Skocz do zawartości

Nierówności na ścianie.


Recommended Posts

Napisano

Cześć. Mam do naprawy ścianę z zdjęcia i zastanawiam się jak to ugryźć. Ściana była robiona przez fachowca.. którego dopiero 4 dnia wyrzuciłem z remontu. Później była jeszcze inna osoba ja niestety nie dopilnowałem wszystkiego i teraz słońce każdego ranka i południe pokazuje mi to dzieło sztuki. Zastanawiam się jak go ugryźć. Spróbować to wyrównać gładzią? Czy skuć trochę i tynk + cienką warstwą gładzi? Kwestia taka że po lewej stronie zaraz na rogu w kuchni zaczyna się ściana z betonem architektonicznym, więc kucie całości nie wchodzi w grę. Jest to goldband później jakąś gładź i farba... Jak wy byście to naprawili? 

IMG_20200213_071257.jpg

Gość mhtyl
Napisano
17 godzin temu, Lukas22 napisał:

Jak wy byście to naprawili? 

Ty sam tego na pewno nie naprawisz. Czy ta ściana jest pomalowana? Jaki tynk, o ile można to nazwać tynkiem :) fachowiec położył że tak wygląda jak wygląda.

Co byś nie chciał zrobić to najpierw ścianę trzeba wyrównać.

17 godzin temu, Lukas22 napisał:

i teraz słońce każdego ranka i południe pokazuje mi to dzieło sztuki.

A może to celowe działanie fachowca abyś szybciej doszedł do siebie po przebudzeniu :icon_mrgreen:

Napisano
18 godzin temu, Lukas22 napisał:

 Jak wy byście to naprawili? 

Ścianę zagruntować i położyć gładź, po czym wyszlifować.

Robiłem tak ściany nawet w bardzo starym domu, z tynkami wapiennymi i byle jaką farbą na wierzchu. Idealnie oczywiście nie było, ale wiele da się ukryć i wygląda przyzwoicie.

Napisano
18 godzin temu, Lukas22 napisał:

Jak wy byście to naprawili? 

"Żyrafa" z grubym papierem w rękach dobrego fachowca od gładzi, który ma lekką rękę powinna dać sobie radę...

 

Ale zawsze ściana ze światłem tak ukierunkowanym nie jest łatwa do wygładzenia... :bezradny:

 

5 minut temu, retrofood napisał:

Ścianę zagruntować i położyć gładź, po czym wyszlifować.

Jest też  to jakieś wyjście... tylko ile tej gładzi tu wyjdzie...:zalamka:

Napisano
20 minut temu, uroboros napisał:

 Ale zawsze ściana ze światłem tak ukierunkowanym nie jest łatwa do wygładzenia... :bezradny:

 

Owszem. Dlatego zarówno przy tapetowaniu, jak przy kładzeniu gładzi czy malowaniu, reflektor umieszcza się tuż przy ścianie. Trzeba sprawdzać najbardziej niekorzystne uwarunkowania.

Napisano
48 minut temu, Budujemy Dom - budownictwo ogólne napisał:

Cudo :). Ja bym to opukał i naciągnął od nowa. To wygląda tak, jakby "za chwilę" wszystko miało odpaść. Co jest za tą ścianą?

 

Strikte za ścianą jest łazienka. Dziękuję za porady. Spróbuję pierw zrobić tak jak uroboros pisze, czyli żyrafa. Mam gdzieś krążek 100, przelecę kilka razy i zobaczę jak to będzie wyglądać.

Napisano

Papier o gradacji 100 jest do doszlifowania, a tu powinieneś zacząć od jak najgrubszego - np 60, a nawet 40...

Napisano

:D Niestety 100 to byl najgrubszy jaki miałem, a aktualnie nie mogę się ruszać z domu więc muszę korzystać z tego co mam na stanie. Ogólnie ostukałem to i teraz czeka mnie najgorsza część czyli wyrównanie tego i wiem że nie będzie łatwo.

IMG_20200331_115357.jpg

Utwórz konto lub zaloguj się, aby skomentować

Musisz być użytkownikiem, aby dodać komentarz

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto na forum. To jest łatwe!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Masz już konto? Zaloguj się.

Zaloguj się
  • Kto przegląda   0 użytkowników

    • Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
  • Darmowy poradnik budowlany raz w tygodniu na Twój e-mail

  • Najnowsze posty

    • Cześć,   dotarłem z rynna koszową do szczytu i mam tyle blachy ze wystarczy na 1 szanse dociecia/dogiecia. Plan jest taki żeby zrobić to tak (zdj A) U mnie to aktualnie wygląda tak (jedna z blach jeszcze nie podciagnieta do góry, zdj. B),   Mam na to 2 pomysły. Pierwszy taki jak na zdjęciu A wyzej, drugi taki zeby rozciąć wzdłuż czerwonej lini i zagiać na zielonej robiać zakład. Z tym 2 mam taki problem ze na końcu cieńcia jest jednak dziura, ktora chyba nie uda się przykryć dachówka i to ew miejsce do przecieków.  Tutaj znalazłem film na ktorym to robia    Jeśli chodzi o zdj A, to rozumiem ze trzeba przyciać/zagiąć to tak To co jeszcze nie podoba mi sie na wykonaniu ktore znlaazłem to ten moment Woda spadająca z dachówek powyzej wpada na to miejsce i ma duze szanse zeby sie przelac. Zakladam ze ten moment powinien byc inaczej rozwiazany. Wyzej podniesiony.   Jak Wy zrobiliscie to u siebie?  
    • Dziękuję za odpowiedź. "Jajogłowy", czyli kogo ma Pan na myśli - jakiś Pana znajomy praktyk z branży farbiarskiej?  Mój znajomy "jajogłowy" – profesor z politechniki z ekspertyzą w farbach – odpowiedział mi, że w Karcie charakterystyki nie wykazano żadnych substancji niebezpiecznych poza rozpuszczalnikami, które odparowują. Najpewniej wciąż odparowują ich resztki i stąd zapach.   W Karcie Technicznej czytamy, że farba: Źródło: https://msp.images.akzonobel.com/prd/dh/eplham/documents/hammerite_prosto_na_rdz__karta_techniczna.pdf    Dlatego też zdecydowałem się na tę farbę, bo instalacja w lokalach mieszkalnych prawie nigdy nie osiąga temperatury 80 °C.
    • Głupoty Aśćka prawisz, ot co. Bo to sklejka z puchu, skoro starasz się o brak przeciążeń? A w ogóle skąd te przeciążenia przychodzą Ci do głowy? Sądzisz, że to któreś piętro? Otóż raczej się mylisz. Progi wskazują, że nie. I po co Ci tam solidna hydroizolacja? Basen będzie?   I wprawdzie post deczko stęchlizną zalatuje, ale Autorowi byłbym skłonny ten keramzyt odradzać. Nieustabilizowany keramzyt (niezamknięty warstwą zmieszaną choćby z chudziakiem) będzie rypiał i skrzypiał pod płytami OSB czy innymi, aż do końca świata. Dlatego raczej styropian na wyrównanie. 
    • W przypadku tak wielowarstwowego podłogi ważne jest, aby nie przeciążać konstrukcji. Do wyrównania pod parkiet najlepiej użyć sklejki o grubości 12-15 mm, ułożonej z przesunięciem połączeń. Na przykład Kronopol lub Swiss Krono. Keramzyt drobnoziarnisty 4-10 mm nadaje się jako izolacja sypka, ale na nim trzeba położyć solidną hydroizolację.
    • Trzeba zrobić kryzowanie w instalacji. 
  • Popularne tematy

×
×
  • Utwórz nowe...