Skocz do zawartości

domek za 35 tyś możliwy?


Recommended Posts

Gość Razmes

Wszystko zależy, czego oczekujesz od budynku, jakiej kubatury, izolacji cieplnej. Kwestia działki i lokalizacji też wpływa na cenę. Ogólnie jest cała masa czynników. Jeżeli ktoś lubi takie kawalerki 😊, to co stoi na przeszkodzie.

Link do komentarza
  • 2 tygodnie temu...
Dnia 6.04.2017 o 09:26, kamil2 napisał:

Czy to możliwe że udało się postawić mini domek 35m2 za 35tyś zł? 

 

 

 

Dnia 16.04.2017 o 23:13, zenek napisał:

1000 za m2 - jak najbardziej możliwe. W jakiej technologii stawiałeś? i czy własnoręcznie? To domek w pełni użytkowy, czy sezonowy?

Czy ja jestem zdrowy na umyśle? Pytałem się czy kolega zenek wie o co pyta pytającego autora tematu? który pyta czy  udało się (domniemywam że komuś z forumowiczów) postawić domek za 35 tys a kolega zenek pyta się w jakiej technologii stawiał i czy własnoręcznie. Przecież nie trzeba mieć wysokiego IQ aby zorientować się, że autor tematu nic nie wybudował jeszcze.

I idąc myśleniem i chęcią naprawiania forum przez kolegę zenka to czy post #5 jest na temat i wnosi coś do tematu? jeżeli jest to post bardzo merytoryczny to proszę wskazać mi tą merytorykę, bo moje IQ tego nie może tej merytoryki w poście #5 odnaleźć. 

Link do komentarza
Dnia 6.04.2017 o 09:26, kamil2 napisał:

Czy to możliwe że udało się postawić mini domek 35m2 za 35tyś zł? 

Oczekujemy z utęsknieniem na post Autora tematu - postawi, stawia czy będzie stawiał mini domek?

Kamilu2 - odezwij się! :14_relaxed: 

A jeżeli będziesz dopiero stawiał, to: W jakiej technologii ? i czy własnoręcznie postawisz? Domek w pełni użytkowy, czy sezonowy? 

Edytowano przez zenek (zobacz historię edycji)
Link do komentarza
  • 2 tygodnie temu...
  • 1 miesiąc temu...
  • 2 tygodnie temu...
Dnia 26.06.2017 o 09:17, Ona333 napisał:

Nie wydaje mi się, aby to było możliwe... Chyba, że tak jak wspominaliście stan surowy. Za sam kocioł zapłaciłam 6 000 zł. Miałam tyle szczęścia, że firma pomogła mi otrzymać dofinansowanie. A gdzie dach, okna?? Dla mnie to naprawdę niemożliwe :/

Ale widzisz 35m2 nie potrzebujesz grzać kotłem - z instalacji to grzałka elektryczna i z 2 grzejniki akumulacyjne.

 

Link do komentarza
  • 3 miesiące temu...
  • 4 miesiące temu...
  • 3 tygodnie temu...
  • 4 miesiące temu...

sam sie tym interesowałem - ale skoro można modułowy dom z dobrymi parametrami energetycznymi 75 m2 postawić za 120 tysięcy (oczywiście przy korzystaniu z zewnętrznej firmy, kóra sporo na tym zarabia), to może i za 35 tysięcy dałoby się drewniany domek caloroczny postawić. choć akurat to z tego z tego linku tez już przeglądałem i nie ufam za bardzo. Śmierdzi to modelem pracy chałupniczej - zapłać nam 1000 za materiały a potem będziesz zarabiać kokosy. 

 

Choć mogę się mylić - jak ostatecznie wykupisz to info to daj znać, chętnie poczytam co warto było, czy nie. 

Link do komentarza
  • 1 miesiąc temu...
  • 9 miesiące temu...
  • 2 miesiące temu...

Utwórz konto lub zaloguj się, aby skomentować

Musisz być użytkownikiem, aby dodać komentarz

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto na forum. To jest łatwe!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Masz już konto? Zaloguj się.

Zaloguj się
  • Kto przegląda   0 użytkowników

    • Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
  • Darmowy poradnik budowlany raz w tygodniu na Twój e-mail

  • Najnowsze posty

    • Myśmy to wałkowali 3 lata temu wtedy wyslalem skany z podręcznika:    
    • Ja mam rurę w geowłókninie, także jak miałaby się zamulić, to na samym dnie, bo w 90% jest obsypana kamieniem, a dla mnie bardziej logicznym jest odsączenie nawet tego 1cm nawet z mułu, niż żeby było kilka centymetrów kamieni zatopionych w wodzie. Ale ekspertem nie jestem, posłuchałem tylko rady tego kto robi to na codzień i wydało mi się to bardziej logiczne niż położenie rury na kamieniach. Btw rura leży na geowłókninie, więc nie bardzo ma się czym zamulić. A kamień miałem dosyć dobrze wypłukany, więc nawet z niego niewiele tam osiadło. Wysłane z mojego SM-A520F przy użyciu Tapatalka
    • a co cię śmieszy - podręcznik niemiecki? Niemców nie lubię - ale na budowlance się znają Ja tego nie wymyśliłem - ale zasięgam najlepszych rad, jak coś robię, a nie majstrów z okolicy (choć czasem się znajdzie b. dobry)   Podręcznik fachowy zaleca nawet trzy różne frakcje kamienia drobny przy rurce drenarskiej, zwłaszcza tej z PCV - żeby jej nie uszkodzić i dopiero po warstwie tego drobnego dawać grubszy kamień. To samo pod rurą - drobny kamień. I tak samo przy geowłókninie - żeby jej nie podziurawić. Dla mnie to logiczne - choć pracochłonne.   to może mnie poucz, co cię rozśmieszyło?    nie ja to wymyśliłem - ale to logiczne, że jak dasz na dno wykopu, to się szybko zamuli rura, bo z tego kamienia też osiądzie pył, a poza tym rura powinna być oddzielona od podłoża. Dlatego daje się płytka warstwę tego drobnego kruszywa pod dren. 
    • Ok, może być nawet 500 milimetrów, lepiej nawet brzmi. Wysłane z mojego SM-A520F przy użyciu Tapatalka
    • To nie pół metra a 50 cm i jest ok, przecież buduje się dom na te 30-60 lat, po co coś ciągle poprawiać.   Dziś zalecana grubość minimum to 30 cm, a dla domów energooszczędnych  35 cm.   Jak ja budowałem dom w XX wieku, to przyjeżdżali ludzie i pukali się w czoło, po co to daję albo tamto i czemu tyle, albo np. czemu okna montuję w warstwie izolacji.  -okno nie w murze?  -to wypadnie.  Okna nie wypadły, stoją, czy wiszą do dzisiaj. Nie minęło 30 lat i ludzie zaczęli tak wstawiać okna.
  • Popularne tematy

×
×
  • Utwórz nowe...