy też nie było przymocowane i trzeba to robić samemu przy "pomocy" instrukcji, która mówi, że odstępy od wszystkich 4 boków powinny wynosić 81mm .. po przyklejeniu lustra..po bokach po 81mm odstępu, z góry też, a na dole ponad 10cm... w ogóle cała ta "instrukcja" ma dużo błędów i radzę traktować ją z przymrużeniem oka icon_wink.gif
oprócz tego możecie natrafić na za długie śruby, które przy wkręceniu do końca powodują wybrzuszenia i odkształcenia drzwiczek, szafek itp..
szuflady i szafki wyglądają po skręceniu wg ich dziurek cudnie.. wszystko scentrowane i krzywe.. miodzio

i można by jeszcze tak wymieniać i wymieniać, ale już mam dość..
meble może i mają ładny wygląd, ale nikt nie kupuje mebli tylko do tego żeby stały na pokaz.. przede wszystkim liczy się funkcjonalność, a z tym wykonaniem to zdziwię się jak wytrzymają dłużej niż kilkanaście miesięcy..

Bodzio - nigdy więcej
Napisano
Myślę, że aż tak źle nie jest, jeśli popatrzy się globalnie. Ale rozumiem, że klienci, którzy kupili felerny towar są doprowadzeni do białej gorączki! Ci zadowoleni lub tylko nie niezadowoleni icon_smile.gif piszą rzadziej.
  • 3 tygodnie temu...
Napisano
Znalazłem taki fragment w internecie. Firmy powinny o tej zasadzie pamiętać icon_smile.gif

Mówi się, że jeden zadowolony klient zachęci do skorzystania z usług twojej firmy jedną osobę, podczas gdy niezadowolony zniechęci aż 10 osób. Wiadomo także, że zdobycie nowego klienta jest pięć razy droższe niż utrzymanie już zdobytego.
Philip Kotler, autor kultowej książki „Marketing. Planowanie, wdrażanie i kontrola” twierdzi nawet, że zadowolony klient podzieli się swoimi pozytywnymi odczuciami z trzema osobami, a niezadowolony zniechęci aż jedenaście!
  • 2 tygodnie temu...
  • 2 tygodnie temu...
Napisano
ja także chciałabym wyrazić pozytywną opinię o meblach kuchennych bodzio oraz o obsłudze. Pani projektantka wykonala kawal dobrej roboty, a montazysta wszystko pieknie zlozyl, choc kuchnia naprawde do latwych nie nalezala. Jestem b.zadowolona i polecam wszystkim
Napisano
Cytat

ja także chciałabym wyrazić pozytywną opinię o meblach kuchennych bodzio oraz o obsłudze. Pani projektantka wykonala kawal dobrej roboty, a montazysta wszystko pieknie zlozyl, choc kuchnia naprawde do latwych nie nalezala. Jestem b.zadowolona i polecam wszystkim


Popieram! Nie wszystkie ich meble to mistrzostwo świata, ale nie należy przesadzać z krytyką. Według mnie są OK!
  • 2 miesiące temu...
Napisano
Kupilem Tygodnik Nowy. W środku kolorowa reklamówka mebli Bodzio, kupiłem 2 kanapy i "kinderniespodzianka" - Buble na maxa Złożyłem reklamacje i "kinderniespodzianka" czekałem prawie miesiąc i pojawił się facet. stwierdził: żle wykonany wyjazd, nieestetyczną tapicerkę i..."kinderniespodzianka" po 2 tygodniach odpowiedż, że nie uwzględniają, tylko kurde dlaczego pisza o jednej kanapie skoro reklamuję dwie i dlaczego na moje pismo odpowiadają kolejnym, pisząć znó o jednej. Mój błąd, bo gdybym przeczytał opinie w necie na temat firmy w życiu bym nie kupił. OSTRZEGAM!!!...za karę, za lenistwo mam dwie kanapy, po rozłożeniu jest zestaw dla fakira, bo mamy trzy poziomy!!!
Napisano
Cytat

Kupilem Tygodnik Nowy. W środku kolorowa reklamówka mebli Bodzio, kupiłem 2 kanapy i "kinderniespodzianka" - Buble na maxa Złożyłem reklamacje i "kinderniespodzianka" czekałem prawie miesiąc i pojawił się facet. stwierdził: żle wykonany wyjazd, nieestetyczną tapicerkę i..."kinderniespodzianka" po 2 tygodniach odpowiedż, że nie uwzględniają, tylko kurde dlaczego pisza o jednej kanapie skoro reklamuję dwie i dlaczego na moje pismo odpowiadają kolejnym, pisząć znó o jednej. Mój błąd, bo gdybym przeczytał opinie w necie na temat firmy w życiu bym nie kupił. OSTRZEGAM!!!...za karę, za lenistwo mam dwie kanapy, po rozłożeniu jest zestaw dla fakira, bo mamy trzy poziomy!!!


