Skocz do zawartości

Drzwi zamykają się tylko z jednej strony


Recommended Posts

Napisano

Piszę post z prośbą o jakąś podpowiedź co mogło się stać z zamkiem w drzwiach i jak ewentualnie to poprawić bądź naprawić. Zamek zawsze jest przekręcony żeby drzwi były zamknięte a klucz pozostaje w zamku. Musiałem na chwile wyjść z domu więc otworzyłem drzwi normalnie kluczem i jak wróciłem to przekręciłem klucz z powrotem, drzwi się zamknęły, bez problemu. Jakąś chwile później drzwi były otwierane ponownie (z zewnątrz) ale tym razem już nie da rady ich zamknąć (z wewnątrz). Klucz wchodzi cały ale nie chce się przekręcić. Żeby tego było mało od zewnątrz da się klucz przekręcić i zamknąć drzwi - od wewnątrz klucz nie chce się ruszyć. Stało się to, trochę, samoistnie i nagle. Zamek zachowuje się tak samo na każdy klucz, który pasuje do zamka.  To, że coś utknęło w środku i przeszkadza w zamknięciu drzwi chyba jest niemożliwe, dlatego prosiłbym o pomoc. Wszelkie informację na pewno się przydadzą. Załączam również filmik w postaci linku (nie ma dźwięku), zdjęcie klucza w zamku i samego klucza. Zamek jest firmy GERDA.

https://www.youtube.com/watch?v=lCfOeKUQcXA

https://i.imgur.com/pK1nV8W.jpg

https://i.imgur.com/9x3MXfm.png 

Napisano

Oj już nie pamiętam jak to się robiło. W Gerdzie wkładało się klucze z 2 stron i jakby kalibrowało działanie wkładki- próbowałem poruszać obydwoma lekko z 2óch stron. Można było to zepsuć jak wewnątrz miałeś klucz i od zewnątrz ktoś chciał się dostać swoim kluczem. Jak próbowałbym pogmerać 2 kluczami z 2 stron.
Inna opcja to czy czasem ktoś Ci czegoś z zewnątrz nie wsadził do wkładki?

 

Od biedy możesz wkładkę wyjąć, bo klucz Ci z jednej strony działa i możesz ją wymienić.

Utwórz konto lub zaloguj się, aby skomentować

Musisz być użytkownikiem, aby dodać komentarz

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto na forum. To jest łatwe!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Masz już konto? Zaloguj się.

Zaloguj się
  • Kto przegląda   0 użytkowników

    • Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
  • Darmowy poradnik budowlany raz w tygodniu na Twój e-mail

  • Najnowsze posty

    • Cześć,   dotarłem z rynna koszową do szczytu i mam tyle blachy ze wystarczy na 1 szanse dociecia/dogiecia. Plan jest taki żeby zrobić to tak (zdj A) U mnie to aktualnie wygląda tak (jedna z blach jeszcze nie podciagnieta do góry, zdj. B),   Mam na to 2 pomysły. Pierwszy taki jak na zdjęciu A wyzej, drugi taki zeby rozciąć wzdłuż czerwonej lini i zagiać na zielonej robiać zakład. Z tym 2 mam taki problem ze na końcu cieńcia jest jednak dziura, ktora chyba nie uda się przykryć dachówka i to ew miejsce do przecieków.  Tutaj znalazłem film na ktorym to robia    Jeśli chodzi o zdj A, to rozumiem ze trzeba przyciać/zagiąć to tak To co jeszcze nie podoba mi sie na wykonaniu ktore znlaazłem to ten moment Woda spadająca z dachówek powyzej wpada na to miejsce i ma duze szanse zeby sie przelac. Zakladam ze ten moment powinien byc inaczej rozwiazany. Wyzej podniesiony.   Jak Wy zrobiliscie to u siebie?  
    • Dziękuję za odpowiedź. "Jajogłowy", czyli kogo ma Pan na myśli - jakiś Pana znajomy praktyk z branży farbiarskiej?  Mój znajomy "jajogłowy" – profesor z politechniki z ekspertyzą w farbach – odpowiedział mi, że w Karcie charakterystyki nie wykazano żadnych substancji niebezpiecznych poza rozpuszczalnikami, które odparowują. Najpewniej wciąż odparowują ich resztki i stąd zapach.   W Karcie Technicznej czytamy, że farba: Źródło: https://msp.images.akzonobel.com/prd/dh/eplham/documents/hammerite_prosto_na_rdz__karta_techniczna.pdf    Dlatego też zdecydowałem się na tę farbę, bo instalacja w lokalach mieszkalnych prawie nigdy nie osiąga temperatury 80 °C.
    • Głupoty Aśćka prawisz, ot co. Bo to sklejka z puchu, skoro starasz się o brak przeciążeń? A w ogóle skąd te przeciążenia przychodzą Ci do głowy? Sądzisz, że to któreś piętro? Otóż raczej się mylisz. Progi wskazują, że nie. I po co Ci tam solidna hydroizolacja? Basen będzie?   I wprawdzie post deczko stęchlizną zalatuje, ale Autorowi byłbym skłonny ten keramzyt odradzać. Nieustabilizowany keramzyt (niezamknięty warstwą zmieszaną choćby z chudziakiem) będzie rypiał i skrzypiał pod płytami OSB czy innymi, aż do końca świata. Dlatego raczej styropian na wyrównanie. 
    • W przypadku tak wielowarstwowego podłogi ważne jest, aby nie przeciążać konstrukcji. Do wyrównania pod parkiet najlepiej użyć sklejki o grubości 12-15 mm, ułożonej z przesunięciem połączeń. Na przykład Kronopol lub Swiss Krono. Keramzyt drobnoziarnisty 4-10 mm nadaje się jako izolacja sypka, ale na nim trzeba położyć solidną hydroizolację.
    • Trzeba zrobić kryzowanie w instalacji. 
  • Popularne tematy

×
×
  • Utwórz nowe...