Skocz do zawartości

Posadzka na balkonie


Recommended Posts

Witam,

 

Chciałbym poprosić o radę co zrobić z tym tarasem. Po pierwsze muszę odświeżyć barierki drewniane i je solidnie przymocować. Zanim jednak przymocuje muszę mieć niekruszącą się posadzkę.

Jak widać na zdjęciach jest to na razie nie możliwe..

 

Poradzicie poproszę na ją naprawić tak żeby jeszcze wytrzymała rok lub dwa czekając na płytki lub coś innego..

 

Pozdrawiam

IMG-0e6e24e9c7670a46b3811f91dae18c0a-V.jpg

IMG-a236af0057d5e93cb88818e8ab7c5a57-V.jpg

IMG-614504e18ddf36665515162e30cce1d6-V.jpg

IMG-feed170d0cc2208cda0198d2a8c64363-V.jpg

Link do komentarza
23 minuty temu, jakubszostak napisał:

generalny remont czyli...? skucie posadzki całkowicie i położenie nowej?

Trzeba ocenić czy skuć, czy naprawić powierzchniowo, czy obróbki blacharskie całe.

15 godzin temu, jakubszostak napisał:

muszę odświeżyć barierki drewniane i je solidnie przymocować.

 Trzeba uważać, żeby nie przewiercić izolacji p/w z papy pod wylewką. 

Link do komentarza

Dzień dobry,

 

na pewno trzeba słabe elementy skuć. Dokładnie wyczyścić i najlepiej zastosować zaprawę naprawczą na warstwie sczepnej. Rekomendujemy tu zaprawę weber.rep 754, którą aplikujemy na warstwie sczepnej weber.rep 751. Nanosimy metodą "mokre na mokre" - czyli najpierw weber.rep 751 i od razu weber.rep 754.

 

Po związaniu weber.rep 754 można powierzchnię wyszpachlować zaprawą do wygładzania weber.rep 755. Po tych dwóch latach może Pan zdecydować, czy wykonać okładzinę ceramiczną (płytki) - wówczas należy pamiętać o hydroizolacji mineralnej, np. webertec Superflex D3 czy wykonać system żywiczny np. weber.dry balkon. :) Jednak przy żywicach należy mieć na uwadze, że podłoże powinno cechować się odpornością na odrywanie powyżej 1 MPa (najlepiej min. 1,5 MPa).

 

Zapraszamy do kontaktu.

Link do komentarza

Utwórz konto lub zaloguj się, aby skomentować

Musisz być użytkownikiem, aby dodać komentarz

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto na forum. To jest łatwe!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Masz już konto? Zaloguj się.

Zaloguj się
  • Kto przegląda   0 użytkowników

    • Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
  • Darmowy poradnik budowlany raz w tygodniu na Twój e-mail

  • Najnowsze posty

    • Spokojnie, nowy czy stary, wszystko jest w porządku. Forum jest od pytań właśnie.       I już wiemy, że można.      Dobrze kombinujesz. Chociaż jeśli w przewodach nie ma gruzu to ja bym to lekkie wydmuchał.        
    • Jest to dom jednorodzinny. (Jestem nowy na na tym forum i za błędy w odpowiedziach przepraszam)
    • 1. Kodeks cywilny (KC) stanowi: Art. 154 KC: Określa, że ogrodzenia między sąsiednimi nieruchomościami powinny być stawiane na granicy, a koszty budowy i utrzymania ponoszą właściciele sąsiednich działek po połowie, chyba że strony ustalą inaczej. A jeśli sąsiadowi coś nie pasuje, to wystarcza cofnąć się na swoją stronę 10 cm żeby stawiać to co się chce. Do wysokości 2,2 metra. Art. 144 KC: Zakazuje działań, które nadmiernie ingerują w korzystanie z sąsiedniej nieruchomości (np. zbyt wysokie ogrodzenie zasłaniające światło). Właśnie te 2,2 metra   2. Prawo budowlane (Ustawa z dnia 7 lipca 1994 r.) stanowi: Zgłoszenie lub pozwolenie: Ogrodzenia o wysokości powyżej 2,2 m wymagają zgłoszenia do odpowiedniego organu administracji architektoniczno-budowlanej (starostwo powiatowe lub urząd miasta). W niektórych przypadkach, np. przy ogrodzeniach od strony dróg publicznych, może być wymagane pozwolenie na budowę. Art. 29 ust. 1 pkt 23: Ogrodzenia o wysokości do 2,2 m nie wymagają zgłoszenia, chyba że znajdują się w szczególnych lokalizacjach (np. przy zabytkach lub drogach publicznych). Art. 30: Zgłoszenie musi zawierać informacje o rodzaju, zakresie i sposobie wykonania prac oraz terminie rozpoczęcia budowy.   3. Miejscowy plan zagospodarowania przestrzennego (MPZP): MPZP może określać szczegółowe wymagania dotyczące ogrodzeń, np. ich wysokości, materiału, kolorystyki czy prześwitu (np. zakaz pełnych ogrodzeń w określonych strefach). Jeśli działka nie jest objęta MPZP, stosuje się ogólne przepisy prawa budowlanego.   4. Warunki techniczne (Rozporządzenie Ministra Infrastruktury w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie):  § 41: Ogrodzenia nie mogą stwarzać zagrożenia dla bezpieczeństwa ludzi i zwierząt (np. ostre elementy na górze ogrodzenia są dopuszczalne tylko powyżej 1,8 m wysokości). § 43: Bramy i furtki muszą otwierać się do wewnątrz działki, jeśli znajdują się przy drodze publicznej.   Okna sąsiada nie mają żadnego znaczenia. Oczywiście, jesli ogrodzenie bedzie miało poniżej 220 cm.
    • Komentarz dodany przez Jacek80: Eko House - OSZUŚCI !!! Publikują fałszywe "rankingi", sprzedają kiepsko działające oczyszczalnie, kupują pozytywne komentarze i straszą prawnikami za pisanie niewygodnej prawdy na temat ich produktów oraz metod działania. Uważajcie na tych oszustów i manipulatorów!
  • Popularne tematy

×
×
  • Utwórz nowe...