Skocz do zawartości

Wstawienie drzwi zewnętrznych zamiast balkonowych. Zmniejszenie otworu


Recommended Posts

Napisano

Dzień dobry. 

Mam zamiar wstawic drzwi zewnętrzne o wymiarach 100x200 w miejsce balkonowych. Jakie moge byc koszta i jakiego materiału użyć. Na zew znajduje się balkon z którego poprowadzone są schody. 

Screenshot_20210914_123510.jpg

Screenshot_20210914_123459.jpg

Napisano

Pytasz jako przyszły wykonawca? Jesli nie masz doświadczeń budowlanych to nie polecam. 

 

Jaka jest obecna szerokość otworu? Pokaż dół (próg) od strony balkonu.

I jaka to strona świata?

Napisano

Nie. Ogolnie chce wynająć ekipę do tego. Na dzisiaj tylko tyle zdjęć. To bedzie główne wejście do mieszkania. Ile taka usługa może kosztować i jak to wykonać najlepiej? 

Napisano

Koszty dostaniesz w wycenie. Wyślij zapytanie do kilku firm w okolicy i wszystkiego się dowiesz. Przyjedzie ktoś na oględziny i obmiar, potem dostaniesz wycenę. Do tego doliczyć trzeba jeszcze cenę drzwi to chyba tyle. Jeśli mogę coś doradzić, zdecyduj się a drzwi przeszklone z szybą antywłamaniową z dołem pełnym lub naświetlem z boku. Możliwości jest wiele. Na wzór drzwi do klatek schodowych, przychodni etc. Zawsze możesz zainspirować się ofertą KRISPOL.

Zerknij na te drzwi na końcu salonu KRISHOME

392212-nowy-salon-dolaczyl-do-sieci-kris

 

 

383579-8818-1100x0-sc2x04_krispol-rozne-

 

można też tradycyjnie

402203-5c0c-1100x0-sc2x04_nowe-modele-dr

Napisano
8 minut temu, Budujemy Dom - budownictwo ogólne napisał:

Koszty dostaniesz w wycenie. Wyślij zapytanie do kilku firm w okolicy i wszystkiego się dowiesz. Przyjedzie ktoś na oględziny i obmiar, potem dostaniesz wycenę. 

 

Problem polega na tym, że firmy oferują głównie samo umocowanie drzwi. Czyli to co najprostsze. A cała obróbka pozostaje do zrobienia. Ja też bym wolał brać kasę za samo obsadzenie, bo to robota konkretna i krótka. A z resztą trzeba się pieprzyć tak niemal po aptekarsku. 

I nie wiem, czy ktoś taką robotę weźmie.

Napisano
3 godziny temu, retrofood napisał:

 

Problem polega na tym, że firmy oferują głównie samo umocowanie drzwi. Czyli to co najprostsze. A cała obróbka pozostaje do zrobienia. Ja też bym wolał brać kasę za samo obsadzenie, bo to robota konkretna i krótka. A z resztą trzeba się pieprzyć tak niemal po aptekarsku. 

I nie wiem, czy ktoś taką robotę weźmie.

Dokładnie. Jestem przekonany że będę potrzebował innej firmy. Jakieś propozycje jak to najlpiej zmniejszyć? 

Napisano
16 minut temu, hunterrr napisał:

Dokładnie. Jestem przekonany że będę potrzebował innej firmy. Jakieś propozycje jak to najlpiej zmniejszyć? 

 

Dostaleś pytania. Nie możesz tego otworu zmierzyc? W którą stronę świata wychodzą te drzwi? To ważne, bo kierunek południowo zachodni oznacza częste i mocne zacinanie deszczu. 

 

Samo fizyczne mocowanie określa i zaleca producent drzwi. Kupiłeś już?

Napisano
5 godzin temu, hunterrr napisał:

Południowo wschodni. Wymiary to mniej więcej 140 na 270. Będę to główne drzwi wejściowe do domu. Nie będzie wiatrołapu 

 

No to będzie po 20 cm z każdego boku. Sporo. Albo 40 cm z jednej strony. Trzeba domurować ze zbrojeniem. Inaczej byle kopnięcie wyłamie drzwi. 

Proste i szybkie to nie będzie.

Napisano

Nie mam pojęcia. Kiedyś samo wstawienie drzwi to były koszty rzędu 100 - 200 PLN. W zależności od regionu i wielu innych spraw. Ale tu jest jeszcze przygotowanie i obróbka po samym wstawieniu, poza tym ja już od paru lat jestem "w stanie spoczynku", więc nie mam aktualnych informacji.

Utwórz konto lub zaloguj się, aby skomentować

Musisz być użytkownikiem, aby dodać komentarz

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto na forum. To jest łatwe!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Masz już konto? Zaloguj się.

