Skocz do zawartości

Drzwi wejściowe do 1000zł help


Shaom

Recommended Posts

Witam szukam dobrych i tanich drzwi wejściowych do 1000zł (może trochę przekroczyć jeśli warto ~200zł). Mam na oku drzwi firmy Consalnet oto co o nich pisze (model CAS-108 z katalogu consalnet.com/download/Consalnet_drzwi_katalog_2011.pdf)

rozmiar zewnętrzny: 1020 x 2070,
wewnętrzny: 900 x 2000,
? grubooeć skrzydła 60 mm,
? grubooeć oecianki skrzydła drzwiowego 0,8 mm,
? grubooeć oecianki ooecieżnicy 1,5 mm,
? wypełnienie wełna mineralna,
? próg ze stali nierdzewnej,
? 4 zawiasy regulowane - otwierane na 110°,
dwa zamki,
? klamka z szyldem w kolorze antycznego brązu,
? dodatkowe wzmocnienie skrzydła,
? 3 lata gwarancji na lakier,
? efekt głębokiej struktury drewna,

pod uwagę biorę również CAS-106. Widziałem je albo w IKEA albo w Castoramie nie pamiętam icon_smile.gif To jest dobry wybór czy lepiej od razu o nich zapomnieć. Wiadomo - drzwi kupuje się na lata. Dzięki za rady. Edytowano przez Shaom (zobacz historię edycji)
Link do komentarza
  Cytat

Ok a ile musialbym przeznaczyć minimum aby mieć jakość nie marketową.

Rozwiń  

Około 2 tysiaków, ale im droższe tym lepsze icon_lol.gif . Rozglądaj się za markowymi produktami i w razie okazji kupna nie firmowych drzwi będziesz miał skalę do porównania. Nie zawsze marketowe czy nie firmowe są do kitu.
Link do komentarza
Myślę że w okolicach 2000-2500zł możesz zacząć szukać kompromisu między jakością, a ceną.
O górnym pułapie cenowym lepiej nie wspominać, bo nie będzie Ci obiad smakował icon_smile.gif
Istotną role odgrywa tez fakt, czy drzwi są nasłonecznione czy nie.
Stal lubi się nagrzewać i mogą wystąpić problemy z zamykaniem. Problem ten dotyczy także częściowo drzwi z PVC.
Pod tym względem drzwi drewniane mają przewagę. Oczywiście porządnie wykonane, a nie takie co będą się rozsychać i wypaczać.
No i kwestia Twoich fanaberii co do wygładu.
Wiadomo że im bardziej masz wysublimowany gust, tym więcej pieniędzy z kieszeni Ci ubędzie icon_wink.gif
Link do komentarza
Ja kupilem drzwi wejsciowe drzewiane ocieplone za 2tys i sa dobrej jakosci[inna sprawa ze takie same tylko inny odcien widzialem w innym sklepie za 3tys] do kotlowni kupilem drzwi frotex z drzewiana oscieznica i powiem ze ..hmmm jako drzwi wejsciowe bym ich nie polecal..znajomy spec co je zakladal mowil mi ze metalowe pod wplywem slonca rozne dziwne rzeczy sie z nimi robi :(
Link do komentarza
  • 2 tygodnie temu...
  • 2 tygodnie temu...
  • 1 miesiąc temu...
  • 2 tygodnie temu...
Witam.

Jeśli rozmawiamy o drzwiach wejściowych narażonych na czynniki zewnętrzne czyli słońce, deszcz, wiatr i mróz to można spokojnie zapomnieć o produktach poniżej 3 tyś zł które będą nas przed tymi wszystkimi warunkami chronić. To po prostu nie możliwe.

Wiem że budowanie domu nie jest tanie i proste lecz nie można ciężko zarabianych pieniędzy wyrzucać w błoto!!!!