W świetle tego postu... okazuje się, że miałem sporo szczęścia icon_rolleyes.gif
  • 1 miesiąc temu...
Napisano
Cytat

Kupilem Tygodnik Nowy. W środku kolorowa reklamówka mebli Bodzio, kupiłem 2 kanapy i "kinderniespodzianka" - Buble na maxa Złożyłem reklamacje i "kinderniespodzianka" czekałem prawie miesiąc i pojawił się facet. stwierdził: żle wykonany wyjazd, nieestetyczną tapicerkę i..."kinderniespodzianka" po 2 tygodniach odpowiedż, że nie uwzględniają, tylko kurde dlaczego pisza o jednej kanapie skoro reklamuję dwie i dlaczego na moje pismo odpowiadają kolejnym, pisząć znó o jednej. Mój błąd, bo gdybym przeczytał opinie w necie na temat firmy w życiu bym nie kupił. OSTRZEGAM!!!...za karę, za lenistwo mam dwie kanapy, po rozłożeniu jest zestaw dla fakira, bo mamy trzy poziomy!!!


Coś się zmieniło? Czy dalej męczysz się z bublami?
  • 2 tygodnie temu...
  • 2 tygodnie temu...
Napisano
zostalem posiadaczem komody BODZIO SG 22 z zestawu Grzes i zdajsie nie byl to najszczesliwszy pomysl.
w systemie laczenia bokow tej komody z gora i dol brakuje mimosrodow meblowych,ktorych zasosowanie znacznie
poprawia jakosc i stabilnosc polaczen prostopadlych scian.zeby bylo smieszniej w instrukcji montazu mimosrody sa opisane lacznie ze sposobem montazu ,tymczem w realu nie ma ani tych mimosrodow ani otworow pod nie wytraqsowanych.w ten sposob system montazu tej komody /50 kg/ polega na drewnianych koleczkach na wcisk i klejonych 2razy po 5 kolkow.W/g opinii serwisu Bodzio dodatkowo stabilizowac konstrukcje ma przybicie "plecow"
jednak sa one wykonane z cienkiej sklejki ,zreszta sa to dwa kawalki sklejki laczone paskiem z tworzywa.
Poniewaz BODZIO w czynieniu oszednosci kosztem klienta pobilo CHinczykow,ktorzy zreszta dawno opanowali technike
stosowania mimosrodow meblowych - JAKOSC mebli BODZIO nalezy ocenic ponizej chinszczyzny.
Napisano
Podoba mi się stylistyka mebli kuchennych tej firmy. Zła opinia w powyższych wypowiedziach , sprawia, że teraz to dwa razy sie zastanowię zanim kupię. icon_sad.gif
Nawet jeśli trafi się słaba partia to traktowanie reklamacji klientów powinno być inne. To naprawdę dużo daje i klienci czują, że ktoś interesuje się jakością wyrobów a nie tylko kasą.
Napisano
Cytat

Podoba mi się stylistyka mebli kuchennych tej firmy. Zła opinia w powyższych wypowiedziach , sprawia, że teraz to dwa razy sie zastanowię zanim kupię. icon_sad.gif
Nawet jeśli trafi się słaba partia to traktowanie reklamacji klientów powinno być inne. To naprawdę dużo daje i klienci czują, że ktoś interesuje się jakością wyrobów a nie tylko kasą.


Uważać trzeba, ale to nie są złe meble. Tak uważam!
  • 2 tygodnie temu...
Napisano
Cytat

Podoba mi się stylistyka mebli kuchennych tej firmy. Zła opinia w powyższych wypowiedziach , sprawia, że teraz to dwa razy sie zastanowię zanim kupię. icon_sad.gif
Nawet jeśli trafi się słaba partia to traktowanie reklamacji klientów powinno być inne. To naprawdę dużo daje i klienci czują, że ktoś interesuje się jakością wyrobów a nie tylko kasą.


