Skocz do zawartości

Historia edycji

zenek

zenek

2 godziny temu, nowynowicjusz napisał:

Niestety jakichkolwiek izolacji poziomych brak.

Wydaje się, że izolacja pozioma jest niezbędna - na betonie - może folia w płynie. Na to PIR - współczynnik 2 x lepszy niż styropian - 0.20 - 0.22. Są twarde, ale trzeba wybrać te najtwardsze. I cóż - dalej mam dylemat - bo dałbym 3 cm PIR, ale dalej kłopot - może jakieś płyty  z wykończeniem "podłogowym" z wierzchu? Zostaje tylko 13 mm. B.mało. Wydaje mi się że ważne tu będzie łączenie tych płyt takie, by nie klawiszowały. A może te panele plus mata?

Każda warstwa by musiała być idealnie wypoziomowana i wyfazowana (bo nie masz żadnego zapasu wysokości).   

Mimo wszystko rozpatrzyłbym jednak opcję wywalenia tego betonu i zrobienie jak trzeba tej podłogi, z nowym betonem, izolacją, ociepleniem i podłogą - jak należy. 

zenek

zenek

2 godziny temu, nowynowicjusz napisał:

Niestety jakichkolwiek izolacji poziomych brak.

Wydaje się, że izolacja pozioma jest niezbędna - na betonie - może folia w płynie. Na to pir - wspóczynnik 2 x lepszy niż styropian - 0.20 - 0.22. Są twarde, ale trzeba wybrać te najtwardsze. I cóż - dalej mam dylemat - o dałbym 3 cm, ale dalej kłopot - może jakieś płyty  z wykończeniem "podłogowym" z wierzchu? Zostaje tylko 13 mm. B.mało. Wydaje mi się że ważne tu będzie łączenie tych płyt takie, by nie klawiszowały. A może te panele plus mata?

Każda warstwa by musiała być idealnie wypoziomowana i wyfazowana (bo nie masz żadnego zapasu wysokości).   

Mimo wszystko rozpatrzyłbym jednak opcję wywalenia tego betonu i zrobienie jak trzeba tej podłogi, z nowym betonem, izolacją, ociepleniem i podłogą - jak należy. 

  • Kto przegląda   0 użytkowników

    • Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
  • Darmowy poradnik budowlany raz w tygodniu na Twój e-mail

  • Najnowsze posty

    • Miałem bardzo podobny problem z klamką i drzwiami balkonowymi – też kupiłem nową i po montażu nadal się nie domykały. U mnie winna była zasuwnica, która się już wyrobiła. Zamówiłem części za ~120 zł, próbowałem sam, ale nic z tego nie wyszło. Finalnie i tak wezwałem serwis okien – zapłaciłem 260 zł, ale zrobili wszystko szybko i profesjonalnie. Co ważne – samo wymienienie części to nie wszystko. Trzeba znaleźć przyczynę, dlaczego skrzydło się ciężko domykało (u mnie był problem z luzem w zawiasach). Inaczej sytuacja szybko się powtórzy. Jeśli jesteś z okolic Poznania, to mogę polecić firmę, która mi to naprawiała: Integro Poznań
    • To dopiero będzie ładnie.
    • Nie kombinuj z kitowaniem/szpachlowaniem/akrylowaniem - wsadzisz kupę kasy, a efekt będzie nijaki   Dużo tej podbitki masz?     Najtaniej będzie, jak kupisz zwykłą płytę HDF  3mm drewnopodobną w odpowiednim kolorze, podocinasz  tak, aby wypełniły przestrzeń między belkami, czarnym markerem - dla picu - zaznaczysz niby-deski, przykręcisz do istniejącej podbitki i nikt nie zauważy różnicy, o ile nie pokażesz palcem... Szpary przestaną przeszkadzać...   Sugerowany laminat jest kilkukrotnie droższy, trudniejszy w obróbce i aplikacji, choć jest odporny na warunki zewnętrzne, a płyta HDF w takiej lokalizacji nie jest narażona na zmoknięcie, czy światło słoneczne i wytrzyma wiele lat...
    • Będziesz miał dużo więcej szpar, tyle ze mniejszych. Bez sensu. Kup arkusze laminatu i zakryj powierzchnię pomiędzy krokwiami. Albo szpary wypełnij akrylem i pomaluj.   Możesz też zrobić własny kompozyt, kup jakiś lakier do parkietu i wsyp do niego parę worków drobnych trocin z piły taśmowej, będziesz miał własny kit drzewny do wypełniania tych szpar.  Tylko trociny muszą być wysuszone!
    • A coś tam żeby w te szpary dać nie mam już pomysłów ,od nowa nie wchodzi to w grę żeby dawać .Jakaś masę szpachlowa ,malutkie jakieś deseczki w te szpary ?
  • Popularne tematy

×
×
  • Utwórz nowe...