Skocz do zawartości

Podajnik tłokowy SPYRA


Recommended Posts

Napisano
Ten patent to ciekawe rozwiązanie aby piec szybko rdzewiał w obrębie podajnika za 5 lat dziury a pan Spyra twierdzi że na to gwarancji nie ma.
Nigdy nie polecę tego producenta.
  • 2 lata temu...
Gość Grzegorz
Napisano
Potwierdzam opinie poprzednika : mój piec po 5 latach padł , był spawany od strony podajnika , później po 10 latach drugi raz dziury powstały . Piec 10-12 lat i do wyrzucenia , Pan Spyra twierdził , że 20 lat będziemy w nim palić . Serwis Spyra katastrofa , nie można się doprosić, a było to w sezonie niegrzewczym. Mechanizm z tych piecach bardzo dobry , nie jest awaryjny, tylko trzeba co jakiś czas przegląd zrobić , tutaj można pochwalić , ale co z tego jak w piecu dziury powstają pomimo suchego opału .
  • 7 miesiące temu...
Napisano
Piec wytrzymal ciagle palenie przez 14 lat! Ale wada konstrukcyjna go dyskfalifikuje: Gdy rozpali sie za mocno dochodzi do przepalenia uszczelnienia piec/zbiornik na paliwo, po czym powietrze dostaje sie od strony pojemnika do pieca i ogien zaczyna sie cofac. Doszlo do tego, ze palilo sie nie w piecu a w zbiorniku z paliwem !!! Dzieki Bogu bylem wtedy w domu i to zauwazylem i na czas ugasilem pozar!!!!!!!!!!!!!!! Kto dopuscil taki badziew do produkcji? Jak sie nie zamknie klapy ze zbiornika to ogien tez sie cofa! Stanowczo odradzam. Teraz mam piec z dwoma tlokami - jest zabezpieczenie przed cowaniem sie ognia, zdradze ze jest to piec z Klobucka 5 Klasy, nie zebym reklamowal, ale niebo a ziemia w porownaniu ze spyra
  • 2 lata temu...
Gość brzeczyszykiewicz
Napisano
nie polecam producenta ponieważ dym wydostaje się z podajnika a pan spyra twierdzi że nie mam cugu w kominie a cug jest jak tralala wady konstrukcyjne tego kotła są takie że nie polecam kupować tego szitu jedyne na co się nadaje to na złom
Napisano

Pewnie te tłokowce różnią się szczegółami konstrukcyjnymi, ale chyba każdy z nich emituje za duże dawki smrodu dymu i sadzy. 

Dziwię się jakim cudem mogą one posiadać jakiekolwiek certyfikaty ekologiczne, jak widzę u sąsiada w zasadzie ciągle wydobywający się dym z komina, a sam komin i dach wkoło niego w promieniu 3 metrów, jest uświniony czarnymi sadzami.

Napisano
Dnia 23.08.2015 o 09:53, Pomocnik napisał:

Najnowsza wersja podajnika tłokowego w kotłach KWKMP SPYRA została zmodernizowana pod względem większej uniwersalności, co do stosowania rożnego typu węglowych paliw kwalifikowanych o granulacjach od 0-32mm.

 

Pełna treść artykułu pod adresem:
https://budujemydom.pl/instalacje/kotly-i-podgrzewacze/aktualnosci/12568-podajnik-tlokowy-spyra

 

Węglowych paliw kwalifikowanych o granulacjach od 0-32mm nie można już spalać w kotłowniach domowych!

od 1 lipca 2020.

Jedynie dopuszczone w kotłowniach 1 MW i więcej. 

Gość Animus
Napisano
Węglowych paliw kwalifikowanych o granulacjach od 0-32mm nie można już spalać w kotłowniach domowych! od 1 lipca 2020. Jedynie dopuszczone w kotłowniach 1 MW i więcej.

Utwórz konto lub zaloguj się, aby skomentować

Musisz być użytkownikiem, aby dodać komentarz

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto na forum. To jest łatwe!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Masz już konto? Zaloguj się.

