Skocz do zawartości

podłoga z paneli


Piotr_

Recommended Posts

Napisano
Witam. położyłem część podłogi z paneli i okazuje się, że w niektórych miejscach zbyt mocno panele się uginają, jako podład posłużyła folia oraz biała pianka. Co zrobić aby nie uginały się
Napisano
Cytat

Witam. położyłem część podłogi z paneli i okazuje się, że w niektórych miejscach zbyt mocno panele się uginają, jako podład posłużyła folia oraz biała pianka. Co zrobić aby nie uginały się


Czy zostawiłeś około 1 cm. od ścian ?
Napisano
Cytat

Czy zostawiłeś około 1 cm. od ścian ?


Witam zdejmij panele wyrównaj podłoże i znów je zamontuj;a tak prawdę mówiąc to już w trakcie montażu miałeś kłopoty z ich poprawnym ułożeniem i wtedy mogłeś zadziałać.Pozdro
Napisano
Cytat

A w jaki sposób wyrównać to podłoże, jakie są możliwości?



Trzeba zlikwidować nierówności podłoża jeżeli są .

np.tym -Samopoziomujący podkład podłogowy.

lub tym -Samopoziomująca masa szpachlowa

Jeżeli nie ma nierówności może też panele są słabej jakości a zastosował Pan PIANKĘ POLIETYLENOWĄ BIAŁĄ zbyt grubą są 5 mm,4 mm,3 mm,2 mm,1,mm
Czym grubsza tym ugięcie będzie większe może trzeba zastosować inne podkłady sztywniejsze lub cieńsze .
Napisano
Wbrew pozorom wylanie wylewki nie jest takie proste,po pierwsze musisz wypoziomować pomieszczenie ja do tego celu używam kołków rozporowych.Nawiercam kołki co 1 metr i wkręcam śruby używając poziomnicy ,wylewam mase tak aby było widać łebki śrub, śruby musisz powkręcać tak aby były w poziomie.Wylewki tylko w nazwie są samopoziomujące,a przed samym wylewaniem musisz dokładnie odkurzyć i zagruntować podłoże,a wszelkie pęknięcia i otwory zaszpachlować.Na koniec jest odpowietrzanie wylewki ,pamiętaj też o szybkim wiązaniu ,jak zaczniesz nie ma mowy o przerwie.Myślę ,że troszkę Ci pomogłem.Życzę powodzenia.

Utwórz konto lub zaloguj się, aby skomentować

Musisz być użytkownikiem, aby dodać komentarz

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto na forum. To jest łatwe!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Masz już konto? Zaloguj się.

Zaloguj się
  • Kto przegląda   0 użytkowników

    • Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
  • Darmowy poradnik budowlany raz w tygodniu na Twój e-mail

  • Najnowsze posty

    • Marne szanse na nieuszkodzenie paroizolacji. Myślę że w tym przypadku więcej strat niż korzyści. Teoretycznie możnaby dołożyć kolejną warstwę płyt, czyli drugi sufit, kupa roboty, bo napewno ta przestrzeń musi być czymś wypełniona, czyli np 5cm wełny o niskim współczynniku lambda. A na to też paroizolacja. Wysłane z mojego SM-A520F przy użyciu Tapatalka
    • Sufit jest podwieszony na jętkach jaką metodą nie wiem, czy dobrze rozumiem wyznaczyć i wywiercić otwory i rozprowadzić od centralnego przewodu środka sufitu? A co z paroizolacją nie uszkodzę majtając tam jakimś żelastwem czy czymś w środku? A po drugie same otwory Jak zrobię to chyba przedziurawie paraizolację i będę musiał w jakiś sposób to sklejać chyba. Wybacz moje zacofanie nigdy wcześniej tego nie robiłem a chciałbym zrobić. 
    • Bardzo dziękuję!   I powiadasz, że ten wiatr gwiżdże sobie  i z gęstości, i z temperatury...   Filmik mi podesłałeś, ale chyba go nie obejrzałeś...
    • Dziękuję za odpowiedź. Czy można użyć do wymiany dachu drewna "mokrego" z tartaku, a izolację w postaci wełny szklanej rozłożyć na stropodachu a nie bezpośrednio na deskowaniu? Czy też będzie powstawał grzyb? Skłaniam się do wymiany całego dachu, bo nie za bardzo wierzę w odgrzybianie. Może się mylę. Proszę o poradę. Niestety nie znam się na tym. Wykonawca był polecony ...    
    • Czy ten sufit na fotografiach jest podwieszony czy płyty g/k są klejone do sufitu właściwego? To pytanie zasadnicze, chodzi o to czy jest przestrzeń do prowadzenia przewodów. Bo jeśli taka przestrzeń jest, to wybierasz sobie rodzaj i ilość punktów oświetleniowych, trasujesz ich położenie na suficie i rozprowadzasz przewody w tej przestrzeni. Jak to zrobić? Ano wiercisz otwory i wsuwasz stalkę tak, aby dotarła do drugiego otworu i tam ją wyciągasz.  Przewody doczepia się do stalki. Jeśli płyty g/k są przyklejane, to nie ma innego wyjścia jak wycinać w nich kanały do rozprowadzenia przewodów.     Miejsca na lampy wpuszczane w sufit określasz omijając profile konstrukcyjne (ich przebieg masz wyznaczony przez zaszpachlowane wkręty). Lampy wypuszczane odwrotnie, starasz się mocować do profili, to jest pewniejsze niż wszelkie "wynalazki" do mocowania w płycie g/k.    Jeszcze jedna uwaga. Lampy sie grzeją i przy lampach wpuszczanych w sufit ja stosowałem zabezpieczenia folii przed ciepłem w postaci zwyczajnych, ceramicznych doniczek, Trzeba je włożyć nad sufit w miejscu wpuszczanego "oczka" oświetleniowego tak, aby zmieścić ją pod folią. Przy zastosowanej wełnie mineralnej i tak nie pogorszy warunków chłodzenia lampy, a zapewni odsunięcie folii na bezpieczną odległość, aby ciepło od lampy nie powodowało filii jakiejś szkody. Otwory na wsuwanie doniczek trzeba wyciąć, a po ich włożeniu ponownie załatać, nie ma innego wyjścia.    Przy lampach wypuszczanych nie ma tego problemu.  
  • Popularne tematy

×
×
  • Utwórz nowe...