Skocz do zawartości
Róża Ocean Niebo Wiosna Betoniarka Jajoszczypiorny Bruk Wrota Hadesu Purpurowy obłęd Smok
Satia

Ocieplenie domu wełną Rockwool Acoustic 15 cm

Recommended Posts

Witam Wszystkich!

Planuję wykonanie ocieplenia domu wełną Rockwool Rockslab Acoustic 15 cm (od zewnątrz), jest hydrofobizowana, ma niezły (chyba) współczynnik ciepła i w Casto jest w dobrej (tak mi się wydaje) cenie. Czy ktoś zastosował ten rodzaj wełny do ocieplenia domu i może powiedzieć, czy to dobry pomysł. Macie jakieś porady dotyczące ocieplenia. Jestem początkującym forumowiczem, bardzo proszę o porady. Pozdrawiam.

(Taki sam post dodałam na forum Muratora i dostałam dożywotniego bana, ktoś może mi powiedzieć dlaczego? Z góry dziękuję!)

Witaj 
Jeżeli zamierzasz wykonać ocieplenie domu metodą lekką suchą gdzie warstwą wykończeniową będzie np.deska elewacyjna to jest to idealny produkt dla Ciebie. Przybliż proszę jak widzisz poszczególne warstwy przegrody a podpowiem Ci więcej :)

Utwórz konto lub zaloguj się, aby skomentować

Musisz być użytkownikiem, aby dodać komentarz

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto na forum. To jest łatwe!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Masz już konto? Zaloguj się.

Zaloguj się

• Darmowy poradnik budowlany raz w tygodniu na Twój e-mail

• Najnowsze posty

• Sam, demo, zacytowałeś: Poprzednie też wspierał... może nie?   Nie zrobił jej dziecka, nie ma +, więc dla kasy taty - zaangażowała się...   I podjął ją po dudowemu...   I to jest podstawowy błąd "prawnika" Dudy... właśnie tak jak piszesz:  
    • No nie zawsze, mnie chodziło o poczucie estetyki wzajemnych relacji między sobą tych osób. Ja pewnie mam inne, Ty też, a oni jeszcze inne nam nieznane, a przez nich jak widać akceptowalne.
    • Gość As