Skocz do zawartości
Róża Ocean Niebo Wiosna Betoniarka Jajoszczypiorny Bruk Wrota Hadesu Purpurowy obłęd Smok

madula

Uczestnik
  • Posty

    36
  • Dołączył

  • Ostatnio

Wszystko napisane przez madula

  1. Ja zdecydowalam sie na gotowy ale teraz tego zaluje. Napewno teraz zamowilabym indywidualny. czemu? Kupujac gotowy nie zwraca sie na wszystko uwagi, pewne rzeczy przyjmuje sie ot tak, po prostu. Projektujac trzeba sie nad wszystkim zastanawiac i zdajemy sobie wtedy sprawe co tak naprwde chcemy a czego nie. Teraz zaluje a czemu nie sprawdzilam wysokosci okna w kuchni, a czemu to okno tak na srodku garderoby ze trudno szafe postawic, a czemu... No wlasnie mialam gotowe i nie pomyslalam wczesniej.
  2. mozesz zamiescic zdjecie swojego rozwiazania? Fajnie byloby zobaczyc
  3. jesli wejscie ma byc z dluzszej strony to mysle ze nie powinno byc problemu z projektem. Ja szukalam z wejsciem z krotszej strony, i z tarasem i garazem z krotszej to mialam mniejszy wybor. Poszukaj w internecie. Widzialam kilka.
  4. jak dla mnie za bardzo otwarte. Balabym sie ze spadne
  5. tak teraz jak czytam acie troche mi szkoda ze mam mala piwnice. U mnie piwnica to kotlownia i jedno pomieszczenie gospodarcze- razem 2 pomieszczenia. Jakos przy projektowaniu nikt nie podpowiedzial a wrecz odradzali ze im wieksza piwnica tym duzo drozszy dom itp. Coz. Dom stoi i za pozno. Acia _ FAJNA PIWNICA, NAPRAWDE SUPER Wracajac do suszarki to uzywalam za granica. Rozne rzeczy tam suszylam: bielizne, posciel, reczniki, jeansy, nawet niektora bawelne. Mialam rozne opcje temperatury. W dwie godziny pranie bylo suche. Naprawde fajna sprawa. Byla wielkosci pralki i w sumie na pierwszy rzut oka jak pralka wygladala. Co do kosztow to nie mam pojecia bo nie placilam tam rachunkow za prad wiec bylam w dobrej sytuacji. U siebie w domu planuje pralko-suszarke kupic. Nawet jesli to droga sprawa to jednak na wieksze rzeczy jak reczniki czy posciel w zimie sie przyda.
  6. szukam wlasnie informacji o grzejnikach kanalowych. Mam dosc spore drzwi na taras a na podlodze planuje parkiet wiec podlogowka odpada. Pomyslalam o grzejniku kanalowym pod oknem i dodatkowym na scianie, gdyz salon ma 30m2. Czy ktos myslal o takim rozwiazaniu albo ma juz zainstalowane?
  7. halogenki niskopradowe? hmmm chyba ich nie bedzie, nie myslalam o nich. Ale chyba nie bedzie, mam juz inne pomysly. Glowilam sie gdzie kinkiety na scianie w salonie umiescic. W koncu zdalam sobie sprawe ze duze stojace lampy bardziej mi sie podobaja i zawsze chcialam miec takie. Wiec problem z glowy lampa idzie do gniazdka
  8. gdzies kiedys przeczytalam ze niektorzy wstawiaja byla jakie najtansze luksfery tylko do odbioru domu a potem zmieniaja na okno i juz nikt sie nie czepia. No chyba ze ma sie wyjatkowo dociekliwego sasiada.
  9. rentgen a masz inne oswietlenie na klatce czy tylko te swiatelka?
  10. tez nad tym myslalam. Fajnie to wyglada. Teraz sie zastanawiam czy takie swiatelka moga byc jedynym oswietleniem klatki schodowej czy potrzeba jeszcze swiatla gornego? Chyba potrzeba. Swiatelka w schodach maja raczej funkcje dekoracyjna.
  11. mozna wstawic luksfery szklane. Nie bedzie sie otwierac ale bedzie widno. Pozdrawiam.
  12. czasem termin budowy a data w dzienniku budowy nie musza byc takie same O ile nie ma duzej roznicy.
