wojtek112 Napisano 15 kwietnia 2013 Udostępnij #1 Napisano 15 kwietnia 2013 Mam na tarasie położone płytki. Między fugami gdzieś przecieka woda, a woda jak przecieka to podmywa płytki. Co zrobić aby obyło się bez zrywania płytek, żeby taras był zaizolowany? Link do komentarza
MTW Orle - osuszanie budynków Napisano 15 kwietnia 2013 Udostępnij #2 Napisano 15 kwietnia 2013 Cytat Mam na tarasie położone płytki. Między fugami gdzieś przecieka woda, a woda jak przecieka to podmywa płytki. Co zrobić aby obyło się bez zrywania płytek, żeby taras był zaizolowany? bez zrywania płytek ???może przykryć folią albo nagiego leona położyć Link do komentarza
IWB Napisano 16 kwietnia 2013 Udostępnij #3 Napisano 16 kwietnia 2013 rozłożyć ręce i płakać może to coś da Link do komentarza
Gość mhtyl Napisano 16 kwietnia 2013 Udostępnij #4 Napisano 16 kwietnia 2013 Cytat Mam na tarasie położone płytki. Między fugami gdzieś przecieka woda, a woda jak przecieka to podmywa płytki. Co zrobić aby obyło się bez zrywania płytek, żeby taras był zaizolowany? Nie wiem czy to zda egzamin ale proponowałbym wydłubać starą fugę i położyć nowa epoksydową,jest droga ale wody na pewno nie przepuszcza,tylko nie pamiętam czy jest mrozoodporna. Link do komentarza
17remi58 Napisano 16 kwietnia 2013 Udostępnij #5 Napisano 16 kwietnia 2013 Cytat Nie wiem czy to zda egzamin ale proponowałbym wydłubać starą fugę i położyć nowa epoksydową,jest droga ale wody na pewno nie przepuszcza,tylko nie pamiętam czy jest mrozoodporna. Tylko że wtedy problemem może być wilgoć zamknięta między izolacją tarasu a prawidłowo wykonanymi fugami. Po zimie może okazać się że płytek nie trzeba będzie zrywać bo same odejdą. Link do komentarza
Mistrz Jan Napisano 16 kwietnia 2013 Udostępnij #6 Napisano 16 kwietnia 2013 Połóż papę termozgrzewalną a na nią deski .Jan. Link do komentarza
huhra Napisano 16 kwietnia 2013 Udostępnij #7 Napisano 16 kwietnia 2013 a może potraktować obecną fugę Delfinem - środek do impregnacji fug, wyrobów betonowych Link do komentarza
Ultrament - hydroizolacje/chemia budowlana Napisano 17 kwietnia 2013 Udostępnij #8 Napisano 17 kwietnia 2013 Należy w pierwszej kolejności ocenić w jakim stanie są płytki. Najprostsza metoda to tzw. opukiwanie. Jeżeli są dobrze związane z podłożem to OK, ale jeżeli podczas opukiwania słychać głuche dźwięki oznacza to, że płytki odspoiły się od podłoża.W pierwszym przypadku możliwe rozwiązanie to usunięcie starej zaprawy fugowej i zastąpienie jej nową (ale w żadnym przypadku NIE NALEŻY STOSOWAĆ ZAPRAW EPOKSYDOWYCH !!!). Najlepiej zaprawa cementowa klasy CG2AW. Ten symbol oznacza zaprawę cementową o podwyższonych parametrach + o wysokiej odporności na ścieranie + o bardzo niskiej nasiąkliwości. Po wyschnięciu zaparwy do spoinowania, czyli po okresie ok. 2-3 tygodni wyschniętą spoinę można zaimpregnować np. Impregnatem do tarasów naszej firmy.W przypadku nr 2 prac do wykonania jest więcej - usunięcie płytek, sparwdzenie jakości wylewki, wyrównanie podłoża, wykonanie izolacji podłytkowej, przyklejenie płytek, fugowanie i ewentualna impregnacja. Są rzowiązania systemowe, których nie będę opisywał, chyba że ktoś jest zainetersowany. Link do komentarza