Tak ja takze rok wczesniej kupilem szafki kuchenne Bodzio i jestem z nich zadowolony i tym bardziej jestem
zdziwiony podla jakosc obecnej produkcji .po zlozeniu komody Grzes kupionej dwa tygodnie temu okazalo
sie ,ze boczne pionowe sciany sa wypaczone po ok. 3mm co naturalnie powoduje wypadanie szuflad.
Nigdy wiecej Bodzio !!!
Napisano
Cytat

Tak ja takze rok wczesniej kupilem szafki kuchenne Bodzio i jestem z nich zadowolony i tym bardziej jestem
zdziwiony podla jakosc obecnej produkcji .po zlozeniu komody Grzes kupionej dwa tygodnie temu okazalo
sie ,ze boczne pionowe sciany sa wypaczone po ok. 3mm co naturalnie powoduje wypadanie szuflad.
Nigdy wiecej Bodzio !!!


Dobrze, że chociaż kuchnia była OK!
Napisano
Ja mam kanapę narozną Bodzio
Chyba wszystko już w niej reklamowałem icon_smile.gif
Ale wszystko wymienili bez problemu.. więc jak dla mnie solidna firma za kanapę i stolik z okrągłą szybą dałem 1400zł.
Dla mnie rewelacja - teraz kanapa rozłozona i fajnie ustawna icon_smile.gif
Ba nawet wyzlica po niej biega i nie ma śladów zadrapań a to ekoskóra
Mam taką icon_smile.gif
Brak obrazka

jedyne do czego mogę się przyczepić to że szyba w stoliku jest na przyssawki - bardzo niebezpieczne bo nie trzymają się przy nieodpowiednim naciśnięciu stołu - wiec stół musiałem rozkręcić i schowac, bo jakby kilkumięsięczna córka złapała za krawędzie...
Brak obrazka
- stolik mam taki tylko na trzech nogach - widocznie wprowadzili poprawki i zrobili na 4 nogach icon_smile.gif

Aha ja to kupowałem w 2007 roku.
Napisano
Cytat

Ładna ta kanapa... Możesz podać wymiary, albo linka dać do stronki?


Mnie również się podoba. Wejdź na stronkę "Bodzia" zestaw nazywa się HAWANA
Napisano
Cytat

Ta HAWANA może i ładna na zdjęciu, ale jak słyszę ekoskóra... staję się bardzo nieufny icon_smile.gif


Część ludzi chwali. Więc jak to jest z tą ekoskórą?
Napisano
Kochani...jestem bylym pracownikiem firmy bodzio a konkretnie salonu.W reklamacji pracuja 3 osoby...3 chlopakow.Kazdego klienta staraja sie wprowadzic w blad ze uszkodzony mebel to jego wina ale jest jedna rzecz ktora na nich dziala.Wystarczy wyslac pismo od rzecznika praw konsumentow i wymienia wam nawet zmontowane meble-wiem to z ponad 2 letniego doswiadczenia.Co do ekoskory to odpuscie sobie ten zakup a przynajmniej kolor bezowy bo bardzo farbuje a szczegolnie od jeansow.....
Napisano
Niestety tragedia. Nie mam na myśli samych mebli - od początku miałam świadomość, że "Bodzio" to firma-krzak i jakości nie ma tam co szukać. Meble kupiłam na tymczasem, więc głównie zależało mi na cenie, chociaż - no cóż - i tak mogłoby być lepiej. Meble(dwa regały na książki i szafa) były poobijane zanim je skręciliśmy,ogólnie prezentują się fatalnie i są niestabilne.

Zawitałam do tego sklepu razem z moim partnerem będąc w 7 miesiącu ciąży. Wybraliśmy, zamówiliśmy dostawę do domu. Sprzedawca powiedział, że nie możemy umówić się, że meble zostaną dostarczone o konkretnej godzinie, bo nie ma takiej praktyki w sklepie, ale dostawy są między 10 a 20. Powiedzieliśmy że to świetnie, bo mój partner wróci tego dnia z pracy o 9:30, więc nie będzie problemu z wniesieniem mebli (firma nie ma takiej usługi, a ja raczej w 7 miesiącu zagrożonej ciąży nie będę nosić ciężarów). Nie nie, nie ma problemu, najwcześniej o 10.

