Skocz do zawartości

Po przetarciu widać nacięcia


Recommended Posts

Napisano

IMG_20200930_134722746_HDR.thumb.jpg.301e0b0c4fcc36cc7eedc85ef4c53f7d.jpgWitam Serdecznie.Mam pewien problem po zaciągnięciu płyt gipsowych i ściany Gładzią (po nacięciu w miejscu pęknięć szpachelka) po wyschnięciu i przeszlifowaniu widać dalej nacięcia w miejscu pęknięć.Czy po malowaniu będzie dalej to widać?Dodaje zdjęcie w załączniku.Pozdrawiam

Napisano
49 minut temu, PiotruniA napisał:

Może zaciągnąć jeszcze raz ta powierzchnię?

Myślę że eksperci forum powinni się wypowiedzieć .

Napisano

Tak zgadza się te zdjęcie jest że ściany już po szlifowaniu ,a płyty gipsowe są na suficie i też po przetarciu widać w nie których miejscach wcześniejsze nacięcia płyt .Zaciągałem drugi raz i też po szlifowaniu widać to.Farba to zakryje?

Napisano

Szanowny Panie,

 

Powierzchnię z ubytkami (porowatą, popękaną) należy najpierw poszpachlować grubszą warstwą masy np. Knauf Uniflott https://knauf.pl/produkty/knauf-uniflott lub Knauf G-K Start https://knauf.pl/produkty/knauf-g-k-start, następnie zagruntować i finiszowo wykończyć nakładając całopowierzchniowo dwie warstwy gładzi.

 

Polecamy gotowe masy cienkowarstowe, np. Super Finish https://knauf.pl/produkty/knauf-super-finish lub https://knauf.pl/produkty/knauf-fillfinish-light Używając Super Finish uzyska Pan twardą powierzchnię, odporną na uszkodzenia.

 

W tym przypadku należy pamiętać, że szlifowanie należy wykonać do 3 dni od nałożenia gładzi, bo potem rozpoczyna się proces twardnienia materiału.

Powodzenia, Knauf

Napisano
56 minut temu, PiotruniA napisał:

Po jakim czasie mogę kłaść szpachle na Uniflott ?

Uniflota nie można kłaść na podłoże słabsze od samego Uniflota , to bardzo twarda szpachla , jeżeli położysz na gips miększy od niej to zejdzie po jakimś czasie . Uniflot nie jest przeznaczony do wygładzania ....

 

9 godzin temu, Eksperci Knauf napisał:

należy najpierw poszpachlować grubszą warstwą masy np. Knauf Uniflott

Jprdl z ekspertem....:bezradny:....załamka.

Napisano
8 minut temu, joks napisał:

Uniflota nie można kłaść na podłoże słabsze od samego Uniflota , to bardzo twarda szpachla , jeżeli położysz na gips miększy od niej to zejdzie po jakimś czasie . Uniflot nie jest przeznaczony do wygładzania ....

 

Jprdl z ekspertem....:bezradny:....załamka.

Ale mi chodzi o coś innego.Po nacieciu pęknięć i zagruntowaniu ,chce w te miejsce dać Uniflott.Tylmo pytanie jest inne czy na Uniglota mogę jednego dnia dać szpachle? A nie na odwrót.Czy poprostu zeszlifować i bez kładzenia szpachli malować?

Napisano
9 godzin temu, PiotruniA napisał:

Tak w innym pomieszczeniu wystarczy dać w pęknięte miejsce samego uniflota i wyszlifować?Czy na Uniglota gładź jeszcze jak wyschnie?

Po nacięciu i odpyleniu koniecznie grunt , Uniflot położyłbym z fizeliną , potem jeszcze gładź .

Napisano

Szanowny Panie, może w poprzednim poście nie napisaliśmy wystarczająco jasno, krok po kroku, dlatego w ramach uzupełnienia poprzedniej porady, jeszcze kilka wyjaśnień.

Naprawę można wykonać w następujący sposób - naciąć pęknięcie, zagruntować, wypełnić masą Uniflott. Poczekać aż wyschnie i dostanie skurczu (wciągnie masę), uzupełnić ponownie. Pozostawić do wyschnięcia, przeszlifować i zagruntować.

 

Jako warstwę finiszową zastosować gładź, np. wspomniany wcześniej Super Finish. Ewentualnie można zastosować farbę gruntująco-malującą Knauf GruntiFarba https://knauf.pl/produkty/knauf-gruntifarba i pominąć gładź - decyzja zależy od oceny powierzchni na miejscu.

 

Odnośnie Uniflotta - można nim uzupełniać pęknięcia nawet w miękkim tynku gipsowym - to bardzo wszechstronny produkt.

Utwórz konto lub zaloguj się, aby skomentować

Musisz być użytkownikiem, aby dodać komentarz

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto na forum. To jest łatwe!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Masz już konto? Zaloguj się.

Zaloguj się
  • Kto przegląda   0 użytkowników

    • Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
  • Darmowy poradnik budowlany raz w tygodniu na Twój e-mail

  • Najnowsze posty

    • Potwierdzam to co napisał Retro - nie ma sensu dodawanie ocieplenia od wewnątrz. Potencjalnie może być z tego znacznie więcej kłopotów, niż korzyści. Takie ocieplenie zaburzy zarówno rozkład temperatury, jak i ruch pary wodnej w ścianie. W obecnej wersji, z izolacją od zewnątrz i grubym murem o dużej masie od wewnątrz układ jest bardzo dobry. Cała ceglana ściana ma temperaturę niewiele niższą niż temperatura powietrza w pomieszczeniu, ryzyka wykraplania sie pary wodnej nie ma, ściana to ponadto potężny akumulator ciepła. 
    • Witam  Nie wiem jak zrobić podłoge z płyty OSB  Chodzi mi chce zerwac starą podłoge czyli warstwę betonu pod samą glebę bo jest wilgoci  Po zerwaniu chciałbym położyć płyte OSB na legary tylko jak to zrobić w podłodze idzie rura doprowadzejąca zimną wodę i odpływ a zależy mi na szybkiej pracy bo bym chciał zrobić remont całej kuchni jak najszybciej a wylanie całe wylewki i wyschnięciu trochę to zejdzie  Może ktoś mi podpowie jak to zrobić bezpośrednio na piasku czy zmieszanie piasek z cementem i położenie listw wogule jak to można zrobić od począwszy  Z góry dziękuję wszystkim za odp i pozdrawiam 
    • Ale j/w, jakby ten zasyp miał 20-30 lat, mógłby mieć znaczenie, ale tylko w przypadku pełnego obciążenia typu piętrowy dom zadaszony, gdzie konstrukcja tradycyjna np ze zwykłych pustaków waży ~50 ton. Ale tak jak autor napisał, że 3-4 lata, a rodzimy grunt jest tylko na środku tego obiektu, to j/w, ta obsybka nic nie wnosi. I to, że wyszczególnił z czego są zrobione ściany, że nie ma dachu, tylko samą więźbę, znaczy, że nic tej budowli nie grozi jak się jej odkopie ściany, które są tylko obsypane, a nie ubite. Autor zadecyduje sam, albo poczeka na poradę fachowca, bo ja tylko gdybam, ale zrobiłbym j/w. Kto nie ryzykuje, ten szampana nie pije. Wysłane z mojego SM-A520F przy użyciu Tapatalka
    • Niestety trzeba zacząć od własnej edukacji, czyli przy zakupie czegokolwiek najpierw powinniśmy zastanowić się, co z tym zrobimy potem, jak się zużyje, znudzi itd.   Na przykładzie papy, ja bym jej nie kupił, nawet za 1 zł całej rolki, bo potem jest problem, trzeba sporo zapłacić, żeby się tego po latach pozbyć, jest alternatywa np. blacha trapezowa, którą oddajemy na złom i jeszcze mamy zwrot na paliwo za transport. 
    • 1. Jeżeli jest taka możliwość to tak, najprostsza metoda wibrowania to opukiwanie szalunków młotkiem, użycie wibratora powierzchniowego, najlepiej wibratora pogrążanego.   2. Jest w małym stopniu, bardziej zagęszczenia prętów w szalunku,  konsystencja wlewnego betonu (plastyczna, półpłynna), temperatury otoczenia (upał, szybsze wiązanie mieszanki). Dostatecznego zroszenia deskowania przed wylaniem.
  • Popularne tematy

×
×
  • Utwórz nowe...