IWB Napisano 17 kwietnia 2013 Udostępnij #9 Napisano 17 kwietnia 2013 Cytat Należy w pierwszej kolejności ocenić w jakim stanie są płytki. Najprostsza metoda to tzw. opukiwanie. Jeżeli są dobrze związane z podłożem to OK, ale jeżeli podczas opukiwania słychać głuche dźwięki oznacza to, że płytki odspoiły się od podłoża.W pierwszym przypadku możliwe rozwiązanie to usunięcie starej zaprawy fugowej i zastąpienie jej nową (ale w żadnym przypadku NIE NALEŻY STOSOWAĆ ZAPRAW EPOKSYDOWYCH !!!). Najlepiej zaprawa cementowa klasy CG2AW. Ten symbol oznacza zaprawę cementową o podwyższonych parametrach + o wysokiej odporności na ścieranie + o bardzo niskiej nasiąkliwości. Po wyschnięciu zaparwy do spoinowania, czyli po okresie ok. 2-3 tygodni wyschniętą spoinę można zaimpregnować np. Impregnatem do tarasów naszej firmy.W przypadku nr 2 prac do wykonania jest więcej - usunięcie płytek, sparwdzenie jakości wylewki, wyrównanie podłoża, wykonanie izolacji podłytkowej, przyklejenie płytek, fugowanie i ewentualna impregnacja. Są rzowiązania systemowe, których nie będę opisywał, chyba że ktoś jest zainetersowany. Wolę MC zamiast Ultramentu Link do komentarza
Ultrament - hydroizolacje/chemia budowlana Napisano 17 kwietnia 2013 Udostępnij #10 Napisano 17 kwietnia 2013 Widzę, że ktoś zna rynek chemii budowlanej.Dla reszty informacja powszechnie znana:MC = ULTRAMENT a dokładniejMC Bauchemie = ULTRAMENT. Link do komentarza
MTW Orle - osuszanie budynków Napisano 17 kwietnia 2013 Udostępnij #11 Napisano 17 kwietnia 2013 (edytowany) Cytat Wolę MC zamiast Ultramentu osobiście zrozumiałem że chłop kuć nie chce , a z wysokością aby coś nałożyć może mieć problem - już kolejne kafle to może być zbyt wiele a co dopiero deski.do zadającego pytanieto nie jest tak że kafla jest w 100% wodoodporna zawsze znajdzie się jakieś mikropęknięcie x szt które wodę przesączająwoda włazi w betonjako że latem najwięcej pada a na balkonach zazwyczaj operuje słoneczko znaczy to że jeżeli część wody z pod płytek zacznie parować a nie ma którędy wyjść to robi szkody.im więcej słońca i deszczu tym szkody większe , im szkody większe tym więcej wody zostanie na zimę i tym większe umc na wiosnęZ tego właśnie powodu zdecydowana większość firm stosuje systemy zabezpieczeń pod płytkowych pozwalając na stosunkowo niewielką penetrację tylko kilka milimetrów do hydroizolacji / fuga betonowa nie jest zdecydowanie szczelna i to jej zaleta para z pod płytki ma którędy odejść .Więc teraz ponownie wróćmy do pytania zasadniczego , co zrobić aby nie ciekło i nie kuć - przykryć folią zdecydowanie Edytowano 17 kwietnia 2013 przez MTW Orle (zobacz historię edycji) 1 Link do komentarza
IWB Napisano 17 kwietnia 2013 Udostępnij #12 Napisano 17 kwietnia 2013 Cytat Widzę, że ktoś zna rynek chemii budowlanej.Dla reszty informacja powszechnie znana:MC = ULTRAMENT a dokładniejMC Bauchemie = ULTRAMENT. tylko jest problem w tym że laik amator wie tyle o izolacji wodochronnej co przeczyta w necie a jak wiemy nie teoria a praktyka czyni mistrza .... Link do komentarza