Konkretne drzwi drewniane to wydatek rzędu 3000-5000 tyś, PCV czy ALU 4000-6000... Skrzydła mają grubość pomiędzy 65 a 90 mm i wypełnione są materiałem izolacyjnym. Posiadają badania potwierdzające ich izolacyjność, odporność na wiatr, itp. i nie chodzi o atesty antywłamaniowe bo to w domkach jednorodzinnych najmniej potrzebny dokument. Wg statystyk policji włamania do domów przez drzwi wejściowe to tylko 3%.

Bardzo ważnym aspektem jest zastosowanie odpowiednich zabezpieczeń drzwi - konkretne zadaszenie, częsta pielęgnacja - oraz ich prawidłowy montaż.

Drzwi z wytłaczanej stali dobre są do nieogrzewanych pomieszczeń gospodarczych. Jako wejściowe latem będą bardzo się nagrzewać i oddając ciepło dogrzewać wnętrze, zimą natomiast nagminne jest przemarzanie i wychładzanie wnętrza.

JEŚLI JUŻ ZDECYDUJECIE SIĘ NA TAKI TANI METALOWY PRODUKT TO ZAŻĄDAJCIE PISEMNEJ GWARANCJI NA TO ŻE DRZWI NIE BĘDĄ SIĘ ROSIĆ W ZIMIE I ŻE NIE POJAWI SIĘ NA NICH SZRON.
(Jestem pewny że nikt Wam takiej gwarancji nie udzieli... To przeczyłoby prawom fizyki.) Edytowano przez robespierre (zobacz historię edycji)
Link do komentarza
  • 2 tygodnie temu...
  • 4 miesiące temu...
  Cytat

Witam szukam dobrych i tanich drzwi wejściowych do 1000zł (może trochę przekroczyć jeśli warto ~200zł). Mam na oku drzwi firmy Consalnet oto co o nich pisze (model CAS-108 z katalogu consalnet.com/download/Consalnet_drzwi_katalog_2011.pdf)

rozmiar zewnętrzny: 1020 x 2070,
wewnętrzny: 900 x 2000,
? grubooeć skrzydła 60 mm,
? grubooeć oecianki skrzydła drzwiowego 0,8 mm,
? grubooeć oecianki ooecieżnicy 1,5 mm,
? wypełnienie wełna mineralna,
? próg ze stali nierdzewnej,
? 4 zawiasy regulowane - otwierane na 110°,
dwa zamki,
? klamka z szyldem w kolorze antycznego brązu,
? dodatkowe wzmocnienie skrzydła,
? 3 lata gwarancji na lakier,
? efekt głębokiej struktury drewna,

pod uwagę biorę również CAS-106. Widziałem je albo w IKEA albo w Castoramie nie pamiętam icon_smile.gif To jest dobry wybór czy lepiej od razu o nich zapomnieć. Wiadomo - drzwi kupuje się na lata. Dzięki za rady.

Rozwiń  




Hej! wiem, że już dawno temu zadałeś pytanie, ale może moja odpowiedz przyda sie komuś innemu.
Ja zakupiłem, rok temu drzwi tej firmy model ZC-42, ogólnie jestem zadowolony, przede wszystkim drzwi są jak na swoje pieniądze zadowalające, w sklepie ciężko znaleźć coś taniego i dobrego. Przy zakupie najważniejszą wg mnie rzeczą jest wypełnienie drzwi, nie kupujcie np. z wypełnieniem ze styropianem czy tez plastrem miodu drzwi zewnętrznych. Chcemy się uchronić od zimna płynącego z zewnątrz a więc wypełnienie drzwi musi być jak najodpowiedniejsze, dlatego zwracajmy na to szczególną uwagę niż na to jak wyglądają estetycznie. Edytowano przez Tobiasz Sz (zobacz historię edycji)
Link do komentarza

Utwórz konto lub zaloguj się, aby skomentować

Musisz być użytkownikiem, aby dodać komentarz

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto na forum. To jest łatwe!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Masz już konto? Zaloguj się.

