Skocz do zawartości

Wstawienie drzwi zewnętrznych zamiast balkonowych. Zmniejszenie otworu


Recommended Posts

Napisano

Dzień dobry. 

Mam zamiar wstawic drzwi zewnętrzne o wymiarach 100x200 w miejsce balkonowych. Jakie moge byc koszta i jakiego materiału użyć. Na zew znajduje się balkon z którego poprowadzone są schody. 

Screenshot_20210914_123510.jpg

Screenshot_20210914_123459.jpg

Napisano

Pytasz jako przyszły wykonawca? Jesli nie masz doświadczeń budowlanych to nie polecam. 

 

Jaka jest obecna szerokość otworu? Pokaż dół (próg) od strony balkonu.

I jaka to strona świata?

Napisano

Nie. Ogolnie chce wynająć ekipę do tego. Na dzisiaj tylko tyle zdjęć. To bedzie główne wejście do mieszkania. Ile taka usługa może kosztować i jak to wykonać najlepiej? 

Napisano

Koszty dostaniesz w wycenie. Wyślij zapytanie do kilku firm w okolicy i wszystkiego się dowiesz. Przyjedzie ktoś na oględziny i obmiar, potem dostaniesz wycenę. Do tego doliczyć trzeba jeszcze cenę drzwi to chyba tyle. Jeśli mogę coś doradzić, zdecyduj się a drzwi przeszklone z szybą antywłamaniową z dołem pełnym lub naświetlem z boku. Możliwości jest wiele. Na wzór drzwi do klatek schodowych, przychodni etc. Zawsze możesz zainspirować się ofertą KRISPOL.

Zerknij na te drzwi na końcu salonu KRISHOME

392212-nowy-salon-dolaczyl-do-sieci-kris

 

 

383579-8818-1100x0-sc2x04_krispol-rozne-

 

można też tradycyjnie

402203-5c0c-1100x0-sc2x04_nowe-modele-dr

Napisano
8 minut temu, Budujemy Dom - budownictwo ogólne napisał:

Koszty dostaniesz w wycenie. Wyślij zapytanie do kilku firm w okolicy i wszystkiego się dowiesz. Przyjedzie ktoś na oględziny i obmiar, potem dostaniesz wycenę. 

 

Problem polega na tym, że firmy oferują głównie samo umocowanie drzwi. Czyli to co najprostsze. A cała obróbka pozostaje do zrobienia. Ja też bym wolał brać kasę za samo obsadzenie, bo to robota konkretna i krótka. A z resztą trzeba się pieprzyć tak niemal po aptekarsku. 

I nie wiem, czy ktoś taką robotę weźmie.

Napisano
3 godziny temu, retrofood napisał:

 

Problem polega na tym, że firmy oferują głównie samo umocowanie drzwi. Czyli to co najprostsze. A cała obróbka pozostaje do zrobienia. Ja też bym wolał brać kasę za samo obsadzenie, bo to robota konkretna i krótka. A z resztą trzeba się pieprzyć tak niemal po aptekarsku. 

I nie wiem, czy ktoś taką robotę weźmie.

Dokładnie. Jestem przekonany że będę potrzebował innej firmy. Jakieś propozycje jak to najlpiej zmniejszyć? 

Napisano
16 minut temu, hunterrr napisał:

Dokładnie. Jestem przekonany że będę potrzebował innej firmy. Jakieś propozycje jak to najlpiej zmniejszyć? 

 

Dostaleś pytania. Nie możesz tego otworu zmierzyc? W którą stronę świata wychodzą te drzwi? To ważne, bo kierunek południowo zachodni oznacza częste i mocne zacinanie deszczu. 

 

Samo fizyczne mocowanie określa i zaleca producent drzwi. Kupiłeś już?

Napisano
5 godzin temu, hunterrr napisał:

Południowo wschodni. Wymiary to mniej więcej 140 na 270. Będę to główne drzwi wejściowe do domu. Nie będzie wiatrołapu 

 

No to będzie po 20 cm z każdego boku. Sporo. Albo 40 cm z jednej strony. Trzeba domurować ze zbrojeniem. Inaczej byle kopnięcie wyłamie drzwi. 

Proste i szybkie to nie będzie.

