usiek Napisano 26 maja 2020 Autor Udostępnij #401 Napisano 26 maja 2020 41 minut temu, animus napisał: Szmata dobra, tylko trzeba ją wklejać. Szmata to ta taśma? Ale i tak coś tam wklejać trzeba? Czy masz inny, lepszy patent? Link do komentarza
animus Napisano 26 maja 2020 Udostępnij #402 Napisano 26 maja 2020 Fizelina albo szmata. 11 minut temu, usiek napisał: Szmata to ta taśma? Tak. Gruntowanie złączy, dobry klej do złączy, łączenie od spodu stalą, odpowiednia ilość wkrętów i tyle. Wkręty nie poprzekręcane. 1 Link do komentarza
usiek Napisano 28 maja 2020 Autor Udostępnij #403 Napisano 28 maja 2020 Ma ktoś praktykę z podnośnikami do płyt? Bo takim wynalazkiem, który mam to raczej samemu chyba nie podniosę płyty pionowo na skos sufitu? Bo albo płyta zsunie się na dół albo pęknie... https://www.impiger.pl/catalogue/podnosnik-do-pyt-gipsowych-wiorowych-paneli-35m_582.html Któryś z youtuberów pisał, że on tak podnosi.. ale zastanawia mnie w jaki sposób Link do komentarza
zenek Napisano 28 maja 2020 Udostępnij #404 Napisano 28 maja 2020 57 minut temu, usiek napisał: Któryś z youtuberów pisał, że on tak podnosi.. ale zastanawia mnie w jaki sposób Coś podobnego widziałem w castoramie. Jest tylko kwestia przymocowania płyty, kiedy ma ona być podniesiona pod kątem, zeby się nie zsunęła. Może jest jakiś profil do podnośnika z ogranicznikiem z jednej strony? No i "trzecia ręka" w kilku sztukach by sie przydałado podparcia. Samemu takie i podobne prace jest nie dwa razy (zamiast we dwojkę), ale trzy razy trudniej robić...niestety... Powodzenia Link do komentarza
usiek Napisano 28 maja 2020 Autor Udostępnij #405 Napisano 28 maja 2020 Są podnośniki z wychyłem w obu płaszczyznach ale kosztują 3 razy więcej. Ten ma tylko przechył w jednym kierunku i te "łapki", które ma są trochę za krótkie żeby płytę pionowo dać Ma też wysuwane ramiona. Link do komentarza
usiek Napisano 3 czerwca 2020 Autor Udostępnij #406 Napisano 3 czerwca 2020 Chwilowo mam przestój ale już się zastanawiam czy dobrze to sobie wykombinowałem... Na suficie między jętki 18cm zacząłem pakować 2x10cm wełny. Nie bardzo mi się to podoba ale zrobiłem tylko jeden "pas" i nie wiem czy w następne nie będę rozwarstwiał i dawał 10+5. Od spodu sznurkuję to zwykłym sznurkiem i na gwoździe papniaki. Profile i płyty GK będą jeszcze 10 cm pod jętkami więc ta wełna musi tam wisieć na tych sznurkach. Czy ona tam długo powisi czy kiedyś pierdzielnie na sufit od góry? Link do komentarza
animus Napisano 3 czerwca 2020 Udostępnij #407 Napisano 3 czerwca 2020 Długo powisi. Link do komentarza
usiek Napisano 3 czerwca 2020 Autor Udostępnij #408 Napisano 3 czerwca 2020 1 minutę temu, animus napisał: Długo powisi. A to nie będę kombinował... Łysy gdzieś tam chyba mówił, że sznurek to nie... że żmijka stalowa ITD A jak już jestem to muszę wiedzieć co chcę i materiał na kolejny etap zbierać... Mam uniflota knaufa 5kg na łączenia. Chcę jak najmniej świrować z tymi Q.... Co muszę dać na wyszpachlowany sufit? I czym przejechać ściany? Tynk cementowo-wapienny jest. Link do komentarza
