Skocz do zawartości

Działka 3a oraz 3b - zabudowa zagrodowa.


Recommended Posts

Witam, w darowiźnie od dziadka dostałem 1ha ziemi. W MPZP jest to działka rolna z możliwością zabudowy zagrodowej. 

Od dobrych 20 lat ziemia nie była uprawiana - rosną samosiejki brzózek .. 

Z przelicznika podobno mam ponad 1ha - wiec niby jestem rolnikiem... :)

Chciałem zmienić na 4kl lecz klasyfikator po pobraniu próbek stwierdził że zmiana jest niezasadna . 

Cytat

Ustalenia szczegółowe dla terenu 07 . RM

1. Przeznaczenie terenu: tereny zabudowy zagrodowej.

2. Ustalenia dotyczące parametrów i wskaźników kształtowania zabudowy i zagospodarowania terenu:

1) ustala się nieprzekraczalne linie zabudowy:

a) w odległości 10 m od północnej granicy planu,

b) w odległości 6 m od południowej i zachodniej granicy planu oraz zgodnie z rysunkiem planu;

2) parametry zagospodarowania terenu:

a) wskaźnik powierzchni zabudowy: maksymalnie 0,2,

b) udział powierzchni biologicznie czynnej: minimum 50%,

c) intensywność zabudowy: minimalna 0,0, maksymalna 0,4;

3) parametry zabudowy:

a) wysokość zabudowy: do 9 m,

b) kształt dachu: dwuspadowy lub wielospadowy o głównych połaciach nachylonych pod jednakowym kątem, kąt nachylenia połaci dachowych: 300- 500; dopuszcza się lokalizację dachów płaskich dla budynków gospodarczych, magazynowych i garaży,

c) dopuszcza się lokalizację wolno stojących budynków gospodarczych, magazynowych i garażowych w odległości nie mniejszej niż 1,5 m od granicy z sąsiednią działką budowlaną lub bezpośrednio przy granicy działki w przypadku budynku zwróconego ścianą bez okien i drzwi w stronę tej granicy;

4) minimalna wielkość nowo wydzielonych działek budowlanych: 3000 m².

3. Zasady obsługi komunikacyjnej:

1) dostęp do terenu z dróg poza granicami planu;

2) dopuszcza się wydzielanie dojazdów o parametrach określonych w § 14 ust. 2;

3) obowiązuje zapewnienie miejsc do parkowania zgodnie ze wskaźnikami ustalonymi w § 14 ust. 3.