Napisano

Nie mam pojęcia. Kiedyś samo wstawienie drzwi to były koszty rzędu 100 - 200 PLN. W zależności od regionu i wielu innych spraw. Ale tu jest jeszcze przygotowanie i obróbka po samym wstawieniu, poza tym ja już od paru lat jestem "w stanie spoczynku", więc nie mam aktualnych informacji.

Utwórz konto lub zaloguj się, aby skomentować

Musisz być użytkownikiem, aby dodać komentarz

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto na forum. To jest łatwe!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Masz już konto? Zaloguj się.

Zaloguj się
  • Kto przegląda   0 użytkowników

    • Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
  • Darmowy poradnik budowlany raz w tygodniu na Twój e-mail

  • Najnowsze posty

    • Witam Mam problem spowodowany brakiem uzyskania pozwolenia na budowę przez to że droga prowadząca do działki (wewnętrzna , prywatna ) ma 3.5 metra szerokości a nie 5 m , dodam że moja działka i dwie przed moja są jedyne nie zabudowane licząc od wjazdu z drogi publicznej na drogę wewnętrzną a dalej za moją działka jest około 6-7 domów.  I jak to działa że tamte domy dostały pozwolenie a ja nie dostałem i działka przed moją również nie dostała pozwolenia  bo rozmawiałem z sąsiadem.   Czy oprócz służebności jest jakaś inna szansa odwołania się i sensowna argumentacja tego przypadku ? Ktoś może miał podobną sytuację w ostatnim czasie ?    
    • No i tym samym zwiększyć śliskość nawierzchni    
    • Jak fugę wykorzystałbym rzadki beton. Jak trochę przyschnie, zamieść całość a po całkowity wyschnięciu fug, przeczyścić kamienie wodą, można czymś zaimpregnować (pod warunkiem, że kamienie się ładnie doczyszczą)
    • Instrukcja olejowania nowego tarasu drewnianego z zastosowaniem produktów Osmo   Aby zapewnić trwałość, odporność na warunki atmosferyczne oraz estetyczny wygląd tarasu, niezbędne jest odpowiednie zabezpieczenie drewna jeszcze przed montażem. Poniżej przedstawiamy sprawdzony sposób pracy z wykorzystaniem renomowanych produktów marki Osmo. 1. Gruntowanie – Osmo WR Aqua 4001 Wszystkie elementy drewniane – deski tarasowe i legary – gruntujemy preparatem WR Aqua 4001. Grunt aplikujemy z każdej strony, zwracając szczególną uwagę na krawędzie oraz spód desek. Po nałożeniu preparatu drewno musi schnąć przez minimum 24 godziny w suchym, przewiewnym miejscu. 2. Pierwsza warstwa Oleju Tarasowego Osmo – przed montażem Po wyschnięciu gruntu nakładamy pierwszą warstwę Oleju Tarasowego Osmo. Olej nanosimy: Z obu stron desek tarasowych (góra i dół), Na wszystkie powierzchnie legarów. Dzięki temu drewno jest zabezpieczone zarówno od strony ekspozycji, jak i od strony gruntu/wilgoci. 3. Montaż tarasu Po całkowitym wyschnięciu oleju deski i legary montujemy zgodnie z zasadami sztuki budowlanej. Prace należy prowadzić w suchych warunkach pogodowych. 4. Druga warstwa Oleju Tarasowego Osmo – po montażu Po zamontowaniu desek, na ich widoczną (górną) stronę nakładamy drugą warstwę Oleju Tarasowego Osmo. Zapewnia to pełną ochronę przed działaniem promieni UV, deszczem i śniegiem oraz nadaje drewnu piękne, naturalne wykończenie. 5. Zabezpieczenie końcówek desek – Osmo 5735 Impregnat do czoła deski Na zakończenie każdą czołówkę (końcówkę) deski zabezpieczamy specjalnym impregnatem Osmo 5735. Zapobiega to nadmiernemu wnikaniu wilgoci przez czoła, co jest szczególnie ważne, ponieważ właśnie tam drewno najbardziej chłonie wodę i jest narażone na pękanie.   Dodatkowe wskazówki: Drewno przed impregnacją i olejowaniem powinno mieć wilgotność poniżej 20%. Idealne warunki pracy: temperatura od +10°C do +30°C, brak opadów i wysoka wilgotność względna powietrza. Do aplikacji zaleca się używać pędzla do drewna, wałka lub specjalnych akcesoriów Osmo.  
  • Popularne tematy

×
×
  • Utwórz nowe...