Umówionego dnia wstałam o 7 i poszłam do łazienki się umyć. Zadzwonił dzwonek do drzwi, siłą rzeczy nie wyskoczyłam z wanny (byłam zbyt mało zwrotna icon_wink.gif, zresztą nawet gdyby nie brzuch i moje marne samopoczucie to pomyślałabym raczej że to sprzedawca ziemniaków albo swiadkowie Jehowy niż że to dostawa mebli. Wyszłam z łazienki, po 9 włączyłam komórkę (ładowała się przez noc, więc była wyłączona) i zobaczyłam 4 nieodebrane połączenia z zastrzeżonego numeru. Co oczywiste nie oddzwoniłam, nie wiedziałam też kto to (może ktoś z pracy? może pomyłka?) bo ten ktoś nie wpadł na to, żeby nagrać wiadomość, chociaż mam pocztę głosową.
Mój partner wrócił z pracy, czekaliśmy na dostawę, a tu telefon ( o 11). Facet drze się na mnie, pretensje, "a czemu pani w domu nie ma jak pani się umawiała". Ja mu spokojnie że dostawa miała być między 10 a 20 i w tych godzinach nikt do mnie nie przychodził ani nie dzwonił, a w domu jestem i nigdzie się nie ruszałam, bo przecież czekam na meble. Zero przeprosin. Wreszcie mu się udało i przyjechał, zszedł do niego tylko mój partner, żeby zdjąć meble z samochodu. Oczywiście pan na niego nawrzeszczał (!!!). Kiedy ja zeszłam z pieniędzmi, panu zrzedła mina na widok mojego brzucha. Ale i tak był niemiły, twierdził że on czeka od 7 i przyjechał z daleka. Na moją odpowiedź że zgodnie z tym co mówiono nam w salonie dostawy są w godzinach 10-20 pan zarzucił mi... kłamstwo i jeszcze skomentował, ze na przyszłość jak się umawiam to mam być w mieszkaniu i odbierać telefony. Przy tym był wyjątkowo niemiły, wręcz chamski, już pomijając to, ze od niego śmierdziało potem (co jest dziwne o godzinie 11 w niezbyt gorący dzień i jak się nie pracuje fizycznie). Kiedy dałam mu pieniądze za meble (więcej o chyba 2 zł niz miałam zapłącić) i powiedziałam, że nie mam równo, pan ani myślał wydać mi reszty i skomentował że "to i tak mało".

Zapytałam go więc o nazwisko i natychmiast zadzwoniłam do firmy Bodzio, żeby zgłosić jego zachowanie. Niestety pani nie widziała nic dziwnego w tym, ze kierowca na mnie krzyczał, miał do mnie nieuzasadnione pretensje i sugerował że mam mu zapłacić "bo on czekał". Uznała, że kierowca (cytuję) miał rację, a to pracownik salonu mnie źle poinformował, bo dostawy są od 7.

Czyli wyszło na to, że to moja wina, że pracownik salonu wprowadził mnie w błąd, a skoro to moja wina, to kierowca-troglodyta ma prawo się na mnie wydzierać. Już nigdy tam nie pójdę, bo strasznie nie lubię chamów.
Napisano
Cytat

Jak czytam o takim chamstwie, to nóż mi się w kieszeni otwiera! Człowiek płaci i jeszcze musi słuchać impertynencji ze strony jakichś baranów!


No faktycznie... mocna historia!
  • 2 tygodnie temu...
  • 3 miesiące temu...
Napisano
Witam, zdecydowałem zarejestrować się na tym forum ponieważ dzisiaj i wczoraj miałem wątpliwą przyjemność składać 6 szaf z firmy Bodzio. Po pierwsze nie jestem jakimś fachowcem, ale w tym roku troszeczkę mebli się naskładałem więc mam porównanie na bieżąco i z pełną odpowiedzialnością stwierdzam, że meble Bodzio to NAJGORSZE jakościowo meble jakie składałem w tym roku.