Zaloguj się
  • Kto przegląda   0 użytkowników

    • Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
  • Darmowy poradnik budowlany raz w tygodniu na Twój e-mail

  • Najnowsze posty

    • To moja instalacja wydaje mi się ze to typ zamknięty choć kompletnie na tym się nie znam. Kocioł na węgiel znika chcę przejść na zasilenie lpg z Gaspolu i pytam o kotły bo dostałem 2 opcje -kocioł gazowy firmy Termet: Gold Plus II 20 + Termet SG Plus 120 + regulator Termet ST-292 v3 + czujnik temp. zewn -VIESSMANN Vitodens 100-W B1HF + 100 litrów zasobnik na ciepłą wodę oczywiście mogę wybrać co innego stąd mój post by poznać opinie większej ilości osób. zasobnik wody ACV SMART 210 litrów wymiennik stal nierdzewna to moj pomysł wydaje mi się ze jest całkiem oki ale co do kotłów to brak pomysłu.  
    • A jaka ta "podłoga' jest teraz? Z czego zrobiona?
    • Jak nie planujesz izolacji od ziemi, czyli jak masz ściany piwnicy nieocieplone, to w miarę wyrównywnujesz powierzchnię, kładziesz folie budowlaną, wywijasz ją na wysokość docelowej wylewki, kładziesz rurki takie najlepiej pół cala dzieląc całą powierzchnię np na 3 części lub na 4. Pozimujujesz je za pomocą kupek z betonu. Po zastygnięciu wylewasz beton B20 lub B25, rozprowadzasz łatą i gotowe. Pracę możesz podzielić na te części, które są odgrodzone rurkami, będzie Ci łatwiej zaciągać. Potem w zależności od temperatury i wilgotności, a to trzeba organoleptycznie ocenić, zacierasz pacą sttropianową. Przy niskiej wilgotność w granicach 40-50% można to już zacierać po 4-5 godzinach, przy wyższej odpowiednio dłużej, czyli po 6-7 godzinach. Kałdziesz najlepiej płytę styropianową tak, żeby można było na niej stanąć i dostać się do całej powierzchni. Wysłane z mojego SM-A520F przy użyciu Tapatalka
    • Po rozejrzeniu sie w temacie, bylo oczywiste, ze tylko frezowy .     Ulatwianie sobie pracy jest bardzo bliskie memu sercu. Nie lubie sie przemeczac . Oczywiscie, nie potrzebuje RR w postaci Makity z filmiku, znalazlam cos takiego: marka Tokachi ale to tylko tak z japonska wyglada.         @animus   Dzieki za troske o moje bezpieczenstwo w czasie pracy z rozdrabniaczem . Jesli chodzi o pilarke, to chyba to nie bedzie akumulatorowa. Zreszta, w tej chwili pilniejszym zakupem jest rozdrabniarka, bo zapasy drewna do kozy powinny wystarczyc do lata.    
    • Oczywiście wiem, że "wylewka zrób to sam" to temat wałkowany 100 razy, a tutoriali jest dwa razy tyle, natomiast moje pytanie jest nieco inne. Chciałbym wyrównać sobie podłogę w piwnicy własnymi siłami. zależy mi na tym aby materiał, którego użyję, był możliwie idiotoodporny. Nie wiem czy zwykły cement taki jest, czy też 21 wiek uraczył nas czymś jeszcze łatwiejszym w użyciu. Nie zależy mi szczególnie na tym aby podłoga nie miała pęknięć (tych estetycznych) ani żeby był to idealny poziom. Ważniejsze jest żeby było równe aniżeli idealnie poziome.    Dobrym przykładem jak ja widzę te różnice jest moje pytanie jakiś czas temu a propos tego jak poradzić sobie z montażem haka w suficie, który był z pełnej cegły, która lubiła się kruszyć. Można było albo - wkładać drewniane listewki rozporowe, papier toaletowy, ślinę i zaklęcia jak to robili nasi dziadowie przez stulecia i być oldskulowym lub - wlać kotwę chemiczną i powiesić na tym słonia   pomyślałem, że może z wylewką cementową vs (tu wstaw coś innego) jest podobnie
  • Popularne tematy

×
×
  • Utwórz nowe...