Skocz do zawartości

Posadzka na balkonie


Recommended Posts

Napisano

Witam,

 

Chciałbym poprosić o radę co zrobić z tym tarasem. Po pierwsze muszę odświeżyć barierki drewniane i je solidnie przymocować. Zanim jednak przymocuje muszę mieć niekruszącą się posadzkę.

Jak widać na zdjęciach jest to na razie nie możliwe..

 

Poradzicie poproszę na ją naprawić tak żeby jeszcze wytrzymała rok lub dwa czekając na płytki lub coś innego..

 

Pozdrawiam

IMG-0e6e24e9c7670a46b3811f91dae18c0a-V.jpg

IMG-a236af0057d5e93cb88818e8ab7c5a57-V.jpg

IMG-614504e18ddf36665515162e30cce1d6-V.jpg

IMG-feed170d0cc2208cda0198d2a8c64363-V.jpg

Napisano
23 minuty temu, jakubszostak napisał:

generalny remont czyli...? skucie posadzki całkowicie i położenie nowej?

Trzeba ocenić czy skuć, czy naprawić powierzchniowo, czy obróbki blacharskie całe.

15 godzin temu, jakubszostak napisał:

muszę odświeżyć barierki drewniane i je solidnie przymocować.

 Trzeba uważać, żeby nie przewiercić izolacji p/w z papy pod wylewką. 

Napisano

Dzień dobry,

 

na pewno trzeba słabe elementy skuć. Dokładnie wyczyścić i najlepiej zastosować zaprawę naprawczą na warstwie sczepnej. Rekomendujemy tu zaprawę weber.rep 754, którą aplikujemy na warstwie sczepnej weber.rep 751. Nanosimy metodą "mokre na mokre" - czyli najpierw weber.rep 751 i od razu weber.rep 754.

 

Po związaniu weber.rep 754 można powierzchnię wyszpachlować zaprawą do wygładzania weber.rep 755. Po tych dwóch latach może Pan zdecydować, czy wykonać okładzinę ceramiczną (płytki) - wówczas należy pamiętać o hydroizolacji mineralnej, np. webertec Superflex D3 czy wykonać system żywiczny np. weber.dry balkon. :) Jednak przy żywicach należy mieć na uwadze, że podłoże powinno cechować się odpornością na odrywanie powyżej 1 MPa (najlepiej min. 1,5 MPa).

 

Zapraszamy do kontaktu.

Utwórz konto lub zaloguj się, aby skomentować

Musisz być użytkownikiem, aby dodać komentarz

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto na forum. To jest łatwe!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Masz już konto? Zaloguj się.

Zaloguj się
  • Kto przegląda   0 użytkowników

    • Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
  • Darmowy poradnik budowlany raz w tygodniu na Twój e-mail

  • Najnowsze posty

    • Skoro zamiast wylewki będzie płyta systemowa i suchy jastrych to moc grzewcza podłogówki będzie jeszcze niższa, bo tu rurki nie są bezpośrednio otulone wylewką. Czyli będziemy mieli efekt ciepłej podłogi, ale do efektywnego ogrzewania takiej łazienki będzie to o wiele za mało. Naprawdę nie wiem, czy na tak małej powierzchni warto robić podłogówkę wodną zamiast elektrycznej. Wszystko się znacznie bardziej komplikuje. Zużycie prądu nie musi zaś wcale być duże, bo ogrzewanie podłogowe nie musi działać stale. Zasadniczą moc grzewczą i tak powinien tam zapewniać grzejnik.   W łazience zdecydowanie lepiej zastosować płyty cementowo-włóknowe niż gipsowo-włóknowe, bo są znacznie mniej wrażliwe na działanie wilgoci.    Jaki tam jest rodzaj stropu? Być może legary dałoby się usunąć, ułożyć tam izolację cieplną i suchy jastrych z płyt cementowo-włóknowych?
    • u mnie gaz wygrywa - rachunki dużo niższe niż przy indukcji, a gotuję sporo. mam dużą płytę solgaz optimex 4+2 i bardzo sobie chwalę. wygląda nowocześnie, gotuje się na szkle, więc łatwo się czyści, a dzięki technologii bezpłomieniowej gaz zużywa się dużo mniej niż w tradycyjnych palnikach.
    • Bedzie 12-14 cm perlitu wsypane w podloge. Rurki nie beda zalane jastrychem. Plan jest polozyc na  legarach plyty włóknowo-cementowe lub włóknowo-gipsowej dla usztywnienia i  wzmocnienie podloza, nastepnie plyty farmacel 25 lub dfe *jak na zdjeciu* wloknowo-gipsowe powrotne na calej powierzchni zeby weszko mi rurek w spirale co 10 cm. potem hydroizolacja i terakota. jest maly grzejniczek ok 60x60 jedno plytowy. woda do niego trafia goraca, niewiem pewnie ze 60 st.    Bedzie tam brodzik kompozutowy schedpol ktory raczej bedzie izolowal cieplo z podlogowki.    niestety elektryczna mata potrzebuje pradu ktory tani nie jest
    • Dzień dobry, Robię generalny remont na poddaszu 22 letniego domu parterowego o powierzchni poddasza 140mkw po podłodze, dachu wielospadowym ze słupami i dachówką betonową na 390mkw. W związku z tym usunąłem wylewkę i styropian i chce upewnic sie ze nie bede musial kuć nowej. Generalnie mimo braku dykatacji na takiej powierzchni strop wygląda dobrze poza jednym fragmentem jak na zdjęciu. Wydaje mi się, że to jakoś wzmacniano przed pierwszą wylewką? Co to jest? Widzę że i tak pęknięcie poszło i zrobiło się takie U. Czy tam coś trzeba dodatkowo wzmacniać? Niby stoi 20 lat dom, ale będzie podłogówka i 2 cm wyżej wylewki i nowe ścianki GK, meble, płytki zamiast paneli, więc trochę wagi dojdzie. Ponadto zauważyłem że ktoś beztrosko sobie wykuł wzmocnienie stropu i tak zostawił. Teraz mam szanse to jakoś wzmocnić bo prętów nie przeciął a naprężenia tam będą ściskające. Czym to uzupełnić? Gotowa masa naprawcza wymieszana z kamieniami? To jest aż 5cm głębokie. Nie sypie się, trzeba gruntować? Poza tym w narożnikach domu widzę pęknięcia po przekątnej. Chyba mniej niebezpieczne, ale czy na pewno? Szkoda, że nie pomyśleli o dylatacji!
    • Od dołu folia paroizolacyjna bezpośrednio pod płyty g-k, chociaż jeżeli zaraz nad nimi jest OSB to i tak para wodna zbytnio przez nią nie przejdzie. Bardziej mnie zastanawia całość od góry, bo skuteczność wentylacji przestrzeni z wełną będzie bardzo słaba, gdy zostawimy 2 cm poziomej szczeliny pomiędzy wełną i płytą OSB, płyty też rozsuniemy po 2 m. Bezpieczniej byłoby od góry ułożyć deski i pomiędzy nimi zrobić odstępy po 2 cm. Płyty to jest jednak duża ciągłą powierzchnia. 
  • Popularne tematy

×
×
  • Utwórz nowe...