Skocz do zawartości

Hurtownia budowlana: Eurodock


Recommended Posts

Kupiłem u nich drzwi gerdy. Niestety po zimie osłonka wkładki na klucze zaczęła rdzewieć. Zgłosiłem to jako reklamację. Czekam już drugi miesiąc i mimo telefonów do Eurodocku i zapewnień, że ktoś przyjedzie i wymieni, nikt się nie zgłasza. Boję się pomyśleć jak szybko by reagowali na poważniejszą usterkę. A ja czekam...
Link do komentarza
  • 1 rok temu...
Gość Arkadiusz Jarosz
Potwierdzam. Najgorsza z możliwych obsługa reklamacji. Od razu powiedziano nam, że nie zostanie uwzględniona. W jednych drzwiach zaczęła odchodzić okleina i mimo złożenia reklamacji na piśmie w ogóle na nią nie odpowiedziano. Podejście typu: "Kupiłeś towar a teraz się z nim bujaj kliencie". ODRADZAM zakupy w Eurodock.
Link do komentarza
  • 4 tygodnie temu...
  • 7 miesiące temu...
  • 1 rok temu...
Cytat

Potwierdzam. Najgorsza z możliwych obsługa reklamacji. Od razu powiedziano nam, że nie zostanie uwzględniona. W jednych drzwiach zaczęła odchodzić okleina i mimo złożenia reklamacji na piśmie w ogóle na nią nie odpowiedziano. Podejście typu: "Kupiłeś towar a teraz się z nim bujaj kliencie".
ODRADZAM zakupy w Eurodock.


Widzę, że pan A. Jarosz nieustępliwie próbuje zaszkodzić wizerunkowi firmy. Szkoda, że dopiero teraz trafiliśmy na ten komentarz, ale sprawa p. Jarosz jest znana chyba każdemu pracownikowi firmy.
Klient kupił drzwi przesuwne ze średniej półki odporności na zarysowania.
Klient uszkodził mechanicznie okleinę u dołu skrzydła, w jaki sposób tego nie wiemy. W jednym miejscu była poszarpana i popękana od uderzeń. A parę centymetrów obok klient prawdopodobnie próbował naprawiać w własnym zakresie okleinę klejąc ją na ciepło, gdyż była w niektórych miejscach po przetapiana.
Dopiero po tych zabiegach zgłosił reklamacje, że popękała mu samoistnie okleina. Po zapoznaniu się z dokumentacją serwis firmy Pol-Skone jasno stwierdził, że klient uszkodził okleinę mechanicznie, a ponadto znacząco ingerował w konstrukcję drzwi i wykonanie drzwi przez co zgodnie z warunkami gwarancji reklamacja została odrzucona.
Jeśli klient zgłosiłby uszkodzenie od razu, a nie próbował naprawiać tego na własną rękę. A okleina rzeczywiście by odchodziła, a nie była poszarpana i popękana od uderzeń, to sądzę że firma Pol-Skone uznałaby reklamacje, a tak klient swoje błędy próbuje zrzucić na nas...



Cytat

Kupiłem u nich drzwi gerdy. Niestety po zimie osłonka wkładki na klucze zaczęła rdzewieć. Zgłosiłem to jako reklamację. Czekam już drugi miesiąc i mimo telefonów do Eurodocku i zapewnień, że ktoś przyjedzie i wymieni, nikt się nie zgłasza. Boję się pomyśleć jak szybko by reagowali na poważniejszą usterkę. A ja czekam...


Co do sprawy pana Marka;
Swego czasu Gerda wypuściła wadliwą partię osłonek zamka podklamkowego, które szybko rdzewiały, oraz paneli które pękały, aczkolwiek przyczyna wad została szybko zlokalizowana i usunięta. Gerda prowadziła później akcję serwisową i wymieniała wadliwe osłonki. Klient niestety trafił na osłonkę z początku wadliwej partii i trochę musiał poczekać na to, aż Gerda wyprodukuje nowe wolne od wad osłonki.
Jak tylko dotarły osłonki do naszej firmy zostały natychmiastowo wymienione klientowi na osłonki bez wad.
Reklamacja zamknięta kilka lat temu. Szkoda, że klient nie opisał dokładniej problemu i nie napisał, że osłonki ostały wymienione na nowe i teraz nie ma z nimi żadnego problemu. Cóż łatwo jest oczerniać i pisać że to trwa długo... Trudniej jest napisać, że zostało załatwione... Edytowano przez eurodock (zobacz historię edycji)
Link do komentarza
Cytat

Cóż łatwo jest oczerniać i pisać że to trwa długo... Trudniej jest napisać, że zostało załatwione...



A dotrzymaliście terminów gwarancyjnych lub (i) ustawy konsumenckiej ? - nie. To co oczerniał ?

A to, że zostało załatwione, to nie zbytek łaski z Waszej strony, tylko ustawowy obowiązek.
Edytowano przez bajbaga (zobacz historię edycji)
Link do komentarza
Cytat

A dotrzymaliście terminów gwarancyjnych lub (i) ustawy konsumenckiej ? - nie. To co oczerniał ?

