Skocz do zawartości

remont łazienki


Recommended Posts

Napisano (edytowany)

Planuje generalny remont lazienki,chciałabym  zburzyć ścianki od wc i sedes umieścić w miejscu pralki.Po zburzeniu ścianek powstała by jedna łazienka z  jednymi drzwiami.Pion przebiega  pod sedesem czy jest realne przesunięcie sedes o1,5metra.Łazienka znajduje się  na piętrze.

Rysunek pierwszy obecny stan łazienki na drugim tak miałaby  wyglądać po metamorfozie. 

20180302_114427.jpg

Edytowano przez stokrotka28 (zobacz historię edycji)
Napisano

Witaj

przesunięcie sedesu o 1,5 m od rury pionu jest możliwe przy sedesie z wyjściem poziomym, ale jeśli pion przebiega w miejscu gdzie planujesz pralką - to gdzie tą rurę schowasz - za pralką ?

Narysuj dokładne miejsce istniejącego pionu kanalizacyjnego

Pozdr

Wojtek

Napisano

A skąd te 1,5 m, jak ja i metra nie widzę...

Stelaże umożliwiają również odpływ ścieków pionowo w dół. więc przeróbka kanalizacji nie będzie wielka, ale naruszy stan obecny dolnej łazienki.

Napisano
13 minut temu, uroboros napisał:

A skąd te 1,5 m, jak ja i metra nie widzę...

Stelaże umożliwiają również odpływ ścieków pionowo w dół. więc przeróbka kanalizacji nie będzie wielka, ale naruszy stan obecny dolnej łazienki.

Sama Autorka to napisała :

"Pion przebiega  pod sedesem czy jest realne przesunięcie sedes o1,5metra."

Napisano

To czytałem i stąd pytanie skąd ta odległość...

 

5a993fafc0341_AAZIENKA.jpg.952b3f46db83171a926993fb1afca1ea.jpg

 

To mniej, niż wymiar pralki...

 

Kanalizacja pewnie z PCV, ale na 100% zabudowana, więc można dwoma, czy trzema kolanami odjechać pod nowe miejsce umocowania stelaża na piętrze, ale, tak jak napisałem, naruszy się stan obecny dolnej łazienki...

Napisano (edytowany)

łazienka na dole jest węższa pion kończy  się w ścianie na dole a u nas pod sedesem.Dziś miałam Pana i powiedział że kolankami to się obejdzie.  Na dole pod sufitem przy ścianie lazienki na koryarzu zabuduje k-g.Widać tam już kolanko od wentylacji  i wody dejdzie od sedesu całość schowa w k-g. koszt robocizny wycenia na5tys.1520083861380-188414023.thumb.jpg.9a2b3d6c28e1ddd4f6ec88e79819f7e1.jpg

20180303_092809.jpg

20180303_092745.jpg

20180303_092801.jpg

20180303_092744.jpg

1520083909772-1659803563.jpg

1520083969590926465010.jpg

na pierwszym planie naszą lazienka po lewo ściank

Edytowano przez stokrotka28 (zobacz historię edycji)
Napisano
21 minut temu, stokrotka28 napisał:

koszt robocizny wycenia na5tys.

Koszt wykonania czego - przeróbki kanalizacji ( :icon_eek::icon_rolleyes: ), czy kanalizacji i remontu całej łazienki?

Dnia 2.03.2018 o 13:16, uroboros napisał:

można dwoma, czy trzema kolanami odjechać pod nowe miejsce umocowania stelaża na piętrze

 

 

 

 

Napisano

Remontowana  ma być tylko górna łazienka, a ta z rurami pewnie ma taką zostać

Utwórz konto lub zaloguj się, aby skomentować

Musisz być użytkownikiem, aby dodać komentarz

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto na forum. To jest łatwe!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Masz już konto? Zaloguj się.

Zaloguj się
  • Kto przegląda   0 użytkowników

    • Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
  • Darmowy poradnik budowlany raz w tygodniu na Twój e-mail