Ultrament - hydroizolacje/chemia budowlana Napisano 17 kwietnia 2013 Udostępnij #13 Napisano 17 kwietnia 2013 E niekoniecznie folia, choć to rozwiązanie proste acz mało estetyczne.Wojtek112 formułując pytanie powiedział tylko, że nie chce zrywać płytek. Dlatego w przypadku, gdy płytki są dobrze zespolone z podłożem (brak głuchych odgłosów przy opukiwaniu) istnieje alternatywa:Uzupełnić ubytki zaprawy do spoinowania, powierzchnię płytek oczyścić i zmatowić, wykonać izolację podpłytkową z FLEXO Taras, potem klej np. nasz Klej do tarasów, fuga i gotowe. Informacje o produktach i karty techniczne na stronie (link niżej).Pytanie tylko, czy jest miejsce na kolejną warstwę (płytki+klej). My tu gadu-gadu, a kolega Wojtek112 niech się wypowie odnośnie naszych sugestii. Link do komentarza
MTW Orle - osuszanie budynków Napisano 17 kwietnia 2013 Udostępnij #14 Napisano 17 kwietnia 2013 Cytat E niekoniecznie folia, choć to rozwiązanie proste acz mało estetyczne. z całym szacunkiem założyć można że kafle które ma są już tymi wymarzonymi ich nie kuć i na wierzch nic też nie nałożyć a szczelnie ma być ( bo tak mniej więcej pytanie odbieram )jak zrobić hydroizolację pod kafelką bez jej uszkodzenia ?? wydawało mi się że te klocki przynajmniej znam z wyglądu , ale o takiej sztuce to jeszcze nikt mi nie doniósł . Link do komentarza
Jaro 1 Napisano 17 kwietnia 2013 Udostępnij #15 Napisano 17 kwietnia 2013 Cytat My tu gadu-gadu, a kolega Wojtek112 niech się wypowie odnośnie naszych sugestii. Koledze Wojtkowi, to już pewnie poradził sąsiad czy teściu albo Pan Zenek, że najlepiej to gumą do żucia uszczelnić te płytki. Link do komentarza
IWB Napisano 17 kwietnia 2013 Udostępnij #16 Napisano 17 kwietnia 2013 Uzupełnić ubytki zaprawy do spoinowania, powierzchnię płytek oczyścić i zmatowić, wykonać izolację podpłytkową z FLEXO Taras, potem klej np. nasz Klej do tarasów, fuga i gotowe. jeżu kto was uczył takich pierdół, człowieku weź na szkolenie jakieś się udaj bo jak widzę co piszesz to mam nieodpartą chęć obsmarować ultrament w całej okazałości choć mam autoryzację MC ale takie dziadostwo to będę tępiłfacet ma karbonatyzację i hydratację soli w betonie a Ty pierdzielisz jak potłuczony, nie wiem może do konkurencji zadzwoń i zapytaj co to jest hydratacja soli i ciśnienie hydratacyjne oraz co to jest migracja soli oraz jak ją zablokowacPłytki trzeba skuć i nie cudów że będzie inaczej napisz jeszcze koledze jaka ma być szerokość minimalna fugi i dlaczego taka a nie inna napisz mu o zdylatowaniu płyty konstrukcyjnejtaki z ciebie doradca jak ze mnie piekarz cukiernikzawsze mogę z miłą chęcią zaprosić na budowę i kazać wskazać przyczynę uszkodzeń oraz wskazać metodę naprawywiem że wam się nie kręci, ale skoro tak przedmiotowo traktujecie klientów to czemu się dziwićwróżysz jak Maciej z EZO TV po kilku zdaniach Link do komentarza
Ultrament - hydroizolacje/chemia budowlana Napisano 17 kwietnia 2013 Udostępnij #17 Napisano 17 kwietnia 2013 Sprecyzuję:uzupełnić spoiny, płytki oczyścić i zmatowić i ułożyć izolację podpłytkową bezpośrednio na "stare" płytki, potem klej, płytki itd. Nie trzeba usuwać starych płytek (o ile są stabilnie połączone z podłożem) tylko zastosować rozwiąznie tzw. płytka na płytkę. Dodatkowo oczywiści przenosimy osiowo dylatacje w tarasie (jeżeli takowe istnieją) oraz pamiętamy o taśmach uszczelniających ..... itd itd. Link do komentarza
Ultrament - hydroizolacje/chemia budowlana Napisano 17 kwietnia 2013 Udostępnij #18 Napisano 17 kwietnia 2013 Widzę, że na tym forum pojawił się również IWB i korzysta z tych samych oklepanych haseł co na innych forach (np. forum muratora, forum budowlane.pl).Piekarz cukiernik ? Może coś nowego, bardziej twórczego !A kto to Maciej z EZO TV ? To jakiś kanał dla cukierników ? Link do komentarza
MTW Orle - osuszanie budynków Napisano 17 kwietnia 2013 Udostępnij #19 Napisano 17 kwietnia 2013 Cytat Widzę, że na tym forum pojawił się również IWB i korzysta z tych samych oklepanych haseł co na innych forach (np. forum muratora, forum budowlane.pl). Panowie spokojniewzajemne dosrywanie nie zmieni faktu iż na chwilę obecna pytający nie sprecyzował czy przewiduje coś na kafle położyć czego akurat nie przewiduję , a starych kuć nie chce ( bo są idealne i takie mają zostać i będzie ich bronił za wszelką cenę - to akurat przewiduję).czyli skakanie sobie do gardeł nie zmieni faktu iż przy takich założeniach zabezpieczenie jest a-wykonalne znaczy można udawać że się coś robi TYLKO PO CO ?????wyżej kafle znaczy większa odległość do opierzenia czyli kolejny problem.puki Gość nie określi co naprawdę chce osiągnąć to sobie możemy tu spokojnie podywagować co i tak jemu specjalnej korzyści niestety nie przyniesie.bo samo pukanie może nie wystarczyćpod kaflami beton może być na tyle wilgotny że jak dostanie izolację i nowe kafle i słoneczko to dopiero rolki założyć i jazda bez trzymanki .najłatwiej jest coś zrobić porządnie od początku , a takie czynności ratunkowe to tylko na krótką metę , a i to trzeba mieć świadomość że kiedyś konsekwencje tej decyzji będzie trzeba ponieść i do interesu doplacić. Link do komentarza
IWB Napisano 18 kwietnia 2013 Udostępnij #20 Napisano 18 kwietnia 2013 Sprecyzuję:uzupełnić spoiny, płytki oczyścić i zmatowić i ułożyć izolację podpłytkową bezpośrednio na "stare" płytki, potem klej, płytki itd. Nie trzeba usuwać starych płytek (o ile są stabilnie połączone z podłożem) tylko zastosować rozwiąznie tzw. płytka na płytkę. doradzasz kolego tak samo jak ceresit altas i mapei - BYLE SPRZEDAĆ I ZAPOMNIEĆsam sobie dołek kopiesz takimi wypowiedziami... zrób chłopie choć jedną ekspertyzę takiego tarasu to zrozumiesz w czy jest problem, odczytaj dobrze wyniki badań z laboratorium betonów w ITB i będziemy rozmawiaćale dzięki takim doradcom mam tyle roboty że nie wiem gdzie rękę wsadzić Link do komentarza
solskjer Napisano 11 czerwca 2013 Udostępnij #21 Napisano 11 czerwca 2013 (edytowany) Ja sie dołącze do tematu mając podobny problem co załozyciel... Mianowicie, mam płytki na 3 balkonach, wszędzie płytki sa odspoinowane (głuchy dzwiek), dostaje mi sie wilgoć do domu, ściany w pokojach sa w pęcherzach i farba odchodzi. Chce sie pozbyc problemu i dostającej sie wilgoci do domu.Czy uratuje mnie cos przed zrywaniem ? wypatrzyłem cos takiego ...http://ampbh.home.pl/amp1/powloki-dachowe/na-pape-dacfill/... czy