animus Napisano 3 czerwca 2020 Udostępnij #409 Napisano 3 czerwca 2020 (edytowany) Twarde gipsy najlepsze, takie jak szarucha z gnidy, na koniec Acryl-Putz z wiadra. Uniflot ze szmatą i z fizeliną. Edytowano 3 czerwca 2020 przez animus (zobacz historię edycji) Link do komentarza
usiek Napisano 3 czerwca 2020 Autor Udostępnij #410 Napisano 3 czerwca 2020 (edytowany) Uniflot, fizelina na rigipsa na łaczenia, taśma tuff-tape na kąty rozwarte pójdzie.. Czyli później wszystko tym https://allegro.pl/oferta/nida-start-sinat-gips-szpachlowy-25kg-8999888141 a na koniec tym https://allegro.pl/oferta/masa-szpachlowa-acryl-putz-finish-27-kg-6462466159 ? Gruntować to najpierw trzeba? Ściany chyba tak bo z nich się sypie jak ręką przejadę.... edit: ten Siniat Start pisze, że do łączeń to jest... to chyba nie ten mi potzrebny Edytowano 3 czerwca 2020 przez usiek (zobacz historię edycji) Link do komentarza
animus Napisano 3 czerwca 2020 Udostępnij #411 Napisano 3 czerwca 2020 Gruntujesz wszystko. https://www.atlas.com.pl/produkt/gips-szpachlowy-dolina-nidy-201-785/ Po szpachlowaniu jak przeszlifujesz to znowu grunt, chyba że rzeźbisz blichówą. 1 Link do komentarza
usiek Napisano 4 czerwca 2020 Autor Udostępnij #412 Napisano 4 czerwca 2020 16 godzin temu, animus napisał: Po szpachlowaniu jak przeszlifujesz to znowu grunt, chyba że rzeźbisz blichówą. Próbujesz mnie chyba przerzucić na wyższy poziom tymi nazwami. Ale google pokazuje mi, że blichówka to paca :) Ja muszę mieć dokładny plan... żeby się do niego przygotować. Majstry co troszkę tynki spi..doliły mówiły, że to jest takie gładkie, że przetrzeć lekko i malować. Ale ja sobie wymyśliłem, że dam wałkiem jedną warstwę jakiejś gładzi i przejadę pacą Kubala za miliony monet (ale Mhtyl mnie odwiódł od zakupu takiej pacy). Bo jak machnę taką pacą to nawet szlifować nie będzie trzeba :) Czyli jedna warstwa to się nie da? Musi być ten gips szpachlowy i później dopiero finisz? I sufit i ściany ta sama metoda i te same materiały? Co to znaczy, że jak rzeźbię blichówką to nie muszę gruntować? Link do komentarza
animus Napisano 4 czerwca 2020 Udostępnij #413 Napisano 4 czerwca 2020 (edytowany) Kubala to firma a pace robi różne, domyślam się że chciałeś przetrzeć gąbką. Może być też sam finisz, wszystko zależy od powierzchni. Rzeźbienie blichówą to skrobane powierzchni po szpachlowaniu, jak wyschnie, zawsze trzeba to robić, znikają wtedy kamyczki i dropy. Tynk też przed gruntowaniem trzeba przerzeźbić i zamieść. Tu masz filmik, czym większa "stalówka" tym gładsza i równiejsza powierzchnia. Trzecia minuta filmu gościu rzeźbi akurat szpachelką. Edytowano 4 czerwca 2020 przez animus (zobacz historię edycji) 1 Link do komentarza
usiek Napisano 4 czerwca 2020 Autor Udostępnij #414 Napisano 4 czerwca 2020 (edytowany) 19 minut temu, animus napisał: Kubala to firma a pace robi różne, domyślam się że chciałeś przetrzeć gąbką. Heh... źle nazwałem Chodziło mi o to: https://allegro.pl/oferta/kubala-pioro-noz-do-scian-tynku-gladzi-gipsu-60cm-9044154662 Tak to chciałem machnąć... jedną warstwą Edytowano 4 czerwca 2020 przez usiek (zobacz historię edycji) Link do komentarza
