Skocz do zawartości

Poszukuję projektu


Recommended Posts

Napisano
Poszukuję projektu domu, tu taki mały mój szkic wraz z wymiarami mogą być inne tzn nie za bardzo różnicy jakieś do 1 m w rozmieszczeniu głównych ścian. Bez okien tylna ściana ma stać na granicy. Jeżeli ktoś posiada dość podobny projekt to proszę o kontakt e-mail EmilloD@wp.pl
Brak obrazka

Uploaded with ImageShack.us
Napisano
Kolego projektów jest tysiące tylko poszukaj, a sądzisz,że ktoś za Ciebie będzie szukał bo Tobie się nie chce?
Napisano
Cytat

Poszukuję projektu domu, tu taki mały mój szkic wraz z wymiarami mogą być inne tzn nie za bardzo różnicy jakieś do 1 m w rozmieszczeniu głównych ścian. Bez okien tylna ściana ma stać na granicy. Jeżeli ktoś posiada dość podobny projekt to proszę o kontakt e-mail EmilloD@wp.pl
Brak obrazka

Uploaded with ImageShack.us



Idź z tym do architekta i zleć wykonanie projektu indywidualnego .


Napisano
Cytat

Kolego projektów jest tysiące tylko poszukaj, a sądzisz,że ktoś za Ciebie będzie szukał bo Tobie się nie chce?


Wiem ile jest projektów i ciagle siedzę szukając, i nie szukam tego od wczoraj a jakiś roczek, nie śpieszy mi się ale najwyższy czas. nie taka prosta sprawa znaleźć odpowiedni bo tak jak sa pisałeś są ich tysiące.

Cytat

Idź z tym do architekta i zleć wykonanie projektu indywidualnego .


Byłem ale koszt wykonania takie projektu to w granicach 5-6k wiec troszeczkę sporo jak na taki prosty projekt
Napisano
Cytat

Byłem ale koszt wykonania takie projektu to w granicach 5-6k wiec troszeczkę sporo jak na taki prosty projekt



icon_eek.gif a u ilu projektantow byles? ja mam projekt indywidualny za 3500 zl (a 90% cen jakie slyszalam oscylowaly w granicach 10 000 zl). nawet jesli znajdziesz projekt gotowy; czyli 2000 zl/ 2500 zl to musisz do tego doliczyc koszt adaptacji do warunkow lokalnych: kolejne 1000 zl/ 1500 zl. podlicz te koszty razem, a roznica wcale nie bedzie duza (miedzy gotowym, a indywidualnym).
Napisano
Cytat

icon_eek.gif a u ilu projektantow byles? ja mam projekt indywidualny za 3500 zl (a 90% cen jakie slyszalam oscylowaly w granicach 10 000 zl). nawet jesli znajdziesz projekt gotowy; czyli 2000 zl/ 2500 zl to musisz do tego doliczyc koszt adaptacji do warunkow lokalnych: kolejne 1000 zl/ 1500 zl. podlicz te koszty razem, a roznica wcale nie bedzie duza (miedzy gotowym, a indywidualnym).


Mam na oku pare projektów garaży o odpowiadających mi parametrach, koszt około 1k zł + adaptacja na mieszkalny jak piszesz 1-1,5k zł co daje 2-2,5k zł.

Wiesz lepiej napisac na necie może ktoś ma taki właśnie projekcik i go za taką kwotę odsprzeda, on na tym maiłby zysk i ja, a jak wiadomo necik po ty jest
Napisano
Cytat

Mam na oku pare projektów garaży o odpowiadających mi parametrach, koszt około 1k zł + adaptacja na mieszkalny jak piszesz 1-1,5k zł co daje 2-2,5k zł.



piszac, ze za adaptacje zaplacisz okolo 1500 zl, mialam na mysli tylko adaptacje do warunkow lokalnych, czyli kupujesz gotowy projekt i nie zmieniajac w nim nic musisz zaplacic taka kase. kazda zmiana w projekcie, niesie za soba dodatkowe koszty, a jesli Ty liczysz, ze kupisz projekt garazu i ktos Ci go przerobi za 1500 zl na dom, to mysle, ze sie solidnie pomyliles. doprojektowanie okien, wszystkich instalacji (bo w projekcie garazu, raczej nie ma przewidzianej kotlowni, kuchni, lazienek), scian wewnetrznych, itd. moze wyjsc drozej, niz projekt indywiualny.

