Ciril Napisano 13 lipca 2010 #1 Napisano 13 lipca 2010 Nadeszła pora, by zebrać i podać szczegóły bitwy i spoczynku podczas Jeśka 2010 Czas: 25 września 2010r.Miejsce bitwy:http://dzierzazna.pl/Gminny Ośrodek KulturyDzierżązna 4 95-001 BiałaZdjęcia kominka w sali i większej sali brak - padł akumulator w aparacieMiejsce spoczynku (zdjęcia z jedynego chwilowo wolnego domku 5-osobowego o podwyższonym standarcie, okres wakacyjny i wszystkie kempingi zajęte):2 sypialnie, salonik, łazienka z prysznicem, kuchenka, tarasik -kuchenka - łazienka - sypialnia nr 1 - sypialnia nr 2 - salonDomki 3-osobowe to jedna sypialnia, salonik, kuchenka, łazienka bez prysznica (z miską).Catering w trakcie uzgadniania szczegółów
Ciril Napisano 4 sierpnia 2010 Autor #3 Napisano 4 sierpnia 2010 LISTA OBECNOŚCI : (osoby, które wpłaciły będą zaznaczone na czerwono)1. daggulka- noclegi -2 - pałacyk2. Ciril - noclegi 23, Ślubny- noclegi 24. coolibeer - nocleg 05. Piczman - nocleg 26. Piczmanka7. bajbaga - noclegi 28. elutek - noclegi 29. Mandingo - nocleg 010. 11. Adam_mk - noclegi 211. Barbossa - noclegi-212. Labas - noclegi 213. Labasowa Basia - noclegi 214. abdom - nocleg 115. 19. Xavieer - noclegi 216. TrzyKoty - noclegi 217. Lwica - noclegi 218. jeea - noclegi 219.20.21. BaruProszę wszystkich chętnych o sprecyzowanie mi na prv ilości noclegów (oczywiście prócz tych sprecyzowanych )
Ciril Napisano 9 sierpnia 2010 Autor #4 Napisano 9 sierpnia 2010 KOSZTY IMPREZYWyżerka - 70 zł/osobęSpanko - 100 zł/domekSala - 650 zł do podziału na uczestnikówJeżeli wyjdzie nierówna ilość osób (do zapełnienia domku) trzeba rozważyć możliwość spania na materacu i ewentualnego podziału kosztów pomiędzy śpiochami z jednego domku (by nie brać kolejnego domku tylko na jedną czy dwie osoby, chyba, że domek 3 os.)OSTATECZNY TERMIN ZGŁOSZENIA SIĘ: 13 września 2010 r.TERMIN WPŁATY PIENIĄŻKÓW: 20 września 2010 rDane do wpłaty i konkretną sumę pieniążków podam uczestnikom na prv po ostatecznym zamknięciu listy. (czyli jednocześnie ustalenie ceny sali/osobę)
coolibeer Napisano 9 sierpnia 2010 #5 Napisano 9 sierpnia 2010 Ja poproszę rozpiskę ile mam zapłacić za całość bo nei wiem ile osób w moim domku będzie. Proszę o podliczenie i informacje Ja i Mandingo jeden nocleg i impreza
elutek Napisano 9 sierpnia 2010 #6 Napisano 9 sierpnia 2010 czy ja mogę poprosić o pokój jednoosobowy w pałacyku?
daggulka Napisano 9 sierpnia 2010 #7 Napisano 9 sierpnia 2010 Cytat czy ja mogę poprosić o pokój jednoosobowy w pałacyku? ja wzięłam wiec mogę Ci powiedzieć , że jest to odpłatne 65zł za nockę ....
elutek Napisano 9 sierpnia 2010 #8 Napisano 9 sierpnia 2010 Cytat ja wzięłam wiec mogę Ci powiedzieć , że jest to odpłatne 65zł za nockę .... to super, to ja chcę Ciril mnie zabije bo tu nie wolno nic pisać, ale to Coolibeer zaczął
Ciril Napisano 9 sierpnia 2010 Autor #9 Napisano 9 sierpnia 2010 Nie zabiję, nie zabiję W końcu mam łosobistą pokojówkę....Daga posprzątaj proszę ten pokoik...