animus Napisano 4 czerwca 2020 Udostępnij #415 Napisano 4 czerwca 2020 (edytowany) Do szerokiego noża to przydałaby się masa amerykańska i jest to do zrobienia, tamte gipsy za szybko wyschną. https://www.google.com/search?q=masa+amerykańska+ProForm+MULTI-USE&tbm=isch&hl=pl&ved=2ahUKEwivntmgiOjpAhUhwsQBHQaaCUUQBXoECAEQHA&biw=1269&bih=635 Jak chcesz inwestować więcej to lepsze takie szpachle finiszowe: https://voxtools.pl/speedskim-narzedzia-do-gladzi-c-5.html Idealne do gładzi amerykańskich. Edytowano 4 czerwca 2020 przez animus (zobacz historię edycji) 1 Link do komentarza
usiek Napisano 4 czerwca 2020 Autor Udostępnij #416 Napisano 4 czerwca 2020 No własnie nie wiem.... conajmniej 300zł za szpachle z osprzętem trochę dużo.... Kubale widziałem u nas w sklepie to się pytam czy to ta słynna Kubala.... a facet mówi: Panie, wszyscy mówią, że to jest super ale jeszcze nikt tego nie kupił Link do komentarza
animus Napisano 4 czerwca 2020 Udostępnij #417 Napisano 4 czerwca 2020 1 godzinę temu, usiek napisał: Tak to chciałem machnąć... jedną warstwą On ma już ścianę wyprowadzoną pod ostateczną gładź. Wszystko zależy co chcesz osiągnąć, jaką gładkość, kiedyś nawet po gładzeniu, farbę nakładałem taką szpachlą, to dopiero wychodzi gładkość, muchy spadają, nie mogą długo się utrzymać. Link do komentarza
usiek Napisano 4 czerwca 2020 Autor Udostępnij #418 Napisano 4 czerwca 2020 1 godzinę temu, animus napisał: On ma już ścianę wyprowadzoną pod ostateczną gładź. Wszystko zależy co chcesz osiągnąć, jaką gładkość, kiedyś nawet po gładzeniu, farbę nakładałem taką szpachlą, to dopiero wychodzi gładkość, muchy spadają, nie mogą długo się utrzymać. Nie mam żadnych wygórowanych wymagań... tanio, szybko i żeby za dużo się nie narobić Ma być normalnie, gładko... żadnego Q10 nie potrzebuje. Ta gładź głównie przez takie pęknięcia jak na fotce. Trochę dużo ich jest. I że jak ryjem polecę na ścianę żeby go nie obejrzeć za mocno Link do komentarza
animus Napisano 4 czerwca 2020 Udostępnij #419 Napisano 4 czerwca 2020 1 godzinę temu, usiek napisał: Nie mam żadnych wygórowanych wymagań... tanio, szybko i żeby za dużo się nie narobić Ma być normalnie, gładko... żadnego Q10 nie potrzebuje. Ta gładź głównie przez takie pęknięcia jak na fotce. Trochę dużo ich jest. I że jak ryjem polecę na ścianę żeby go nie obejrzeć za mocno Tam był skurcz duży, popękało bo za bardzo rozwodnione ktoś nakładał, możesz spróbować zamulić to pacą gąbkową. Link do komentarza
usiek Napisano 4 czerwca 2020 Autor Udostępnij #420 Napisano 4 czerwca 2020 Mieli przyjechać to "zafilcować" mówił.... ale pie.rdole już ich. Syf po nich do dzisiaj bym sprzątał. Ale jak przejadę gładzią to chyba też wystarczy? Link do komentarza
animus Napisano 4 czerwca 2020 Udostępnij #421 Napisano 4 czerwca 2020 Trudno ocenić co tam masz, zrób zdjęcie żeby było widać chropowatość tynku. Link do komentarza
usiek Napisano 4 czerwca 2020 Autor Udostępnij #422 Napisano 4 czerwca 2020 (edytowany) Jak cykne fotki to wstawię.... A teraz mi wyskoczył filmik.... ten zrobił tak jak ja se to wymyśliłem Spodziewałem się lepszego efektu. Albo się typ nie przyłożył albo te pace/pióra za 3 stówki niewiele pomagają... Edytowano 4 czerwca 2020 przez usiek (zobacz historię edycji) Link do komentarza
