Połączenie od zasilania ciasno siedzi, kabel wygląda w porządku. To musi być coś związanego z wymianą tych nieszczęsnych szczotek.
Powiem tak, są wyczuwalne luzy przy połączeniach szczotek. Pokombinowałem trochę i jest lepiej. Przy 1-2 biegu chodzi normalnie .. natomiast od 3 wzwyż zaczyna się telepanie. Czy w tym mogę doszukiwać się winy?
Nie można ich oczywiście tak bez oporu zdjąć jednak przy użyciu kombinerek chodzą lekko na boki (inne tak nie mają).
2 minuty temu, mhtyl napisał:W głowicy/przekładni kątowej masz dwa łożyska kólkowe, jedno na wirniki a drugie na sworzniu gwintowanym od strony zewnętrznej. Natomiast trzecie łożysko może być na początku tego sworznia gwintowanego i może to być łożysko igiełkowe w modelach profesjonalnych (w amatorskich czy hobbystycznych jest to tulejka).
Często wyrabia sie łożysko na sworzniu gwintowanym ale to od strony gwintu.
Nie rozumiem o jakim elemencie piszesz, że jak go ściągniesz to efekt taki sam.
Chodzi mi o wyeliminowanie tego łożyska z dywagacji - foto