Viessmann Napisano 24 kwietnia 2020 #1 Napisano 24 kwietnia 2020 Witajcie, dzisiaj temat techniczno-organizacyjny. Otóż w związku ze stanem pandemii przygotowaliśmy dla Państwa - klientów i serwisantów - garść przydatnych informacji. Po pierwsze -Prace serwisowe na odległość są bezpieczne, a Firma Viessmann w pełni stosuje się do wytycznych Głównego Inspektoratu Sanitarnego oraz Ministerstwa Zdrowia podczas prac serwisowych i instalatorskich. Aby wszystkim ułatwić fukcjonowanie, przygotowaliśmy krótki przewodnik w formie instrukcji, Polecamy. Szczegóły do pobrania TUTAJ Polecam i pozdrawiam, życząc zdrowia na ten trudny czas.
animus Napisano 28 kwietnia 2020 #2 Napisano 28 kwietnia 2020 A jak przejść przegląd, potrzebna praca w realu, trzeba co roku wyczyścić wymiennik kotła, tego się nie przeskoczy.
Viessmann Napisano 28 kwietnia 2020 Autor #3 Napisano 28 kwietnia 2020 4 godziny temu, animus napisał: A jak przejść przegląd, potrzebna praca w realu, trzeba co roku wyczyścić wymiennik kotła, tego się nie przeskoczy. 4 godziny temu, animus napisał: A jak przejść przegląd, potrzebna praca w realu, trzeba co roku wyczyścić wymiennik kotła, tego się nie przeskoczy. Nikt nie pisze o tym, żeby zrezygnować z wizyt u klienta, ale by robić to odpowiedzialne, bezpiecznie, zgodnie z zaleceniami władz.
Recommended Posts
Utwórz konto lub zaloguj się, aby skomentować
Musisz być użytkownikiem, aby dodać komentarz
Utwórz konto
Zarejestruj nowe konto na forum. To jest łatwe!
Zarejestruj nowe kontoZaloguj się
Masz już konto? Zaloguj się.
Zaloguj się