animus Napisano 4 czerwca 2020 Udostępnij #423 Napisano 4 czerwca 2020 1 godzinę temu, usiek napisał: Spodziewałem się lepszego efektu. Albo się typ nie przyłożył albo te pace/pióra za 3 stówki niewiele pomagają... To dramat, albo ściana była krzywa o on tylko lizał. Link do komentarza
Gość mhtyl Napisano 5 czerwca 2020 Udostępnij #424 Napisano 5 czerwca 2020 20 godzin temu, usiek napisał: Ale jak przejadę gładzią to chyba też wystarczy? Byłbym z ta gładzią ostrożny bo mogą wyjść Ci potem placki po malowaniu. Link do komentarza
Gość Napisano 5 czerwca 2020 Udostępnij #425 Napisano 5 czerwca 2020 21 godzin temu, usiek napisał: Ale jak przejadę gładzią to chyba też wystarczy? Zależy jakie masz oczekiwania, jakiej gładkości oczekujesz... Trzeba sobie uświadomić, że są różne wykończenia powierzchni ścian... w ostatnim filmiku gość mówi o szpachlowaniu ściany, nie o wykonaniu GŁADZI... Po szpachlowaniu dość nierównych ścian uzyskuje się dalej dość nierówne - nieco równiejsze - ściany, tylko tyle, że gładkie w dotyku... wszystkie nierówności ściany, przy oświetleniu bocznym będą widoczne, ale czasem, przy oświetleniu centralnym, ten standard wystarcza. Czym nieco innym jest gładź... tu powierzchnia jest wykańczana niemal na lustro i przy oświetleniu halogenem po ścianie nie powinno być żadnych, no, niemal żadnych odchyleń od płaszczyzny! Jak TY przejedziesz gładzią, to może Tobie wystarczyć, ktoś inny może tego nie zaakceptować. Musisz zdawać sobie sprawę, że ten stan, który uzyskał autor filmiku, a który animus określił jako dramat - jest może łatwy do osiągnięcia dla autora, ale Ty tego nie osiągniesz, choć jak mówię: NIE ŚWIĘCI GARNKI LEPIĄ. Autor filmiku dość długo musiał pracować, żeby uzyskać taką sprawność przy operowaniu pacą i wyćwiczyć te ruchy - kierunek, nacisk pacy, podejście do ściany... to tylko tak fajnie i prosto wygląda na filmiku... Pamiętam swoje pierwsze próby w gładzeniu ścian - też to był dramat... Praktyka ten dramat usuwa... Nigdy nie nastawiałem się "na raz"... drugi raz był konieczny, czasem przydawał się trzeci... z międzyszlifowaniami... 23 godziny temu, animus napisał: możesz spróbować zamulić to pacą gąbkową. A to powinien wykonać wykonawca, właśnie 21 godzin temu, usiek napisał: to "zafilcować" przed całkowitym utwardzeniem tynku... Gdyby zafilcowali, nie byłoby tych pęknięć... Link do komentarza
usiek Napisano 5 czerwca 2020 Autor Udostępnij #426 Napisano 5 czerwca 2020 Wieczorkiem odniosę się do tych Waszych postów... Nawet fotki tynku porobiłem. Ale teraz muszę troszkę wełny upchnąć bo chcę jak najszybciej z nią już skończyć Tu od ściany jest 26cm. Pakować tam wełnę i nie wypadnie, czy jakoś sznurkować? Trzeba by kołki wiercić żeby sznurek było do czego przymocować.... Link do komentarza
animus Napisano 5 czerwca 2020 Udostępnij #427 Napisano 5 czerwca 2020 Napakuj trochę ścisłej, nie wypadnie, jak szerzej to deskę z nabitymi papiakami przykołować do ściany. Link do komentarza
Gość mhtyl Napisano 5 czerwca 2020 Udostępnij #428 Napisano 5 czerwca 2020 1 godzinę temu, usiek napisał: Tu od ściany jest 26cm. Pakować tam wełnę i nie wypadnie, czy jakoś sznurkować? Trzeba by kołki wiercić żeby sznurek było do czego przymocować.... Ten profil w prawym górnym rogu na zdjęciu to jest tak na sztukę na razie czy już na stałe przykręcony? Bo tam jest błąd, profil CD wejść w środek UD. Między kleszcze nie dajesz wełny? Link do komentarza
