kukiz18 Napisano 24 października 2012 Udostępnij #1 Napisano 24 października 2012 Witajcie, interesuje mnie opis jak zrobić taki sufit. Nie mam zbytnio doświadczenia w tej dziedzinie i chciałbym się was poradzić. Mam kilka pytań:Jaki profil zastosować docelowo przykręcony do stropu aby robić dalszą część konstrukcji. Czy jest to profil UD? Czy po obrysowaniu kwadratu profilem UD można przykręcić już płytę czy trzeba robić jakieś mocowania w środku? Drugie pytanie to jak uzyskać właśnie taką grubość opuszczonego kwadratu? Nie podobają mi się za cienkie (grubości jednej płyty gk) i za grube (powyżej 4cm). Najbardziej optymalna dla mnie grubość to grubość 2 płyt, tak jak na zdjęciu. Jak to jest zrobione? 2 płyty skręcone razem? Czy tylko na brzegach jest to tylko czymś pogrubione? Dodam że chciałbym to podświetlić dookoła w tej wnęce między stropem a obniżeniem. Link do komentarza
Jani_63 Napisano 24 października 2012 Udostępnij #2 Napisano 24 października 2012 Ty masz coś z oczami? Profil boczny ma co najmniej 40mm (UD30 + grubość płyty 9,5-12mm), choć na moje oko to na tym zdjęciu bliżej 80-100mm. Link do komentarza
Draagon Napisano 24 października 2012 Udostępnij #3 Napisano 24 października 2012 moim zdaniem patrzac po rozmiarach halogenów to jest tutaj ok 8cm Link do komentarza
kukiz18 Napisano 25 października 2012 Autor Udostępnij #4 Napisano 25 października 2012 (edytowany) Ok więc czego użyć między płytami żeby uzyskać te 8, drugie pytanie to czy mam dołożyć to tylko na brzegach aby pogrubić czy mam skręcić 2 płyty razem. Jaki profil zastosować między stropem a opuszczoną płytą, czy w środku też trzeba mocować? Edytowano 25 października 2012 przez kukiz18 (zobacz historię edycji) Link do komentarza