Skocz do zawartości

Co robić, gdy beton z podmurówki ogrodzenia kruszy się i odpada?


Recommended Posts

  • 8 miesiące temu...
Gość mazowszanin
... stosować zaprawę do naprawy konstrukcji betonowych .. he he dobre dzisiaj objechałem trzy markety i inne małe sklepy i NIC takiego nie jest produkowane .... tak więc nie ma takich gotowych zapraw .... trzeba kombinować i samemu zmieszać np. posadzkową z tynkarską .... męczarnia na całego .....
Link do komentarza
  • 2 miesiące temu...
  • 4 lata temu...
  • 1 rok temu...
Gość plot-bud

Można oczywiście reanimować trupa, ale nie wiem czy ma to do końca sens, tymbardziej, że to wcale tanio nie wychodzi. Oczywiście wszystko zależy jak ta degradacja daleko się posunęła, bo jak to są małe spękania to jakieś otynkowanie wystarczy, ale jak ten murek się sypie to jest to całkiem spora inwestycja. Myślę, że szybszą i tańszą opcją będzie usunięcie takiej starej podmurówki i zastąpienie jej nową prefabrykowaną. Taki prefabrykat jest opcją znacznie tańszą, szybszą do wykonania i wygląda nieporównanie lepiej, a w razie konieczności wymiany w przyszłości nie trzeba będzie niczego wyburzać tylko taką podmurówkę usuniemy ręcznie. 

Link do komentarza
  • 1 rok temu...
Gość DZIALKOWIEC

a umnie na dzialce po 30 latach polozylo sie ogrodzenie siadkowo slupkowe wraz z murkiem calkowicie lezy na ziemi niema dostempu do prandu ani wody jest to dlugosc okolo 20 metr trzeba chyba kilofem pomalu rozbijiac dzialka jest polozona w kielcach na terenie podz imienia stokrotka tereny niesamowicie podmokle stoji woda wchodzi do podpiwniczenia mojiej altanki doradzcie co robic z tym murkiem czy probowac podnosic podnosnikami samochodowymi czy rozbijiac kilofem pomoc nie ma mysle uzyc betonu b3o to wrzystko to bende robil sam za porady serdecznie dziekujie

Link do komentarza

Utwórz konto lub zaloguj się, aby skomentować

Musisz być użytkownikiem, aby dodać komentarz

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto na forum. To jest łatwe!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Masz już konto? Zaloguj się.

Zaloguj się
  • Kto przegląda   0 użytkowników

    • Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
  • Darmowy poradnik budowlany raz w tygodniu na Twój e-mail

  • Najnowsze posty

    • Naturalny wygląd Podkreśla strukturę drewna – słoje i naturalne usłojenie stają się bardziej widoczne i wyraziste. Matowe lub satynowe wykończenie – wygląda bardziej naturalnie niż połysk lakieru. Oddychająca powierzchnia Drewno zachowuje zdolność do oddychania, co pomaga w regulacji wilgotności w pomieszczeniu. Mniejsze ryzyko wypaczeń przy zmianach temperatury i wilgotności. Łatwa konserwacja i naprawa Nie trzeba cyklinować całej podłogi przy uszkodzeniu – można punktowo odnowić fragment. Regularna konserwacja (np. środkiem do pielęgnacji olejowosków) wydłuża żywotność wykończenia. Przyjemność użytkowania Ciepłe i przyjemne w dotyku – idealne dla osób chodzących boso lub z małymi dziećmi. Mniej śliskie niż lakierowane podłogi. Ekologia i zdrowie Produkty olejowoskowe są często na bazie naturalnych olejów i wosków – bezpieczne dla zdrowia. Brak intensywnego zapachu chemii, przyjazne alergikom.   Osmo to jedna z najbardziej znanych marek oferujących wysokiej jakości olejowoski do podłóg drewnianych (i nie tylko). Produkty tej firmy są bardzo cenione zarówno przez profesjonalistów, jak i osoby samodzielnie wykańczające wnętrza.
    • Zgadza się, dlatego uważam że w skrajnych przypadkach, czyli pewnie dwie noce w roku lepiej dogrzać grzałką, niż przepłacać za większą pompę i martwić się o taktowanie. Wysłane z mojego SM-A520F przy użyciu Tapatalka
    • Mam człowieka na miejscu. Będzie obserwował.
    • Dziś po południu test obciążeniowy z tego co mi tutaj alert pogodowy wysyła.  
    • To nie do końca tak. Po pierwsze T-CAP nie są jedynymi pompami na rynku, które utrzymują nominalną moc grzewczą w skrajnie niskich temperaturach (-20°C lub mniej). Ale inne o takiej charakterystyce są od nich wyraźnie droższe.  Po drugie, zdolność do utrzymywania mocy nominalnej w trudnych warunkach nie oznacza większej skłonności do taktowania. W praktyce jest wręcz odwrotnie. Taka pompa jest w stanie utrzymać moc nominalną w całym przewidywanym zakresie pracy (mniej więcej od -20 do +15°C). Ale równocześnie to i tak są pompy inwerterowe, czyli z możliwością automatycznego dostosowywania mocy do chwilowych potrzeb. Dla większości pomp powietrze/woda minimum to 30%. Czyli pompa nominalnie np. 9 KW jest w stanie działać w sposób ciągły już z mocą ok. 3 kW.  Natomiast w typowych pompach, których moc spada wraz ze spadkiem temperatury zewnętrznej, też mamy nominalnie np. 9 kW. Ale osiągane dopiero np. przy +7°C na zewnątrz. Natomiast przy -10°C taka pompa będzie miała np. 5-6 kW mocy. Właśnie wtedy będzie potrzebne użycie grzałek. Natomiast przy wysokiej temperaturze zewnętrznej i tak potrzebne będzie wykorzystanie funkcji inwertera. Ale co się stanie, jeżeli wiedząc o spadku mocy wraz z temperaturą zewnętrzną, zdecydujemy się na pompę nominalnie już nie 9 lecz 12 kW? Wtedy powyżej 0°C zakresu regulacji mocy może już zabraknąć.
  • Popularne tematy

×
×
  • Utwórz nowe...