  • Najnowsze posty

    • Witam Mam problem spowodowany brakiem uzyskania pozwolenia na budowę przez to że droga prowadząca do działki (wewnętrzna , prywatna ) ma 3.5 metra szerokości a nie 5 m , dodam że moja działka i dwie przed moja są jedyne nie zabudowane licząc od wjazdu z drogi publicznej na drogę wewnętrzną a dalej za moją działka jest około 6-7 domów.  I jak to działa że tamte domy dostały pozwolenie a ja nie dostałem i działka przed moją również nie dostała pozwolenia  bo rozmawiałem z sąsiadem.   Czy oprócz służebności jest jakaś inna szansa odwołania się i sensowna argumentacja tego przypadku ? Ktoś może miał podobną sytuację w ostatnim czasie ?    
    • No i tym samym zwiększyć śliskość nawierzchni    
    • Jak fugę wykorzystałbym rzadki beton. Jak trochę przyschnie, zamieść całość a po całkowity wyschnięciu fug, przeczyścić kamienie wodą, można czymś zaimpregnować (pod warunkiem, że kamienie się ładnie doczyszczą)
    • Instrukcja olejowania nowego tarasu drewnianego z zastosowaniem produktów Osmo   Aby zapewnić trwałość, odporność na warunki atmosferyczne oraz estetyczny wygląd tarasu, niezbędne jest odpowiednie zabezpieczenie drewna jeszcze przed montażem. Poniżej przedstawiamy sprawdzony sposób pracy z wykorzystaniem renomowanych produktów marki Osmo. 1. Gruntowanie – Osmo WR Aqua 4001 Wszystkie elementy drewniane – deski tarasowe i legary – gruntujemy preparatem WR Aqua 4001. Grunt aplikujemy z każdej strony, zwracając szczególną uwagę na krawędzie oraz spód desek. Po nałożeniu preparatu drewno musi schnąć przez minimum 24 godziny w suchym, przewiewnym miejscu. 2. Pierwsza warstwa Oleju Tarasowego Osmo – przed montażem Po wyschnięciu gruntu nakładamy pierwszą warstwę Oleju Tarasowego Osmo. Olej nanosimy: Z obu stron desek tarasowych (góra i dół), Na wszystkie powierzchnie legarów. Dzięki temu drewno jest zabezpieczone zarówno od strony ekspozycji, jak i od strony gruntu/wilgoci. 3. Montaż tarasu Po całkowitym wyschnięciu oleju deski i legary montujemy zgodnie z zasadami sztuki budowlanej. Prace należy prowadzić w suchych warunkach pogodowych. 4. Druga warstwa Oleju Tarasowego Osmo – po montażu Po zamontowaniu desek, na ich widoczną (górną) stronę nakładamy drugą warstwę Oleju Tarasowego Osmo. Zapewnia to pełną ochronę przed działaniem promieni UV, deszczem i śniegiem oraz nadaje drewnu piękne, naturalne wykończenie. 5. Zabezpieczenie końcówek desek – Osmo 5735 Impregnat do czoła deski Na zakończenie każdą czołówkę (końcówkę) deski zabezpieczamy specjalnym impregnatem Osmo 5735. Zapobiega to nadmiernemu wnikaniu wilgoci przez czoła, co jest szczególnie ważne, ponieważ właśnie tam drewno najbardziej chłonie wodę i jest narażone na pękanie.   Dodatkowe wskazówki: Drewno przed impregnacją i olejowaniem powinno mieć wilgotność poniżej 20%. Idealne warunki pracy: temperatura od +10°C do +30°C, brak opadów i wysoka wilgotność względna powietrza. Do aplikacji zaleca się używać pędzla do drewna, wałka lub specjalnych akcesoriów Osmo.  
    • Dzięki za podpowiedź. Osobiście, skupiam się na lepszych parametrach (choć tu różnica w nich jest niewielka) bo będę potrzebował ich później do świadectwa energetycznego przy wniosku o dofinansowanie pompy ciepła. Z trudnościami w układaniu jakoś sobie spróbuję poradzić.   Szukając jakiegoś "haczyka", myślałem właśnie o parametrach nie podanych w opisie ale skoro ich nie podali, to raczej są mniej istotne i do pełnej oceny tych produktów pozostaje tu pewnie to, co opisałeś, czyli wygoda w układaniu, rozwarstwianie, pylenie, itp. W międzyczasie spróbowałem porównać wełnę szklaną "piano", czyli tą którą używałem dotychczas, z "KT37", czyli jedną z tych, które chcę dokupić i wydają się jednakowe. Jedyna różnica poza długością w rolce i ceną to ta, że sprzedawane są w dwóch innych marketach budowlanych pod różną nazwą.   Podsumowując, jeśli nie ma zbyt dużych różnic między "Uni-matą 38" a "KT 37", to zamówię tą "KT 37". Jest tańsza za metr kw., delikatnie cieplejsza i ma takie same właściwości, jak "Isover Piano", którego używałem dotychczas.      
  • Popularne tematy

×
×
  • Utwórz nowe...