usiek Napisano 6 czerwca 2020 Autor Udostępnij #429 Napisano 6 czerwca 2020 (edytowany) 12 godzin temu, mhtyl napisał: Ten profil w prawym górnym rogu na zdjęciu to jest tak na sztukę na razie czy już na stałe przykręcony? Bo tam jest błąd, profil CD wejść w środek UD. Między kleszcze nie dajesz wełny? To jest tak na sztukę Po przeciwnej stronie mam wyłaz na strych więc ten profil mogłem nie zdejmować tylko go tak przesunąć. Bo ja to od dupy strony robiłem... najpierw CD60, później zaznaczanie gdzie ma być UD i co któregoś CD zostawiałem jako "prowadnica" co bym tym UDkiem trafił dobrze. Masakra będzie teraz te CD60 tam powpinac. Na skosie już był problem, musiałem UD rozginac, wieszaki podcinać, a nawet profile lekko przycinać.... kilka k...rw sypnąłem do tego i jakoś powchodzilo. Trzeba uważać bo takiego ponad 3m CD60 można złamać jak by go próbować wygiąć po długości Między kleszcze pójdzie wełna ale na samym końcu co by wykorzystać jak najwięcej odpadów. Wczoraj jak przeczytałem te Wasze posty o szpachlowaniu to szybko przyznałem Wam rację. Skoro w 3 tak mówicie to ja swoim pomysłem przekombinuje i będę napewno musiał poprawiać. Trzeba się nastawić od razu na podwójne szpachlowanie. Nie bardzo wiem czemu i jakie placki wyjdą ale kilka dni temu był tu jakiś temat... komuś coś właśnie powychodzilo więc wierzę na słowo. @animusod samego początku dobrze mówił. Po tym filmie wyżej ja się spodziewałem chyba efektu gładkości jak stół A tu gość szlifuje później te ściany i gdzieś tam mówi, że szpachla na tynk CW na jeden raz to tak nie bardzo. Chciał to sprawdzić tylko... A tu znalazłem, że wcześniej pokazywał też sufit.... Musi być tak samo po całości i tutaj to pióro fajnie mu to zbierało... Ja mam ściany wydaje mi się proste więc podrownywal nie będę bo i nie dam rady. Ja kiedyś chciałem sobie ściany podrownac więc wiem jak to wygląda Edytowano 6 czerwca 2020 przez usiek (zobacz historię edycji) Link do komentarza
Gość Napisano 6 czerwca 2020 Udostępnij #430 Napisano 6 czerwca 2020 12 godzin temu, usiek napisał: to pióro fajnie mu to zbierało... Bo on już wie jak je prowadzić, jaką gęstość ma mieć gładź, którą nakładał... Uwierz mi, że na pierwszy raz nie jest to takie proste... Ale on też kiedyś zaczynał... może miał pod ręką jakiegoś guru, który podpowiadał na bieżąco... Powodzenia Link do komentarza
usiek Napisano 7 czerwca 2020 Autor Udostępnij #431 Napisano 7 czerwca 2020 Po tych fotkach to chyba za dużo nie widać... Pierwsza robota u mnie to zawsze tak średnio mi wychodzi. Ale z każdą kolejną jest lepiej. Więc to pomieszczenie/sypialnia będzie do nauki bo później chyba przejdę na salony Link do komentarza
animus Napisano 7 czerwca 2020 Udostępnij #432 Napisano 7 czerwca 2020 (edytowany) Widać, 2 x szpachel i raz putz. Edytowano 7 czerwca 2020 przez animus (zobacz historię edycji) 1 Link do komentarza
usiek Napisano 7 czerwca 2020 Autor Udostępnij #433 Napisano 7 czerwca 2020 8 minut temu, animus napisał: Widać, 2 x szpachel i raz putz. Czyli najpierw odpylam to miotłą? Później grunt... jaki grunt? (Wolę zapytać bo raz kiedyś sobie zagruntowalem sufit Unigruntem i się święcił jak psu jajca) Między pierwszą a drugą warstwą szpachli bez gruntu? I między szpachla a putzem też bez gruntu? Link do komentarza