W moim przypadku dokladnie tak bylo; wybralam projekt gotowy i chcialam w nim zmienic 3 otwory okienne, powiekszyc pokoj, kosztem zabudowy podcienia (czyli nie bylo zmiany w konstrukcji dachu) i przeniesc kominek na inna sciane. po podliczeniu okazalo sie, ze taniej wyjdzie zamowic projekt indywidualny, niz dokonywac tylu zmian w juz istniejacym.
Napisano
Cytat

W moim przypadku dokladnie tak bylo; wybralam projekt gotowy i chcialam w nim zmienic 3 otwory okienne, powiekszyc pokoj, kosztem zabudowy podcienia (czyli nie bylo zmiany w konstrukcji dachu) i przeniesc kominek na inna sciane. po podliczeniu okazalo sie, ze taniej wyjdzie zamowic projekt indywidualny, niz dokonywac tylu zmian w juz istniejacym.



Własnie znalazłem cosik takiego http://www.projekty.garazy.pl/projekt-g24-2

zmian wielkich nie będzie dostawienie ściany tu gdzie taras, i podział ścianką z regipsu na 2 pomieszczenia(tu nie musi być uwzględnione w projekcie tak mi się zdaje), i garaż jako pokój w dachu 0 zmian a i bez komina bo kotłownia to po za budynkiem w gospodarczym gdzie budynek już jest na działce. A i nie pisałem że na działce stoi domek 5/10m w to sammo miejsce chce postawić, oraz połączyć dom z gospodarczym.
Napisano
5-6 k to dobra cena za indywidualny na gotowo, spróbuj jeszcze w tej cenie wynegocjować projekt wjazdu z drogi i parę innych rzeczy i wyjdzie Ci taniej niż "gotowiec" z adaptacją

Szczupły

Zgrabny

Bo 1,5 tys to projektant bierze za samo wpisanie projektu na twoją działke, a za przenoszenie ścian, okien, drzwi itp płacisz extra
Napisano
Cytat

Bo 1,5 tys to projektant bierze za samo wpisanie projektu na twoją działke, a za przenoszenie ścian, okien, drzwi itp płacisz extra



Mam po za tym obok na kolejnej działce sąsiedztwo sklepu gdzie jest często wieczorami spożywanie destylatów zbożowo chmielowych, gdzie sklep dziś jest czynny od g. 9.00 do teraz a to jedyny sklep w okolicy.
Cieszę sie że dziś pada icon_smile.gif Muszę sie odgrodzić i dla tego ta ściana ma stanąć na granicy.

Byłem u kilku i jednak cena mnie za tak prosty projekt przeraża ale jutro biorę mapkę i ten projekt i idę do projektanta.

  • 2 miesiące temu...
Napisano
Rozumiem, ze chcesz skonsultować projekt? Czy szukasz wykonawcy? Bo jeżeli konsultacja, a nawet wykonacie to polecam Ci zgłosić się do Espiro Property( wszystko w jednym), nic nie tracisz a dowiesz się wielu rzeczy. Daje 20% zniżki na projekt, idziesz z pomysłem pomagają doradzają, później elegancko Ci zbudują jak się decydujesz , a jak podpiszesz umowę projekt gratis. Podrzucam info bo zawsze warto zbadać temat szerzej.

Utwórz konto lub zaloguj się, aby skomentować

Musisz być użytkownikiem, aby dodać komentarz

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto na forum. To jest łatwe!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Masz już konto? Zaloguj się.

Zaloguj się
  • Kto przegląda   0 użytkowników

    • Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
  • Darmowy poradnik budowlany raz w tygodniu na Twój e-mail

