Skocz do zawartości

JeśKA 2010 - informacje i szczegóły


Recommended Posts

Napisano

Nadeszła pora, by zebrać i podać szczegóły bitwy i spoczynku podczas Jeśka 2010 icon_smile.gif

Czas: 25 września 2010r.

Miejsce bitwy:
http://dzierzazna.pl/

Gminny Ośrodek Kultury
Dzierżązna 4
95-001 Biała


ea8239e7cd271919m.jpg

a114add5b7287907m.jpg

Brak obrazka

c9b6d9340229a581m.jpg

Zdjęcia kominka w sali i większej sali brak - padł akumulator w aparacie


Miejsce spoczynku (zdjęcia z jedynego chwilowo wolnego domku 5-osobowego o podwyższonym standarcie, okres wakacyjny i wszystkie kempingi zajęte):

2 sypialnie, salonik, łazienka z prysznicem, kuchenka, tarasik
0e8adf93b7d356bdm.jpg -kuchenka

248217297ca4a985m.jpg - łazienka

eba8ff4e051ddb1fm.jpg - sypialnia nr 1

91998c8ca1b5be05m.jpg - sypialnia nr 2

19a371c556cfc5c7m.jpg - salon


Domki 3-osobowe to jedna sypialnia, salonik, kuchenka, łazienka bez prysznica (z miską).

Catering w trakcie uzgadniania szczegółów icon_wink.gif

  • 3 tygodnie temu...
Napisano
LISTA OBECNOŚCI : (osoby, które wpłaciły będą zaznaczone na czerwono)

1. daggulka- noclegi -2 - pałacyk
2. Ciril - noclegi 2
3, Ślubny- noclegi 2
4. coolibeer - nocleg 0
5. Piczman - nocleg 2
6. Piczmanka
7. bajbaga - noclegi 2
8. elutek - noclegi 2
9. Mandingo - nocleg 0
10. 11. Adam_mk - noclegi 2
11. Barbossa - noclegi-2
12. Labas - noclegi 2
13. Labasowa Basia - noclegi 2
14. abdom - nocleg 1
15. 19. Xavieer - noclegi 2
16. TrzyKoty - noclegi 2
17. Lwica - noclegi 2
18. jeea - noclegi 2
19.
20.
21. Baru


Proszę wszystkich chętnych o sprecyzowanie mi na prv ilości noclegów (oczywiście prócz tych sprecyzowanych icon_wink.gif )
Napisano
KOSZTY IMPREZY

Wyżerka - 70 zł/osobę
Spanko - 100 zł/domek
Sala - 650 zł do podziału na uczestników

Jeżeli wyjdzie nierówna ilość osób (do zapełnienia domku) trzeba rozważyć możliwość spania na materacu i ewentualnego podziału kosztów pomiędzy śpiochami z jednego domku (by nie brać kolejnego domku tylko na jedną czy dwie osoby, chyba, że domek 3 os.)


OSTATECZNY TERMIN ZGŁOSZENIA SIĘ: 13 września 2010 r.

TERMIN WPŁATY PIENIĄŻKÓW: 20 września 2010 r

Dane do wpłaty i konkretną sumę pieniążków podam uczestnikom na prv po ostatecznym zamknięciu listy.
(czyli jednocześnie ustalenie ceny sali/osobę)
Napisano
Cytat

ja wzięłam wiec mogę Ci powiedzieć , że jest to odpłatne 65zł za nockę ....


to super, to ja chcę icon_smile.gif

Ciril mnie zabije icon_wink.gif bo tu nie wolno nic pisać, ale to Coolibeer zaczął icon_cool.gif
Napisano
a ja myślę , że te kilka wpisów to nie tragedia ... przynajmniej ludziska dowiedzą się ile kosztuje pokoik w dworku icon_wink.gif
i tym samym - na dalszą dyskusję zapraszam do wątku sąsiedniego w którym możemy gadać do woli .... icon_biggrin.gif
Napisano
Już spieszę z pomocą:
1. Noclegi do wyboru od 20 do 65 złociszy za osobę za dobę, lub 100zł za cały domek
2. Żarełko 70 złociszy za osobę.
3. Wynajem sali (na obecną chwilę – przy 20 osobach ) 32,50

Czyli razem za 1 nocleg i imprezę wychodzi (w zależności od wybranego noclegu) 122,5 lub 135,5 lub 167,5.
Przy dwóch noclegach odpowiednio 142,5 lub 169,- lub 232,5
Napisano
Cytat

Już spieszę z pomocą:
1. Noclegi do wyboru od 20 do 65 złociszy za osobę za dobę, lub 100zł za cały domek
2. Żarełko 70 złociszy za osobę.
3. Wynajem sali (na obecną chwilę – przy 20 osobach ) 32,50

Czyli razem za 1 nocleg i imprezę wychodzi (w zależności od wybranego noclegu) 122,5 lub 135,5 lub 167,5.
Przy dwóch noclegach odpowiednio 142,5 lub 169,- lub 232,5



Dziękuję icon_smile.gif
Napisano
Misiek a nie było łatwiej wejść w "Start" - "Programy" - "Akcesoria" - "Kalkulator"?

