Skocz do zawartości

Cegiełki gipsowe na ścianę z farbą lateksową


Recommended Posts

Witam.

Mam pytanie odnośnie wykończenia ściany cegiełkami gipsowymi. 

Mam w domu ściany pomalowane farbą lateksową Bekers . Chciałbym najednej ścianie położyć płytki, cegiełki gipsowe . Czy będzie się to trzymać , czy muszę zdzierać farbę? Myślałem o przyklejeniu ich mamutem. W sypialni przykleiłem tak panele tapicerowane i trzyma całkiem niezle. Jestem kompletnie zielony w budowlance i wykończeniach niestety :-/ proszę o poradę .

Link do komentarza
7 godzin temu, GarryCooper35 napisał:

Mam w domu ściany pomalowane farbą lateksową Bekers .

Beckers to bardzo dobre farby , spróbuj skaleczyć czymś ostrym i jeżeli będzie odstawać , zwijać sie to czeka Cię darcie do żywego.....Jeżeli było pomalowane jak książki każą i nie idzie tego odspoić to śmiało możesz kleić.

59 minut temu, retrofood napisał:

 

Kto Ci to doradził? Niech teraz powie jak to zrobić.

Ekspert się odezwał...:zalamka:

Link do komentarza

Mieszkanie jest nowe, wykańczane i malowane było w zeszłym roku. Pod farbą byla gładź, następnie grunt, farba trzyma bardzo dobrze , po skaleczeniu nic nie odwarstwia się i nie zwija. Dzięki wielkie za odpowiedzi , zrobię jeszcze próbę z jedną cegiełką w mało widocznym miejscu. Jeżeli odlezie na następny dzień to niestety będę musiał drzeć , oby nie odlazła :-)  

A powiedzcie jeszcze proszę, czy przed przyklejaniem tych cegiełek za pomocą mamuta na tą farbę, powinienem wcześniej zagruntować ściane ? Na stronie producenta jest napisane, że użycie tego kleju nie wymaga wcześniejszego gruntowania :-/ ale sam już nie wiem 

Link do komentarza
2 godziny temu, GarryCooper35 napisał: