rentgen Napisano 16 marca 2009 #1 Napisano 16 marca 2009 Witam !! Zamówiłem drzwi wejściowe, białe. Drzwi od producenta przyjechały w dobrym stanie, jednak firma u której kupiłem te drzwi wraz z montażem zniszyła je przy montowaniu. Przy wierceniu otworów pod zamek uszczerbili ten otwór tak że widać to po zamontowaniu zamka. Róg drzwi jest ubity i pęknięty. Zniszczony jest także próg (pęknięty). I ogólnie jest duzo miejsc gdzie są otarcia i zarysowania (zniszczona powłoka lakiernicza). Podpisaliśmy protokół odbioru jednak odmówiłem zapłaty za te drzwi ( wpłacilismy wczesniej tylko zaliczkę). I teraz moje pytanie - czy mam prawo żądać wymiany tych drzwi na nowe ??? Własciciel firmy upiera się ze weźmie te drzwi na warsztat, ubytki zaszpachluje i pomaluje i nie możemy żądać wymiany tych drzwi na nowe. Dodatkowo przysłał mi pismo że żeby reklamacja zostałą uznana i rozpoczęta muszę mu zapłacić całą kwotę zate drzwi. 1. Czy prawnie należy mi się, aby te drzwi zostały wymienione na nowe czy może je naprawić ?? 2. Czy muszę uregulować całą kwotę za te drzwi ??Pomóżcie proszę.rentgen1980
Recommended Posts
Utwórz konto lub zaloguj się, aby skomentować
Musisz być użytkownikiem, aby dodać komentarz
Utwórz konto
Zarejestruj nowe konto na forum. To jest łatwe!
Zarejestruj nowe kontoZaloguj się
Masz już konto? Zaloguj się.
Zaloguj się