to sie sprawdzi ? Nie ukrywam ze ucieszyłbym sie jakbym nie musiał zrywac płytek ale jesli jednoznacznie ocenicie ze trzeba no to trudno Prosze o porady co i jak. Jesli zrywac to nie chiałbym juz płytek tylko moze betondur albo Sikafloor 400 N Elastic+ na wyrównana wylewke połozyc. Ale czekam na fachowe porady sam jestem laikiem . Zalezy mi na tym zeby dobrze zaizolować balkony i juz miec z nimi spokój.sorki dokładnie to mi chodziło o to :http://ampbh.home.pl/amp1/powloki-dachowe/...asu-dacfill-hz/i jeszcze podobne rozwiazanie tylko innej firmyhttp://www.noxan.pl/pokrycia-dachowe/uszcz...nie-zywica.htmlTylko czy to sie sprawdzi??? na przeciekające balkony.... Edytowano 11 czerwca 2013 przez solskjer (zobacz historię edycji) Link do komentarza
Barbossa Napisano 11 czerwca 2013 Udostępnij #22 Napisano 11 czerwca 2013 Ty lepiej wklej fotki tych balkonów bo problem może byc po stronie obróbek,a jak płytki odparzone, to nic nie uratuje ich od skucia Link do komentarza
MTW Orle - osuszanie budynków Napisano 13 czerwca 2013 Udostępnij #24 Napisano 13 czerwca 2013 (edytowany) co do zdjęć bardzo atrakcyjnediagnozabalkon przepuszcza na płytępłyta ma odwrotny spadek i wlewa do domuznaczy masz wodę pod posadzką przynajmniej w okolicy balkonu.leczenie ?popsuć do 0 a potem naprawić Edytowano 13 czerwca 2013 przez MTW Orle (zobacz historię edycji) 3 Link do komentarza
Barbossa Napisano 13 czerwca 2013 Udostępnij #25 Napisano 13 czerwca 2013 patrząc na "szczyt" płyty balkonu, widać, że woda jest na konstrukcji płyty i j.w. Kol. MTW Orle zauważył, pewnie wsio do "0" i na nowowoda może wnikać przy słupkach balustrady oraz zaciekając "po szczycie" płyty, to raczej nie wina samych fugno i obowiązkowo - właściwe spadkiz ciekawości - sprawdzałeś poziomicą?grzejnika raczej bym nie podejrzewał, ale może próba ciśnieniowa by nie zaszkodziła Link do komentarza
tomasz234 Napisano 13 czerwca 2013 Udostępnij #26 Napisano 13 czerwca 2013 no to czeka cie robota skucie płytek , porobienie spadkow , układanie płytek jeszcze raz.... mysle ze to nie jest wina kaloryfera zreszta widac tam gdzie go nie ma jakie sciany sa , procz tego trzeba suszenie scian o ile sa mokre .... i pomalowanie , jest lato to masz robote Link do komentarza
solskjer Napisano 14 czerwca 2013 Udostępnij #27 Napisano 14 czerwca 2013 Na moje laickie oko woda mi sie dostaje przez czoło (szczyt), bo jak były tam płytki problemu z zaciekami w domu nie miałem. Dopiero jak zaczeły odpadac z czoła i je zerwałem to jest jak na zdjęciach. Rozumiem ze nie da sie rozwiazac tego poprzez "zrobienie" samego czoła. Szkoda mi płytek zrywać bo wyglądaja dobrze mimo ze głuche nic nie pęka nie rusza sie.... ale moze do czasu... A więc jesli nie da sie samo czoło "naprawic" to prosze o wyłożenie kawy na ławę laikowi i krok po kroku napisac co powinienem zrobic... Link do komentarza
