Skocz do zawartości

Recommended Posts

Napisano (edytowany)

Witam

W moim remontowanym domu jest przybudówka zrobiona ze skośnym dachem,na którym wyżej jest balkon.

 

Chce ta pomieszczenie zaadaptować na na wiatrołap i obniżyć do 2.50 cm.

 

Obrobilem to stelażem i profilami ściennymi ale jak to podwiesić i jaki system zastosować?

 

Tak to teraz wygląda

 

 

 

 

6223618600_1744182782.jpg

3290019500_1744182919.jpg

Edytowano przez lukas198820 (zobacz historię edycji)
Napisano

no i dobrze. Jeszcze poprzeczki w miejscach, gdzie będziesz łączył płyty (wszędzie!!! Każde łączenie płyt ma być na profilu) Jaki masz rozstaw tych profili? Coś wydaje się zbyt rzadko. I dlaczego nie ma profilu na ścianie z prawej?

Napisano

Profil przy ścianie po prawej musi być. Zamiast profili poprzecznych, możesz zrobić jeszcze coś innego. Jak przykręcisz płytę dłuższym bokiem do krótszej ściany, na drugim jej końcu przykręcasz między profilami paski płyt o szerokości ok 20cm tak aby połowa tych pasków była NA przykręconej płycie a druga połowa wystawała. Wtedy kolejną płytę kręcisz do szerokich profili i do tych pasków które wystają. Proste dla laików i równie skuteczne.

Napisano

Te profile muszą być zakotwione w suficie, rozstaw kotw max 60cm. Czyli dzielisz profil i wstawiasz kotwę np co 55cm, przy czym tą samą odległość liczysz od ściany. Inaczej wszystko spęka, za jakiś czas się połamie i spadnie pod własnym ciężarem. Także wyciąg te CDki i kup takie haki.
Oczywiście j.w. profile nie mogą być bardziej oddalone od siebie niż 60cm, bo płyta ma 120cm. A na pojedynczym stelażu zalecane są co 40cm. Na lewej i prawej ścianie muszą być te same profile co masz na tej prostopadłej do nich, czyli UD 30.
91e9569b2da936ee17b3ed7e575f65be.jpg

Wysłane z mojego SM-A520F przy użyciu Tapatalka



Napisano

Na tej prawej ściśnie tej ukruszonej będzie przedścianke bo tam nabyć rozdzielnia wtynkowa wpuszczana.

Dlatego tam nie dałem tego profilu CD.

Mnie tylko ciągle zastanawia jak do tego skośnego sufitu zamontować te uchwytu ES, na szpilkach?

Jak miałem prostu sufit w innym pomieszczeniu to problemu nie było i kręciłem te ES- co 50 cm od siebie i co 40 pod każdym profil wprost do stropu.

 

Atlas M-System też odpada bo przy tej wyższej ukruszonej ścianie jest prawie 20 cm różnicy.

Strop jest ten skośny cienki.

 

Napisano
28 minut temu, lukas198820 napisał:

Dowiedziałem się że profile mają być co 40 cm więc dołożę jeszcze dwie sztuki.

 

 

dobrze

 

 

7 godzin temu, vlad1431 napisał:

Te profile muszą być zakotwione w suficie, rozstaw kotw max 60cm.  

 

Zdecydowanie.

 

 

6 minut temu, lukas198820 napisał:

Na tej prawej ściśnie tej ukruszonej będzie przedścianke bo tam nabyć rozdzielnia wtynkowa wpuszczana.

 

Mocowanie płyt na ścianie jest konieczne, inaczej zawsze będziesz miał pęknięcia. 

10 minut temu, lukas198820 napisał:

 Mnie tylko ciągle zastanawia jak do tego skośnego sufitu zamontować te uchwytu ES, na szpilkach?

 

Takie cuś widziałeś?

 

image.png.05aec9fadd600bb5675f7f5fc471fbeb.png

Napisano

Widziałem to w składzie ale, to oczko od pręta  to raczej bym musiał wygiąć o 90 stopni by zamontować do sufitu.

Czy może hak jakiś montować?

Kolego swierol, możesz pokazać ta technikę z tymi 20 cm paskami z płyt bo tego kompletnie nie rozumiem jak takie coś może wyglądać.

Napisano
15 minut temu, lukas198820 napisał:

Widziałem to w składzie ale, to oczko od pręta  to raczej bym musiał wygiąć o 90 stopni by zamontować do sufitu.

Czy może hak jakiś montować? 

 

Oczywiście. To jest wieszak regulowany. Wiercisz w suficie i mocujesz haczyk na dyblu i ten wieszak na nim. Tymi sprężystymi blaszkami regulujesz wysokość zawieszenia mocowania.

Napisano
Na tej prawej ściśnie tej ukruszonej będzie przedścianke bo tam nabyć rozdzielnia wtynkowa wpuszczana.
Dlatego tam nie dałem tego profilu CD.
Mnie tylko ciągle zastanawia jak do tego skośnego sufitu zamontować te uchwytu ES, na szpilkach?
Jak miałem prostu sufit w innym pomieszczeniu to problemu nie było i kręciłem te ES- co 50 cm od siebie i co 40 pod każdym profil wprost do stropu.
 
Atlas M-System też odpada bo przy tej wyższej ukruszonej ścianie jest prawie 20 cm różnicy.
Strop jest ten skośny cienki.
 
Te Esy możesz wyginać jak chcesz, tego spadu tam nie ma na tyle żeby sobie Esami nie poradzić. Wygniesz, dokręcisz pchełkami i będzie ok.