daggulka Napisano 9 sierpnia 2010 #10 Napisano 9 sierpnia 2010 a ja myślę , że te kilka wpisów to nie tragedia ... przynajmniej ludziska dowiedzą się ile kosztuje pokoik w dworku i tym samym - na dalszą dyskusję zapraszam do wątku sąsiedniego w którym możemy gadać do woli ....
bajbaga Napisano 10 sierpnia 2010 #12 Napisano 10 sierpnia 2010 Już spieszę z pomocą:1. Noclegi do wyboru od 20 do 65 złociszy za osobę za dobę, lub 100zł za cały domek2. Żarełko 70 złociszy za osobę.3. Wynajem sali (na obecną chwilę – przy 20 osobach ) 32,50Czyli razem za 1 nocleg i imprezę wychodzi (w zależności od wybranego noclegu) 122,5 lub 135,5 lub 167,5. Przy dwóch noclegach odpowiednio 142,5 lub 169,- lub 232,5
coolibeer Napisano 11 sierpnia 2010 #13 Napisano 11 sierpnia 2010 Cytat Już spieszę z pomocą:1. Noclegi do wyboru od 20 do 65 złociszy za osobę za dobę, lub 100zł za cały domek2. Żarełko 70 złociszy za osobę.3. Wynajem sali (na obecną chwilę – przy 20 osobach ) 32,50Czyli razem za 1 nocleg i imprezę wychodzi (w zależności od wybranego noclegu) 122,5 lub 135,5 lub 167,5. Przy dwóch noclegach odpowiednio 142,5 lub 169,- lub 232,5 Dziękuję
Ciril Napisano 12 sierpnia 2010 Autor #14 Napisano 12 sierpnia 2010 Misiek a nie było łatwiej wejść w "Start" - "Programy" - "Akcesoria" - "Kalkulator"?Końcową kwotę podam, jak będę dokładnie wiedziała ile pojedzie osób. Osobiście mam nadzieję, że liczba uczestników wzrośnie do co najmniej 30
Ciril Napisano 14 września 2010 Autor #15 Napisano 14 września 2010 Kochani na liście powyżej będę oznaczała osoby, których wpłata trafiła na konto.
Ciril Napisano 16 września 2010 Autor #16 Napisano 16 września 2010 Kochani!!! Zapalajcie swoje lampki na czerwono, hę???
Ciril Napisano 17 września 2010 Autor #17 Napisano 17 września 2010 Kochani, przypominam, że dziś piątek, a termin płatności jest w poniedziałek. W przypadku gdyby ktoś robił przelew w sobotę, niedzielę bądź poniedziałek, proszę o przesłanie potwierdzenia na podanego w privie maila... (we wtorek rano muszę uściślić ilość osób z cateringiem)...
daggulka Napisano 17 września 2010 #18 Napisano 17 września 2010 Co tak cienko z tymi wpłatami?Ludziska ... ogarnąć się proszę piorunem i przelewać kaskę....
daggulka Napisano 19 września 2010 #19 Napisano 19 września 2010 Pozostało 7 osób (nie liczę Cieszki, która wczoraj dowiedziała się że nie może być), które zadeklarowały chęć uczestnictwa w imprezie na 100% a nie przelały jeszcze pieniążków , nie odezwały się i jest echo w temacie .....Mam nadzieję, że to tylko kwestia zagapienia się , ponieważ te osoby brane były pod uwagę w partycypacji kosztów np. za wynajem sali.Jesteśmy dorosłymi ludźmi ..... a do 13-go było dużo czasu żeby "wypisać" się z listy .... więc bez ściemy proszę - przelewajcie , przyjeżdżajcie i dobrze się bawcie .
Recommended Posts
Utwórz konto lub zaloguj się, aby skomentować
Musisz być użytkownikiem, aby dodać komentarz
Utwórz konto
Zarejestruj nowe konto na forum. To jest łatwe!
Zarejestruj nowe kontoZaloguj się
Masz już konto? Zaloguj się.
Zaloguj się