Skocz do zawartości
Róża Ocean Niebo Wiosna Betoniarka Jajoszczypiorny Bruk Wrota Hadesu Purpurowy obłęd Smok
Eksperci Viessmann

Koronawirus - zalecenia dla klientów i serwisantów

Recommended Posts

Witajcie, dzisiaj temat techniczno-organizacyjny.


Otóż w związku ze stanem pandemii przygotowaliśmy dla Państwa - klientów i serwisantów - garść przydatnych informacji.

Po pierwsze -Prace serwisowe na odległość są bezpieczne, a Firma Viessmann w pełni stosuje się do wytycznych Głównego Inspektoratu Sanitarnego oraz
Ministerstwa Zdrowia podczas prac serwisowych i instalatorskich.
Aby wszystkim ułatwić fukcjonowanie, przygotowaliśmy krótki przewodnik w formie instrukcji, Polecamy.

Szczegóły do pobrania TUTAJ

Polecam i pozdrawiam, życząc zdrowia na ten trudny czas.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

A jak przejść przegląd, potrzebna praca w realu, trzeba co roku wyczyścić wymiennik kotła, tego się nie przeskoczy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
4 godziny temu, animus napisał:

A jak przejść przegląd, potrzebna praca w realu, trzeba co roku wyczyścić wymiennik kotła, tego się nie przeskoczy.

 

4 godziny temu, animus napisał:

A jak przejść przegląd, potrzebna praca w realu, trzeba co roku wyczyścić wymiennik kotła, tego się nie przeskoczy.

Nikt nie pisze o tym, żeby zrezygnować z wizyt u klienta, ale by robić to odpowiedzialne, bezpiecznie, zgodnie z zaleceniami władz. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Utwórz konto lub zaloguj się, aby skomentować

Musisz być użytkownikiem, aby dodać komentarz

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto na forum. To jest łatwe!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Masz już konto? Zaloguj się.

Zaloguj się

×
×
  • Utwórz nowe...