animus Napisano 7 czerwca 2020 Udostępnij #434 Napisano 7 czerwca 2020 Najpierw rzeźbisz, już pisałem. 58 minut temu, usiek napisał: Między pierwszą a drugą warstwą szpachli bez gruntu? Rzeźbisz. Grunty są rożne, tańsze się nie rozcieńcza, bo kupujesz w nich wodę. Link do komentarza
usiek Napisano 9 czerwca 2020 Autor Udostępnij #435 Napisano 9 czerwca 2020 Ja już chyba kiedyś o to pytałem ale jeszcze raz.... Jak to naprawić / zrobić dobrze przy tym parapecie? Jakoś siatką? Link do komentarza
animus Napisano 9 czerwca 2020 Udostępnij #436 Napisano 9 czerwca 2020 Tam pod tynkiem jest coś co pracuje, zmienia wymiary? Link do komentarza
usiek Napisano 9 czerwca 2020 Autor Udostępnij #437 Napisano 9 czerwca 2020 (edytowany) Tam jest "ciepły parapet" czyli twardy styropian. To pękło samo czego się spodziewałem... a odpada jak się teraz o to oprę lekko. Tynkarze otynkowali do parapetu i zostawili wystający. Się dowiedziałem, że to powinni obciąć i otynkować od czoła.... to obcięli i otynkowali. I wszystkie okna tak mam.... do poprawy. Edytowano 9 czerwca 2020 przez usiek (zobacz historię edycji) Link do komentarza
animus Napisano 9 czerwca 2020 Udostępnij #438 Napisano 9 czerwca 2020 To jest za mało odcięte, nic się nie utrzyma na dłużej. Link do komentarza
usiek Napisano 9 czerwca 2020 Autor Udostępnij #439 Napisano 9 czerwca 2020 10 minut temu, animus napisał: To jest za mało odcięte, nic się nie utrzyma na dłużej. To jest gdzieś równo do cegieł obcięte. Później zrobię inne fotki bo trzeba by to też zrobić zanim pójdą szpachle w ruch... raz a dobrze Link do komentarza
usiek Napisano 9 czerwca 2020 Autor Udostępnij #440 Napisano 9 czerwca 2020 Tego tynku tam różnie jest.... Od 0.5cm do 2cm i zalezy, które okno Link do komentarza
usiek Napisano 9 czerwca 2020 Autor Udostępnij #441 Napisano 9 czerwca 2020 Etap wełny można powiedzieć, że zakończony. Tylko, że światło miał być plafon na środku a mi teraz zachciało się chyba halogenów Co byście tam dali? Sam plafon bo już jest sufit nisko czy 4 halogeny po rogach? Czy plafon i halogeny? Link do komentarza
usiek Napisano 10 czerwca 2020 Autor Udostępnij #442 Napisano 10 czerwca 2020 Aha, zapomniałem jeszcze jedno. Tu wełnę dopiero taki pasek teraz i zamknąć to folią? Gdzie tą folie przykleić? Łysy pokazywał, że na uszczelniacz do środka tego felca... ale czy później tam płytę jeszcze wcisnę... Nie mam wogole pomysłu jak tą folie przy oknie kleić. Chyba z kawałków coś posklejać trzeba. Link do komentarza
animus Napisano 10 czerwca 2020 Udostępnij #443 Napisano 10 czerwca 2020 22 godziny temu, usiek napisał: Tego tynku tam różnie jest.... Od 0.5cm do 2cm i zalezy, które okno Trzeba kupić Solbet / Multipor 5cm, lub 6cm, naciąć z niego pasków o odpowiedniej wysokości, odciąć szczelinę na taką głębokość, przykleić na brzegu na klej te paski płyty np. Multipor i zaszpachlować, wyrównać z tynkiem. 