Skocz do zawartości

oświetlenie w schodach


dezerter

Recommended Posts

Witam
nasze propozycje do oświetlenia schodów:

NAZWA kod Kanlux
SEDNA CTX-A20AB 04978
SEDNA CTX-A20C/M 04977
SEDNA POWER LED 07700

GORAN CT-J22 C/M 04679
GORAN CT-J22 MGR 04699
GORAN POWER LED 07710


RESO CTX-KW10-AN 04325
RESO CTX-KW10-C 04326
RESO CTX-KW10-C/M 04327
RESO POWER LED 07720

TAXI LED9KW WW-C/M 04392
TAXI LED9KW WH-C/M 04390
TAXI LED12PR WW-C/M 04393
TAXI LED12PR WH-C/M 04391

polecamy również gorąco paski ledowe:

VOLCANO LED-WW 5M 07295
VOLCANO LED-CW 5M 07294
VOLCANO LED-Y 5M 07293
VOLCANO LED-OR 5M 07296
VOLCANO LED-GN 5M 07292
VOLCANO LED-BL 5M 07290
VOLCANO LED-RE 5M 07291

ISTRO LED-WW 5M 07755
ISTRO LED-CW 5M 07751
ISTRO LED-Y 5M 07756
ISTRO LED-OR 5M 07753
ISTRO LED-GN 5M 07752
ISTRO LED-BL 5M 07750
ISTRO LED-RE 5M 07754
Link do komentarza
Cytat

rentgen a masz inne oswietlenie na klatce czy tylko te swiatelka?




Mam jeszcze kinkiet na ścianie ale tylko dlatego że zamiast tradycyjnych włączników mam sensory ruchu. i te własnie czujniki ruchu potrzebowały troche wiekszego obciązenia żeby zadziałać stąd te kinkiety. Ale po obserwacji spokojnie wystraczyły by te lampki na schodach. Także w kinkietach dam żarówki najmniejsze jakie znajde.
Link do komentarza
Cytat

Mam jeszcze kinkiet na ścianie ale tylko dlatego że zamiast tradycyjnych włączników mam sensory ruchu. i te własnie czujniki ruchu potrzebowały troche wiekszego obciązenia żeby zadziałać stąd te kinkiety. Ale po obserwacji spokojnie wystraczyły by te lampki na schodach. Także w kinkietach dam żarówki najmniejsze jakie znajde.


To w dzień też Ci się zapala światło na schodach, ja mam na klatce schodowej okno (właściwie luxfery), czy sensory można wyłączać na dzień?
Link do komentarza

Utwórz konto lub zaloguj się, aby skomentować

Musisz być użytkownikiem, aby dodać komentarz

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto na forum. To jest łatwe!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Masz już konto? Zaloguj się.

Zaloguj się
  • Kto przegląda   0 użytkowników

    • Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
  • Darmowy poradnik budowlany raz w tygodniu na Twój e-mail

  • Najnowsze posty

    • Przypominam, że właśnie chodzi o naprawę i wyrównanie powierzchni.      No właśnie. Kostka. Policz brutto, nie netto. Dostawa trzy razy tyle co towar. A pod kostkę też trzeba kleje i zaprawy.     Policzono. Dwa razy więcej kasy. Co najmniej.    
    • Kombinujesz jak Kopcia koń pod górkę Chcesz, abyśmy upewnili Cię w tym co i tak masz już niemal postanowione...   A tu dochodzi i kasa - no chyba, że to Ty zgarnąłeś ostatnią kumulację z Jackpota...   Zrób tak jak ja radzę, a będziesz zadowolony   1 m2 Twojego wynalazku to ponad 125 zł,    A kostka betonowa:       Do tego 2 obrzeża       I taczka suchego betonu...   Pod furtkami rzucisz na chudy beton - ewentualnie podocinasz do słupków - po 4 płyty,.. (nawet jak popękają, to i tak wiatr ich nie wywieje)     Bez kupy roboty i kasy na wyrównywanie podłoża... To Twoje wytrzymało tyle lat - wytrzyma i kostkę...     A poza tym - sam porównaj swój pierwszy post (chodzi o zawarte w nim informacje o "lokalizacji" problemu), w którym apelujesz o pomoc:     a postem #29, w którym nieco inaczej i szerzej opisałeś problem...   A my już po pierwszym dywagujemy,,, Kumasz o co mi chodzi?   Rób jak uważasz - Twoja decyzja, Twoje małpy w Twoim cyrku...    
    • Jak posadzisz rośliny błotne to tej wody może być 5 cm nad poziomem gruntu. Ale sam piach spowoduje, ze rośliny nie będą rosły, bo skąd miałyby czerpać substancje odżywcze? Chyba, ze robiłbyś torfowisko wysokie z rosiczka
    • Jedna płytka ma co najmniej 50 punktów podparcia, bo zaczepy są wydłużone na dół i krawędzie na nich się opierają, aby boki się nie uginały.
    • Nie macie racji bo nie znacie budowy tej płytki. Ona pod spodem ma kratownicę, w narożnikach której znajdują się nie punkty, tylko takie wysunięte rurki i to na nich wspiera się cała płytka. Tych rurek jest ponad 30. Cała płytka jest więc uniesiona 4 mm nad powierzchnią podłoża i pod spodem swobodnie przepływa powietrze, Poza tym, boki płytek nie przylegają do siebie, oddzielone są tymi zaczepami, którymi się je łączy. Właśnie dlatego nie chciałem deski kompozytowej, bo deska ma płaszczyzny, wprawdzie rowkowane, to jednak. Te "rurki", czyli takie słupki mają 8 mm średnicy każda i to jest cała powierzchnia do której może nie być dostępu powietrza. Może, a nie musi, bo przecież beton nie jest super szczelny, z czasem i spod nich wilgoć wywieje.   Dla mnie, po przemyśleniach, najważniejszą rzeczą jest wytrzymałość dodanej warstwy naprawczej na betonie, bo właśnie krawędzie tych rurek - słupków będą przy nacisku atakowały tę powierzchnię. Płytki nie mocowane, mogą się minimalnie przemieszczać, więc ścinanie na krawędziach może być duże I tego sie obawiam, nie wilgoci.
  • Popularne tematy

×
×
  • Utwórz nowe...