Końcową kwotę podam, jak będę dokładnie wiedziała ile pojedzie osób. Osobiście mam nadzieję, że liczba uczestników wzrośnie do co najmniej 30
  • 1 miesiąc temu...
Napisano
Kochani, przypominam, że dziś piątek, a termin płatności jest w poniedziałek. W przypadku gdyby ktoś robił przelew w sobotę, niedzielę bądź poniedziałek, proszę o przesłanie potwierdzenia na podanego w privie maila... (we wtorek rano muszę uściślić ilość osób z cateringiem)...
Napisano
Pozostało 7 osób (nie liczę Cieszki, która wczoraj dowiedziała się że nie może być), które zadeklarowały chęć uczestnictwa w imprezie na 100% a nie przelały jeszcze pieniążków , nie odezwały się i jest echo w temacie .....
Mam nadzieję, że to tylko kwestia zagapienia się , ponieważ te osoby brane były pod uwagę w partycypacji kosztów np. za wynajem sali.
Jesteśmy dorosłymi ludźmi ..... a do 13-go było dużo czasu żeby "wypisać" się z listy .... więc bez ściemy proszę - przelewajcie , przyjeżdżajcie i dobrze się bawcie icon_smile.gif .

Utwórz konto lub zaloguj się, aby skomentować

Musisz być użytkownikiem, aby dodać komentarz

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto na forum. To jest łatwe!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Masz już konto? Zaloguj się.

Zaloguj się
  • Kto przegląda   0 użytkowników

    • Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
  • Darmowy poradnik budowlany raz w tygodniu na Twój e-mail

  • Najnowsze posty

    • Robimy  układ w którym:  - lampy I i II będą zapalane i gaszone wspólnie (obie równocześnie) z każdego z trzech miejsc A, B, C; - lampa III będzie zapalana i gaszona niezależnie od lamp I oraz II z każdego z tych trzech miejsc.  Potrzebujemy dwóch podwójnych łączników schodowych w punktach A i C oraz jednego podwójnego łącznika krzyżowego w punkcie B. Ich już nie opisuję na rysunkach, żeby szkicu nie zaśmiecać.  Rozbiłem to na dwa szkice. Pierwszy pokazuje sposób podłączenia lamp sufitowych I i II, do czego jest wykorzystywana pierwsza para w podwójnych łącznikach schodowych i w podwójnym łączniku krzyżowym. Drugi szkic to natomiast sposób podłączenia lampy (kinkietu) numer III. Tak jest czytelniej i nic się nie pomiesza.  Na szkicach każda zrobiona przeze mnie linia to jedna żyła przewodu. Czarne to żyły fazowe (L). Tylko one są przerywane przez łącznik. Natomiast niebieska linia to żyła neutralna (N). Zielona jest natomiast ochronna (PE), w instalacji to ten przewód z żółto-zieloną izolacją. Retro opisał tu zasady oznaczania żył przewodów koszulkami albo taśmą izolacyjną w odpowiednich kolorach, nie będę tego powtarzał.  Wszędzie zaczynamy od puszki w punkcie A, bo tu mamy doprowadzone zasilanie. Tu zaczynamy mając trzy żyły - czarną fazową (L), niebieską neutralna (N), żółto-zieloną ochronną (PE). Prosto z puszki A prowadzimy żyły N oraz PE do lampy I, od niej zaś do lampy II. Natomiast od pierwszego łącznika schodowego w puszce A mamy dwie żyły L do łącznika krzyżowego w puszce B. Od łącznika krzyżowego w puszce B mamy również dwie żyły L do drugiego łącznika schodowego w puszce C. Natomiast od tego drugiego łącznika schodowego w puszce C prowadzimy już tylko jedną żyłę L do puszki A. Jednak ona trafia już tylko do puszki, nie przyłączamy jej nigdzie do łącznika schodowego w tej puszce. W puszce robimy zamiast tego połączenie tej żyły L z żyłą L biegnącą do lamp I i II.  Natomiast podłączenie lampy III (kinkietu) wymaga poprowadzenia żył N oraz PE od puszki A do puszki C, następnie do lampy III. Łączymy po prostu odpowiednie żyły, łączniki w tych puszkach nas w tym momencie nie interesują. Dopiero kolejny etap to  poprowadzenie dwóch żył L od łącznika schodowego w puszce A do łącznika krzyżowego w puszce B. Od łącznika krzyżowego w puszce B mamy znów dwie żyły L do łącznika schodowego w puszce C. Natomiast od łącznika schodowego w puszce C prowadzimy jedną żyłę L do lampy III.  Starałem się to opisać możliwie jednoznacznie. Zabawy trochę będzie, bo w puszkach jest wiele żył do upchnięcia.
    • Nie mam pojęcia, po co chcesz sobie skomplikować aż tak ten malutki kawałek instalacji  Użyjesz to kilka razy w ciągu pierwszych dni, a potem i tak będziesz światła używał lokalnie...   Ale wiem - to Twój wybór, Twoja decyzja...
    • Zwróć uwagę na ten fragment tekstu   Znajdziesz takie?
    • tak poproszę o taka rozpiskę, podoba mi się opcja gaszenia wszystkiego z łóżka 
  • Popularne tematy

×
×
  • Utwórz nowe...