  13. u mnie 3 lata temu dekarze pracowali w taka pogode.
  14. ja mam kuzynke ktora co prawda amatorsko ale slicznie maluje na scianach. Moze cos gdzies mi namaluje
  15. Ja postawie jednak na bialy kolor. Myslalam o glinkach, tynkach japonskich itp. Jednak biale sciany z elementami klinkieru. Plytki klinkierowe kolo kominka, na slupku, kladce schodowej. Jakis jasny cieniowany kolor. Mam nadzieje ze fajnie wyjdzie.
  16. Punkty dla elektryka juz rozplanowalam. Nie bylo latwo ale decyzje podjete. O zarowkach zaczne myslec przed wprowadzeniem. Teraz zaczynam sie glowic nad instalacja wodno/kanazlizacyjna. Kurcze kupuje sie gotowy projekt, gdzie sa wszystkie instalacje ale czasem to jest tak nie przemyslane...
  17. Super te lampy. Lubie orginalne rozwiazania. Niestety im bardziej nowatorskie tym drozsze zazwyczaj. No i musi do calosci pasowac Sporo czytalam o swietle przez weekend i zrezygnowalam z lampy nad stolem. Koncepcje sie zmieniaja a mi szczegolnie wiec stawiam na cos bardziej uniwersalnego. Teraz zaczelam interesowac sie enegrooszczednoscia. Nie sztuka zaprojektowac duzo punktow swiatla i zyrandoli wielo-zarowkowych - Tylko potem trzeba placic rachunki co miesiac. Co daje wiecej swiatla jedna zarowka 100 czy dwie po 50? Tyle samo kosztuje utrzymanie? Halogeny - wlasnie czy jest to tansze w utrzymaniu od zarowek? Nie o to chodzi ze chce isc po najtanszej lini, ale chce zaprojektowac cos fajnego a jednoczesnie niedrogiego w utrzymaniu.
  18. Tez tak wlasnie myslalam a potem zobaczylam gdzies zdjecie z trzema punktami swietlnymi rownomiernie rozmieszczonymi. Takie rozwiazanie jest bardziej uniwersalne - trzy wysoko u gory sa OK niezaleznie od umeblowania. Boje sie troche ze zle wylicze srodek stolu albo jak zmienie idee rozmieszczenia salono-jadalni juz nie bedzie lampy nad stolem. No i dwa tak troche dziela pomieszczenie na dwie czesci. Trzy w ciagu moga bardziej tworzyc jednolita calosc. Trudne te decyzje z elektryka
  19. Witam. Mam umowionego elektryka na wykonanie instalacji elektrycznej. No i siedze i projektuje sobie co i gdzie chce miec. Mam problem z salonem. Jest on prostokatny i w jednym koncu ma byc salon tzn sofa, TV a w drugim koncu stol z krzeslami ala jadalnia. Jak zaplanowac swiatlo? Dwa punkty na suficie jeden dla jadalni, drugi dla salonu? Trzy rownomiernie rozmieszczone? Moze ktos mi podpowie.
  20. Sasiad musi zaczac od geodety i podzielic swoja dzialke. Wtedy wydzielony kawalek moze Ci sprzedac.
  21. Najlepiej miec jedno i drugie. Wanne do relaksu i dluzszej kapieli a prysznic jak to prysznic do szybkiego mycia. W wannie i tak potrzebna jest plastikowa czy metalowa sluchawka prysznicowa aby chociazby umyc glowe. Wiec problem dotyczy obu - nie tylko prysznica.
  22. madula

    Zlew pod oknem?

    Ja tez planuje zlew pod oknem. Mam mala i waska kuchnie i tam najbardziej mi pasuje. Wszystko da sie dograc. Chlapanie? Bez przesady az tak przy zmywaniu nie chlapie
  23. Dzieki za odpowiedzi. Teraz tylko znalesc wykonawce.
  24. Moze zna ktos odpowiedz - czy tapety natryskowe mozna klasc bezposrednio na pustaki ceramiczne czy trzeba tynkowac najpierw? Szukalam w google ale nie moge znalesc odpowiedzi.
×
×
  • Utwórz nowe...