Skocz do zawartości

za jaką cene wybudowaliście dom w stanie surowym otwartym


Gość

Recommended Posts

Napisano
Mnie dom kosztował ok. 65 tys. zł - wszystko do tego stanu, ale papa na dachu.
Dom z porothermu 44, pierwsza wylewka, studnia głębinowa, wszystkie uzgodnienia.
Dom z poddaszem użytkowym, 180 m.kw., strop z terivy, dach tzw. namiotowy (podobny do kopertowego).

Bez działki.
Napisano
Mój dom kosztował w stanie surowym otwartym prawie 90 tys.
Dużo, ale położyłem od razu dachówkę cermaiczną, okna dachowe w poddaszu użytkowym. Mur ocieplony 10 cm styropianu i klinkier na zewnątrz.
Dom trochę ponad 200 m.kw. (razem z poddaszem użytkowym).
Planuję wydać jeszcze drugie tyle (kredyt).
  • 1 rok temu...
Napisano
dom 180 m kw bez podpiwniczenia, fundament monolityczny B20, suporek 24cm + styropian 6cm + suporek 12cm, okna pcv w kolorze dębu złocistego, dachówka BRAAS CELTYCKA, folia wstępnego krycia BRAAS około 70 tysięcy pln.
pozdrawiam
  • 1 miesiąc temu...
Napisano
Wy chyba z tymi cenami to żartujecie, lub bez robocizny!! Ja za samą dachówkę Braas i okna połaciowe 10 szt - dach 245 m2 zapłaciłam 30000 zł, a gdzie materiał na ściany, strop, komin szt 1) i więźbę? Mnie dom z poddaszem użytkowym o pow 230 m2 (licząc po podłodze) z garażem 2 stanowiskowym kosztował ponad 150000 zł. Nie mówię nic o przyłączach, uzgodnieniach itp.
  • 3 tygodnie temu...
Napisano
[color=#3366FF]
Cytat

dom 180 m kw bez podpiwniczenia, fundament monolityczny B20, suporek 24cm + styropian 6cm + suporek 12cm, okna pcv w kolorze dębu złocistego, dachówka BRAAS CELTYCKA, folia wstępnego krycia BRAAS około 70 tysięcy pln.
pozdrawiam


Masz Gościu rozmach ( troszkę Cię skubnęli ) troszkę postawiłeś na jakość
  • 2 tygodnie temu...
Gość Guest_sławek_*
Napisano
Cytat

[color=#3366FF]
Masz Gościu rozmach ( troszkę Cię skubnęli ) troszkę postawiłeś na jakość



Kolego dom stawia się dla siebie i jakość powinna być najlepsza ja za 130 m2 +poddasze 50m2 dałem 110 tys. i stawiałem z 42 PW na klej + dachówka ceramiczna i strop drewniany, fundament izolacja pion, poziom, ocieplenie od środka i kanaliza, pierwsza wylewka ze zbrojeniem. To jest mój już drugi dom pierwszy robiłem super oszczędnie, dlatego teraz tego nie robie i nie oszczędzam pozostawiam to takim jak TY. " Niedaleko mnie przywieżli trzy TIR'y gruzu i już prawie postawili z tego dom .
Napisano
WItam
Dom 200m dach deskowany pokryty papą , pozwolenia na budowe( cała papierologia) + przyłącze elektryczne,wodne i kanalizacja
98tyś Mazowiecki pow Pruszkowski.

Pozdrawiam
icon_biggrin.gif
  • 7 miesiące temu...
Napisano
Cytat

Wy chyba z tymi cenami to żartujecie, lub bez robocizny!! Ja za samą dachówkę Braas i okna połaciowe 10 szt - dach 245 m2 zapłaciłam 30000 zł, a gdzie materiał na ściany, strop, komin szt 1) i więźbę? Mnie dom z poddaszem użytkowym o pow 230 m2 (licząc po podłodze) z garażem 2 stanowiskowym kosztował ponad 150000 zł. Nie mówię nic o przyłączach, uzgodnieniach itp.



Jezu, a już myślałam, że solidnie przepłaciłam za stan surowy . W Poznaniu ceny wyglądają mniej więcej tak: za dom 160 m 2 - materiał pomiędzy 110-120 tyś ( porotherm 24 + 12 styropian + dachówka Braas)+ robocizna ( firma żaden gospodarczy system około 50tyś).
NA system gospodarczy nie mamy ani czasu, ani doświadczenia.
  • 2 tygodnie temu...
Napisano
ja stawiam domek 77 m plus garaz z kotlownia 30 m malutki z uzytkowym poddaszem .dzialke kupilam okazyjnie za15 tys. pozwolenia z kierownikiem i geodeta to ok 7 tys. a domek stan surowy zamkniety , suporex 24 styropian 12 dachowka brass ,okna zloty dab 60 tys t razem daje 82 tys. pozdrawiam.
Napisano
Cytat

WItam
Dom 200m dach deskowany pokryty papą , pozwolenia na budowe( cała papierologia) + przyłącze elektryczne,wodne i kanalizacja
98tyś Mazowiecki pow Pruszkowski.