Zaloguj się
  • Kto przegląda   0 użytkowników

    • Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
  • Darmowy poradnik budowlany raz w tygodniu na Twój e-mail

  • Najnowsze posty

    • Olej Ochronny UV Osmo 420 to wysokiej jakości preparat przeznaczony do zewnętrznej ochrony drewna. Jego głównym zadaniem jest zabezpieczenie powierzchni drewnianych przed szkodliwym wpływem promieni UV, co zapobiega procesowi szarzenia drewna i wydłuża jego trwałość.   Zastosowanie Powierzchnie pionowe na zewnątrz: drzwi, okna, parapety, wiaty garażowe, fasady drewniane, płoty, pergole, altany. Ochrona przed promieniowaniem UV: spowalnia proces szarzenia drewna o faktor UV 12 w porównaniu z niezabezpieczonym drewnem. Jako powłoka wykończeniowa: na istniejące już powłoki pigmentowe, wydłużając czas pomiędzy koniecznymi pracami renowacyjnymi.  Właściwości Bezbarwna powłoka o jedwabistym połysku: podkreśla naturalny wygląd drewna. Mikroporowata struktura: pozwala drewnu swobodnie oddychać, redukując pęcznienie i kurczenie się drewna. Hydrofobowość: chroni powierzchnię przed wodą i brudem. Odporność na pękanie i łuszczenie: nie pęka, nie łuszczy się, ani nie odpryskuje. Łatwa aplikacja i renowacja: nie wymaga szlifowania ani gruntowania. Skład i bezpieczeństwo Na bazie naturalnych olejów roślinnych: bezpieczny dla zdrowia i środowiska. Zawiera biocydy: chroni przed atakiem pleśni, alg i grzybów. Przeznaczony do użytku zewnętrznego: ze względu na zawartość biocydów.  Aplikacja Przygotowanie powierzchni: drewno musi być czyste, suche i wolne od śladów zmrożenia (maksymalna wilgotność 20%). Narzędzia aplikacyjne: pędzel Osmo lub wałek z mikrofibry. Ilość warstw: dla skutecznej ochrony należy nałożyć 2 warstwy powłoki. Czas schnięcia: ok. 10–12 godzin w normalnych warunkach (23°C / 50% wilgotności względnej). Wydajność: 1 litr wystarcza na pokrycie ok. 18 m² przy jednej warstwie. Uwagi Efekt na białych powierzchniach: ze względu na wysoką zawartość olejów, bezbarwny Olej Ochronny UV może powodować lekkie zażółcenie na białych powierzchniach. Do wykończenia drewna barwionego na biało zaleca się użycie Lazury Olejnej do Ochrony Drewna w kolorze białym (900).  
    • Восстановление бампера автомобиля — это популярная услуга, которая позволяет вернуть заводской вид транспортного средства после небольших повреждений. Передовые технологии позволяют убрать сколы, трещины и вмятины без полной замены детали. При выборе между ремонтом или заменой бампера [url=https://telegra.ph/Remont-ili-zamena-bampera-05-22]https://telegra.ph/Remont-ili-zamena-bampera-05-22[/url] важно рассматривать уровень повреждений и экономическую рентабельность. Профессиональное восстановление включает выравнивание, грунтовку и покраску. Замена бампера требуется при критических повреждениях, когда реставрация бамперов нецелесообразен или невозможен. Стоимость восстановления варьируется от материала изделия, характера повреждений и типа автомобиля. Пластиковые элементы допускают ремонту лучше металлических, а современные композитные материалы требуют профессионального оборудования. Профессиональный ремонт продлевает срок службы детали и обеспечивает заводскую геометрию кузова. Охотно дам содействие, когда потребуется по вопросам Фольксваген поло замена заднего бампера - пишите в Telegram jje60
    • Dzięki za odp.   Mam właśnie bardzo złe przeczucie ze jak przegadam temat z radca to okaże się ze prawo to jedno a urzędy i tak mogą chcieć dokumentów.   Na ten moment nie mam nawet działki - próbuje się rozeznać ogólnie w temacie.   Ogólne informacje da się jakoś znaleźć, ale szukając detali następuje niestety zderzenie ze ścianą.
    • Odpowiedź może być tylko jedna. Metalowe! Może je zniszczyć tylko siła fizyczna. Plastyk zniszczy nawet promieniowanie słoneczne UV.
    • Muszę wymienić rynny i zastanawiam się, czy iść w te plastikowe, czy może zainwestować w metalowe? Plastikowe są tańsze, ale boję się, że słońce i mróz szybko je zniszczą. Metalowe z kolei są droższe, ale podobno niezniszczalne. Jakie macie doświadczenia z jednymi i drugimi? Które rynny są łatwiejsze w montażu i które wymagają mniej konserwacji? Chciałabym podjąć dobrą decyzję, żeby nie żałować za parę lat.
  • Popularne tematy

×
×
  • Utwórz nowe...