  • Najnowsze posty

    • Deweloper dokonuje tu dość dziwnej nadinterpretacji przepisów zawartych w warunkach technicznych (WT).  przede wszystkim mamy tam bowiem następujący zapis § 146. 1. Wyloty przewodów kominowych powinny być dostępne do czyszczenia i okresowej kontroli, z uwzględnieniem przepisów § 308. Ten warunek musi być koniecznie spełniony. Przede wszystkim trzeba więc zadać deweloperowi pytanie, w jaki sposób jest on spełniony w tym konkretnym budynku.    Kolejna sprawa to sam § 308. § 308. 1. W budynkach o dwóch lub więcej kondygnacjach nadziemnych należy zapewnić wyjście na dach co najmniej z jednej klatki schodowej, umożliwiające dostęp na dach i do urządzeń technicznych tam zainstalowanych.   2. W budynkach wysokich (W) i wysokościowych (WW) wyjścia, o których mowa w ust. 1, należy zapewnić z każdej klatki schodowej.   3. Jako wyjście z klatki schodowej na dach należy stosować drzwi o szerokości 0,8 m i wysokości co najmniej 1,9 m lub klapy wyłazowe o wymiarze 0,8 x 0,8 m w świetle, do których dostęp powinien odpowiadać warunkom określonym w § 101.    Proszę zwrócić uwagę na konstrukcję tego przepisu. Zaczyna się on od określenia jakich obiektów dotyczy (W budynkach o dwóch lub więcej kondygnacjach nadziemnych). W logiczny sposób wskazano tu liczbę kondygnacji, jako kryterium stosowania przepisu. Kwestia obecności lub braku klatki schodowej jest drugorzędna.  Ewentualnie można powoływać się na jeszcze jeden zapis z WT, jako dopuszczający zastosowanie drabin zewnętrznych.   § 101. 1. W wyjątkowych przypadkach, uzasadnionych względami użytkowymi, jako dojście i przejście między różnymi poziomami mogą służyć drabiny lub klamry, trwale zamocowane do konstrukcji.   To jednak już tyko dopuszczenie pewnego rozwiązania w szczególnym przypadku. Pozostaje kwestia oceny, czy jest tu uzasadnione.  Osobiście upierałbym się, że w budynku szeregowym, który ma przynajmniej 2 kondygnacje naziemne (np. parter i poddasze użytkowe) wymagane jest wykonanie wyłazów dachowych w każdym z segmentów, ewentualnie wspólnej przymocowanej na stałe drabiny zewnętrznej. Przecież, jeżeli zrobimy tylko jeden wyłaz, to i dostęp do niego będzie tylko z tego jednego segmentu. To zaś nie zapewnia spełnienia zakładanych funkcji - możliwości czyszczenia kominów i konserwacji dachu każdego segmentu.  Niestety, to wszystko jest jedynie interpretacją. Wiążącą interpretację może dać tylko wyrok sądu.
    • Jednak musiało zadziałać któreś z zabezpieczeń, które obejmowało całą instalację. Najczęściej problemem jest właśnie brak selektywności pomiędzy zabezpieczeń pomiędzy rozdzielnicą domową i zabezpieczeniami przy liczniku. Które z nich zadziała to w większości przypadków loteria.  Ale opis problemu jest dziwny. Wyłącznik różnicowoprądowy musiał jednak zadziałać, skoro potem manipulacje tylko przy nim wystarczyły, żeby przywrócić zasilanie.
    • Powłoka poliuretanowa to obecnie najlepszy stosunek ceny do jakości dla osób, które chcą mieć dach  w prawie niezmienionej postaci "na lata". Pamiętaj, że  robocizna też jest ważna, chyba że sam pokryjesz  ten dach. Dodać trzeba też, że blacha blasze nierówna. Blachodachówka zazwyczaj teraz produkowana jest z blachy stalowej ocynkowanej o grubości niecałe 0,4 mm, a jeszcze parę lat temu  najczęściej spotykanym rozmiarem było 0,55 mm 
    • Herezja. Ch-ki B, C, czy D w zakresie zwarciowym są identyczne. Polecam Ci ten tekst z linku powyżej..  Selektywności nie da się uzyskać stosując klasyczne automaty nadprądowe.  Dla osiągnięcia selektywności trzeba by stosować zabezpieczenia selektywne na zasilaniu, ale energetyka się na to nie godzi. 
    • Masz "szybszy" B16 w tamtej skrzynce.     Zwarcie było na tyle silne, że "wybiło" wcześniej wyłącznik (B16 w skrzynce głównej), zanim ten w domowej skrzynce  zareagował Wyłączniki nadprądowe działają zarówno na przeciążenie, jak i zwarcie. Zadziała ten, który pierwszy wykryje przekroczenie granicy prądu zwarciowego — i ma najszybszy czas reakcji.   Jeśli tamten B16   był bliżej źródła zasilania (np. w skrzynce licznikowej lub głównej), to on mógł szybciej zareagować, przy zwarciu prąd "idzie do źródła", i pierwszy bezpiecznik, który to wykryje, wyłącza zasilanie.     Jeśli dwa bezpieczniki B16 są szeregowo, to nie ma gwarancji, że zadziała ten "bliżej zwarcia". Zadziała ten, który zareaguje szybciej — a czas reakcji bywa różny (nawet w identycznych modelach).       Gdy ten B16   wyłączył się, (najprawdopodobniej zabezpiecza całą instalację domową), zostało  odcięte zasilanie wszystkich obwodów — zarówno światła, jak i gniazd.       Jeśli ten B16 wyłącza się jako pierwszy przy zwarciu również w innych obwodach, prawdopodobnie, zabezpieczenia nie są dobrane selektywnie, główne zabezpieczenie powinno  mieć wyższy prąd lub charakterystykę C/D, a domowe np. B10., albo trzeba zastosować  C16 lub D16.      
  • Popularne tematy

×
×
  • Utwórz nowe...