Pozdrawiam
icon_biggrin.gif




A może dysponujesz namiarami na sprawdzona ekipę budowlaną?

Utwórz konto lub zaloguj się, aby skomentować

Musisz być użytkownikiem, aby dodać komentarz

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto na forum. To jest łatwe!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Masz już konto? Zaloguj się.

Zaloguj się
  • Kto przegląda   0 użytkowników

    • Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
  • Darmowy poradnik budowlany raz w tygodniu na Twój e-mail

  • Najnowsze posty

    • Co do oświadczenia projektanta o możliwości przyłączenia do sieci ciepłowniczej, lub braku takiej możliwości, to logika nie ma tu nic do rzeczy. Niestety, bo nikt chyba się nie przejmował czy to ma sens. Po prostu nowelizując ustawę prawo budowlane (po raz nie wiadomo już który) dodano takie oświadczenie do listy wymaganych dokumentów.  Natomiast co do źródła ciepła i kotła na paliwo stałe to trzeba sprawdzić miejscowy plan zagospodarowania (ewentualnie decyzję o warunkach zabudowy( oraz uchwały antysmogowe obowiązujące na danym terenie. 
    • To trochę tak nie działa, no ale dobra https://fachowiec-budowlany.pl/budownictwo/jak-samodzielnie-wykonac-wylewke-anhydrytowa/   Mogło być gorzej
    • Chciałbym się zapytać o skuteczność stosowania kotew spiralnych przy zszywaniu rys w ścianach piwnicy z bloczka betonowego. Dom nowobudowany, stoi ok 3 lat, podłoże gliniaste z podsypką piaskową. Mam taką sytuację że rysy pojawiły się pod dwoma oknami w piwnicy (mniej więcej na środku) idące od ławy po samą wnękę okna. Oraz występują też rysy w miejscach gdzie na parterze są okna narożne, jakby od nacisków punktowych, może też od osiadania albo jedno i drugie. Pomijam fakt że mam też rysy na łączeniach ścian nośnych zewnętrzych z wewnętrznymi ale tu nie będę miał dostępu żeby wkleić kotwy spiralne. Czy te kotwy sprawdzą się w przypadku gdy rysy powstały na wskutek dużych nacisków punktowych? Czy podcinanie fug na ok 4-6cm będzie bezpieczne w takim wypadku? Poniżej rysunek poglądowy jak to u mnie wygląda. Na początku miałem plan żeby pod oknami wyciąć jedną warstwę bloczka i wkleić pręty zbrojone po każdej ze stron okna i zalać betonem (takie "podproże" jakby). Ale z tymi kotwami spiralnymi będzie chyba prościej. Tylko nie wiem czy te kotwy trzeba wklejać od wewnątrz czy od zewnątrz czy z obu stron?  
    • Może jakąś oryginalną pergolą? Taką pergolę możesz obsadzić na przykład pnącymi roślinami. 
    • Aby skutecznie przygotować olejowaną podłogę do odświeżenia, konieczne jest jej dokładne oczyszczenie z brudu, tłuszczu i resztek wcześniejszych środków pielęgnacyjnych. Do tego idealnie sprawdzi się OSMO (3019) – koncentrat do intensywnego mycia podłóg olejowanych. Krok po kroku: 1. Przygotowanie roztworu: Standardowe czyszczenie: rozcieńcz koncentrat OSMO 3019 w proporcji 1:10 z wodą. Silne zabrudzenia: użyj mocniejszego roztworu 1:8 z wodą. 2. Mycie podłogi: Nanieś roztwór na podłogę przy użyciu mopa z mikrofibry. Nie dopuszczaj do wyschnięcia – powierzchnia powinna pozostać wilgotna przez kilka minut, nawet do 10 minut, aby preparat skutecznie rozpuścił zanieczyszczenia. 3. Płukanie i osuszanie: Zmyj dokładnie czystą wodą, regularnie płucząc mopa. Ściągnij nadmiar wilgoci i pozostaw podłogę do całkowitego wyschnięcia. Uwaga: Nie używaj zbyt dużej ilości wody – podłogi olejowane są odporne, ale nadmierna wilgoć może wpłynąć na drewno. Gotowa podłoga po takim czyszczeniu jest przygotowana do dalszej pielęgnacji lub regeneracji przy użyciu np. OSMO Wosków Twardych Olejnych lub Wosków Regeneracyjnych .
  • Popularne tematy

×
×
  • Utwórz nowe...