Zaloguj się
  • Kto przegląda   0 użytkowników

    • Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
  • Darmowy poradnik budowlany raz w tygodniu na Twój e-mail

  • Najnowsze posty

    • Tak, niestety w miejscowym planie były same dwuspady wiec nad garazem musiał sie pojawić mały dach a więc i 2 rynny koszowe połączone w kalenicy garazu.   "Ten wariant z pierwszego zdjęcia jest generalnie poprawny" Nie zauwazyłem Twojej odp i byłem juz działąć. Troche się dzisiaj bałem ze zrypie ale zrobiłem. Wyszlo mi chyba nie najgorzej  Nie zrobiłem zdjęcia ale wrzuce następnym razem to obedzie mozna ocenić. Blacharzem nie jestem wiec miałem duzo szczescia. Chwile trenowałem na kartce papieruzeby zrozumeić jak to się będzie zachowywało i to troche pomogło jak by ktos też kombinował. Teraz już po myśle ze to całkiem proste ale trzeba uważać na to zeby blache wystawić do góry wystarczająco na tyle zeby pozniej ja zabiąć na grzbiecie 2 blachy i zeby nie była zawysoko i nie kolidowałą z łata kalenicy.   "Rąbek ma być ukształtowany tak, aby spływająca woda była kierowana na boki (po obu jego stronach), do dwóch rynien koszowych. " Tak zrobilem. Narzedzia do kształtowania blachy kupiłem więdząc ze bede robił to samo.   Jutro chce jeszcze uszczelnić to silikonem dekarskim i pokombinowac łatą od kalenicy bo niestety blacha wyszłą nieco za wysoko i bede musiał ją skrócić. Pokaże na zdjeciach bo ciezko jak opisze to kazdy zrozumie inaczej   Co do filmów to się z Tobązgadzam. W jednym widac ze docinaja dachówke w połowie, jak by nie mogli jej dobrze rozmierzyć. Albo dokładają łate na łate kalenicowa, bo nie wymierzyli dobrze wysokości.   Ciekawe ze sa tez drypy ze strony producenta. Sam zauwazylem ze dachowka mimo ze zrobiona zgodnie z instrukcja jakos slabo pasuje do gasiora. Chwila rozmowy z doradca technicznym producenta i okazuje sie ze zamki sa za duze i tego nie sa sie ladnie spasowac. Ma byc tak jak u mnie, czyli zgodnie z instrukcja ze szczelina went zgodna z "normami" albo ladnie czyli tak jak robia czasami dekarze zmniejszajac szczeline w kalenicy zeby ukryc zamki. Szkoda tylko ze w instrukcjach o tym nie pisza i dowiaduje sie czlowiek o tym po fakcie jak ja.
    • Równie dobrze jakieś zanieczyszczenia w instalacji mogły zapchać zawór zasilający lub powrotny tego zimnego grzejnika. 
    • Nowy system barwienia Osmo to rozwiązanie stworzone z myślą o osobach, które oczekują pełnej swobody w doborze koloru i najwyższej jakości wykończenia. W praktyce oznacza to, że można uzyskać dowolny odcień – zarówno z palet RAL, jak i NCS – bez konieczności ograniczania się do standardowej gamy kolorów producenta. Jedną z największych zalet systemu jest elastyczność. Osmo umożliwia teraz wykorzystanie tych samych kolorów w produktach do wnętrz i na zewnątrz, o ile oba produkty są w wersji kryjącej lub transparentnej. Dzięki temu można zachować spójność kolorystyczną w całym projekcie – od podłogi i mebli, po stolarkę okienną i elementy elewacyjne. Warto też podkreślić, że cały proces barwienia odbywa się lokalnie. Sprzedawca Osmo dysponuje mieszalnikiem i może na miejscu przygotować wybrany odcień w dokładnie takiej ilości, jaka jest potrzebna. Klient otrzymuje produkt gotowy do użycia, z oznaczeniem „Tinted for You”. Każda puszka zawiera również próbkę koloru i jego nazwę na etykiecie, co pozwala łatwo odtworzyć ten sam odcień w przyszłości. Produkty barwione w systemie zachowują wszystkie właściwości oryginalnych preparatów Osmo – zarówno pod względem trwałości, odporności, jak i sposobu aplikacji. Nie ma więc obawy, że indywidualne barwienie wpłynie negatywnie na jakość czy wydajność. Podsumowując, nowy system barwienia Osmo to duże ułatwienie dla osób, które oczekują precyzji i dopasowania koloru do własnej wizji. Wystarczy wybrać odpowiedni produkt Osmo dla danej powierzchni i wymarzony odcień – resztą zajmuje się punkt sprzedaży z mieszalnikiem.
    • Komentarz dodany przez Brygida.: Witam . Szanowni Państwo to co tu widzę to propozycje dla milionerów, celebrytów a nie dla zwykłych zjadaczy chleba. Mam domek drewniany niecałe 100 m2 i tarasik 9 m2 i jestem szczęśliwa i zadowolona z tego co mam. Spełniły mi się moje marzenia o własnym domku z ogrodem w wieku 55 lat ,od 9 lat jestem na emeryturze więc już nie stać mnie na takie luksusy. Dziękuję ,wszystko piękne ale nie dla mnie. Pozdrawiam.
  • Popularne tematy

×
×
  • Utwórz nowe...