Wysłane z mojego SM-A520F przy użyciu Tapatalka

Napisano
 
Tylko warunek, że po zamocowaniu profilu nie mogą się prostować. 
Dlatego trzeba wygiąć pod odpowiednim kątem wcześniej i dopiero przykręcić profil.

Wysłane z mojego SM-A520F przy użyciu Tapatalka

Utwórz konto lub zaloguj się, aby skomentować

Musisz być użytkownikiem, aby dodać komentarz

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto na forum. To jest łatwe!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Masz już konto? Zaloguj się.

Zaloguj się
  • Kto przegląda   0 użytkowników

    • Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
  • Darmowy poradnik budowlany raz w tygodniu na Twój e-mail

  • Najnowsze posty

    • Krótki unboxing pilarki tarczowej Dewalta DCS579N Akcja serwisowa zepsutej piły szablastej DCS382N zakończona sukcesem!    
    • Witam. Mam problem z wodą zalewającą mi garaz. Garaz to duzy budynek o dlugosci ściany 50m. Większość sciany stanowia bramy wjazdowe. Wjazd jest podlany progiem aby woda sie nie wlewala. Problem w tym, ze ostatnia brama jest w dolku i woda z polowy podworka i reszty dachu garazu plynie wlasnie tam i przelewa sie przez próg i zalewa garaz. Jedyna możliwość jaka ja widze to przekopac przy samej ścianie i tych bramach wjazdowych dziure i polozyc jakis drenaż aby woda spod tej ostatniej bramy odplywala w drugi rog podworka gdzie jest dolek i studzienka. Nie bylo by problemu gdyby do tego garazu wjezdzaly tylko samochody. To zwykla plastikowa drena by moga byc. Problem w tym, ze mozna to zakopac na max 20cm i do tego garazu wjezdzaja maszyny przekraczajace 20t wagi... Z czego zrobic ten odplyw aby to wytrzynalo? Myslalem nad metalowa rura. Tylko, ze to bedzie rdzewiec i predzej czy pozniej przerdzewieje. Myslalem tez nad metalowym profilem 100x100x3 ale to ta sama sytuacja z rdza. Jest cos innego co tam wytrzyma
    • Woski dekoracyjne transparentne OSMO to niezwykle wszechstronny produkt, który łączy estetykę naturalnego wykończenia drewna z praktycznym zastosowaniem w aranżacjach wnętrz. Choć najczęściej stosowane są jako warstwa wykończeniowa, z powodzeniem mogą pełnić także rolę barwnika – działając podobnie jak bejca. Dzięki temu otwierają się szerokie możliwości ich wykorzystania w zależności od potrzeb oraz rodzaju powierzchni drewnianej. Idealne do Zastosowań Wewnętrznych Transparentne woski dekoracyjne OSMO doskonale sprawdzają się jako ostateczna warstwa ochronna dla drewna wewnątrz budynków. Można je stosować na ścianach, sufitach, meblach, a nawet dekoracyjnych panelach drewnianych. Ich półtransparentna formuła pozwala zachować naturalny rysunek słojów drewna, nadając mu jednocześnie subtelny kolor i jedwabisty połysk. To idealne rozwiązanie dla osób ceniących naturalne wykończenie z nutą indywidualnego charakteru. Wosk Dekoracyjny jako Bejca – Kolor i Styl Co ciekawe, woski OSMO mogą być również stosowane jako kolorowa baza, podobnie jak bejca. Wystarczy nałożyć cienką warstwę wosku dekoracyjnego, aby nadać drewnu pożądany odcień – od ciepłego dębu, przez elegancki orzech, aż po nowoczesne szarości. Dzięki transparentnej formule, drewno zyskuje głębię koloru bez utraty swojej naturalnej struktury. Po zabarwieniu powierzchni warto zastosować dodatkową warstwę zabezpieczającą – szczególnie tam, gdzie drewno narażone jest na intensywne użytkowanie. Ochrona i Trwałość – Wosk Twardy Olejny na Podłogi i Fronty Kuchenne W miejscach szczególnie wymagających – takich jak podłogi, schody, czy fronty kuchenne – samo zabarwienie woskiem dekoracyjnym nie wystarczy. W takich przypadkach najlepszym rozwiązaniem jest nałożenie na zabarwioną powierzchnię warstwy wosku twardego olejnego OSMO. Produkt ten tworzy wyjątkowo trwałą powłokę odporną na ścieranie, działanie wody oraz zabrudzenia. Jest łatwy w pielęgnacji i w razie potrzeby można go miejscowo naprawiać bez konieczności szlifowania całej powierzchni. Podsumowanie Transparentne woski dekoracyjne OSMO to idealne rozwiązanie dla tych, którzy chcą podkreślić naturalne piękno drewna, nadać mu delikatny kolor, a jednocześnie zabezpieczyć je przed codziennym użytkowaniem. Stosowane jako warstwa ostateczna – sprawdzą się świetnie w mniej eksploatowanych miejscach. W przypadku intensywnych powierzchni, takich jak podłogi czy kuchenne fronty, najlepiej połączyć je z woskiem twardym olejnym, uzyskując zarówno estetyczny, jak i trwały efekt.
    • No a komu płacą kasę? Przecież ktoś to musi pompować.  A jest kanalizacja?
    • woda w nim jest bo niektórzy sasiedzi sie pod ten wodociag podpieli jeszcze kiedy ta firma istniala a było to za PRL-u Woda  najbardziej dobra tylko rury sa metalowe.Wodociag na mapce jest a gmina napisala mi ze go nie ma 
  • Popularne tematy

×
×
  • Utwórz nowe...