Głównie chodzi mi o jakość połączeń, spasowanie elementów, kiepską instrukcję z BŁĘDAMI i sposób montażu. W innych szafach które składałem wszystkie poprzeczne elementy były łączone z pionowymi złączami mimośrodowymi i to porządnie trzymało, natomiast w tych szafach tylko środkowy poprzeczny element był łączony złączami mimośrodowymi natomiast były one tak parszywej jakości, że kompletnie nie "ściągały" szafy tak jak to miało miejsce w innych szafach które składałem tam te złącza mimośrodowe bardzo ładnie ściągały szafę i trzymały. Kolejna rzecz to krzywo nawiercone otwory, różnych średnic (przy dokręcaniu zawiasów co 4 śruba kręciła się wkoło przez zbyt "rozkalibrowany" otwór), po złożeniu krzywe szpary w szufladach szafy to już jakaś parodia wygląda to obrzydliwe pierwszy raz widziałem coś takiego w NOWYCH meblach. Po montażu drzwi ich ustawienie wymaga nie lada cierpliwości... W innej szafie wystarczyło zamontować zawiasy na "fabrycznych" ustawieniach lekko skorygować i wszystko grało, tutaj wymagało to nie lada cierpliwości, a i tak trudno było osiągnąć idealny efekt...

Generalnie ODRADZAM wszelakie meble "skrzyniowe" Bodzio nie wypowiadam się co do jakości mebli "tapicerowanych".

Utwórz konto lub zaloguj się, aby skomentować

Musisz być użytkownikiem, aby dodać komentarz

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto na forum. To jest łatwe!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Masz już konto? Zaloguj się.