A to, że zostało załatwione, to nie zbytek łaski z Waszej strony, tylko ustawowy obowiązek.


Oczywiście, że dotrzymaliśmy. Klient już po kilku dniach od oględzin otrzymał odpowiedź, że element zostanie wymieniony na nowy jak tylko będą nowe osłonki. Klient został poinformowany, że sprawa jest znana Gerdzie i Gerda czeka na nową partie osłonek wolnych od wad. Jak tylko osłonki dotarły do nas ( dystrybutora drzwi) zostały wymienione u klienta.

A co do sformułowania "A to, że zostało załatwione, to nie zbytek łaski z Waszej strony, tylko ustawowy obowiązek." nikt nikomu łaski nie robił. My od producenta zażądaliśmy nowego elementu wolnego od wad, a ten nam dostarczył i dopiero wtedy mogliśmy wymienić klientowi stary na nowy. My nie produkujemy osłonek, czy drzwi... Jesteśmy jednym z kilku tysięcy dystrybutorów i niestety na nowe elementy reklamacyjne trochę musimy czekać.
My jako dystrybutor drzwi dopełniliśmy wszelkich starań w związku z wymianą wadliwego elementu. Tak więc nie rozumiem czemu pan/pani posądza nas o "zbytek łaski"
Ponadto problem wadliwych osłonek z tamtego okresu dotknął dużo większego grona klientów, ale z tego co mi wiadomo Gerda jako producent wymieniła wszelkie wadliwe osłonki.

Pozdrawiam i życzę miłego wieczoru
Link do komentarza
Cytat

O jakości firmy świadczy wiele elementów …………..
Także taki drobiazg prawny, że nie jest załatwieniem w terminie, samo uznanie reklamacji. Kto zawinił, nie jest istotne, bo zgodnie z ustawą konsumencką jedynym „winowajcą” jest sprzedawca towaru. icon_cool.gif


Widzę, że osoba "bajbaga" jest na tyle zorientowana i uświadomiona, że interpretuje ustawy jak chce. Coś czytał, ale do końca nie wie co. Pozwolę sobie przytoczyć owe sformułowanie z ustawy i wyjaśnić:

"Jeżeli sprzedawca zawiadomiony o niezgodności towaru z umową nie ustosunkował się do żądania kupującego określonego w art.8 ust. 1 (bezpłatna naprawa lub wymiana) w terminie 14 dni uważa się, że uznał je za uzasadnione."

Klient jest zobowiązany powiadomić sprzedawcę o niezgodności, wadzie, braku itp najlepiej w formie pisemnej aby nikt później nie miał problemów z terminami. A następnie sprzedawca, bądź producent w terminie do 14 dni jest zobowiązany odpowiedzieć kupującemu na jego roszczenia. jeśli nie dopełni terminu klient może traktować roszczenia jako zasadne.

Kwestia wymiany, naprawy, dostarczenia braków to już inny temat i jest warunkowany indywidualnie. Z doświadczenia wiem, że są np. firmy w których produkcja drzwi trwa ok 8 tygodni. Tak więc np reklamując drzwi z takiej firmy to reklamacja jest rozpatrywana do 14 dni, a produkcja nowych jeśli reklamacja jest zasadna trwa normalny proces produkcyjny, bo nikt nie wyczaruje czegoś z niczego. Na wszystko potrzeba czasu. Tak więc osobo "bajbaga" na przyszłość proszę nie mylić terminu rozpatrzenia reklamacji z pozytywnym załatwieniem reklamacji.

W naszym przypadku historia wadliwych osłonek po powiadomieniu producenta została uznana za zasadną, a producent czekał tylko na nowo wyprodukowane osłonki aby nasza firma mogła wymienić wadliwy element.

Mam nadzieję że osoba "bajbaga" przestanie w dziwny sposób doszukiwać się winowajców, gdyż to nie o to w tym chodzi. Zawiniła wadliwa osłonka i została wymieniona. Edytowano przez eurodock (zobacz historię edycji)
Link do komentarza
  • 1 rok temu...
  • 2 lata temu...
Gość Mariusz K.
Ceny całkiem konkurencyjne. Jak się powie, że na Wyszkowie oferowali taniej to pani schodzi z ceny prawie w nieskończoność :)

Aczkolwiek poza ceną dno... Pani z którą rozmawiałem chwaliła się, że już naście lat w branży, a podczas rozmowy miałem wrażenie, że wiem więcej od niej na temat ciepłego montażu niż ona...

Jakość usług montażowych średnia. Głównym narzędziem podczas demontażu drzwi był młotek i przecinak (byłem w szoku). Zamontowali, że chodzi ale przy obróbce ochlapali wszystko dookoła. Mam nadzieję, że nie będzie problemów

Mnie skusiła cena, aczkolwiek teraz zastanawiam się czy dobrze zrobiłem.
Drzwi w bloku wymienili, ale po tym co widziałem to okien do nowego budynku na pewno u nich nie kupię.
Link do komentarza

Utwórz konto lub zaloguj się, aby skomentować

Musisz być użytkownikiem, aby dodać komentarz

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto na forum. To jest łatwe!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Masz już konto? Zaloguj się.