MTW Orle - osuszanie budynków Napisano 14 czerwca 2013 Udostępnij #28 Napisano 14 czerwca 2013 Cytat Na moje laickie oko woda mi sie dostaje przez czoło (szczyt), bo jak były tam płytki problemu z zaciekami w domu nie miałem. Dopiero jak zaczeły odpadac z czoła i je zerwałem to jest jak na zdjęciach. Rozumiem ze nie da sie rozwiazac tego poprzez "zrobienie" samego czoła. Szkoda mi płytek zrywać bo wyglądaja dobrze mimo ze głuche nic nie pęka nie rusza sie.... ale moze do czasu... A więc jesli nie da sie samo czoło "naprawic" to prosze o wyłożenie kawy na ławę laikowi i krok po kroku napisac co powinienem zrobic... jak na moje oko oszczędzać.robota typu po kawałku przy wodzie się sprawdza kiepsko i jest cholernie kosztowna czyli nie polecam .wodę pod posadzką już masz teraz jak przygrzeje to tylko będą strzelać .spadki na płycie stropowej to 1dalej zależy od przyjętego systemu .a jest ich sporoi jednak doświadczenia wykonawcybo nie wszystko się w opisach produktu znajduje , a chcesz robić sam to znajdź system który jesteś w stanie ogarnąć i do ciebie przemawia. 1 Link do komentarza
solskjer Napisano 17 czerwca 2013 Udostępnij #29 Napisano 17 czerwca 2013 Cytat płyta ma odwrotny spadek i wlewa do domu mierzyłem poziomicą i mam zrobiony spadek na kazdym balkonie....no chyba ze odwrotny spadek polega na czyms innym....jesli tak to prosze o wyjasnienie Link do komentarza
Gość mhtyl Napisano 17 czerwca 2013 Udostępnij #30 Napisano 17 czerwca 2013 Cytat mierzyłem poziomicą i mam zrobiony spadek na kazdym balkonie....no chyba ze odwrotny spadek polega na czyms innym....jesli tak to prosze o wyjasnienie Spadek jest ale w którym kierunku?Powinien być na zewnątrz ale chyba o tym już wiesz Link do komentarza
solskjer Napisano 17 czerwca 2013 Udostępnij #31 Napisano 17 czerwca 2013 Cytat Spadek jest ale w którym kierunku?Powinien być na zewnątrz ale chyba o tym już wiesz no az tak kiepsko to ze mna nie jest...spadek oczywiście jest prawidłowy na zewnatrz... a wiec dlaczego MTW Orle sadzi ze mam odwrotny spadek? czy po zdjęciach to da sie ocenić? pytam powaznie... Link do komentarza
MTW Orle - osuszanie budynków Napisano 17 czerwca 2013 Udostępnij #32 Napisano 17 czerwca 2013 Cytat no az tak kiepsko to ze mna nie jest...spadek oczywiście jest prawidłowy na zewnatrz... a wiec dlaczego MTW Orle sadzi ze mam odwrotny spadek? czy po zdjęciach to da sie ocenić? pytam powaznie... spadek stropu nie wylewki taki drobny detal na który mało kto się nie nabiera , w końcu jakoś ta woda do mieszkania wejść musiała sam jej nie nalałeś czyli innej możliwości nie ma Link do komentarza
solskjer Napisano 25 czerwca 2013 Udostępnij #33 Napisano 25 czerwca 2013 Cytat spadek stropu nie wylewki taki drobny detal na który mało kto się nie nabiera , w końcu jakoś ta woda do mieszkania wejść musiała sam jej nie nalałeś czyli innej możliwości nie ma a wiec co poiwnienem teraz zrobic ? jak poprawic spadek stropu ? kuc tez wylewke nawet jak bedzie dobra ? Link do komentarza
