Skocz do zawartości

dom z poddaszem użytkowym


Gość

Recommended Posts

Dom parterowy z poddaszem użytkowym.
Powierzchnia użytkowa 168 m2

Fundament - 25 zł m2
Ściany nośne z YTONG - 35 m2
Stropy - 25 zł m2
Dach (więźba + dachówka) – 60 zł m2
Rynny – 15 mb
Ściany działowe 25m2
Tynki zewnętrzne + ocieplenie – 30 zł m2
Tynki wewnętrzne – 15m2
Ocieplenie poddasza – 20 m2
Wstawianie okien – 25 mb
Wstawianie okien dachowych – 150 szt.
Wstawianie drzwi zewnętrznych 350 zł szt.
Wstawianie drzwi wewnętrznych 50 zł szt.
Schody 2000 zł
Posadzki 15 zł m2
Układanie glazury 35 zł m2
Instalacja elektryczna 3000 zł
Instalacja wodna, kanalizacyjna, grzewcza – 5000 zł
Gładzie gipsowe i malowanie 12 zł m2
Ułożenie parkietu – 35 zł m2
Ułożenie paneli 12 m2
Ułożenie kostki brukowej 30 zł m2
Wykonanie ogrodzenia 29 zł m2
Wykonanie obudowy kominka 1500 zł
Link do komentarza
  • 2 lata temu...
  • 1 miesiąc temu...
No dużo komentarzy ale nikt nic nie napisał konkretnego prosił bym bardzo o podanie takiego cennika jak wyżej tylko aktualnego bo właśnie przygotowuje sie do budowy domu i mam problem z wyliczeniem kosztów realnych takie jak panują obecnie na rynku, za ewentualna podpowiedz z góry serdecznie dziękuję
Link do komentarza
Cytat

No dużo komentarzy ale nikt nic nie napisał konkretnego prosił bym bardzo o podanie takiego cennika jak wyżej tylko aktualnego bo właśnie przygotowuje sie do budowy domu i mam problem z wyliczeniem kosztów realnych takie jak panują obecnie na rynku, za ewentualna podpowiedz z góry serdecznie dziękuję


Na stronie ARCHON-u przy twoim projekcie jest podany koszt budowy domu (netto) 360 000 i tyle trzeba niestety liczyć (nawet biorąc pracowników a nie firmę) czyli Ty musisz zaplanować, że koszt domu to ok. 430 000 pln.
Link do komentarza
  • 3 tygodnie temu...
Cytat

No dużo komentarzy ale nikt nic nie napisał konkretnego prosił bym bardzo o podanie takiego cennika jak wyżej tylko aktualnego bo właśnie przygotowuje sie do budowy domu i mam problem z wyliczeniem kosztów realnych takie jak panują obecnie na rynku, za ewentualna podpowiedz z góry serdecznie dziękuję


wejdz na www.domnahoryzoncie.pl sa tam gotowe projekty z podanym kosztorysem (uaktualnianym)
Link do komentarza
  • 2 tygodnie temu...
Cytat

No dużo komentarzy ale nikt nic nie napisał konkretnego prosił bym bardzo o podanie takiego cennika jak wyżej tylko aktualnego bo właśnie przygotowuje sie do budowy domu i mam problem z wyliczeniem kosztów realnych takie jak panują obecnie na rynku, za ewentualna podpowiedz z góry serdecznie dziękuję


Najłatwiej byłoby dostać wszystko na talerzyku - ale niestety ceny różnią się znacznie - zależy od regionu Polski i od wielu innych czynników - nie możesz więc liczyć na to, że któś poda ci ceny i tyle będzie ciebie to kosztowało - jak poczytasz trochę na forum to sie przekonasz że ceny różnią sie nawet o 100% za te same prace ... niestety... icon_sad.gif
Link do komentarza

Utwórz konto lub zaloguj się, aby skomentować

Musisz być użytkownikiem, aby dodać komentarz

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto na forum. To jest łatwe!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Masz już konto? Zaloguj się.

Zaloguj się
  • Darmowy poradnik budowlany raz w tygodniu na Twój e-mail

  • Najnowsze posty

    • Tyle, że taką perforację (potrzebną przecież), bardzo lubią osy na przykład.  kilka lat temu musiałem czekać na zimę, żeby dostać się do lampy umieszczonej zbyt blisko takich dziurek.
    • Można również zastosować podbitkę z blachy trapezowej TP-7P z perforacją, która może być wykonana na dowolny wymiar. Więcej informacji na naszej stronie internetowej:  https://pruszynski.com.pl/produkt/pokrycia-dachowe/podbitka/podbitka-z-blachy-trapezowej-tp-7p-z-perforacja/  
    • Przede wszystkim obróbka blacharska jest ewidentnie źle zrobiona, Chodzi o ten pas blachy nad rynną. On powinien kierować wodę do rynny, a chociażby na drugim zdjęciu widać, że woda spływa po nim na bok i dalej po ścianie . Bardzo możliwe, że akurat na tamtym rogu najlepszym wyjściem byłoby dodanie narożnika do rynny i przynajmniej jej kawałka na tej ścianie.  Na pozostałych zdjęciach widać zaś nawet zacieki na ścianie, na której jest rynna. Czyli ewidentnie pas nadrynnowy i rynna nie spełniają swojej roli. Ale patrząc na zdjęcia 3 i 4 nie ma się co temu dziwić. Czy tam krawędź obróbki rzeczywiście jest powyżej poziomu tarasu? Powinna być wpuszczona niżej, tak aby woda spływała po powierzchni tarasu, następnie na obróbkę i z niej do rynny.  Przecież tu nie ma żadnej skomplikowanej techniki. Warto wziąć  parę wiader wody i po prostu wylać je na taras przy krawędzi w tych krytycznych miejscach. Wtedy będzie bardzo dobrze widać którędy spływa woda i gdzie trafia w inne miejsca niż powinna. Dobrym przykładem jest ten kawałek obróbki ze zdjęcia 2. Przecież przy takim jej ukształtowaniu i braku rynny poniżej woda po prostu musi spłynąć z tej blachy na elewację. 
    • W przypadku drewna odległość pomiędzy punktami mocowania może być duża. To akurat istotna zaleta tego materiału. Podbitka z PVC jest natomiast dość wiotka i nie można przekraczać zalecanych odległości. W sytuacji, gdy ma to być podbitka pod całą wiatą prawdopodobnie trzeba będzie najpierw zrobić ruszt nośny z desek (w odstępach np. 0,5 m) i dopiero do niego mocować panele PVC. 
    • Muszę to sprawdzić . Aktualnie nie ma mnie w domu. Generalnie blacha była dodana tydzień temu. Oryginalnie dywan jest zakończony jak wskazane na strzałkach . Obawiam się że bez skucia i dostania się do pasa nadrynnowego się nie obejdzie . W pomieszczeniu użytkowym sucho . hydroizolacja i dywan ma już ponad 3 lata.    Co najlepiej zrobić czy faktycznie kuć czy można próbować to zrobić od spodu . Elewacja i tak do poprawek i malowania na tych dwóch ścianach więc jeśli jest jakiś sposób żeby to poprawić proszę o wskazówki ?  Kołki od balustrady były montowane i zatapiane w hydroizolacji a ta górna część jest tylko nałożona . 
  • Popularne tematy

×
×
  • Utwórz nowe...