Zaloguj się
  • Kto przegląda   0 użytkowników

    • Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
  • Darmowy poradnik budowlany raz w tygodniu na Twój e-mail

  • Najnowsze posty

    • Myślę, że warto przyjrzeć się podobnym produktom w sklepie globy platform . Zawsze istnieją produkty wysokiej jakości przeznaczone do różnych celów. Jestem bardzo zadowolony z usługi. Świetny sklep internetowy! Wszystko jest szybkie, wygodne i wysokiej jakości. Zamówię więcej produktów, których potrzebuję.
    • Dzień dobry, Nasze zalecenia dotyczące montażu blachy trapezowej TP-26 SUPER: MONTAŻ - Konstukcja wsporcza z łat drewnianych 40×50 mm, 40×60 mm, 32×100 mm montowanych w maksymalnym rozstawie 350 mm mierzonym od tych samych krawędzi. - Należy sprawdzić i jeżeli to konieczne przeprowadzić jej niwelację zapewniającą kąty proste na połaci oraz jej równą płaszczyznę. - W części okapowej rekomendowane jest użycie pasa nadrynnowego zaciągowego jako elementu nośnego do montażu arkuszy. Arkusze należy przygotować, wykonując w ich części startowej tzw. zaciąg, element zaczepowy o pas. - Mocowanie arkuszy w górę fali w rozstawie wkrętów maksymalnie co 700 mm, za pomocą wkrętów samowiercących typu TORX 4,8 x 60 mm w kolorze pokrycia. Należy zwrócić uwagę na siłę dokręcenia wkrętów, powinna zapewnić odpowiednie przyleganie arkusza do podkonstrukcji bez wgniecenia górnej części fali. Należy odpowiednio wyregulować siłę dokręcenia wkrętów używając do tego np. sprzęgła wkrętarki. - Zaleca się wykonanie wlotowej szczeliny wentylacyjnej okapu o przekroju min. 200 cm2 /1mb oraz w celu jej zabezpieczenia przed owadami i gryzoniami wykonanie specjalnej obróbki z blachy perforowanej. - Zalecana wylotowa szczelina wentylacyjna powinna mieć przekrój czterokrotnie mniejszy od wlotowej, licząc na jedną stronę połaci ( 50 cm2 /1mb). Zapewnia ją pozostawienie 60 mm szczeliny pomiędzy arkuszami przeciwległych połaci w kalenicy oraz obustronny montaż listwy podkalenicowej, w której specjalnie zaprojektowania perforacja zapewnia optymalny przepływ powietrza, chroniąc kalenicę przed wdmuchiwaniem wody opadowej i śniegu. Listwa podkalenicowa do TP26 SUPER jest także elementem nośnym do montażu obróbki kalenicy np. PROSTA PLUS. CIĘCIE - Do cięcia blach należy używać nożyc elektrycznych z głowicą rotującą. Po zakończeniu montażu bezwzględnie oczyścić powierzchnię z opiłków, wkrętów itp. W przypadku uszkodzenia powierzchni należy jak najszybciej wykonać niezbędny (punktowy) retusz, przy zastosowaniu lakieru odpowiedniego z oryginalnym kolorem blach. - W przypadku użycia szlifierki kątowej do cięcia blach powlekanych lub innych materiałów będących w zasięgu powstającego na skutek cięcia strumienia gorących opiłków, następuje utrata gwarancji. Reklamacje nie będą uwzględniane. __________________________ Blacha trapezowa TP-26 SUPER https://pruszynski.com.pl/produkt/blachy-trapezowe/blacha-trapezowa-na-dach/tp26super-blacha-trapezowa-na-dach/
    • Przy kolejnych porządkach tak zrobię, ale mimo to i tak stoi już parę lat. Wysłane z mojego SM-A520F przy użyciu Tapatalka
    • Komentarz dodany przez Henryk: Jedyny na rynku legalny zestaw do przeróbki szamba. Warunek - trzeba mieć szczelne szambo. Procedura tak jak przy oczyszczalni. Montaż - 1 dzień. W końcu nie śmierdzi, a oczyszczone ścieki wykorzystuje do nawadniania iglaków...
    • To konieczność. Też próbowałem tylko wsuwać, ale wtedy nawet jak się człowiek oprze przypadkowo ręką o taki regał, to się mogą wysunąć. I półki wtedy lecą. Chociaż zaginanie nie jest łatwe. Najlepiej najpierw pod języczek wsuwać ostrze noża i lekko go ugiąć tak, aby później móc złapać koniec małymi kleszczykami i zagiąć już co najmniej o kąt prosty, a najlepiej jeszcze bardziej. Wtedy całość się trzyma, można regał przesuwać, przenosić i nic się nie dzieje.
  • Popularne tematy

×
×
  • Utwórz nowe...