MTW Orle - osuszanie budynków Napisano 25 czerwca 2013 Udostępnij #34 Napisano 25 czerwca 2013 Cytat a wiec co poiwnienem teraz zrobic ? jak poprawic spadek stropu ? kuc tez wylewke nawet jak bedzie dobra ? pytanie podstawowe - kiedy coś jest dobre ?odpowiedź - dobre jest wtedy kiedy działa i sobie tym człowiek D nie zawraca.oczywiście możesz zacząć od wierzchu zrobić raz potem sięgnąć głębiej i zrobić jeszcze razby w końcu dojść do 0 i zrobić właściwie .Twój wybórpo twoich zdjęciachoceniłem że masz wodę wprowadzoną do mieszkania o czym świadczą plamy na ścianach a nie tyko jednej ścianie .jaki powód:nieznany - można co najwyżej przypuszczać i gdybać .ale od gdybanie się nie zrobia na smarowanie G po wierzchu szkoda kasy i w tym zakresie możesz mi wierzyć na słowo .jeszcze nie miałem tak fajnie żeby problem nie był na ostatnim miejscu najgłębszej warstwy bo to jest złośliwość rzeczy martwych .w/g mnie taniej jest wywalić wszystko i zrobić jak należy - razniż robić po wierzchu by za rok wrócić do tematu i tak po którymś podejściu wywalić wszystkopozdrawiam Link do komentarza
stokrotka.35 Napisano 13 lipca 2013 Udostępnij #35 Napisano 13 lipca 2013 Ja tylko powiem, że śliczne panele masz w tym pokoju ( sorki ... wiem, że nie na temat ) Link do komentarza
IWB Napisano 1 sierpnia 2013 Udostępnij #36 Napisano 1 sierpnia 2013 Nie strasz chłopa że ma spadki odwrotne zrobione bo się załamie nie będę się spierał z ostatnią propozycją MTW jest nade miar jak najbardziej stosowna w tym przypadkuzlikwidowałbym również tę papę, która zalega na płycie i tworzą się pod nią pęcherze osmotyczne, które to są powodem zalania płyty nośnej i dalej stropów i sufitów. Czyli jeśli coś nie może odparować musi się siłą rzeczy skroplićtaki przypadek to mam na co drugim balkonie czy tarasie - winna jest nieszczelna faseta na styku ściana płytai wracając do papy skoro coś nie może ze ściany odparować na zewnątrz pozostaje w środku. wystarczy pomyśleć zanim zacznie się coś robić - tu słowa kieruję do wykonawcy tego tarasu Link do komentarza
Barbossa Napisano 1 sierpnia 2013 Udostępnij #37 Napisano 1 sierpnia 2013 Cytat Nie strasz chłopa że ma spadki odwrotne zrobione bo się załamie nie będę się spierał z ostatnią propozycją MTW jest nade miar jak najbardziej stosowna w tym przypadkuzlikwidowałbym również tę papę, która zalega na płycie i tworzą się pod nią pęcherze osmotyczne, które to są powodem zalania płyty nośnej i dalej stropów i sufitów. Czyli jeśli coś nie może odparować musi się siłą rzeczy skroplićtaki przypadek to mam na co drugim balkonie czy tarasie - winna jest nieszczelna faseta na styku ściana płytai wracając do papy skoro coś nie może ze ściany odparować na zewnątrz pozostaje w środku. wystarczy pomyśleć zanim zacznie się coś robić - tu słowa kieruję do wykonawcy tego tarasu tu już ocieramy się o metafizykęswoją drogą w końcu co jest powodem? pęcherze osmotyczne powodujące powodzie na stropach/sufitach ? (sic!), coś co nie może odparować więc się skrapla, czy nieszczelna faseta? czy generalnie jest to jedno wielkie zjawisko, które rozebrałeś na logiczne części? no i ta zlota myśl: Cytat Czyli jeśli coś nie może odparować musi się siłą rzeczy skroplić w zasadzie pasuje mi tu jedno: lód i brak możliwości jego sublimacji (w temperaturach nieujemnych)ale skąd tam lód Link do komentarza
Recommended Posts
Utwórz konto lub zaloguj się, aby skomentować
Musisz być użytkownikiem, aby dodać komentarz
Utwórz konto
Zarejestruj nowe konto na forum. To jest łatwe!
Zarejestruj nowe kontoZaloguj się
Masz już konto? Zaloguj się.
Zaloguj się