Skocz do zawartości

Nieszczelna studzienka wodomierzowa


ZYP

Recommended Posts

Napisano
Witam, kilka dni temu wykonano mi przyłącze wodne do działki rekreacyjnej zakończone studzienką wodomierzową. Jakoże firmy montujące studzienki plastikowe rządały zbyt wysokiej ceny jak na moje możliwości, wybrałem firmę robiacą studzienki z kręgów. Wszystko ładne i szybko się ogranęli, obiecali załatwić geodetę i wszystkie formalności wiec zapłaciłem odrazu za wszystko zeby pieniądze sie nie rozeszły na głupoty... 2 dni pozniej pojechalem skontrolowac sytuację i okazalo sie ze studzienka napełniona jest wodą na 3/4.
Zadzwoniłem do kierownika i mowie mu jaka jest sytuacja, a on mowi ze wie bo był sprawdzic i ze wszystko ładnie uszczelnią, że nie bedzie nic ciekło...
I teraz pytanie: czy wogóle da radę dobrze uszczelnic taka studzienkę? czy oni powinni teraz to wszystko rozkopywac i uszczelniac od zewnatrz i od srodka? czego ja mam rządać od tej firmy? na co zwrócić uwagę? z góry dzięki za pomoc
Napisano
Podstawowy błąd jaki popełniłeś to zapłaciłeś całą kasę od razu. jestem przekonany, że kasa w kieszeni pracowników działa de motywująco i często robią byle jak, bo po co się starać.

A technicznie to niestety Ci nie poradzę icon_sad.gif
Napisano
Studzienka wodomierzowa to nie piwnica i jeśli nawet stoi w niej woda to żaden problem. Studzienkę uszczelnić można na różne sposoby zaleznie od tego któredy napływa woda - wzdłuż rury, od spodu, czy na złączach kręgów. Nie wykluczone też, że woda przedostała sie wierzchem podszas intensywnych opadów.
Napisano
a zamawiałeś studzienke wodomierzową chermetyczną ?
jak nie to bedzie mozliwosc ze woda sie do niej dostanie i tyle ,wiec o ile to nie przeciek z rurociagu to nic innego nie wymysliszz
Napisano
Cytat

studzienka wodomierzowa z założenia musi być chermetyczna więc nie rozumiem twojego rozroznienia...



witam. dno studzienki należy wybetonować z dodatkiem uszczelniacza np. beton-szczel czy coś podobnego . łaczenia kregów także wypełnić taką zaprawą . całą studnie wysmarować jakim materiałem izolacyjnym ( dysperbit , abizol) ponieważ bedzie nasiąkał , a w miejscu przejscia rur wstawić takie tuleje przejsciowe z uszczelnieniem na zacisk

pól dnia pracy i po sprawie
pozdrawiam
Napisano
Cytat

witam. dno studzienki należy wybetonować z dodatkiem uszczelniacza np. beton-szczel czy coś podobnego . łaczenia kregów także wypełnić taką zaprawą . całą studnie wysmarować jakim materiałem izolacyjnym ( dysperbit , abizol) ponieważ bedzie nasiąkał , a w miejscu przejscia rur wstawić takie tuleje przejsciowe z uszczelnieniem na zacisk

pól dnia pracy i po sprawie
pozdrawiam



wysmarować oczywiscie z zewnątrz

Utwórz konto lub zaloguj się, aby skomentować

Musisz być użytkownikiem, aby dodać komentarz

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto na forum. To jest łatwe!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Masz już konto? Zaloguj się.

Zaloguj się
  • Kto przegląda   0 użytkowników

    • Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
  • Darmowy poradnik budowlany raz w tygodniu na Twój e-mail

  • Najnowsze posty

    • Proszę jeszcze Sz. Kolegów o wskazanie jakie konkretnie drzwi wybrać (linki?). Rozumiem, że będą tańsze niż drzwi wejściowe, ale zależy mi by były b. dobrze ocieplone. A może ma ktoś jeszcze jakieś wskazówki montażowe?
    • Dzień dobry, chcę ocieplić drewniany strop starego domu z lat 60. Dom jednokondygnacyjny, strych nieużytkowy, ściany z balii sosnowych ocieplone od zewnątrz styropianem, strop drewniany o konstrukcji od strony pomieszczenia ogrzewanego: karton gips -  deski - plewy ok 3-4 cm - 20 cm pustej przestrzeni - deski, po których można chodzić. Dach dwuspadowy, blachodachówka + membrana dachowa. Nie zależy mi na użytkowaniu powierzchni strychu, chcę położyć wełnę na wierzch stropu. Czy powinienem kłaść na deski folię paroizolacyjną (aktywną?) i na nią wełnę mineralną? Czy wełnę mineralną bezpośrednio na deskach? Nie chcę popełnić błędu i doprowadzić do gnicia/degradacji desek. Jak powinienem to wykonać?
    • Witam.  Proszę o pomoc w sprawie mojego dachu. Stary dom kupiony 7 lat temu. Około 2005 roku poprzednik zamontował blachodachówkę. Pod blachę niestety, zamiast membrany dachowej, została założona folia dachowa (FWK). Dach dwu spadowy. W chwili obecnej poddasze jest ocieplone 25cm wełny. Między folią dachową a wełną jest gęste sznurowanie i szczelina 5cm. W kalenicy jest nacięta folia dachowa. Latem planuje zdjęcie starej kalenicy, założenie taśmy kalenicowej z dziurkami i przykręcenie szerszej kalenicy w celu zwiększenia wentylacji. Od strony okapu będą szczeliny nawiewne. W jednej ze ścian szczytowych jest otwór 160mm i kratka wentylacyjna. W drugiej ścianie szczytowej nie mogłem wywiercić otworu bo jest tam przyłącze linią napowietrzną. Wełna jest położona od okapu między krokwiami  do 2/3 wysokości dachu i później przechodzi nad jętki. Czy tak ocieplony dach ma szansę na prawidłowe funkcjonowanie? W normalnym świecie byłaby membrana dachowa wypuszczona do rynny, wełna by dolegała do membrany, ewentualne skropliny wpływałyby do rynny. Czy w moim przypadku sprawna wentylacja uchroni wełnę przed wilgocią? Żona uparła się na wełnę i niestety same z tego problemy... Wszystkie prace przeprowadzam sam. Żałuję że nie zrobiliśmy piany. Konstrukcja dachu sucha, szczelna, byłoby bez roboty i pewnie że nic by się nie zadziało. Proszę o cenę sytuacji.  
    • Czemu się wcześniej nie ogłaszałeś, musiałem sam malować. 
  • Popularne tematy

×
×
  • Utwórz nowe...