21 godzin temu, usiek napisał: Etap wełny można powiedzieć, że zakończony. Tylko, że światło miał być plafon na środku a mi teraz zachciało się chyba halogenów Co byście tam dali? Sam plafon bo już jest sufit nisko czy 4 halogeny po rogach? Czy plafon i halogeny? Jak sypialnia, to obojętne. 1 godzinę temu, usiek napisał: Aha, zapomniałem jeszcze jedno. Tu wełnę dopiero taki pasek teraz i zamknąć to folią? Gdzie tą folie przykleić? Łysy pokazywał, że na uszczelniacz do środka tego felca... ale czy później tam płytę jeszcze wcisnę... Nie mam wogole pomysłu jak tą folie przy oknie kleić. Chyba z kawałków coś posklejać trzeba. Wełna równo z profilem, folia do felca. Płyty z dwóch brzegów są pocienione. 1 Link do komentarza
usiek Napisano 10 czerwca 2020 Autor Udostępnij #444 Napisano 10 czerwca 2020 (edytowany) 59 minut temu, animus napisał: Wełna równo z profilem, folia do felca. Płyty z dwóch brzegów są pocienione. Do parapetu wrócimy później bo nic nie rozumiem... Taki płat wełny szeroki na ok 5cm chce dać na bok krokwi... od krokwi do felca (tej pianki) żeby sięgał. O to chodzi? Folie wkleić do felca... na dno felca czy na bok dać uszczelniacz, dać folie i kawałkiem płyty wcisnąć i docisnąć? To w felc mam dawać oryginalna krawędź? To będzie więcej równania bo te płyty mają takie 5cm zwężenie i na końcu faza. Myślałem jakaś krawędź ciętą tam pakować... Czy sobie sam mam pocieniowac? Edytowano 10 czerwca 2020 przez usiek (zobacz historię edycji) Link do komentarza
animus Napisano 10 czerwca 2020 Udostępnij #445 Napisano 10 czerwca 2020 Folia ma dotykać do płyty gips/k, a wełna do folii. Link do komentarza
usiek Napisano 12 czerwca 2020 Autor Udostępnij #446 Napisano 12 czerwca 2020 @animus a to połączenie ślizgowe robić? Bo moje majstry tego nie robią.... jeden nie robi a drugi pytał co to jest. Ten typ z remonty4you raz daje film jak to połączenie zrobić, a później daje kolejny gdzie mówi, że tam i tak pęka i on teraz wkleja "szmatę" i jeszcze nigdy nie pękło. Link do komentarza
animus Napisano 12 czerwca 2020 Udostępnij #447 Napisano 12 czerwca 2020 (edytowany) Połączenie ślizgowe jest tylko z oknem i ze ścianami murowanymi. Edytowano 12 czerwca 2020 przez animus (zobacz historię edycji) Link do komentarza
usiek Napisano 12 czerwca 2020 Autor Udostępnij #448 Napisano 12 czerwca 2020 2 godziny temu, animus napisał: Połączenie ślizgowe jest tylko z oknem i ze ścianami murowanymi. Czyli u mnie po całym obrysie. Między skosami a ścianka kolankowa i między sufitem a ścianami... ? Link do komentarza
animus Napisano 12 czerwca 2020 Udostępnij #449 Napisano 12 czerwca 2020 34 minuty temu, usiek napisał: Czyli u mnie po całym obrysie. Między skosami a ścianką kolankową i między sufitem a ścianami, szczytami... ? Tak. 1 Link do komentarza
usiek Napisano 13 czerwca 2020 Autor Udostępnij #450 Napisano 13 czerwca 2020 Kiedy najlepiej wywiercić otwory w suficie pod oczka oświetleniowe? Przed przykręceniem płyty GK, po przykręceniu i wyciągam wtedy kable na zewnątrz, czy na samym końcu jak już wszystko wyszpachlowane jest? Link do komentarza
Recommended Posts
Utwórz konto lub zaloguj się, aby skomentować
Musisz być użytkownikiem, aby dodać komentarz
Utwórz konto
Zarejestruj nowe konto na forum. To jest łatwe!
Zarejestruj nowe kontoZaloguj się
Masz już konto? Zaloguj się.
Zaloguj się