Zaloguj się
  • Kto przegląda   0 użytkowników

    • Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

  • Darmowy poradnik budowlany raz w tygodniu na Twój e-mail

  • Najnowsze posty

    • Cześć wszystkim, dołączyliśmy do forum, aby przedstawić Wam naszą ofertę. Tworzymy dla Firm i Osób Prywatnych.     Szukasz sprawdzonego partnera do realizacji sufitów napinanych i innych elementów dekoracyjnych? Gładki Sufit to firma z 15-letnim doświadczeniem na rynku, która stawia na jakość, innowację i zadowolenie klienta. Działamy na terenie całego kraju, gwarantując szybką i sprawną realizację każdego projektu.   Dlaczego warto wybrać Gładki Sufit? Doświadczenie i profesjonalizm: - Nasze 15-letnie doświadczenie to gwarancja perfekcyjnego wykonania i dbałości o każdy szczegół. Znamy branżę od podszewki i wiemy, jak sprostać najbardziej wymagającym oczekiwaniom. Najlepsze materiały w atrakcyjnych cenach: - Dzięki wynegocjowanym cenom z dostawcami, możemy zaoferować Ci najwyższej jakości podzespoły w konkurencyjnych cenach. Nie uznajemy kompromisów – nie montujemy tanich, śmierdzących folii ani wadliwych LED-ów czy zasilaczy. Stawiamy na trwałość i bezpieczeństwo. Indywidualne podejście: Często profile wykonujemy sami, aby idealnie dopasować je do specyfiki Twojego zlecenia. To pozwala nam na realizację nawet najbardziej nietypowych i skomplikowanych projektów. Szybkość realizacji: Montaż sufitu napinanego, np. w przedpokoju, zajmuje nam około 3 godzin. Szanujemy Twój czas i staramy się, aby prace przebiegały sprawnie i bez zakłóceń.   Co oferujemy? Nasze usługi to znacznie więcej niż tylko sufity napinane. Materiał, który wykorzystujemy do sufitów, z powodzeniem montujemy również na ścianach, tworząc unikalne i spójne aranżacje. Ponadto, specjalizujemy się w projektowaniu i tworzeniu: Nowoczesnych lamp: od subtelnych podświetleń po designerskie konstrukcje, które staną się ozdobą każdego pomieszczenia. Efektownych reklam: Nietypowy sufit podświetlany z Logo wyróżnią Twoją Firmę. Ścianek działowych: lekkich i estetycznych konstrukcji, które pozwolą Ci elastycznie zaaranżować przestrzeń. Elementów dekoracyjnych: trójwymiarowych form, półek – wszystko, co pozwoli Ci stworzyć wnętrze z charakterem. Akustycznych paneli: idealnych do biur, sal konferencyjnych czy domowych kin, poprawiających komfort akustyczny.   Naprawy i poprawki po innych wykonawcach Czy Twoja poprzednia ekipa zawiodła, a efekt końcowy jest daleki od oczekiwań? Oferujemy również kompleksowe naprawy i poprawki po źle wykonanych zleceniach.   Zaufaj naszemu doświadczeniu i daj nam szansę na przywrócenie blasku Twoim wnętrzom. Skontaktuj się z nami już dziś i pozwól nam zrealizować Twoje wizje! Gładki Sufit – jakość, na którą zasługujesz. https://gładki-sufit.pl
    • EQ Entrance to najnowsza propozycja renomowanej firmy Konsport, która łączy w sobie estetykę, funkcjonalność i bezpieczeństwo. Jest to idealne rozwiązanie dla nowoczesnych systemów ogrodzeniowych. Multifunkcyjny słupek furtkowy z zadaszeniem wyznacza nowe standardy w projektowaniu przestrzeni zewnętrznych. Pełna treść artykułu pod adresem: https://budujemydom.pl/wokol-domu/ogrodzenia/polecane/110363-zwieksz-bezpieczenstwo-swojego-domu-z-eq-entrance-funkcjonalnym-slupkiem-furtkowym
    • Dzień Dobry,   Cześć, szukam właśnie sobie jakiegoś projektanta/firmy, która zaprojektuje mi mieszkanie. I interesuje mnie nadzór inwestorski. Mieszkanie w Warszawie - 67 metrów  - Firma 1 - projekt 19430 PLN(290 p m2) + nadzór 11250 PLN(4500 za miesiąc) - Firma 2 - projekt 13400 (200 m2) + nadzór 13400 PLN (200 za m2)   Waszym zdaniem - dużo - za mało? jak to stoi rynkowo w Warszawie.  
    • Naprawa podłogi olejowanej produktem Osmo jest stosunkowo prosta, ponieważ jedną z największych zalet olejowanych powierzchni (w przeciwieństwie do lakierowanych) jest możliwość miejscowej renowacji bez konieczności cyklinowania całej podłogi. Oto jak krok po kroku naprawić olejowaną podłogę Osmo: 1. OCENA USZKODZENIA Drobne zarysowania lub matowość – wystarczy odświeżenie powierzchni. Głębokie rysy lub plamy – konieczne będzie miejscowe szlifowanie i ponowne olejowanie. 2. CZYSZCZENIE PODŁOGI Użyj środka Osmo Wisch-Fix (koncentrat do czyszczenia i pielęgnacji podłóg olejowanych), by usunąć brud, tłuszcz i resztki poprzednich środków pielęgnacyjnych. 3. MIEJSCOWA NAPRAWA (punktowa renowacja) Jeśli masz do czynienia z lokalnymi uszkodzeniami (np. rysa, plama): Delikatnie zeszlifuj uszkodzone miejsce drobnym papierem ściernym (np. 180–240). Oczyść pył – najlepiej odkurzaczem lub ściereczką z mikrofibry. Nałóż cienką warstwę odpowiedniego oleju Osmo (np. Osmo TopOil, Osmo Olej do Podłóg lub Hardwax-Oil – ten sam, którym była wcześniej olejowana podłoga). Pozostaw do wyschnięcia (ok. 8–12 h). W razie potrzeby powtórz. Uwaga do w/w - nowość w ofercie Osmo 1. środek do usuwania plam 2. pasta do usuwania rys 4. ODŚWIEŻENIE CAŁEJ PODŁOGI (jeśli całość wygląda na zużytą) Użyj Osmo 8019 (do usunięcia trudnych plam) oraz Osmo Olej do Renowacji np. 3079: Umyj całą podłogę Intensywnym środkiem myjącym nr 8019. Nałóż cienką warstwę renowacyjnego oleju Osmo za pomocą pada lub szmatki np. 3081. Poleruj do równomiernego rozprowadzenia. Pozostaw do wyschnięcia. Nie ma potrzeby całkowitego szlifowania ani zdejmowania starych warstw, co oszczędza czas i materiał. Wskazówki: Zawsze wykonuj próbę na niewidocznym fragmencie. Używaj tylko oryginalnych produktów Osmo, ponieważ są one ze sobą kompatybilne. Unikaj stosowania zwykłych środków czystości – mogą zniszczyć powierzchnię olejowaną.
  • Popularne tematy

×
×
  • Utwórz nowe...