Skocz do zawartości

Wstawienie drzwi zewnętrznych zamiast balkonowych. Zmniejszenie otworu


Recommended Posts

Napisano

Dzień dobry. 

Mam zamiar wstawic drzwi zewnętrzne o wymiarach 100x200 w miejsce balkonowych. Jakie moge byc koszta i jakiego materiału użyć. Na zew znajduje się balkon z którego poprowadzone są schody. 

Screenshot_20210914_123510.jpg

Screenshot_20210914_123459.jpg

Napisano

Pytasz jako przyszły wykonawca? Jesli nie masz doświadczeń budowlanych to nie polecam. 

 

Jaka jest obecna szerokość otworu? Pokaż dół (próg) od strony balkonu.

I jaka to strona świata?

Napisano

Nie. Ogolnie chce wynająć ekipę do tego. Na dzisiaj tylko tyle zdjęć. To bedzie główne wejście do mieszkania. Ile taka usługa może kosztować i jak to wykonać najlepiej? 

Napisano

Koszty dostaniesz w wycenie. Wyślij zapytanie do kilku firm w okolicy i wszystkiego się dowiesz. Przyjedzie ktoś na oględziny i obmiar, potem dostaniesz wycenę. Do tego doliczyć trzeba jeszcze cenę drzwi to chyba tyle. Jeśli mogę coś doradzić, zdecyduj się a drzwi przeszklone z szybą antywłamaniową z dołem pełnym lub naświetlem z boku. Możliwości jest wiele. Na wzór drzwi do klatek schodowych, przychodni etc. Zawsze możesz zainspirować się ofertą KRISPOL.

Zerknij na te drzwi na końcu salonu KRISHOME

392212-nowy-salon-dolaczyl-do-sieci-kris

 

 

383579-8818-1100x0-sc2x04_krispol-rozne-

 

można też tradycyjnie

402203-5c0c-1100x0-sc2x04_nowe-modele-dr

Napisano
8 minut temu, Budujemy Dom - budownictwo ogólne napisał:

Koszty dostaniesz w wycenie. Wyślij zapytanie do kilku firm w okolicy i wszystkiego się dowiesz. Przyjedzie ktoś na oględziny i obmiar, potem dostaniesz wycenę. 

 

Problem polega na tym, że firmy oferują głównie samo umocowanie drzwi. Czyli to co najprostsze. A cała obróbka pozostaje do zrobienia. Ja też bym wolał brać kasę za samo obsadzenie, bo to robota konkretna i krótka. A z resztą trzeba się pieprzyć tak niemal po aptekarsku. 

I nie wiem, czy ktoś taką robotę weźmie.

Napisano
3 godziny temu, retrofood napisał:

 

Problem polega na tym, że firmy oferują głównie samo umocowanie drzwi. Czyli to co najprostsze. A cała obróbka pozostaje do zrobienia. Ja też bym wolał brać kasę za samo obsadzenie, bo to robota konkretna i krótka. A z resztą trzeba się pieprzyć tak niemal po aptekarsku. 

I nie wiem, czy ktoś taką robotę weźmie.

Dokładnie. Jestem przekonany że będę potrzebował innej firmy. Jakieś propozycje jak to najlpiej zmniejszyć? 

Napisano
16 minut temu, hunterrr napisał:

Dokładnie. Jestem przekonany że będę potrzebował innej firmy. Jakieś propozycje jak to najlpiej zmniejszyć? 

 

Dostaleś pytania. Nie możesz tego otworu zmierzyc? W którą stronę świata wychodzą te drzwi? To ważne, bo kierunek południowo zachodni oznacza częste i mocne zacinanie deszczu. 

 

Samo fizyczne mocowanie określa i zaleca producent drzwi. Kupiłeś już?

Napisano
5 godzin temu, hunterrr napisał:

Południowo wschodni. Wymiary to mniej więcej 140 na 270. Będę to główne drzwi wejściowe do domu. Nie będzie wiatrołapu 

 

No to będzie po 20 cm z każdego boku. Sporo. Albo 40 cm z jednej strony. Trzeba domurować ze zbrojeniem. Inaczej byle kopnięcie wyłamie drzwi. 

Proste i szybkie to nie będzie.

Napisano

Nie mam pojęcia. Kiedyś samo wstawienie drzwi to były koszty rzędu 100 - 200 PLN. W zależności od regionu i wielu innych spraw. Ale tu jest jeszcze przygotowanie i obróbka po samym wstawieniu, poza tym ja już od paru lat jestem "w stanie spoczynku", więc nie mam aktualnych informacji.

Utwórz konto lub zaloguj się, aby skomentować

Musisz być użytkownikiem, aby dodać komentarz

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto na forum. To jest łatwe!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Masz już konto? Zaloguj się.

Zaloguj się
  • Kto przegląda   0 użytkowników

    • Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
  • Darmowy poradnik budowlany raz w tygodniu na Twój e-mail

  • Najnowsze posty

    • Podobno nawet faza księżyca miała znaczenie, ale jakie, to sam z ciekawości chciałbym się dowiedzieć. Nasze krokwie są z poszczególnych klocków, czyli nie tak jak teraz, że tnie się z jednego grubego na kilka krokwi, tylko nasze są po prostu cienkie z oflisem, są takie co mają niewięcej niż 10cm średnicy, a mimo to dachówkę betonową przez jakieś 60 lat utrzymały. Po zamontowaniu okna dachowego musiałem podciąć dosłownie 1-2cm na długość pół metra, bo płyta GK by nie weszła. I tak sobie myślę, 5 minut roboty. Cieliśmy te 3 krokwie chyba z 3 godziny i jeden łańcuch musieliśmy wymienić na świeżo zaostrzony, bo nie brał już w ogóle. Te krokwie dokończyły mi tą piłę, która za swojego żywota ścięła chyba z 50 kubików. Sprzęgło się rozleciało. Poskładałem, ale na następny raz przy gałęziach już był amen. Jak teraz wkręcałem haki pod płyty, to wkrętarkę trzeba było mocno trzymać. Wysłane z mojego SM-A520F przy użyciu Tapatalka
    • Na marginesie wspomnę, że kiedyś drzewo na budowę było ścinane wyłącznie w zimie, inaczej mówiąc w okresie kiedy ustawało krążenie soków wewnątrz drzewa. I tylko takie drewno było używane. Oczywiście, dzisiaj tej zasady nikt nie przestrzega, ale jeśli ktoś będzie to czytał i przygotowywał się do budowy, to polecam o tym pamiętać. Stolarze i cieśle mówili, ze drewno zimowe ma lepszą jakość niż to z okresu wegetacji. 
    • Ścięte drzewa z lasu doczekały się swojej kolejki w tartaku. Przyszła pora na ich obróbkę i transport na budowę. Drzewo jest dość świeże, mokre i ciężkie więc trzeba je przygotować i równo ułożyć na działce. Poświęciliśmy temu prawie tydzień czasu. Korowania było co nie miara - zobaczcie sami!  
    • Daj więcej izolacji pod rurkami podłogówki, a jeśli nie ma możliwości - zaizoluj strop od dołu... przynajmniej pod samą łazienką... Są takie możliwości...   Dołóż na zewnątrz z 15 cm styropianu - przynajmniej w okolicach łazienki, jak nie masz funduszy na całą ścianę...   Jak zrobisz rurki co 10 cm - będzie      Pomyśl, dlaczego tak wychodzi...   Tam jest chyba jednym z parametrów moc grzewcza podłogówki - BARDZO istotny parametr...      
    • Zeby dobrze grzalo . Lazienka jest nad nie ogrzewana piwnica, jedna ze scian od strony zachodniej z ktorej zawsze wieje. Te kalkulatory obliczaja ile rurek jest potrzebne na wskazana powierzchnie czy ile wejdzie przy okreslonym rozstawie ??? Pytam bo kiedy wybiore rozstaw 10 cm to mam wynik 18 m rurek natomiat przy rozstawie 15 cm mam wynik 13 m rurek.   Bede mial 1 petle zasilana z ogrzewania miejskiego na zaworze RLT. Zamiast kaloryfera Co mam wpisac w polu ??    
  • Popularne tematy

×
×
  • Utwórz nowe...